Nyt kuukautishäiriöt johtuvatkin siitä, että nainen on niin "helpottunut rokotteen saannista"
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…
"Kuukautiskiertoon vaikuttavat monet tekijät, kuten esimerkiksi stressi ja mahdollinen helpotus rokotuksen saamisesta sekä itse rokotteen aiheuttama reaktio kehossa, kertoo rokotustutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet."
Nyt alkaa mennä jo aika paksuksi.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tippakaan rokotevastainen, mutta nämä "asiantuntijat" ulostuloineen saa kyllä harkitsemaan uudemman kerran tuon rokotteen hakemista..
Eivät useimmat koronarokotteeseen kriittisesti suhtautuvat ole rokotevastaisia (toisin kuin valtamedian propaganda yrittää väittää), vaan nimenomaan näkevät tässä nykyisessä kokeellisessa rokotteessa liikaa haittatekijöitä verrattuna sen potentiaaliseen hyötyyn. Se, että rokotteeseen liittyen ei ole mahdollista käydä vapaata ja avointa keskustelua, vaan meneillään on massiivinen propagandakampanja, jossa kaikista haittatekijöistä vaietaan ja rokottamattomat demonisoidaan ei varsinaisesti ole omiaan lisäämään luottamusta. Olen itse ottanut jokaisen mahdollisen rokotteen tätä ennen, mukaan lukien surullisenkuuluisan sikainfluenssarokotteen kymmenen vuotta sitten, josta valitettavasti sain ikäviä sivuoireita. Suhtaudun tuon seurauksena rokotteisiin nykyisin hieman varovaisemmin; en edelleenkään vastusta, mutta haluan selkeästi tietoa hyödyistä ja haitoista mahdollisimman pitkältä aikaväliltä ennen kuin piikitän itseeni mitään.
Miettikää ihmiset oikeasti otatteko tuon rokotteen, ja erityisesti annatteko lastenne ottaa tätä nyt kun massarokotuskampanjat syksyllä alkavat.
Juuri keskustelin oman lapseni kanssa että ei missään nimessä rokotteeseen suostu.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää kuinka monella naisella tuollaisesta otannasta on muutenkin kuukautishäiriöitä ensimmäistä kertaa? Onneksi ihan ensimmäinen oma kuukautishäiriöni oli pari vuotta sitten kesällä, ei voi liittää koronarokotteeseen.
Joo nyt on käynyt sellainen ilmiö, että kaikki kuukautishäiriöt ovatkin nyt rokotteesta johtuvia. Kaikki naiset tietää kuinka helposti niitä häiriöitä tulee
Niin että 66v äitinikin uhan helpotuksesta ja helteestä alkoi vuotamaan :D haista vttu, vankilaan ja sitten saunan taakse tollaset valehtelevat klonkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tippakaan rokotevastainen, mutta nämä "asiantuntijat" ulostuloineen saa kyllä harkitsemaan uudemman kerran tuon rokotteen hakemista..
Eivät useimmat koronarokotteeseen kriittisesti suhtautuvat ole rokotevastaisia (toisin kuin valtamedian propaganda yrittää väittää), vaan nimenomaan näkevät tässä nykyisessä kokeellisessa rokotteessa liikaa haittatekijöitä verrattuna sen potentiaaliseen hyötyyn. Se, että rokotteeseen liittyen ei ole mahdollista käydä vapaata ja avointa keskustelua, vaan meneillään on massiivinen propagandakampanja, jossa kaikista haittatekijöistä vaietaan ja rokottamattomat demonisoidaan ei varsinaisesti ole omiaan lisäämään luottamusta. Olen itse ottanut jokaisen mahdollisen rokotteen tätä ennen, mukaan lukien surullisenkuuluisan sikainfluenssarokotteen kymmenen vuotta sitten, josta valitettavasti sain ikäviä sivuoireita. Suhtaudun tuon seurauksena rokotteisiin nykyisin hieman varovaisemmin; en edelleenkään vastusta, mutta haluan selkeästi tietoa hyödyistä ja haitoista mahdollisimman pitkältä aikaväliltä ennen kuin piikitän itseeni mitään.
Miettikää ihmiset oikeasti otatteko tuon rokotteen, ja erityisesti annatteko lastenne ottaa tätä nyt kun massarokotuskampanjat syksyllä alkavat.
Juuri keskustelin oman lapseni kanssa että ei missään nimessä rokotteeseen suostu.
Kivaa manipulointia, olisko hän voinut ihan itse päättää? Vai onko todella nuoresta lapsesta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Niin että 66v äitinikin uhan helpotuksesta ja helteestä alkoi vuotamaan :D haista vttu, vankilaan ja sitten saunan taakse tollaset valehtelevat klonkut.
Vaikea uskoa, olisi varmaan hyvä äidin mennä lääkäriin, vuoto tuossa iässä voi olla sairaudesta johtuvaa. Olen naisvaltaisella alalla eikä kellään ole tullut mitään häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu, alkaa oikeasti keittää näiden ihan absurdien lausuntojen kanssa. Kiilusilmäinen kaljupää olmi on siis suuressa viisaudessanne sitä mieltä että hysteeriset naikkoset vaan helpotuksesta vuotaa viikkokaupalla. Vai niin. Myös nämä jo vaihdevuodet ohittaneet siis ovat vain niin helpottuneita ihanasta ja pelastavasta rokotteesta että ihan kymmenen vuoden tauon jälkeen vuotaa uudelleen?
Ihan oikeasti, ala-arvoista. Kai alatte ihmiset itsekin pikkuhiljaa ymmärtää mistä on kyse, kun tätä piikkiä markkinoidaan niin hillittömällä propagandalla?
Jos olisit ymmärtänyt lukemaasi, olisit huomannut, että tuo kiilusilmäinen kaljupää olmi kertoi, mitä ne kuukautishäiriöistä Fimealle ilmoittaneet naiset ihan itse olivat mahdolliseksi syyksi epäilleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu, alkaa oikeasti keittää näiden ihan absurdien lausuntojen kanssa. Kiilusilmäinen kaljupää olmi on siis suuressa viisaudessanne sitä mieltä että hysteeriset naikkoset vaan helpotuksesta vuotaa viikkokaupalla. Vai niin. Myös nämä jo vaihdevuodet ohittaneet siis ovat vain niin helpottuneita ihanasta ja pelastavasta rokotteesta että ihan kymmenen vuoden tauon jälkeen vuotaa uudelleen?
Ihan oikeasti, ala-arvoista. Kai alatte ihmiset itsekin pikkuhiljaa ymmärtää mistä on kyse, kun tätä piikkiä markkinoidaan niin hillittömällä propagandalla?
Jos olisit ymmärtänyt lukemaasi, olisit huomannut, että tuo kiilusilmäinen kaljupää olmi kertoi, mitä ne kuukautishäiriöistä Fimealle ilmoittaneet naiset ihan itse olivat mahdolliseksi syyksi epäilleet.
Ei kai tuossa jutussa kukaan nainen kuitenkaan epäillyt syyksi helpotusta rokotteen saannista? Eikö se ollut tuon ukkelin oma ajatus.
Tuollaiset lausunnot pitäisi viedä oikeuteen kansanryhmän kiihottamisesta. Joku järki pitäisi olla mitä lausuntoja suustaan päästää ja miksi tuollaista edes julkaistaan. Monelle nuorelle aikuiselle iltapäivälehdet on se ainoa oikea media ja niihin luotetaan kuin pukki suuriin sarviin. Jotain rajaa mitä julkaistaan ja ”uutisoidaan”.
Mitä se ap nyt hourii? Ei siinä noin sanottu. Ja palstalaiset ei sen verran edes viitsi lukea.
Menstruoivia naisia on rokotettu Suomessa vasta toukokuusta lähtien. Kuukautishäiriöitä ei ole voinut esiintyä aikaisemmin. Itse olen ollut ehdottoman rokotusmyönteinen ja kävin ottamassa ensimmäisen rokotteen. Sitten tuli kahden viikon todella runsas kuukautisvuoto ja kohtukivut. Kun vuoto loppui, tuli tulehdus. Aiempia häiriöitä ei ole ollut.
Voiko joku laittaa linkin, mihin vuotohäiriöt tulee siis ilmoittaa?
Mä tarjoan kaikille naisille luomuhoitoa tähän hysteriaan. Kokonaisvaltainen hieronta ja täryytys, mitään en jätä hieromatta ♥️
Rokote on hätämyyntiluvalla markkinoilla ja juuri TE rokotteen ottaneet olette koekaniineja. On myös hyvä ymmärtää että tämä "rokote" ei toimi lainkaan perinteisten rokotteiden tavalla vaan ainoastaan lieventää mahdollisia oireita mutta ei silti estä tartuntaa tai levittämästä tautia muille. Rokotteen pitkäaikaiset haittavaikutukset on täysi mysteeri. On hyvin ikävää että ihmisille ei kerrota selvällä suomen kielellä että teihin piikitetään kokeellista mRNA teknologiaa ja kukaan ei tiedä mitä tapahtuu lyhyellä tai pitkällä aikavälillä.
Varokaa rokotteita raivoisasti mainostavia hybridikeskuksen botteja(muistakaa että mediassakin asti on kailotettu että valtion tasolla pyritään käymään informaatiosotaa) Puhdas järki sekä koronan kuolleisuusluvut pitäisi kertoa jo tarpeeksi että miksi ihmeessä menisit rokotetuksi koekaniiniksi 99% selviytymisprosentin tautia vastaan? Aivan ei mitään järkeä. Hienoa huomata että moni keskustelija on osoittanut hyvää kriittistä analyysiä näitä "asiantuntijoiden" lausuntoja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Menstruoivia naisia on rokotettu Suomessa vasta toukokuusta lähtien. Kuukautishäiriöitä ei ole voinut esiintyä aikaisemmin. Itse olen ollut ehdottoman rokotusmyönteinen ja kävin ottamassa ensimmäisen rokotteen. Sitten tuli kahden viikon todella runsas kuukautisvuoto ja kohtukivut. Kun vuoto loppui, tuli tulehdus. Aiempia häiriöitä ei ole ollut.
On rokotettu jo aiemmin riskiryhmäläisissä.
Rokote saattaa tehdä ihmiset lisääntymiskyvyttömiksi. Tämä saattaa näkyä parin vuoden viiveellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro Mika, toivon että saat sydämenpysähdyksen rokotteestasi!
Tiedoksesi, kukaan nainen ei ole ikinä ilmoittanut fimeaan kuukautisten pidentymisestä helpotuksen vuoksi. Ei kukaan.
Kesäaika valoisine öineen vaikuttaa monella naisella kiertoon ihan ilman rokotteitakin, hörhöt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi rokotuksen jälkeen rytmihäiriöt. Olen 40v ja ihan perusterve, ok kunto. Ei stressiä kummemmin. No, terkkarissa sanottiin heti ettei voi olla mitään yhteyttä rokotteeseen ja että onhan nyt kesä ollut kuuma ja varmaan ruuhkavuodetkin voi painaa. Näin varmaan sitten..
:D
Vierailija kirjoitti:
No todellakin liian paksua. Samaa sarjaa kun joku asiantuntija väitti jossain naistenlehdessä e-pillereiden aloituksesta tapahtuneen painon nousun johtuvan siitä, etteivät naiset jaksa enää liikkua vaan herkuttelevat poikaystävän kanssa.
Tää on kyllä aika paksua jo.
Mä en tunne ketään, jolle olisi käynyt noin eli en usko, voihan sitä väittää ihan mitä vaan