Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen
Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D
Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(
Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.
kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?
Kommentit (530)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:02"]
Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D
Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(
Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.
kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?
[/quote]
oletko vasta TOINEN nainen???
t. mies
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 01:14"]
Mikä on vl? :D
[/quote]Vähälaktoosista ruokavaliota noudattava
Kaivat vain omaa kuoppaasi. Turpaan tulee lopussa niin että täräjää.
No paremmin se täyttää maan, kun tekee kakaroita kahdella akalla, mikäs siinä.
Jos vaan pystyt, anna olla ja jätä sikseen. Ja vaikket pystyisi, jätä sittenkin.
Jos mies silti jättää vaimonsa ja yhteisönsä, hakeutunee sitten luoksesi.
Sinuna jättäisin perheellisen miehen rauhaan, ei tuo tule alkuhuuman jälkeen toimimaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:09"]
Sinuna jättäisin perheellisen miehen rauhaan, ei tuo tule alkuhuuman jälkeen toimimaan.
[/quote]
Syystä että..? minä uskon ainakin kohtaloon, että jokaiselle on se yksi sielunkumppani. Tietysti naista käy sääliksi ja lapsien takia tuntuu pahalta, mutta se ei muuta sitä faktaa että mies ei ole hänen kanssaan onnellinen. eiköhän se ero tulisi jossain vaiheessa kuitenkin
Sitten ihan vaan yksi pikkujuttu: jos miehesi jättää yhteisönsä, jonka tuotos hän pitkälti on, et voi tietää ennalta millaiseksi hän tuossa muutosprosessissa muodostuu. Jos hän ei muutu paljoakaan, voi olla että hän haluaa noudattaa tiettyjä tapoja jatkossakin ja toivoo niitä myös sinulta. Jos taas muuttuu, et voi yhtään tietää millainen henkilö hän on vuoden tai kahden kuluttua.
Toivottavasti mies löytää vielä tiensä takaisin vaimon ja lasten luo.
Haluatko neljän pienen lapsen äitipuoleksi?
Olla ikuisesti miehen suvulle halpa huora, jota kukaan ei kunnioita?
Johon kukaan ei halua tutustua ja joka jätetään aina pois kaikista perhejuhlista ym. minne mies kuitenkin menee?
Sinua tullaan aivan varmasti syyttämään miehen erosta ja yhteisöstä lähdöstä.
Jopa ahdistelemaan rajustikin.
Terv. Ex-vl
Ei ketään vl-yhteisössä painosteta naimisiin. Jonkinlaiselta selkärangattomuudelta vaikuttaa miehen selitykset. Avioliiton onni tai onnettomuus on loppupelissä kahden kauppa, ei minkään "tahon".
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:19"]
Ei ketään vl-yhteisössä painosteta naimisiin. Jonkinlaiselta selkärangattomuudelta vaikuttaa miehen selitykset. Avioliiton onni tai onnettomuus on loppupelissä kahden kauppa, ei minkään "tahon".
[/quote]
Ei painosteta, mutta moni ajautuu naimisiin ajattelematta itse asiaa riittävästi. Avioliitto on nimenomaan tahdon asia. Kahden henkilön tahdon ja sitoutumisen aikaansaama pysyvä liitto. Jos tuo hairahtanut mies panostaisi vaimoonsa saman verran eforttia kuin tähän ihastukseensa, eiköhän suhde vaimoonkin olisi paremmalla tolalla. Se, mihin ehkä olette ryhtymässä, on sellainen mankeli, etten ihan äkkiseltään suosittele sitä kenellekään. Anna miehelle mahdollisuus korjata asiansa ja perheensä. Anna hänelle tilaa ja mahdollisuus. Jos hän siltikin jättää vaimonsa ja uskonsa, tehkää mitä haluatte.
Sä oot nyt tehnyt pahimman teon tuolle miehelle minkä voit .Mies parka on nyt tuomittu ikuiseen kadotukseen ja tulikivijärveen.Onko tuo oikein rakastamallesi ihmiselle?Toisaalta mies saa varmaankin anteeksi yhteisöltä kunhan tekee tarpeeksi katumusharjoituksia ja tunnustaa syntinsä.Sinusta tulee vain halpa huora.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:15"]
Haluatko neljän pienen lapsen äitipuoleksi?
Olla ikuisesti miehen suvulle halpa huora, jota kukaan ei kunnioita?
Johon kukaan ei halua tutustua ja joka jätetään aina pois kaikista perhejuhlista ym. minne mies kuitenkin menee?
Sinua tullaan aivan varmasti syyttämään miehen erosta ja yhteisöstä lähdöstä.
Jopa ahdistelemaan rajustikin.
Terv. Ex-vl
[/quote]
Itse se mies tekee ratkaisunsa. Jos hän minua kerran rakastaa, miltä kovasti vaikuttaa ja tuntuu, tuskin alentuu kuuntelemaan sukunsa haukkuja ja kiusaa minusta. Ainakin uskon niin!! Sairas koko yhteisö. Tervetuloa heillekkin vaan nykyaikaan, eroja tapahtuu ja se on fakta.
Olen sitä mieltä, että toimitte niin tyhmästi ja väärin, että toivon aloituksesi olevan valetta.
Kaikki palstan uskovat, rukoilkaa, että Jumala puuttuu asiaan ja oikeus toteutuu.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:26"]
Sä oot nyt tehnyt pahimman teon tuolle miehelle minkä voit .Mies parka on nyt tuomittu ikuiseen kadotukseen ja tulikivijärveen.Onko tuo oikein rakastamallesi ihmiselle?Toisaalta mies saa varmaankin anteeksi yhteisöltä kunhan tekee tarpeeksi katumusharjoituksia ja tunnustaa syntinsä.Sinusta tulee vain halpa huora.
No sitten tulee. :D Minun ei tarvitse heidän kanssaan tekemisissä olla siinä tapauksessa. :) Pääasia on mitä mies ajattelee. Minäkö tässä se pahan alku ja juuri olen? Jos mies ei ole onnellinen avioliitossaan, eiköhän tämä tapahtuisi kuitenkin jossain vaiheessa. Ei ole häntä avioliittoon ehkä pakotettu, mutta yhteisön ns. hiljainen painostus on ollut kova.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:35"]
Olen sitä mieltä, että toimitte niin tyhmästi ja väärin, että toivon aloituksesi olevan valetta.
Kaikki palstan uskovat, rukoilkaa, että Jumala puuttuu asiaan ja oikeus toteutuu.
[/quote]
:D:D:D:D:D:D:DD:DD:
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:19"]
[/quote]
Ei painosteta, mutta moni ajautuu naimisiin ajattelematta itse asiaa riittävästi. Avioliitto on nimenomaan tahdon asia. Kahden henkilön tahdon ja sitoutumisen aikaansaama pysyvä liitto. Jos tuo hairahtanut mies panostaisi vaimoonsa saman verran eforttia kuin tähän ihastukseensa, eiköhän suhde vaimoonkin olisi paremmalla tolalla. Se, mihin ehkä olette ryhtymässä, on sellainen mankeli, etten ihan äkkiseltään suosittele sitä kenellekään. Anna miehelle mahdollisuus korjata asiansa ja perheensä. Anna hänelle tilaa ja mahdollisuus. Jos hän siltikin jättää vaimonsa ja uskonsa, tehkää mitä haluatte.
[/quote]
millainen mankeli?
Aptäällä. Jotain varmaan kiinnostaa, miten tämä päättyi