Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen

Vierailija
12.08.2014 |

Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D

Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(

Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.

kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (530)

Vierailija
1/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka mies päättäisi erota yhteisöstään, ei se todellisuus hänestä mihinkään katoa. Ei mihinkään. Olen hyvin läheltä seurannut useamman vuoden tällaista irtaantumisprosessia ja se ei todellakaan ole niin yksinkertaista kuin luullaan.

Sinulla on miehen kanssa suhde, mutta miehen vaimo odottaa lasta miehelle. Miltä kuulostaa? Ei ihan siltä, että miehellä ja vaimolla ei ole mitään yhteistä.

Ethän kuvittele, että vietät miehen kanssa kaksin aikaa ja sitten hankit joskus hänen kanssa kaksi lasta. Haloo! Mielellä on jo neljä lasta. Vai aikooko mies totaalisesti hyljätä heidät vaimolleen? Tosiasiassa sinusta tulisi neljän lapsen äitipuoli ja mies maksaa melkoisia elatusmaksuja.

Surullista. Mikä mies? Pistää ensin oman vaimon raskaaksi ja vakuuttelee samaan aikaan rakkautta muualle. Mistä näitä miehiä riittää?

Vierailija
2/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:12"]

Ette selvästikkään halua, että tämä mies tulee olemaan onnellinen, kun haluatte, että ap jättää miehen rauhaan ja tämä palaisi vaimonsa luokse. Liittoon, jossa selvästikkään ei ole onnellinen?

Ihan vain koska uskonto kieltää eron! huh.

[/quote]

Meille on kerrottu vain tarinan toinen puoli. Emme tiedä, mitä mieltä pettäjämies ja hänen aviovaimonsa ovat tilanteestaan. Petturipariskunnan onni ei kiinnosta minua. Minä puolustan perhettä ja avioliiton pyhyyttä. Jumala kieltää pettämisen ja toisen aviopuolison himoitseminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies ei ikinä jätä vaimoaan ja jos jättää, hän pettää todenäköisesti sinuakin, kun arki tulee vastaan. Mies on tässä se pahin kusipää, mutta sinä olet typerä, naiivi ja moraaliton.

Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että suljetusta uskonyhteisöstä lähteminen on yhtä helvettiä. Ei siinä samalla voi onnistunutta suhdetta hoitaa/saada aikaiseksi. Todennäköisesti mies alkaa tuntemaan ääretöntä katkeruutta, jopa sinua kohtaan.

Vierailija
4/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:19"]

Ehkä aikaisemmassa puhuttiinkin kokemuksen tuomalla älykkyydellä..? Faktahan on, että pettämisellä alkaneista suhteista vain pieni osa onnistuu, jokainen varmaan arvaa että mistä syystä. Lapset tietysti vaikeuttavat kuviota vielä enemmän ja ovat viattomia kärsijöitä. Kenenkään toivomuksilla ei ole siinä mitään merkitystä, faktat puhuvat puolestaan.

[/quote] Kyllä pettämisestä lähteneet suhteet onnistuvat ihan hyvin. Itse petin sen hetkistä miestäni, koska meillä ei ollut enää mitään yhteistä. Ei seksiä, ei mitään. Tapasin erään harrastuksen parissa ihanan miehen ja olemme olleet yhdessä jo 18 vuotta ja meillä on 3 lasta. Ja tunnen monta muutakin, joilla on uusi suhde toiminut todella hyvin, vaikka ovat olleet edellisessä suhteessa, kun ovat tavanneet uuden.

Jos suhteessa on keskinäistä rakkautta, niin silloin ei ala edes katsoa itselleen uutta ihmistä, eikä rakastu uuteen.

Vierailija
5/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:47"]

Mutta eikös jumala nimenomaan anna synnit anteeksi =)

[/quote]

No nimenomaan antaa. Ja sitähän täällä on tarjottu ratkaisuksi sekä hairahtuneelle miehelle että myös ap:lle. 

[/quote]

Jumala ei hyväksy syntielämää. Katuva saa synnit anteeksi, MUTTA kaduttua syntielämää ei saa enää jatkaa eli aviomiehen tulee palata aviovaimonsa luo ja jättää salasuhde taakseen. Samoin toisen naisen aviomiehen kanssa vehdannut nainen ei saa jatkaa salasuhdetta.

Vierailija
6/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:27"]

"Voi teitä exiä, kun olette katkeria ja elämänne hukkaatte siihen, että toivotte miehen uudelle suhteelle pahaa. Sääliksi käy. Eikö olisi itsellekin helpompaa päästä erosta yli ja ajatella, että parempi näin ja alkaa suunnitella itselle hyvää elämää. Tuo katkeruus ei tee hallaa muuta kuin teille exille ja pilaatte sillä elämänne, jos ex-miehenne uusi suhde toimiikin.

Surullista toivoa toiselle koko ajan pahaa ja unohtaa elää oma elämänsä."

:D Tässä tilittää joku salarakas, joka mielestään ansaitsee onnea ja jopa hyväksyntää (!) niiltä, keneltä on perheen rikkonut (miehen kanssa tietenkin). Kuka näitä ihmisiä synnyttää/kasvattaa!? Toivottavasti koet itse saman, niin katsotaan kuinka ymmärtäväinen itse samassa tilanteessa olet. Eihän tuossa aikaisemmassa edes kukaan toivonut pahaa uudelle suhteelle, käytti sanaa "todennäköisesti". Turha odottaa (normaaleilta) ihmisiltä pään silityksiä, jos toiminta on väärää ja moraalitonta. 

[/quote]  Mistä päättelet näin? Olen vain seurannut niin monen ex-puolison katkeruutta ja oman elämän unohtamista, että säälittää. Jos ero tulee, se tulee ja jos toinen löytää uuden puolison, on turha pilata omaa elämää keräämällä vuosikymmeniä sisäänsä vihaa ja katkeruutta ja katkeroittaa myös lasten mieli ja toivoa kieli pitkällä pahaa entiselle puolisolleen. Eikö olisi itsellekin parempi katsoa omaa elämää eteen päin ja luoda itselle hyvä elämä.

Vierailija
7/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:12"]

Ette selvästikkään halua, että tämä mies tulee olemaan onnellinen, kun haluatte, että ap jättää miehen rauhaan ja tämä palaisi vaimonsa luokse. Liittoon, jossa selvästikkään ei ole onnellinen?

Ihan vain koska uskonto kieltää eron! huh.

[/quote]

Meille on kerrottu vain tarinan toinen puoli. Emme tiedä, mitä mieltä pettäjämies ja hänen aviovaimonsa ovat tilanteestaan. Petturipariskunnan onni ei kiinnosta minua. Minä puolustan perhettä ja avioliiton pyhyyttä. Jumala kieltää pettämisen ja toisen aviopuolison himoitseminen.

[/quote]  En usko, että Jumala haluaa ihmisten elävän perhehelvetissä ja kärsivän koko elämäänsä. Ihmiset tekevät virheitä ja heille täytyy antaa uusi mahdollisuus.

Vierailija
8/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee syyn, miksi ei kannata mennä naimisiin, vaan pysyä avoliitossa. Helpompi erota, jos avioero aiheuttaa noin kiihkeitä ja vihamielisiä tunteita naisissa. Joten miehet, älkää missään nimessä sortuko naimisiin tyttiksenne kanssa. Sitten olette kusessa, jos elämästänne ei tulekaan hyvää. Siinäpä elät tunnekylmässä ja seksittömässä liitossa kahle jalassa. Parempi pitää takaportti aina hiukan auki

Vierailija
9/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  ÖÖÖÖÖ, eiköhän se mies ole rikkomassa perhettään :D Tuskin ap sitä miestä väkisin on repinyt sänkyyn. Eiköhän mies ihan vapaaehtoisesti ole vetoketjunsa aukaissut :DDMies ei ole tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, vaan todennäköisesti eroaa ilman ap.takin. 

[/quote]

Aloittaja kuitenkin on ottanut asiakseen retostella täällä salasuhteellaan varattuun perheelliseen mieheen.

Vierailija
10/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä minua aina huvittaa näissä ketjuissa nämä kiihkonaiset, jotka raivoavat, että se huora ja minun kiltti mieheni ja mieheni ei petä minua ja sen velvollisuus on olla minun kanssa.

Ensimäinen pointti: Kuka haluaa elää pettäjän ja sian kanssa. No aaveemamma tietenkin, kunhan ei joudu yksinhuoltajaksi

Toinen pointti: Niin monen mies on pettänyt, mutta mammat ei sitä tiedä. Kuinka moni vaahtoaa, että minun mieheni ei lankea huoriin ja samaan aikaan kaikki tietää, että kyseinen mies on käynyt vieraissa, mutta kukaan ei uskalla sitä sanoa raivomammalle.

Joten raivomamma saa sitä, mitä tilaa, eli petturimiehen ja elää sen kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti.

Vierailija
11/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:51"]

[/quote]  ÖÖÖÖÖ, eiköhän se mies ole rikkomassa perhettään :D Tuskin ap sitä miestä väkisin on repinyt sänkyyn. Eiköhän mies ihan vapaaehtoisesti ole vetoketjunsa aukaissut :DDMies ei ole tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, vaan todennäköisesti eroaa ilman ap.takin. 

[/quote]

Aloittaja kuitenkin on ottanut asiakseen retostella täällä salasuhteellaan varattuun perheelliseen mieheen.

[/quote]  Ai onko sinusta retostelua, jos haluaa keskustella asiasta? 

Voisiko asiaa miettiä niin, että haluaako tämä 4 lapsen vl-äiti elää elämänsä miehen kanssa, joka on rakastunut toiseen naiseen ja pettänyt sen kanssa ja haluaisi erota ja ei rakasta enää vaimoaan. Onko kulissit todellakin sen arvoisia.

Vierailija
12/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu varsinais suomessa ja sillä ON NELJÄ lasta? Taidan tietää tapauksen, mutta se ei kyllä tienaa niin hyvin

Vierailija
13/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

228, vl avioliitto on ikuinen kunnes kuolema erottaa. Vaikka toinen karkaisi, se sitoo toista. Kyllä siinä on motiivia kerrakseen yrittää ja etsiä sitä tahtoa, mitä alttarilla vannottiin. Sitä paitsi mitään tietoa vaimon huonoudesta ei ole tähän välittynyt, vain miehen äkkikäännös. Pelkoa tai mitä lie kyllästymistä.

Vierailija
14/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä on sikamaista ylipäätään se, että hänellä on työssäkäyvänä, kohta neljän pienen lapsen isänä, aikaa ylläpitää suhdetta toiseen naiseen. Kaikki aika on perheeltä ja lapsilta pois ja sitä aikaa on täytynyt käyttää jonkun verran, kun rakastuakin ovat ehtineet. Itse ainakin tuntisin omantunnon tuskia jo pelkästään siitä, että vaimo, rakasti mies häntä tai ei, joutuu joustamaan ja venymään pelkästään oman itsekkään rakkauteni ja miehen väitetyn rakkauden takia. On raskasta jos on monta pientä lasta ja vielä raskaampaa ja kohtuuttomampaa on, jos puoliso on paljon poissa.

Vierailija
15/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä epäilen tätä koko juttua. En väitä, etteikö tällaista voisi olla, mut jotenkin vaan haiskahtaa, että tämä on tänne tehty ihan vaan keskusteluhuviksi, että saa nyt mammat miettimään ettei vaan ole minun mieheni.

Sen verran kuitenkin kommrntoin itse asiaa, niin tiedän perheen, jossa on näin käynyt... mies jäi lopulta kiinni, oli vuosia pitänyt toista naista. Erohan siitä tuli, mut tätä toista naista ei ole kuulemieni mukaan hyväksytty miehen sukuun, eikä häntä pyydetty miehen lapsen häihinkään. Kuka haluaa tällaisen elämän itselleen??

Vierailija
16/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos oot linjoilla, avaapa hieman lisää. Oletettavasti ette ole liikkuneet kovin julkisesti tai ainakaan avoimesti. Sinua ei ole esitelty tutuille ja oletko sinäkään miestä omille piireillesi? Elätte varastettuja hetkiä pienessä kuplassa. Se ei ole seurustelua ja tutustumista, jonka varaan voisi laskea tulevaisuuttaan.

Miten mies suhtautuu sinuun ja tapoihisi? Olet oletettavasti melko kiltti, ei mikään miestennielijähoratsu. Ehkä et meikkaa överisti tai ole räävitön suustasi? Miten mies suhtautuu, jos haluat tanssimaan, bändin keikalle tai värjätä hiuksesi? Yritätkö käyttäytyä siivosti hänen seurassaan? Onko hän valmis seksiin ilman kondomia? Kuinka paljon maailmanne ovat tähän mennessä kohdanneet ja kestäneet todellista arkielämää?

Vierailija
17/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo siis tullut raskaaksi salasuhteenne aikana?

Vierailija
18/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  En usko, että Jumala haluaa ihmisten elävän perhehelvetissä ja kärsivän koko elämäänsä. Ihmiset tekevät virheitä ja heille täytyy antaa uusi mahdollisuus.

[/quote]

Jumala on rakkaus. Hänen avullaan erehtyneiden ja vajavaisten ihmisten avioliitto voi eheytyä ja aviopuolisoiden rakkaus lisääntyä, koska Jumala siunaa AVIOliiton. Jos ei usko Jumalaan, ei voikaan ymmärtää, mitä hyvää, kaunista ja ihmeellistä Jumala voi ihmisten elämässä tehdä. Kun ihmisten keinot loppuvat, Jumala voi tehdä ihmeen. Pahuus ja kärsimys maailmassa ovat sielunvihollisen eli Saatanan työn seurausta. Ihmiset valitsevat tässä elämässä, seuraavatko Jeesusta vai Saatanaa.

Vierailija
19/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko asiaa miettiä niin, että haluaako tämä 4 lapsen vl-äiti elää elämänsä miehen kanssa, joka on rakastunut toiseen naiseen ja pettänyt sen kanssa ja haluaisi erota ja ei rakasta enää vaimoaan. Onko kulissit todellakin sen arvoisia.

[/quote]

Ei voi, koska ao. aviovaimo ei ole täällä keskustelemassa asiasta ainakaan niin, että siitä tietäisin. Edelleenkään emme tiedä, kuinka paljon tuo petturimies valehtelee petturinaiselle. Meillä on vain aloittajan kertomus siitä, että petturimies elää kulissiliitossa. Yhtä hyvin aloittaja voi olla ties kuinka mones höynäytetty salaseksisuhde.

Vierailija
20/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi ap. Särjet vielä sydämesi tässä hommassa, sen voin kertoa. Vaikka mies jättäisikin naisen, hän tulee olemaan pitkään, jopa lopun elämänsä henkisessä kriisissä. Lopeta hyvän sään aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän