Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen

Vierailija
12.08.2014 |

Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D

Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(

Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.

kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (530)

Vierailija
261/530 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai siitä puhutaan, miten sitä suhtautuu siihen asiaan, että jos lapsia tulee paljon/ ei tule lainkaan. Ja siitä, mitä lapset merkitsevät ja miten niitä haluaa kasvattaa jne. Ja jos joku ei ole puhunut niin olisi kyllä ollut ihan aiheellista puhua.

Vierailija
262/530 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhhh, kyllä varatut miehet ovat ihania. Yleensä he elävät puutteessa ja ovat niin innoissaan pimpulista, ettei tosikaan. Osaavat pitää hyvänä ja hemmotella. Eivät tuo arkisia asioita sänkyyn, vaan ne hetket ovat pelkkää juhlaa.

Ja parasta on se, että ei tarvitse pestä paskaisia kalsareita ja passata, vaan saa napsia rusinat pullista ilman vastuuta.

Antakaa niille miehillenne useammin ja pitäkää joskus hyvänä, niin ehkä he eivät loikkisi niin vieraisiin sänkyihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/530 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"]

Vl-miehissä on se vika, että tulevat niin käsittämättömän nopeasti kun ovat tottuneet väljelmpään. Onneksi kaikkea muutakin voi tehdä ;)

nainen 22v.

[/quote]

Voi, mun mies tulee aina käsittämättömän nopeaa mun kanssa. Ei ole ikinä kenekään muun kanssa harrastanut seksiä.. tai mistä minä sen tiedän??? Onkohan se pettänyt mua?? En kyllä usko mutta mistä sitä tietää.. niin, no jokatapauksessa mä tarvisin vinkkejä että miten sais sen kestämään pidemään??

Vaimo,23v. Niin ja naimisissa neljä vuotta.

[/quote] Montakos kertaa toosasi on jo revennyt? Montako lasta siis?

[/quote]

2 ja sektiolla. Mutta kyllähän sekin kuulemani mukaan leventää tota alapäätä ;D

[/quote] Jätitkö myös imettämättä vai roikkuuko rintasi kuten mammoilla nyt yleensä roikkuu? Mun vl-salarakkaani rakastaa leikkiä nimenomaan mun kiinteillä rinnoillani. Myös tissipano on suosittua ajanvietettä.

[/quote]

Voi että sä olet rasittava.

Vierailija
264/530 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritä löytää itsestäsi selkäranka ja jätä mies kokonaan, lopullisesti. Mutta, jos et siinä onnistu, tässä sinulle toisiksi paras tavoite: http://www.katsomo.fi/?progId=368433

Vierailija
265/530 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:51"]

Ei kun lapset on niille lahja..:) mä oon ite ex-vl ja mun tuntemat vl-ihmiset kyl on puhunut mitä mieltä on lapsi asioista.. Osalla on loppunut siihen seurusteleminen.. Ja faktahan se jo vl-piireissäkin on että 50% kyllä jo ehkäisyy käyttää.. Lapsilukuhan vl-perheissä pienenee mitä etelämpänä asuu.

[/quote]

Fakta? Minkä lähteen mukaan? Niin no, monet vl-ihmiset ehkä noin elääkin, uskovaiset eivät. Nuo kaksi eivät nimittäin ole sama asia.

Vierailija
266/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:39"]

"Eli ero on juuri siinä. Jos mies ei minua rakasta, niin miksi helvetissä minun pitäisi hänen kanssaan pilata oma elämäni kuolemaan asti. Elämä on mahdollisuuksia täynnä ja maailmaan miehiä mahtuu. Yksi jos lähtee, niin jostain voi putkahtaa aivan ihana tapaus eteen ja ainakin minä olen todella kiitollinen, että erosimme avokkini kanssa ja hän petti minua. Ilman sitä pettämistä, olisin jäänyt ilman tätä kokemusta tämänhetkisen mieheni kanssa.

Ja jos nykyinen mieheni minua pettäisi, niin sitten pettäisi.  Minä olen aikuinen ihminen ja vahva ja pystyn elämään yksinkin, enkä ole riippuvainen, en edes nykyisestä aviomiehestäni. Jos hän haluaa lähteä, hän saa sen vapaasti tehdä. En ala sitomaan ketään itseeni.

Maailmassa nyt vain sattuu kaikenlaista ja niiden asioiden kanssa on elettävä. Kukaan ei voi mennä vannomaan, että juuri minua ei petetä. Siksi kannattaa kasvattaa itsetuntoa ja olla sen verran riippumaton, että tietää pärjäävänsä yksinkin, jos niin käy. Elämä ei ole mitään harlekiinitarinaa, missä yhtäkkiä rakastutaan ja sitten eletään onnellisina elämä loppuun. Rakkaus kuolee tai rakkauden huumassa ei huomaa, että tuon ihmisen kanssa minulla ei oikeastaan ole mitään yhteistä. Kun arki koittaa, huomaa, että olemmekin aivan vieraita toisillemme, kun alkuhuuma meni ohitse. 

Elämä on sellaista, kuin sen itse tekee itselleen. Kannattaa nauttia tästä päivästä, koska koskaan ei tiedä, mitä huominen tuo tullessaan"

Pitäisikö edellinen kirjoitus näyttää niille neljälle lapselle, joilta tässä perhe hajoaa? "Maailmassa nyt vaan sattuu kaikenlaista? Elämä on sellaista, kuin sen tekee itselleen?" Mikä sinusta on tehnyt noin kylmän? Se, että eksäsi petti sinua? Eikö olisikin irvokasta..?

[/quote]  Kylmä...Siis sekö tekee kylmän, että en päivittäin kyttää petääkö mieheni tai ole naivi ja ajattele, että mies ei ikinä petä. Olen realisti ja tiedän, että maailmassa saattaa sattua vaikka mitä, mihin en voi itse vaikuttaa. Minä luon itse oman elämäni. Onko se jotenkin väärin, että ajattelen niin, että olen vahva ja jos nykyinen mieheni lähtee lätkimään, tulen siitä selviämään.

Maailmassa oikeasti sattuu asioita, joihin ei voi vaikuttaa. Ketään ei voi omistaa, tai määrätä sanomalla, että soo soo, älä petä. Elämää kannattaa elää niin, että pystyy elättämään lapsensa, vaikka mies kuolisi tai jättäisi. Samoin myös itsetuntonsa niin, että ei romahda, jos mies sattuukin lähtemään.

Sekö on kylmyyttä, että ei ripustaudu toiseen niin, että se on elämän ainoa mahdollisuus elää? Miksi ei voi vain rakastaa ja ajatella, että huominen tuo omat murheensa ja selvitän ne sitten, jos niitä tulee. Mitä sillä voittaa, että uinuu harhaan, että minun kohdalle ei tapahdu koskaan mitään. Aina voi jotain sattua ja silti täytyy jatkaa elämää. Kun tietää elämän realiteetit (seuraa esimerksi ympäristöään, huomaa, kuinka paljon eroja tulee pettämisen takia), on helpompi nauttia tästä päivästä.

Hullu saa olla, mutta ei tyhmä ja naivi

[/quote]

Useimmiten siihen sitoutuneeseen ihmissuhteeseen ovat molemmat tehneet investointeja. Monta muuta tilausuutta/houkutusta on jätetty käyttämättä, on luvattu tahtoa ja hankittu lapsia joihin ainakin äidin on välttämättä uhrattava aluksi suurin osa resursseistaan..

Ehkä sen "uhrauksen" oikeuttaa juurikin se oletus, että toinen seisoo rinnalla myös silloin kun on vaikeaa, ja että on toiselle niin tärkeä että myös suhteen vaikeuksissa ensin käännyttään kotiinpäin. Eli yritetään ensin selvittää tilanne puolison kanssa niin hyvin kuin mahdollista, ja jopa hakea ulkopuolista apua.

Eli ei vaan rakastuta ja riuhtausta itseään irti henkilökohtaisen kriisin, tai tietyn elämäntilanteen hankaluuden/tyydyttämättömyyden takia, ja jätetä toista yksin korjaamaan palaset.

[/quote]  surullista, jos lapset ovat olleet sinulle uhraus. Lasten pitäisi olla aina rikkaus ja lahja. Olisi karmeaa oikeasti elää suhteessa, missä nainen on marttyyri ja kokee uhranneensa itsensä lasten takia vain siksi, että toinen on luvannut seisoa vieressä.

Minulle lapset oli lahja ja rikkaus ja olen onnellinen, että heidät sain ja en kyllä ole koskaan kokenut uhranneeni itseäni lasten vuoksi.

Sinä tunnut ajattelevan, että olet uhrannut itsesi lasten vuoksi ja miehen on maksettava siitä loppuelämä, kun suostuit pilaamaan elämästäsi muutaman vuoden lasten takia. Aika ahdistavaa. Lapsillekin.

[/quote]

Sä et selvästi ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
267/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]

Jättääkö mies lapset äidille asumaan? Mitä jos äiti ei olekaan tähän valmis? Otatte kaikki teille?

[/quote]

No vaikka sitten niin. :)

[/quote] Ja sitten "keskitytte toisiinne"? Ahhahhaa :D t: Äiti, jolla 4 pikkulasta, ei vl.

[/quote]  Olisi varmaan katkera paikka, jos lapset tykkäisikin olla isällään ja tykkäisi uudesta äitipuolestaan. Työkaverille kävi vähän näin. Lapset tykkäskin uudesta äitipuolestaan ja viihtyivät isällään paremmin, kuin äitinsä luona ja siitäkös helvetti repesi.

[/quote]

Enpä tiedä olisiko se katkera paikka vai olisiko se vaan sen paikka, että mies taas pakenisi paikalta ja jättäisi tällä kertaa ap:n kaitsemaan lapsilaumaa kun hän samaan aikaan toisaalla etsii huoletonta nuoruuttaan.

[/quote] Mutta jos se onnistuisikin. Taitaisi olla katkera paikka sinulle. Usko tai älä, mutta aika iso osa uusperheistä onnistuu.

[/quote] Siis minä olen tuo neljän äiti, ja kommentoin noin siksi että huvitti ajatus ap:sta ja miehestä keskittymässä toisiinsa (hän itse kertoi aiemmin suunnittelevansa tällaista useammaksi vuodeksi), jos mukana seuraakin miehen neljä lasta. Itsellä myös neljä lasta, eikä me miehen kanssa kyllä keretä toisiimme keskittymään kuin illalla lasten nukkuessa :) Katkera en ole mistään, kun ei uusperhekuviot kosketa meitä.

[/quote] Kuinkahan kauan miehesi kestää tuota. Saattaa aika äkkiä uusperhekuviot olla sinunkin asiasi.

[/quote]

Voi mies parka, kun ei kestä itse tekemiään lapsia. :'(

Vierailija
268/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ap varmasti nätimpi kun tämä vaimo, tuskin värjännyt edes hiuksiaan ja eiköhän tuota ole ylipainoakin ja maha roikkuu. Paitsi eihän se nyt roiku kun taas raskaana,mutta jälkeenpäin

Vierailija
269/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:41"]

No on ap varmasti nätimpi kun tämä vaimo, tuskin värjännyt edes hiuksiaan ja eiköhän tuota ole ylipainoakin ja maha roikkuu. Paitsi eihän se nyt roiku kun taas raskaana,mutta jälkeenpäin

[/quote]

Tässä on taas joku, jolla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä 23-vuotias vl-nainen näyttää. Saattasit hämmästyä, jos astuisist joskus ulos sieltä pikku tynnyristäsi ja näkisit.

Vierailija
270/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 00:38"][/quote]

Sinä voisit tehdä oman ketjun tai ainakin jättää tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseensa. Olet mauton.

[/quote] Kaikkea muuta kuin mauton, ainakin tämä salarakkaani kehuu useinkin makuani ;)

[/quote]

Toinen pettäjä yrittää näköjään vesittää ketjun keskustelun jankkaamalla täällä omasta seksielämästään, nyt päästiin jo p*lluun saakka, joten ole ystävällinen siirry tuonne seksi-keskusteluun. Siellä tissipanosi ja kaikki röörisi kiinnostavat  lukijoita varmaan enemmän kuin täällä.

[/quote]

Heh, niimpä! :D

Vierailija
271/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 00:38"][/quote]

Sinä voisit tehdä oman ketjun tai ainakin jättää tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseensa. Olet mauton.

[/quote] Kaikkea muuta kuin mauton, ainakin tämä salarakkaani kehuu useinkin makuani ;)

[/quote]

Toinen pettäjä yrittää näköjään vesittää ketjun keskustelun jankkaamalla täällä omasta seksielämästään, nyt päästiin jo p*lluun saakka, joten ole ystävällinen siirry tuonne seksi-keskusteluun. Siellä tissipanosi ja kaikki röörisi kiinnostavat  lukijoita varmaan enemmän kuin täällä.

[/quote]

Heh, niimpä! :D

Vierailija
272/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tämmöinen sanonta: Ennemmin maa repiää, ku huora häpiää...

Vierailija
273/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:32"]

[/quote]  Olalaa ja miesrukka on viaton ja hänen ei tarvitse hävetä :D

Vierailija
274/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä vaimo saa ohjattua hairahtuneen aviopuolison takaisin perheensä luo ja uskoon. Tosi on, että ennen maa repee, kuin huora häpee. Jokaiselle tulee joskus saatanan viekoittelu lähelle ja ympärillä on aina pahaa, joka yrittää viekoitella ihmistä pahuuteen ja syntiin. Elämä on hyvän ja pahan taistelua ja saatana haluaa valtakuntaansa mahdollisimman paljon ihmisiä kuoleman jälkeen.

Toivottavasti vaimo saa tietää ja voivat yhdessä rukoilla voimaa aviomiehelle repiä itsensä pahan vallasta ja palata vaimonsa ja perheensä luo ja seurakunnan turvalliseen helmaan. Jokaiselle tulee joskus saatana kuiskimaan pahoja korvaan, mutta toisten tuella saatana saadaan nujerrettua ja mies voi palata vaimonsa luo ja toteuttaa Jumalan suunnitelmaa hänen elämässään.

Vierailija
275/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:32"]

[/quote]

Olen vl ja painoin alapeukkua. Tämä ketju on täynnä käsittämätöntä huorittelua. Ihmisiä (arvokkaita sellaisia) ovat nämä kaksikin eikä tuollaisella irvokkaalla haukkumisella saa aikaan mitään hyvää. Eiköhän se asian moraalittomnus ollut ap:nkin ymmärryksessä jo ihan alusta asti tätä ketjua.

Vierailija
276/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:43"]Taidat kuulla usein: vaimo ei ymmärrä ja sinä olet niin ihana. - ottasin eron mutta ei ihan vielä kun...

- sinä sitä sinä tätä. Vaimo sitä ja vaimo tätä.  Totuus vain on liian usein sitä että toinen nainen on vain tilaisuus elää haavemaailmassa. Todellisuudessa ei miehellä ole aikomustakaan jättää vaimoa. Jos menisit heidän luoksen ja kertoisit että teillä on suhde. Niin uskonpa että vaimo saisi aikavarmasti selityksen että toi nainen on ahdistellu häntä jo vaikka kuinka kauan. Eikä usko että en välitä ym.ym.

Ja vaikka mies sitten jostain syystä eroaisikkin vaimostaan ja aloittaisi suhteen kanssasi vakavasti. Niin et sinä saisi vain tuota miestä vaan ne lapsetkin. Sinä joutuisit jakamaan vastuun heidän hyvinvoinnistaan silloin kun lapset on isän luona. Sinun olisi oltava valmis mukisematta käyttämään rahojasi heidän tarpeisiinsa. Sinun on jopa tultava toimeen entisen vaimon kanssa. Jos et tähän pysty niin tee suhteesta loppu. Sillä sinulla ei ole oikeutta tehdä lasten elämästä hankalaa. Paitsi jos haluat palata näille sivuille ruikuttamaan näistä uusioperheiden ongelmista.

[/quote]

Niin ja eikös nämä lapset kuulu uskontoon kuitenkin, niin sekin Ap:n pitää ottaa huomioon. Itse en uskaltaisi ryhtyä äitipuoleksi uskovaisille lapsille, kun en itse ole uskovainen.

Vierailija
277/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:39"]

Toivottavasti tämä vaimo saa ohjattua hairahtuneen aviopuolison takaisin perheensä luo ja uskoon. Tosi on, että ennen maa repee, kuin huora häpee. Jokaiselle tulee joskus saatanan viekoittelu lähelle ja ympärillä on aina pahaa, joka yrittää viekoitella ihmistä pahuuteen ja syntiin. Elämä on hyvän ja pahan taistelua ja saatana haluaa valtakuntaansa mahdollisimman paljon ihmisiä kuoleman jälkeen.

Toivottavasti vaimo saa tietää ja voivat yhdessä rukoilla voimaa aviomiehelle repiä itsensä pahan vallasta ja palata vaimonsa ja perheensä luo ja seurakunnan turvalliseen helmaan. Jokaiselle tulee joskus saatana kuiskimaan pahoja korvaan, mutta toisten tuella saatana saadaan nujerrettua ja mies voi palata vaimonsa luo ja toteuttaa Jumalan suunnitelmaa hänen elämässään.

[/quote]

Hetkinen. Jos sinä olet huorannut, etkä sitä hävennyt, et voi kuitenkaan yleistää sitä koskemaan kaikkia. Valitettavasti minullakin on asiasta omakohtaista kokemusta ja voin kertoa, että tapahtunut todellakin on ollut elämäni suurin virhe. Virhe ja synti, jonka myös korjasin. Enkä todellakaan koe, että se nyt oli vaan synti muiden joukossa, vaan se kaikkein viheliäisin erhe, johon olen elämäni varrella joutunut.

Vierailija
278/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:10"]

Lainaus meni nyt persiilleen, mutta antaa olla, ettei tule turhaan kilometrin mittaista viestijonoa...

En hetkeäkään tarkoittanut, etteikö vastuu ja syy olisi ainoastaan pettäjän. Mutta jälkipyykki ei saisi olla sitä, että keskitytään vain siihen tapahtumaan vaan sen sijaan, että ruodittaisiin pettämistä (joka saa petetyn entistä pahemmin vereslihalle), keskityttäisiin siihen omaan avioliittoon ja molempien toimintamalleihin ja keskinäiseen vuorovaikutukseen. Aidfolle parannuksenteolle pitäisi yrittää antaa tilaa ja mahdollisuus. 

[/quote] Mikä tässä lainaamisessa on niin haastavaa sulle. Älä deletoi niitä komentorivejä. Yrittäisit edes. Jos seksitaitosi ovat samaa sarjaa, en ihmettele että miehesi hakee parempaa minun luotani.

[/quote]

Oot kyllä niin rasittava jankkaaja. Kuka mies tuollaista jaksaa katsella. Ai niin, kun sua vain nussitaan. Silloin sillä ei ole niille miehille niin väliä, vaikka jankkaatkin yhtä ja samaa koko ajan. :D

Vierailija
279/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:03"]

Mulle tuli paha mieli sen nuoren äidin puolesta. Mieshän on valehdellut tälle alusta asti, jos kerran ei ole koskaan rakastanutkaan.

Enpä ap:kään luottaisi miehen puheisiin. Ei mies kovin helmi voi olla, jos tuolla tavalla kykenee toimimaan.

[/quote] Ehkä mies on ymmärtänyt vasta ap:n myötä mitä on rakkaus ja millaista on olla oikeasti rakastunut. Ei se tee hänestä valehtelijaa. Ensirakkauttaan luulee usein viimeisekseen ja viimeistä ensimmäisekseen, sanotaan.

[/quote] Onneksi perusluterilaisen tai ateistin ei tarvitse mennä naimisiin ensimäisen seksikumppanin kanssa ja vääntää liutaa lapsia. Säästyy juuri tällaisilta nuoruuden virheratkaisuilta, joita katuu sitten loppuelämänsä.

Uskokaa pois, monta vl-naistakin kaduttaa siellä kuudennen lapsen kohdalla, kun siitä ihanasta, hoikasta nuoresta miehestä on tullut lihava ja haiseva plösö, joka on aina kiikkumassa pukille, koska siihen heillä on oikeus. Mutta pakoon ei pääse, koska uskonto kieltää sen. Se on vain annettava ja tehtävä lapsia lisää.

[/quote]

Keskimääräinen vl-mies ei ole keski-ikäisenäkään lihava ja haiseva plösö, terveet elintavat hoitavat tehtävänsä tällä saralla. Ovat kyllä keskimääräistä suomalaista miestä tasokkaampia tapauksia. 

[/quote]  Buahahaa, meillä asuu naapurissa pariskunta, missä nainen on hoikka ja urheilullinen ja pitää huolta itsestään. Mies on hoitamaton äijä, kenellä hoitamattomat hampaat (osa revittu ja etuhampaat nikotiinin kellastamat, vl.thän polttaa paljon), tukka hapsottaa ja haisee hielle.

[/quote]

Sinä siis tiedät YHDEN miehen?

Vierailija
280/530 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö todella hylkäisi lapsensa? Uskotko ap, että mies saisi nähdä lapsiaan sen jälkeen, kun te iskette hynttyyt yhteen? Ei ainakaan niin, että sinä olet paikalla. Sinua ei ex-vaimolle ha lapsille ole olemassa. Haluatko todella rikkoa perheen? 

Olin 18 vuotiaana vl- tyttönä palavadti rakastunut muutaman vuoden vanhempaan, varattun vl-isään. Päätös oli todella vaikea ja vieläkin asia ajoittain painaa. Me teimme yhteistuumin rakkaudelle stopin, jo syntyneiden lasten vuoksi. Ei ollut vaihtoehtoja.