Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen
Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D
Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(
Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.
kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?
Kommentit (530)
"Voi teitä exiä, kun olette katkeria ja elämänne hukkaatte siihen, että toivotte miehen uudelle suhteelle pahaa. Sääliksi käy. Eikö olisi itsellekin helpompaa päästä erosta yli ja ajatella, että parempi näin ja alkaa suunnitella itselle hyvää elämää. Tuo katkeruus ei tee hallaa muuta kuin teille exille ja pilaatte sillä elämänne, jos ex-miehenne uusi suhde toimiikin.
Surullista toivoa toiselle koko ajan pahaa ja unohtaa elää oma elämänsä."
:D Tässä tilittää joku salarakas, joka mielestään ansaitsee onnea ja jopa hyväksyntää (!) niiltä, keneltä on perheen rikkonut (miehen kanssa tietenkin). Kuka näitä ihmisiä synnyttää/kasvattaa!? Toivottavasti koet itse saman, niin katsotaan kuinka ymmärtäväinen itse samassa tilanteessa olet. Eihän tuossa aikaisemmassa edes kukaan toivonut pahaa uudelle suhteelle, käytti sanaa "todennäköisesti". Turha odottaa (normaaleilta) ihmisiltä pään silityksiä, jos toiminta on väärää ja moraalitonta.
Ap täällä. Huh, ompas täällä poissaollessani keskusteltu. :DJoku ylempänä kysyi, tunnemmeko toistemme kavereita tai sukulaisia. Kukaan läheisistäni, paitsi minun yksi kaverini, ei ole tätä miestä nähnyt. :)
Tänään keskustelimme ja puhuimme todella vakavasti. Kerroin ja puhuin hänelle asioista, mitä tässä keskustelussa on puhuttu. Kyselin suoraan, kuinka hän pystyisi jättämään uskonsa ja pahimmassa tapauksessa omat vanhempansa.
Kertoi miettineensä tätä asiaa viime aikoina tosi paljon, ja tuli siihen tulokseen, että jossain vaiheessa on pakostikkin vaimo jättettävä, koska vaikka kuinka hän kuulemma yrittää, ei pysty olla ajattelematta minua, tai vältellä. Hän kuulemma ajattelee minua kokoajan kun ei nähdä tai olla tekemisissä. Kertoo, että kotona riidat ovat lisääntyneet.
Ei myöskään kuulemma pysty kuvittelemaan tulevaisuutta ilman minua. Viimeviikot selventäneet hänen ajatuksiaan.
Hän hyväksyy värjätyt hiukseni. Tietää myös, että käytän n. kerran 2-3 kuukauteen alkoholia ja se ei ole ongelma, vaikka hän ei käytäkkään. Kuuntelen myös musiikkia, mutta hänelle nykymusiikki ei ymmärrettävästi ole kovin tuttua, kuplassa raukka kasvanut. Väitän tuntevani hänet jo todella hyvin, ja väitän hänen olevan melkoisen ahdistunut tämän kaiken sopan keskellä.
Minä annan hänelle kyllä aikaa, mutta en ainakaan paria kuukautta enempää.
-ap
Eipä ap varmaan miestä voi pakottaa palaamaan avioliittoonsa
Hyvä, että sentään keskustelitte vakavasti. Aikoiko mies kertoa vaimolleen?
Voi, sääliksi käy pikkuisia (olemassaolevia ja tulevaa) sekä nuorta vaimoa. En silti ymmärrä. Missä menee hedonismin raja? Varmaan aika moni asettaa sen siihen pisteeseen, jossa muita ei loukata, mutta tämä menee jo äärettömän kauas siitä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:42"]Ap täällä. Huh, ompas täällä poissaollessani keskusteltu. :DJoku ylempänä kysyi, tunnemmeko toistemme kavereita tai sukulaisia. Kukaan läheisistäni, paitsi minun yksi kaverini, ei ole tätä miestä nähnyt. :)
Tänään keskustelimme ja puhuimme todella vakavasti. Kerroin ja puhuin hänelle asioista, mitä tässä keskustelussa on puhuttu. Kyselin suoraan, kuinka hän pystyisi jättämään uskonsa ja pahimmassa tapauksessa omat vanhempansa.
Kertoi miettineensä tätä asiaa viime aikoina tosi paljon, ja tuli siihen tulokseen, että jossain vaiheessa on pakostikkin vaimo jättettävä, koska vaikka kuinka hän kuulemma yrittää, ei pysty olla ajattelematta minua, tai vältellä. Hän kuulemma ajattelee minua kokoajan kun ei nähdä tai olla tekemisissä. Kertoo, että kotona riidat ovat lisääntyneet.
Ei myöskään kuulemma pysty kuvittelemaan tulevaisuutta ilman minua. Viimeviikot selventäneet hänen ajatuksiaan.
Hän hyväksyy värjätyt hiukseni. Tietää myös, että käytän n. kerran 2-3 kuukauteen alkoholia ja se ei ole ongelma, vaikka hän ei käytäkkään. Kuuntelen myös musiikkia, mutta hänelle nykymusiikki ei ymmärrettävästi ole kovin tuttua, kuplassa raukka kasvanut. Väitän tuntevani hänet jo todella hyvin, ja väitän hänen olevan melkoisen ahdistunut tämän kaiken sopan keskellä.
-ap
[/quote]
Että oikein raukka? Kuulehan nyt, ihan oman itsesi vuoksi, lopeta tuo. Tarinanne ei saa häpi endingiä muualla kuin päässäsi. Suhtautumisesi mieheen on säälivää ja et hyväksy hänen lähtökohtiaan. Se ei vaan toimi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:02"]Toivottavasti jokainen pettäjä saa maistaa omaa lääkettään. Niin idiootteja, itsekeskeisiä luusereita he tuntuvat olevan.
[/quote] yleensä elävät ihan hyvää elämää. Ne naimisissaolevat miehet,joiden kanssa naiskentelin sinkkuna ja minä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:58"]
No niin. Ap on niin nuori, että voi seurustella salasuhteessa vaikka 10 vuotta, ja vasta sitten lähteä etsimään omaa elämänkumppania. Ja mitä siitä sitten. Hänellä on kokemus rakastumisesta, parisuhde. Voi olla että ero tulee ennen kuin 10 vuotta salasuhdetta tulee täyteen - veikkaan että alkaa ärsyttää jossakin vaiheessa kun kaikki joulut, juhannukset, vaput, uudetvuodet saa salarakas viettää sinkkuna kavereiden kanssa, ja oman kullan kainaloon pääsee vain salaa. Mutta on sekin elämää. Ja eräänlaista rakkautta. Varmasti ap oppii siitä jotakin, seuraavaa suhdettaan varten.
[/quote] Näin minäkin ajattelin, mutta en vain jaksanut alkaa kirjoittaa, kun tämä on niin ihmeellinen ketju vuodatuksineen ja volinoineen, että voi voi tuo neljän lapsen äiti, mene sinne ovelle sanomaan ja kärsi helvetin tulessa saatanan tytär ja saa kosto, kun olet viekoitellut kiltin miehen.
Mutta ap on vapaa nainen ja voi aivan hyvällä omalla tunnolla seurustella kenen kanssa haluaa. Hän voi kyseisen miehen kanssa elää vuoden, kaksi ja todennäköisesti kyllästyy ja kolmikymppisenä kertoo tutuilleen hyvänä tarinana, että tulipa mokailtua nuorena ja iskettyä naimisissa oleva vl-mies ja eihän siitä mitään tullut.
Hän ehtii aivan hyvin nauttia hyvästä seksistä ja rakastumisen tunteesta tämän miehen kanssa ja etsiä myöhemmin itselleen vapaan miehen, kenellä ei ole lapsia riesanaan.
Ja jos tämä mies ei lähde ap.n matkaan, se etsii uuden ja lähtee jonkun muun naisen matkaan. Kun hän on jo päättänyt, ettei vaimonsa kanssa liittoa jatka, niin hän etsii jonkun muun ja ottaa eron ap.sta huolimatta.
[/quote]
ap oli jo antanut uhkauksen, muutama kuukausi. Kuinka helposti ne venähtää vuodeksi, vuosiksi. Vielä on aikaa. Ei hätää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:42"]Ap täällä. Huh, ompas täällä poissaollessani keskusteltu. :DJoku ylempänä kysyi, tunnemmeko toistemme kavereita tai sukulaisia. Kukaan läheisistäni, paitsi minun yksi kaverini, ei ole tätä miestä nähnyt. :)
-ap
[/quote]
Että oikein raukka? Kuulehan nyt, ihan oman itsesi vuoksi, lopeta tuo. Tarinanne ei saa häpi endingiä muualla kuin päässäsi. Suhtautumisesi mieheen on säälivää ja et hyväksy hänen lähtökohtiaan. Se ei vaan toimi.
[/quote] mitä sitten,jos ei toimi. Kumpikin saa hyvän kokemuksen. Ap kivan kokemuksen ja mies pääsee eroon ahdistavasta uskonlahkosta
No nyt sille vaimon jättämiselle joku selkeä takaraja, eikä mikään "jossain vaiheessa". Tai parasta kyllä olisi että heti huomenna marssitte reippaasti yhdessä vaimon luokse ja toteatte että me ollaan nyt rakastuneita ja aloitetaan tästä yhteinen elämä. Loppuu se jahkailu ja ahdistuminen!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:42"]Ap täällä. Huh, ompas täällä poissaollessani keskusteltu. :DJoku ylempänä kysyi, tunnemmeko toistemme kavereita tai sukulaisia. Kukaan läheisistäni, paitsi minun yksi kaverini, ei ole tätä miestä nähnyt. :)
-ap
[/quote]
[/quote]
No vaikka hänen uskonliikettään en tue tai ymmärräkkään, miestä ymmärrän silti ja rakastan. Ei hän sitä päätä mihinkä syntyy, puhumattakaan kehen oikeasti rakastuu. Minäkin hyväksyn hänet sellaisena kun hän on, niinkun hän tekee minulle. :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:58"]
No niin. Ap on niin nuori, että voi seurustella salasuhteessa vaikka 10 vuotta, ja vasta sitten lähteä etsimään omaa elämänkumppania. Ja mitä siitä sitten. Hänellä on kokemus rakastumisesta, parisuhde. Voi olla että ero tulee ennen kuin 10 vuotta salasuhdetta tulee täyteen - veikkaan että alkaa ärsyttää jossakin vaiheessa kun kaikki joulut, juhannukset, vaput, uudetvuodet saa salarakas viettää sinkkuna kavereiden kanssa, ja oman kullan kainaloon pääsee vain salaa. Mutta on sekin elämää. Ja eräänlaista rakkautta. Varmasti ap oppii siitä jotakin, seuraavaa suhdettaan varten.
[/quote] Näin minäkin ajattelin, mutta en vain jaksanut alkaa kirjoittaa, kun tämä on niin ihmeellinen ketju vuodatuksineen ja volinoineen, että voi voi tuo neljän lapsen äiti, mene sinne ovelle sanomaan ja kärsi helvetin tulessa saatanan tytär ja saa kosto, kun olet viekoitellut kiltin miehen.
Mutta ap on vapaa nainen ja voi aivan hyvällä omalla tunnolla seurustella kenen kanssa haluaa. Hän voi kyseisen miehen kanssa elää vuoden, kaksi ja todennäköisesti kyllästyy ja kolmikymppisenä kertoo tutuilleen hyvänä tarinana, että tulipa mokailtua nuorena ja iskettyä naimisissa oleva vl-mies ja eihän siitä mitään tullut.
Hän ehtii aivan hyvin nauttia hyvästä seksistä ja rakastumisen tunteesta tämän miehen kanssa ja etsiä myöhemmin itselleen vapaan miehen, kenellä ei ole lapsia riesanaan.
Ja jos tämä mies ei lähde ap.n matkaan, se etsii uuden ja lähtee jonkun muun naisen matkaan. Kun hän on jo päättänyt, ettei vaimonsa kanssa liittoa jatka, niin hän etsii jonkun muun ja ottaa eron ap.sta huolimatta.
[/quote]
ap oli jo antanut uhkauksen, muutama kuukausi. Kuinka helposti ne venähtää vuodeksi, vuosiksi. Vielä on aikaa. Ei hätää.
[/quote] haittaako sekään. Ap saa nauttia rakkaudesta, kunnes kyllästyy ja löytää vapaan miehen ja mies pääsee eroon uskonnollisesta yhteisöstä ja nuoruuden erheestä
En odota todellakaan vuosia. Jos mies ei muutamasa kuukaudessa tee lopullista päätöstään liittonsa suhteen, tämä on tässä. Vaikka sattuisikin, mutta ei mullakaan ole koko loppuikää aikaa odottaa :) Ja haluan muutakin kun tällähetkellä olevan sala/seksisuhteen
Mies nainut nuorena jonkun maitonaaman ja nyt kaduttaa
Mitä mies aikoo tehdä, jos jätät sen. Juokseeko vaimonsa helmoihin takaisin
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:57"]
Mitä mies aikoo tehdä, jos jätät sen. Juokseeko vaimonsa helmoihin takaisin
[/quote]
Tälläisestä ei ole puhuttu kyllä yhtään. Paha sanoa. voi olla, että jäisi siihen onnettomaan suhteeseen, tai sitten vaan lähtisi kävelemään. En osaa sanoa.
Toi AP:n pettäjämies on käytännössä jo jättänyt vl-uskon. Hän voi kulisseja ylläpitääkseen kutsua itseään vl:ksi, mutta uskostaan voi luopua myös teoillansa ja hän on minun silmissäni luopunut siitä siinä vaiheessa, kun alkoi huoraamaan. En voi käsittää tuollaista kulissien pystyssä pitämistä.
Pitäis olla munaa näyttää rehellisesti missä mennään ja erota vaikka vaimostaan ennen, kun alkaa muita kattomaan.
Jos kun mies jäis kiinni pettämisestä, niin lähtisin saman tien viiden lapseni kanssa kiitämään, en vois ikinä elää parisuhteessa, jossa ei oo luottamusta.
Ei mulla muuta. Hyvää jatkoa vaan!
Terv. Vl-vaimo ja äiti
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:02"]
Toi AP:n pettäjämies on käytännössä jo jättänyt vl-uskon. Hän voi kulisseja ylläpitääkseen kutsua itseään vl:ksi, mutta uskostaan voi luopua myös teoillansa ja hän on minun silmissäni luopunut siitä siinä vaiheessa, kun alkoi huoraamaan. En voi käsittää tuollaista kulissien pystyssä pitämistä.
Pitäis olla munaa näyttää rehellisesti missä mennään ja erota vaikka vaimostaan ennen, kun alkaa muita kattomaan.
Jos kun mies jäis kiinni pettämisestä, niin lähtisin saman tien viiden lapseni kanssa kiitämään, en vois ikinä elää parisuhteessa, jossa ei oo luottamusta.
Terv. Vl-vaimo ja äiti
[/quote]
En voisi olla enempää samaa mieltä! Ei me vl-vaimotkaan ihan mitä tahansa hyväksytä, vaikka täällä porukka tuntuu niin luulevan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:02"]
Terv. Vl-vaimo ja äiti
[/quote]
En voisi olla enempää samaa mieltä! Ei me vl-vaimotkaan ihan mitä tahansa hyväksytä, vaikka täällä porukka tuntuu niin luulevan.
[/quote] Täältä kyllä sai kuvan, että vl-vaimo pitää kynsin, hampain kiinni pettävästä miehestä, kun ei uutta ikinä enää saa
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:02"]
Terv. Vl-vaimo ja äiti
[/quote]
[/quote] Täältä kyllä sai kuvan, että vl-vaimo pitää kynsin, hampain kiinni pettävästä miehestä, kun ei uutta ikinä enää saa
[/quote]
Muista en tiedä mutta itse valitsisin ennemmin yksinhuoltajuuden kuin pettävän ja luottamuksen rikkoneen miehen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"]
Vl-miehissä on se vika, että tulevat niin käsittämättömän nopeasti kun ovat tottuneet väljelmpään. Onneksi kaikkea muutakin voi tehdä ;)
nainen 22v.
[/quote]
Voi, mun mies tulee aina käsittämättömän nopeaa mun kanssa. Ei ole ikinä kenekään muun kanssa harrastanut seksiä.. tai mistä minä sen tiedän??? Onkohan se pettänyt mua?? En kyllä usko mutta mistä sitä tietää.. niin, no jokatapauksessa mä tarvisin vinkkejä että miten sais sen kestämään pidemään??
Vaimo,23v. Niin ja naimisissa neljä vuotta.
[/quote] Montakos kertaa toosasi on jo revennyt? Montako lasta siis?
[/quote]
2 ja sektiolla. Mutta kyllähän sekin kuulemani mukaan leventää tota alapäätä ;D
[/quote] Jätitkö myös imettämättä vai roikkuuko rintasi kuten mammoilla nyt yleensä roikkuu? Mun vl-salarakkaani rakastaa leikkiä nimenomaan mun kiinteillä rinnoillani. Myös tissipano on suosittua ajanvietettä.
[/quote]
En mutta ei mulla onneksi vielä roiku, mä kauhulla odotan sitä päivää kun huomaan että ne roikkuu..toivon mukaan se on kaukana, kaukana hamassa tulevaisuudessa :D Meillä on seksiä paljon ja monipuolista ja vaihtelevaa. Kumpikin saa mitä haluaa :) Ehkä sit sen takia miehen ei tarvi pettää mua.. voi olla.
Miten sun salarakkaan seksielämä sen vaimon kanssa sujuu? Onko niillä edes seksiä?
[/quote] Kai niillä seksiä on, mutta ei ilmeisesti kovin tyydyttävää kun pitää tällaiselta nuorelta naiselta saada paljon ja usein ja ties miten päin. Ainakin yksi lapsi on syntynyt sinä aikana kun meillä on ollut juttua.
[/quote]
Okei, aika kamalaa ajatella että vaimo ei tiedä mitään mut jos niillä sit menee muuten elämä hyvin ku mies pysyy tyytyväisenä saadessaan seksiä ni hyvähän se sitte on.