Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kerää koirasi paskoja jalkakäytävältä?

Vierailija
11.08.2014 |

Tuli taas todettua tänään, että ihmiset ovat vastuuttomia koiranomistajia. Jos koirasi paskoo keskelle jalkakäytävää, voisitko ystävällisesti kerätä kakat pois? Ymmärrän vielä jotenkin, että jotkut eivät kerää puskista jne. Itse kerään kyllä, koska lapset leikkivät ties missä puskissa niin eipä ole sitten niiden riesana. En vaan voi ymmärtää, että miksi joku ei kerää koiran jätöksiä jalkakäytävältä. Kävin tossa iltalenkillä koiran kanssa (Helsingin keskusta) ja monessa kohtaa oli paskat jätetty keräämättä KESKELTÄ JALKAKÄYTÄVÄÄ. Eikö teitä hävetä? Itseäni hävettäisi jos koirani kakkaisi keskelle jalkakäytävää ja joutuisin lähtemään siitä niin, että en kerää kakkoja. Voisi tulla ohikulkijoilta muutama vihainen katse perään. Ai niin, mutta kakka on hyi yök ja eipä teitä kiinnosta jos joku muu siihen astuu..

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 07:16"]

En kerää koska ei kinosta ja koska se vituttaa AP:n kaltaisia munapäitä.

[/quote]

Idiootti oot itse. Onko kiva rikkoa sääntöjä? Ootko muka cool nyt? Niin teiniä tollanen.

Vierailija
62/156 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla oli haisevat paskat asfaltilla kotioven ulkopuolella. kiitos paljon idiootit!

Vierailija
64/156 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
65/156 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri jolla on iso paimenkoira. Nyt on varmaan omistaja väsynyt siihen, ettei pysty hallitsemaan koiraa ollenkaan, kun ennen hän keräsi kakat mutta nykyään ei enää.

On muuten stressaava hurtta. Kun ihmiset istuvat kahvipöydässä, tulee tunkemaan kuonoaan syliin ja kuolaamaan vaatteille, yrittää nuuskia pöydällä olevia tarjottavia. Omistaja mankuu ja selittelee koiralle 'järkeilevästi' kuin lapselle puhuisi, miksi ei saa kerjätä. Tämän jatkuttua 10 minuuttia, sitten loppujen lopuksi 'no tule äitin luo niin saat jotain' ja antaa kahvipöydästä jotain makeaa koiralle. Siis mitä ihmettä, näinkö kasvatetaan suurta uroskoiraa yhden naisen taloudessa?

Lenkillä ollessa hurtta ei pysty ohittamaan yhtäkään koiraa (eikä lasta) ilman kauheaa rähäkkää ja pantaa vasten heittäytymistä, jolloin kaveri kiroilee koiralleen kuin merimies: 'NYT REKKU V**** S****** LOPETAT!!'. Koira ei tietenkään lopeta ja kaveri motkottaa koiralle minuutin ajan miten ääliö tämä on, sitten kohta lepertää että kun se on niin leikkisä tämä meidän Rekku. Syy on vastaantulijoissa, mitäs tulevat vastaan ja vielä pysähtyvät penteleet niiden koiriensa kanssa.

Heh-heh ja soo-soo. Ja kasat jäävät höyryämään kulkureitin varrelle. On se onnellista tuo koiranomistajan elämä.

Vierailija
66/156 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:44"]

Koiranomistajat ovat kusipäisiä, itsekkäitä paskiaisia. Tämän vuoksi vihaan koiria. Te, koiranomistajat, aiheutatte sen. 

[/quote]

Taidat olla vähän tyhmä. Se kun ei MITENKÄÄN ole koiran vika että omistaja on idiootti, se ressukka kun ei sitä ole saanut valita!

Vierailija
67/156 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kerään jos kuljetaan julkisella tiellä. Me vaan lenkkeillään omalla metsätiellä enimmäkseen, ja niin korvessa asutaan että sillä tiellä ei liikennettä ole, ainoa meidän lisäks joka siitä joskus kulkee on yksi naapuri. Jos lähdetään "isolle" tielle kävelemään niin kerään kyllä, vaikka varmasti ne siellä ojan pientareella ei ketään haittaisi. Se on vain tapa joka jäi siltä ajalta kun kaupungissa asuttiin.

Vierailija
68/156 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:44"]

Koiranomistajat ovat kusipäisiä, itsekkäitä paskiaisia. Tämän vuoksi vihaan koiria. Te, koiranomistajat, aiheutatte sen. 

[/quote]

Taidat olla vähän tyhmä. Se kun ei MITENKÄÄN ole koiran vika että omistaja on idiootti, se ressukka kun ei sitä ole saanut valita!

[/quote]

Kuten ehkä olisit huomannut jos olisit kommentin lukenut, kirjoittaja kertoi koiravihansa johtuvan omistajista. Ei, se ei ole koiran vika että paskaa on missä sattuu. Mutta en minäkään pidä koirista sen vuoksi että joudun väistelemään kiikareita. Jos ei olisi koiria, ei olisi niiden typeriä omistajiakaan.

Vierailija
69/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erittäin vastuuton koiran kakan suhteen, mutta en mäkään sentään anna koiran edes paskoa jalkakäytävälle. Siinähän on se vaarana, että itse astuu paskan päälle seuraavalla lenkillä. ;-)

Vierailija
70/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]

Mä olen erittäin vastuuton koiran kakan suhteen, mutta en mäkään sentään anna koiran edes paskoa jalkakäytävälle. Siinähän on se vaarana, että itse astuu paskan päälle seuraavalla lenkillä. ;-)

[/quote]

Tajuatko, miten ällöttävää koiranpaskat ovat esimerkiksi nurmikolla? Tälleen kesällä kun joku voi haluta vaikka piknikille, joten nurmialueillakin kulkee porukkaa. Turha vedota mihinkään "no mutku paskoo kanit/ketut/ties mitkä elukatkin sinne luontoon". Joo toki, mutta eipä ne kadut siltikään täyty niiden paskoista ja aika vaikea muutenkaan kuvitella, että luonnossa vapaana oleva kettu kävi vääntämässä tortun Stockan kellon alle.

-ap

Vierailija
71/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää jos kukaan ei näe ;)

Vierailija
72/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotikävelykatu oli kauhea kakkakuja. Kerran satuin huomaamaan yhden naiset kahden ison ja yhden pienen koiran kanssa. Hän vilkaisi ympärilleen ja jätti kakat. Huusin hänen peräänsä ja keskustelin ihan rauhallisesti tästä kakkojen jätöstä. Häneltä oli juuri pussit loppuneet. Tämä lähellä asuva nainen sitten siirtyi kulkemaan koirineen toista reittiä. Meidän katu puhdistui siitä ihan silmissä. Jos tulee kolme kakkaa päivässäX 7 X 30 jne. Eli yksi ihminen voi saada aikaan sen tunnun, että kaikki koiralliset jättää kakat kadulle.

Vierailija
73/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista on todella paljon haittaa: paskonta, haukkuminen ja satunnaiset hyökkäykset muiden kimppuun. Siksi on käsittämätöntä, että koiraverosta on luovuttu. Tonnin tai parin vuotuinen haittavero olisi enemmän kuin paikallaan.

Vierailija
74/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]Mä olen erittäin vastuuton koiran kakan suhteen, mutta en mäkään sentään anna koiran edes paskoa jalkakäytävälle. Siinähän on se vaarana, että itse astuu paskan päälle seuraavalla lenkillä. ;-)

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:50"]En kerää jos kukaan ei näe ;)

[/quote]

Mitä tykkäätte jos tuun paskantaan teidän pihan eteen? Jätän siihen jos ette näe ja se on sit ok? Ihmisen paska, koiran paska.. onko sillä niin väliä?

Vierailija
75/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Tajuatko, miten ällöttävää koiranpaskat ovat esimerkiksi nurmikolla? Tälleen kesällä kun joku voi haluta vaikka piknikille, joten nurmialueillakin kulkee porukkaa. Turha vedota mihinkään "no mutku paskoo kanit/ketut/ties mitkä elukatkin sinne luontoon". Joo toki, mutta eipä ne kadut siltikään täyty niiden paskoista ja aika vaikea muutenkaan kuvitella, että luonnossa vapaana oleva kettu kävi vääntämässä tortun Stockan kellon alle.

-ap

[/quote]

En tajua. Koira paskoo omalle nurmikollekin ja kun se on iso ja aidattu, niin en ryntää keräämään sitä heti pois. Usein en edes näe milloin koira paskoo pihalla.

Samaisella pihalla on temmeltänyt kaksi isokokoista koiraa ja vaikka mulla on 3 lasta, niin vain kerran joku on astunut pihallamme koiran paskaan 16 vuoden aikana. En siis todellakaan tajua miksi maatuva koiranpaska nurmikolla, ojassa, heinikolla jne. ärsyttää.

Vierailija
76/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:50"]En kerää jos kukaan ei näe ;)

[/quote]

Sama. Yleensä vielä leikin kerääväni, jos joku katsoo. En todellakaan jaksa kantaa paskapussia kilometritolkulla mukanani

Vierailija
77/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus tulet paskomaan. Mutta muista tulla häpeilemättä valoisaan aikaan, kuten mäkin paskatan koiraani. Ei nolota eikä hävetä. Maanviljelijät levittää ihmisen paskaa pellolle, ei voi olla kovin kamalaa.

Vierailija
78/156 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun mulla ei ole lapsia. Voisin niin kaivaa jonkun pikkusen paskavaipasta paskan pois ja tiputtaa kadulle kun se kakkahan on niin "whatevö" ;). Ai eikö ookkaan enää kivaa?

ap

Vierailija
79/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu akka alkoi räyhäämään minulle ikkunasta, kun koirani vain haisteli hänen omakotitalonsa pihan edustaa. Alue ei edes kuulunut hänen tontilleen ja aina ennen keräsin paskat pois kuuliaisesti. Nykyisin tämä edusta on vakipaskatuspaikka, josta en pökäleitä kerää.

Vierailija
80/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]

[/quote]

-ap

[/quote]

En tajua. Koira paskoo omalle nurmikollekin ja kun se on iso ja aidattu, niin en ryntää keräämään sitä heti pois. Usein en edes näe milloin koira paskoo pihalla.

Samaisella pihalla on temmeltänyt kaksi isokokoista koiraa ja vaikka mulla on 3 lasta, niin vain kerran joku on astunut pihallamme koiran paskaan 16 vuoden aikana. En siis todellakaan tajua miksi maatuva koiranpaska nurmikolla, ojassa, heinikolla jne. ärsyttää.

[/quote]

Sun piha, tee miten haluat. Ymmärrätkö kuitenkin, että esimerkiksi kaivopuisto on julkista aluetta? Sinne aika moni haluaa mennä viettämään aikaa vaikkapa juuri sille piknikille, joten ne kakat ovat todellakin tiellä. Kiva pistää joku peitto siihen nurmelle ja pahimmassa tapauksessa suoraan jonkun koiran pökäleen päälle.

Sinä, joka et jaksa kantaa kakkapussia: paskin selitys IKINÄ! Se pussi ei todellakaan paina yhtään mitään.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän