Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kerää koirasi paskoja jalkakäytävältä?

Vierailija
11.08.2014 |

Tuli taas todettua tänään, että ihmiset ovat vastuuttomia koiranomistajia. Jos koirasi paskoo keskelle jalkakäytävää, voisitko ystävällisesti kerätä kakat pois? Ymmärrän vielä jotenkin, että jotkut eivät kerää puskista jne. Itse kerään kyllä, koska lapset leikkivät ties missä puskissa niin eipä ole sitten niiden riesana. En vaan voi ymmärtää, että miksi joku ei kerää koiran jätöksiä jalkakäytävältä. Kävin tossa iltalenkillä koiran kanssa (Helsingin keskusta) ja monessa kohtaa oli paskat jätetty keräämättä KESKELTÄ JALKAKÄYTÄVÄÄ. Eikö teitä hävetä? Itseäni hävettäisi jos koirani kakkaisi keskelle jalkakäytävää ja joutuisin lähtemään siitä niin, että en kerää kakkoja. Voisi tulla ohikulkijoilta muutama vihainen katse perään. Ai niin, mutta kakka on hyi yök ja eipä teitä kiinnosta jos joku muu siihen astuu..

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei oikeastaan ole minun, vaan vaimon. En ole sitä hankkinut eikä ole mun asia kerätä paskoja vaikka joskus ulkoilutankin.

Vierailija
22/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:38"]

Niin kauan kun lenkillä törmää lasinsiruihin, huumepiikkeihin yms. niin en kerää. Yksi lenkki pari talvea sitten poiki meille monen sadan euron laskun, leikkauksen ja pysyviä vaurioita kolmeen tassuun, kiitos kävelyreittimme varrelle rikotun lasin.

[/quote]

Sulla on aivan loistava logiikka. Koirasi paskat suojaavat muiden koirien tassuja huumepiikeiltä? Joku muu on kusipää ja heittelee laseja/neuloja luontoon niin sun pitää sitten kostaa? Toki kakkajutut eivät tietenkään niin pahoja ole, mutta miksi idioottimaiseen käytökseen pitää vastata idioottimaisesti. "Ku noi tekee noin ni mä teen sit kostox näi, niii11". Huoh.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:38"]Niin kauan kun lenkillä törmää lasinsiruihin, huumepiikkeihin yms. niin en kerää. Yksi lenkki pari talvea sitten poiki meille monen sadan euron laskun, leikkauksen ja pysyviä vaurioita kolmeen tassuun, kiitos kävelyreittimme varrelle rikotun lasin.

[/quote]

Ja kiitos sinun kaltaistesi pikkusieluisten ja itsekkäiden kostajien joudun kesäisin varomaan kulkiessani sekä niitä lasinsiruja että koirasi paskoja (en käytä kesällä kenkiä).

Mutta hei, ei kai siinä mitään, kunhan SINÄ saat hykerrellä voitonriemuisesti, kun jätät kostopaskat jälkeesi.

Hei oikeesti. Ootteko te mukama aikuisia? Todella?

Vierailija
24/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää koska ei tee keskelle jalkakäytävää :D No mutta muut syyt jättää keräämättä on että tekee ojaan (en lähde sinne perään) ja joskus pari kertaa vuodessa varmaan joku selittämätön "en kerää kun ei näytä moni muukaan keräävän" -vastarintakohtaus. Muuten järjestään kerään joka päivä kakit pussiin ja se on ihan automaatio.

Vierailija
25/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätkö kuule kun EI VAAN JAKSA! Että hajoo niihin paskoihis, mokoma eläintenvihaaja!

Vierailija
26/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:08"]14: Mihin laitat avaimet? Taskuun? Siihen mahtuisi se kakkapussikin. Jos nyt satut lähtemään avaimet kaulassa ja sulla ei ole missään taskuja, voit pistää pussin kiinni hihnaan. Mullakin se pussirulla roikkuu omassa pussissaan ja se on kiinni hihnassa. Tokikaan ei oo pakko ottaa koko rullaa mukaan, vaan edelleenkin sen pussin saa vaikka takataskuun.

-ap

[/quote]

Täysinäinen paskapussi kaulaan roikkumaan tai taskuun? Hyi vittu. Tyhjää pussia toki kuljettaa, mutta täysinäistä en ala raahaamaan mukanani.

[/quote]

eli se paska muovipussin sisällä sun kädessä on hyi, mutta ei maassa jalkakäytävällä kun osuu jonkun jalkaan???

Vierailija
27/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:15"]

Mulla ei ole kysymys jaksamisesta. En viitsi kantaa paskapussia. Eikä täällä edes ole roskiksia minne niitä laittaa. Teen koirani kanssa vähintään tunnin lenkin ja se paskoo heti lenkin alussa.

Mulla on iPhone ranteessa enkä tarvitse avaimia.

Aika hiton sokea saa olla, jos viltin onnistuu levittämään pökäleiden päälle. Suosittelen käyntiä optikolla.

Mua ei saa ikinä kukaan keräämään koiran paskaa yleisiltä paikoilta. Ei vaikka sä kuinka kävisit paskomassa koiran omistajien porteilla tai levittäisit vauvan kakkaa ympäriinsä.

[/quote]

onneksi olkoon. rikot näin lakia. toivottavasti jäät kiinni.

Vierailija
28/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en omista koiraa, siksi!!12)3-#-@-`)`-`-#?#_`_`_`#?

Vierailija
29/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kakkaan aina stockmannin kellon alle T: kettu

Vierailija
30/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että koiria niin inhotaan

Vierailija
31/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten koiranomistajien takia vihaan nykyään koiria. MINUA ei huvita kerätä koirani paskaa kadulta, MINUA ei haittaa vaikka koirani räksyttää 24/7, MINÄ voin pitää koiraani vapaa ihan siellä missä haluan, MINÄ MINÄ MINUN MINUN!.

Vierailija
32/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia koiria teillä oikein on? Astuvat toisen paskaan ja lenkkeillessä SYÖVÄT sitä! Ihan pienen pennun ymmärrän, mutta sitäkin voi vahtia ja opettaa nopeasti ettei paskan syöminen ole sallittua. Useimmilla koirilla toimii hajuaisti, haistavat ne paskat. Fiksut koirat eivät myöskään syö mitään mitä omistaja ei anna, mutta teille voi tietenkin tulla yllätyksenä, että koiraa voi kasvattaa.

Vierailija
33/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistanut koiria 20 vuotta eikä ole sakotettu kertaakaan. Itse asiassa mä lopetin paskojen keräämisen aikoinaan koiraveron takia.

Vierailija
34/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tajua näin koiranomistajan miten paljon sitä näkee koiranomistajia jotka viis veisaavat säännöistä. Paskoja ei kerätä, koirat juoksevat vapaana ties missä ja niitä raahataan rannoille ja joka paikkaan. en todellakaan tajua ja suorastaan vituttaa että näiden takia sitten provosoituneet hullut heittelevät myrkkypullia ympäriinsä :(

Vierailija
35/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi sitten ihmetellä mistä kumpuaa ihmisten inho koiria kohtaan...minä inhoan koiria juuri sen takia että niitä raahataan ihan joka paikkaan kuolaamaan ja räksyttämään, koiranpaskaa on kaikki tienvarret aivan täynnä ja edes lenkkipolulla ei saa juosta vapaana kun siellä kintuille kirmaa isokokoiset vapaana juoksevat hurtat. Ja eniten inhoan kuitenkin näiden omistajia. Seuraavaksi kun jaloille tulee koira niin varmaan potkaisen. Seuraavan kerran kun näen että joku paskattaa koiransa mun portille otan lapion ja viskaan paskat niskaan.

Vierailija
36/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 03:41"]

Tiätkö kuule kun EI VAAN JAKSA! Että hajoo niihin paskoihis, mokoma eläintenvihaaja!

[/quote] No kaikki sitten tietavat etta olet juntti white thrash rakinomistaja niinkuin kaikki muutkin jotka eivat korjaa koiransa jatoksia. Nyt sitten tiedat mita sinusta ajatellaan, ei tartte arvuutella. 

Vierailija
37/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksulla omistajalla on fiksu koira, tyhmällä omistajalla on tyhmä koira.

Vierailija
38/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen koiranomistaja ja täytyy sanoa että on laiskuus ja välinpitämättömyys huipussaan jos ei jaksa paria kikkaretta noukkia maasta muovipussiin ettei tarvitse muiden niistä kärsiä. Tuntuu oudolta että eräiden mielestä on ihan ok että tienvarret ja nurmikot on täynnä kakkakikkareita...millainen poru ja huuto heiltä tulisi jos me ihmisetkin alkaisimme kakkia vapaasti ympäriinsä. Mullakin on kolme lasta ja voisin heidät opettaa samaan....sinnehän ne maatuvat!

Vierailija
39/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerään aina. Voin vaikka käsi raamatulla sanoa että tän vuoden puolella oon tasan YHDEN kerran jättänyt koirani kakat keräämättä ja vain sen takia, että sillä hetkellä ei ollut kakkapussia. Sekään ei onneksi jäänyt mihinkään keskelle tietä vaan pusikkoon.

Vierailija
40/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään kakat aina. Ja täytyy sanoa, että roskiksia tuntuu aina olevan liian harvassa. Joskus tulee joku ohitustilanne tms hässäkkä ja vasta myöhemmin huomaa pussin tippuneen kadulle tässä vaiheessa.

Olisi ihan älyttömän hienoa, jos siitä pussista saisi hankkiutua eroon lähimpään roskikseen. Joskus olen näin tehnyt ja toisen roskiksen käyttö tuntuu olevan vielä suurempi pyhäinhäväistys kuin kakan tielle jättäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän