Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kerää koirasi paskoja jalkakäytävältä?

Vierailija
11.08.2014 |

Tuli taas todettua tänään, että ihmiset ovat vastuuttomia koiranomistajia. Jos koirasi paskoo keskelle jalkakäytävää, voisitko ystävällisesti kerätä kakat pois? Ymmärrän vielä jotenkin, että jotkut eivät kerää puskista jne. Itse kerään kyllä, koska lapset leikkivät ties missä puskissa niin eipä ole sitten niiden riesana. En vaan voi ymmärtää, että miksi joku ei kerää koiran jätöksiä jalkakäytävältä. Kävin tossa iltalenkillä koiran kanssa (Helsingin keskusta) ja monessa kohtaa oli paskat jätetty keräämättä KESKELTÄ JALKAKÄYTÄVÄÄ. Eikö teitä hävetä? Itseäni hävettäisi jos koirani kakkaisi keskelle jalkakäytävää ja joutuisin lähtemään siitä niin, että en kerää kakkoja. Voisi tulla ohikulkijoilta muutama vihainen katse perään. Ai niin, mutta kakka on hyi yök ja eipä teitä kiinnosta jos joku muu siihen astuu..

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:26"]No eiköhän siellä Turussakin ole yleisiä roskiksia sen verran tiheään, että sitä täyttä pussia ei sunkaan tarvitse kantaa kilometrikaupalla. Vai onko sun koira niin valikoiva, että paskoo joka kerta semmoseen paikkaan jonka lähettyvilläkään ei oo roskista?

-ap

[/quote]

Kiva, että sinä tiedät enemmän tämän asuinalueen roskiksista kuin minä :)

[/quote]

No huonosti on teillä Turun kaupunkialueella asiat, jos puistoissa tai bussipysäkeilläkään ei ole mitään roskiksia missään. Mä tekisin kyllä kaupungille jotain valitusta jos roskiksia ei todella ole _missään_. 

ap

Vierailija
2/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laitan roskat roskiin, aina. Koiran paskaa en kerää, se maatuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä tapahtuu. :D Eipä ole käynyt mielessäkään, että paskojen mukana kanniskelu seuraavalle roskikselle olisi jotenkin vaivalloista. Itsestäänselvyys lähinnä. Merkillistä porukkaa.

Mä kerään aina koirani kakat talteen. Muutaman kerran on pussit unohtuneet lähtörytäkässä kotiin ja silloin olen napannut puusta lehden, napannut pökäleen sinne sisään ja kiikuttanut lähimpään roskikseen. Sen verran noloa puuhaa, ettei taas ihan heti unohda kakkapusseja kotiin uudestaan... Nolompaa kuitenkin olisi jättää paskat korjaamatta.

Vierailija
4/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:26"]No eiköhän siellä Turussakin ole yleisiä roskiksia sen verran tiheään, että sitä täyttä pussia ei sunkaan tarvitse kantaa kilometrikaupalla. Vai onko sun koira niin valikoiva, että paskoo joka kerta semmoseen paikkaan jonka lähettyvilläkään ei oo roskista?

-ap

[/quote]

Kiva, että sinä tiedät enemmän tämän asuinalueen roskiksista kuin minä :)

[/quote]

No huonosti on teillä Turun kaupunkialueella asiat, jos puistoissa tai bussipysäkeilläkään ei ole mitään roskiksia missään. Mä tekisin kyllä kaupungille jotain valitusta jos roskiksia ei todella ole _missään_. 

ap

[/quote]

En sanonutkaan, että niitä roskiksia ei ole _missään_ vaan sanoin ettei kiinnosta kantaa pitkiä matkoja, koska ovat tällä alueella tosi harvassa. Lähinnä omakotitalo- ja rivitaloja täynnä.

Tainno, jos tarkkoja ollaan, niin eipä kyllä kiinnosta kantaa metriäkään paskapusseja. Kyllä ne paskat maatuu joskus.

Vierailija
5/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:33"]Mäkin laitan roskat roskiin, aina. Koiran paskaa en kerää, se maatuu.

[/quote]

Ei maadu kivetykselle tai asfaltille.

Mäkin näin tänään jonkun koiran kakan jalkakäytävän kivetyksellä. Älytön määrä kärpäsiä siinä pyöri. :-X

Vierailija
6/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:33"]Mäkin laitan roskat roskiin, aina. Koiran paskaa en kerää, se maatuu.

[/quote]

Ei maadu kivetykselle tai asfaltille.

Mäkin näin tänään jonkun koiran kakan jalkakäytävän kivetyksellä. Älytön määrä kärpäsiä siinä pyöri. :-X

[/quote]

Kärpästen lounas, nam

Vierailija
7/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:33"]

[/quote]

Okei no mäkin alan sit heittää maatuvia roskia tonne kadulle. Ihan ei tuokaan logiikka nyt pelitä.

-ap

Vierailija
8/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teinejä te oikein olette? Noloa, noloa, noloa. Eikö mitään muita perusteita löydy kuin noloa jättää kakat? Noloa kerätä kakat puun lehdellä? Noloa kuljettaa kakkapussia, osta blingbling-pussi.

Mua kun ei nolota koiran paska pientareella. Ei sitten yhtään.

Vierailija
9/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:33"]

[/quote]

Okei no mäkin alan sit heittää maatuvia roskia tonne kadulle. Ihan ei tuokaan logiikka nyt pelitä.

-ap

[/quote]

Ihan vapaasti vain.

Vierailija
10/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:42"]

Mitä teinejä te oikein olette? Noloa, noloa, noloa. Eikö mitään muita perusteita löydy kuin noloa jättää kakat? Noloa kerätä kakat puun lehdellä? Noloa kuljettaa kakkapussia, osta blingbling-pussi.

[/quote]

Jollain meni vissiin pointti vähän ohi.

-ap

Vierailija
11/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:35"]

Mitä ihmettä täällä tapahtuu. :D Eipä ole käynyt mielessäkään, että paskojen mukana kanniskelu seuraavalle roskikselle olisi jotenkin vaivalloista. Itsestäänselvyys lähinnä. Merkillistä porukkaa.

Mä kerään aina koirani kakat talteen. Muutaman kerran on pussit unohtuneet lähtörytäkässä kotiin ja silloin olen napannut puusta lehden, napannut pökäleen sinne sisään ja kiikuttanut lähimpään roskikseen. Sen verran noloa puuhaa, ettei taas ihan heti unohda kakkapusseja kotiin uudestaan... Nolompaa kuitenkin olisi jättää paskat korjaamatta.

[/quote] ♥ ♥ ♥

Vierailija
12/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:42"]

[/quote]

Jollain meni vissiin pointti vähän ohi.

-ap

[/quote]

En mä usko. Niin monta kertaa joku jaksoi nolo-avausta tehdä, että selväksi tuli nolous.

Vierailija
13/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne teidän koirat on niitä jotka koirien jätöksiä vihaavien syötteihin osuu, eikä vastuullisten omistajien koirat. Te ootte senkin aiheuttanu.

Vierailija
14/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä kakanviljelijöitä haittaa astua paskaläjiin? Jos ei, niin osaatteko kuvitella että monia muita saattaa haitata?

Tänään ulkoillessa KOIRANI astui lajitoverinsa kakkaläjään, se oli jo oikeasti melkein tragikoomista. Puhumattakaan koirista, jotka mielellään syövät niitä paskakasoja. Siinäkin yksi ihan hyvä syy kerätä kikkareet roskiin (ihan kuin muita syitä ei olisi tarpeeksi).

Vierailija
15/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää toisten, enkä omiakaan roskia/paskoja koska olen somppu.

Vierailija
16/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perheeseemme tuli koira jonka hankintaa kovasti olin vastaan, suostuin jos ei tarvii huolehtia. Nyt käyn lenkillä koiran kanssa ainavälillä kun pakotetaan enkä koskaan kerää koiranpaskoja ellei nyt kakkaa johonkin keskelle katua. Keräisin jos asuisin porvoossa.

Vierailija
17/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten erilainen ajatusmaailma voi ihmisillä olla.. Itse sain koirani 11- vuotiaana, jolloin minulle opetettiin koiran jätösten kerääminen, ja nyt 19- vuotiaana se on edelleenkin itsestäänselvyys. Oikeastaan olen jopa ylpeä roikottaessani pussia mukanani, sillä mielestäni näytän myös siten ottavan täyden vastuun koirastani.

Vierailija
18/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muuten jännä juttu, että nämä kakkoja keräämättömät keksivät ties mitä syitä ja pakonomaisesti roikkuvat niissä, ihan sama mitä siihen vastaa/heittää vasta-argumentin niin alkaa inttäminen. Kyllä aina löytyy selitys. Samanlaisia syitä keksii moni muukin "ryhmä", mutta jätetääs ne toiseen keskusteluun ;)

-ap

Vierailija
19/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä itsekkyyttä taas joillain. Kiukutellaan kuin pikku kakara "MINÄ en halua! MINUA ei kiinnosta! MINÄ otan vain MINUT huomioon!". Huoh.

Jättäkää ne koirat hankkimatta, jos ette osaa vastuutanne kantaa tai kasvakaa aikuisiksi ennen kuin rupeatte lemmikin omistajaksi (enkä nyt tarkota välttämättä fyysistä ikää).

Vierailija
20/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun lenkillä törmää lasinsiruihin, huumepiikkeihin yms. niin en kerää. Yksi lenkki pari talvea sitten poiki meille monen sadan euron laskun, leikkauksen ja pysyviä vaurioita kolmeen tassuun, kiitos kävelyreittimme varrelle rikotun lasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi