Miksi et kerää koirasi paskoja jalkakäytävältä?
Tuli taas todettua tänään, että ihmiset ovat vastuuttomia koiranomistajia. Jos koirasi paskoo keskelle jalkakäytävää, voisitko ystävällisesti kerätä kakat pois? Ymmärrän vielä jotenkin, että jotkut eivät kerää puskista jne. Itse kerään kyllä, koska lapset leikkivät ties missä puskissa niin eipä ole sitten niiden riesana. En vaan voi ymmärtää, että miksi joku ei kerää koiran jätöksiä jalkakäytävältä. Kävin tossa iltalenkillä koiran kanssa (Helsingin keskusta) ja monessa kohtaa oli paskat jätetty keräämättä KESKELTÄ JALKAKÄYTÄVÄÄ. Eikö teitä hävetä? Itseäni hävettäisi jos koirani kakkaisi keskelle jalkakäytävää ja joutuisin lähtemään siitä niin, että en kerää kakkoja. Voisi tulla ohikulkijoilta muutama vihainen katse perään. Ai niin, mutta kakka on hyi yök ja eipä teitä kiinnosta jos joku muu siihen astuu..
Kommentit (156)
Minä olen aina kerännyt koiran kakat. Tasan kerran olen jättänyt keräämättä kun koira oli ripulilla eikä ollut kikkaretta mitä kerätä. Koira teki ripulipaskat heinikkoon...
Tämä ketju on taas hyvää asennetyötä koirallisia vastaan. Hyvä koiran omistajat, jee! Menee viimeinenkin usko.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 08:32"]Tämä ketju on taas hyvää asennetyötä koirallisia vastaan. Hyvä koiran omistajat, jee! Menee viimeinenkin usko.
[/quote]
Tässä kysyttiin, miksi et kerää. Keräävät omistajat eivät välttämättä osallistu keskusteluun.
Ja vielä ihmetellään, miksi koiranomistajista ei pidetä...
Silkkaa itsekkyyttä tuo on! Ihmettelen myös miten jotkut voi antaa koiran nostaa jalkaa toisen postilaatikolle
Eräällä kaverillani on koira ja hän ei koskaan kerää. Kävimme kerran kahdestaan (tai siis kolmistaan koska koirakin) kävelyllä ja koira paskoi. Hän vaan lähti kävelemään kun koira oli valmis! Kysyin että eikö hän kerää kakkaa? Roskiskin oli lähellä. Hän sanoi "joo kyl yleensä kerään mut ei mul nyt oo pussii!". Ajattelin että pakkokait sitten lähteä, kyllä hävetti kun lähellä ollut vanhempi nainen tuijotti murhaavasti.
Seuraavalla kerralla kun olimme kävelyllä hän taas vaan jätti paskat ja jatkoi matkaa, kun eräs mies jäi kyyläämään minua murhanhimon näköisesti... Kysyin miksei hän taaskaan nostanut niitä mutta hän alkoi valittaa kuinka rankkaa on kantaa laukussa pientä muovipussia?! Minua alkoi ärsyttämään tuo koska itse joudun aina ottamaan ison kassin lääkkeitäni varten! Tarvitsen niitä 24/7. Minulla on kaikenmaailman tauteja joille en voi mitään, ja tässä kaverini valitti kuinka pussi vie tilaa... Just !
Kolmas kerta meni ja samoin kävi. Sitten olin hänen luonaan kylässä ja hän kertoi kuinka ei ikinä ole kerännyt kakkaa, hänen mielestään se on turhaa ! Olin järkyttynyt. En ole koskaan ennen tavannut koiranomistajaa joka ei kerää niitä rakkaansa jätöksiä. Huhhuh tätä kaveria. Hän myös kertoi kuinka on raivonnut koiralle niin kovaa koska se tyyliin meni väärään huoneeseen (?) että koira tärisi kuin se olisi ihan jäässä ja meni pitkäksi aikaa sängyn alle piiloon :( käy niin sääliksi tuota "kalle"koiraa... Ja se syö aina samoja raksuja, jos niitäkään..
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:03"]
Eräällä kaverillani on koira ja hän ei koskaan kerää. Kävimme kerran kahdestaan (tai siis kolmistaan koska koirakin) kävelyllä ja koira paskoi. Hän vaan lähti kävelemään kun koira oli valmis! Kysyin että eikö hän kerää kakkaa? Roskiskin oli lähellä. Hän sanoi "joo kyl yleensä kerään mut ei mul nyt oo pussii!". Ajattelin että pakkokait sitten lähteä, kyllä hävetti kun lähellä ollut vanhempi nainen tuijotti murhaavasti.
Seuraavalla kerralla kun olimme kävelyllä hän taas vaan jätti paskat ja jatkoi matkaa, kun eräs mies jäi kyyläämään minua murhanhimon näköisesti... Kysyin miksei hän taaskaan nostanut niitä mutta hän alkoi valittaa kuinka rankkaa on kantaa laukussa pientä muovipussia?! Minua alkoi ärsyttämään tuo koska itse joudun aina ottamaan ison kassin lääkkeitäni varten! Tarvitsen niitä 24/7. Minulla on kaikenmaailman tauteja joille en voi mitään, ja tässä kaverini valitti kuinka pussi vie tilaa... Just !
Kolmas kerta meni ja samoin kävi. Sitten olin hänen luonaan kylässä ja hän kertoi kuinka ei ikinä ole kerännyt kakkaa, hänen mielestään se on turhaa ! Olin järkyttynyt. En ole koskaan ennen tavannut koiranomistajaa joka ei kerää niitä rakkaansa jätöksiä. Huhhuh tätä kaveria. Hän myös kertoi kuinka on raivonnut koiralle niin kovaa koska se tyyliin meni väärään huoneeseen (?) että koira tärisi kuin se olisi ihan jäässä ja meni pitkäksi aikaa sängyn alle piiloon :( käy niin sääliksi tuota "kalle"koiraa... Ja se syö aina samoja raksuja, jos niitäkään..
[/quote]
ilmianna hänet. hän rikkoo lakia.
Koiranomistajat ovat kusipäisiä, itsekkäitä paskiaisia. Tämän vuoksi vihaan koiria. Te, koiranomistajat, aiheutatte sen.
Itse kerään oman koiran kanssa lenkillä ollessani matkan varrelle sattuneet kaikki koiran (ja kissan) kakat pusseihin ja laitan roskikseen. En halua, että oma koira saa matoja tai jonkun viruksen ajattelemattomien ihmisten lemmikkien ulosteista.
Koirilla on tapana hieroa ulosteet turkkiinsa nurmikolla kiehnätessään ja joillakin koirilla ulosteet vaan on niin mukavaa murkinaa... Yök!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:23"]Ei kiinnosta solmia.
[/quote]
Ei varmaan sitten kiinnosta omistaa koiraakaan? Ei oikeasti voinut tulla yllätyksenä, että koirat paskoo ja ne paskat on kerättävä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:44"]
Koiranomistajat ovat kusipäisiä, itsekkäitä paskiaisia. Tämän vuoksi vihaan koiria. Te, koiranomistajat, aiheutatte sen.
[/quote]
mä en vihaa koiria. mun viha kohdistuu niihin urpoihin koirien omistajiin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:16"]
Aina kerään jos kuljetaan julkisella tiellä. Me vaan lenkkeillään omalla metsätiellä enimmäkseen, ja niin korvessa asutaan että sillä tiellä ei liikennettä ole, ainoa meidän lisäks joka siitä joskus kulkee on yksi naapuri. Jos lähdetään "isolle" tielle kävelemään niin kerään kyllä, vaikka varmasti ne siellä ojan pientareella ei ketään haittaisi. Se on vain tapa joka jäi siltä ajalta kun kaupungissa asuttiin.
[/quote]
oot sitten ainoa joka oman koirasi kakkaa astuu :P
Pitäis hieroa höyryävät kakkakikkareet jokaisen koiranomistajan naamaan joka ei kerää koiransa paskoja.
Itse kerään ja olen melkoinen kakkapoliisi :) En tykkää katsella kasoja itsekään. Asun Vantaalla alemman keskiluokan suosimalla alueella ja voitte arvata, että täällä ei kakkoja jakseta kerätä. Jos saan itse teosta kiinni, menen kohteliaasti tarjoamaan pussia. Korostan, että kohteliaasti, en syyttävästi. Selityksiä piisaa, miksi tarjottua pussia ei voi käyttää. "Ketä haittaa" on yleisin. "Miksi minä keräisin, kun muutkaan eivät kerää". "Ei näin pienen koiran kakat haittaa". Jnejnejne seliseli.
Yleensä koirien kakat jäävät noukkimatta yli nelikymppisiltä sekä lapsilta. Oma lukunsa ovat ne alkoholisoituneet miehet, joilla ei muutenkaan ehkä pitäisi eläimiä olla.
Harkitsen muuttamista kalliimmalle alueelle ihan vain päästäkseni näistä ihmisistä eroon. Mahtaako westendissä olla kakkaa kaduilla?
Juuri viime viikolla olimme onnesta soikeana kun tuulikaappissa haisi ihan törkeästi. Pojan lenkkarinpohjasta löytyi oikein messevä lähde. Vieläpä koulun(?) alueelta poimittu paska. Hymyssä suin pesin pohjaa, onneksi kakikista uurteista paska ei irronnut, joten saamme nauttia odourista vielä jonkun aikaa...niinkuin pojan luokka.
En kerää koska ei kinosta ja koska se vituttaa AP:n kaltaisia munapäitä.
80 jatkaa. Usein vielä poimin samaan pussiin jonkun toisen kakan, röökiaskin tai muun roskan. Tuntuu haaskaukselta käyttää pussi vain pieneen kakkaan.