Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kerää koirasi paskoja jalkakäytävältä?

Vierailija
11.08.2014 |

Tuli taas todettua tänään, että ihmiset ovat vastuuttomia koiranomistajia. Jos koirasi paskoo keskelle jalkakäytävää, voisitko ystävällisesti kerätä kakat pois? Ymmärrän vielä jotenkin, että jotkut eivät kerää puskista jne. Itse kerään kyllä, koska lapset leikkivät ties missä puskissa niin eipä ole sitten niiden riesana. En vaan voi ymmärtää, että miksi joku ei kerää koiran jätöksiä jalkakäytävältä. Kävin tossa iltalenkillä koiran kanssa (Helsingin keskusta) ja monessa kohtaa oli paskat jätetty keräämättä KESKELTÄ JALKAKÄYTÄVÄÄ. Eikö teitä hävetä? Itseäni hävettäisi jos koirani kakkaisi keskelle jalkakäytävää ja joutuisin lähtemään siitä niin, että en kerää kakkoja. Voisi tulla ohikulkijoilta muutama vihainen katse perään. Ai niin, mutta kakka on hyi yök ja eipä teitä kiinnosta jos joku muu siihen astuu..

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]

Mä olen erittäin vastuuton koiran kakan suhteen, mutta en mäkään sentään anna koiran edes paskoa jalkakäytävälle. Siinähän on se vaarana, että itse astuu paskan päälle seuraavalla lenkillä. ;-)

[/quote]

Tajuatko, miten ällöttävää koiranpaskat ovat esimerkiksi nurmikolla? Tälleen kesällä kun joku voi haluta vaikka piknikille, joten nurmialueillakin kulkee porukkaa. Turha vedota mihinkään "no mutku paskoo kanit/ketut/ties mitkä elukatkin sinne luontoon". Joo toki, mutta eipä ne kadut siltikään täyty niiden paskoista ja aika vaikea muutenkaan kuvitella, että luonnossa vapaana oleva kettu kävi vääntämässä tortun Stockan kellon alle.

-ap

[/quote]

En tajua. Koira paskoo omalle nurmikollekin ja kun se on iso ja aidattu, niin en ryntää keräämään sitä heti pois. Usein en edes näe milloin koira paskoo pihalla.

Samaisella pihalla on temmeltänyt kaksi isokokoista koiraa ja vaikka mulla on 3 lasta, niin vain kerran joku on astunut pihallamme koiran paskaan 16 vuoden aikana. En siis todellakaan tajua miksi maatuva koiranpaska nurmikolla, ojassa, heinikolla jne. ärsyttää.

[/quote]

Sun piha, tee miten haluat. Ymmärrätkö kuitenkin, että esimerkiksi kaivopuisto on julkista aluetta? Sinne aika moni haluaa mennä viettämään aikaa vaikkapa juuri sille piknikille, joten ne kakat ovat todellakin tiellä. Kiva pistää joku peitto siihen nurmelle ja pahimmassa tapauksessa suoraan jonkun koiran pökäleen päälle.

Sinä, joka et jaksa kantaa kakkapussia: paskin selitys IKINÄ! Se pussi ei todellakaan paina yhtään mitään.

-ap

[/quote]

En kyllä nauti erityisemmin lenkistä, kun paskapussi heiluu kädessäni kilometrien matkan. Byhyy, jos sinä satut astumaan koirani pökäleen päälle.

Vierailija
82/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: Mihin laitat avaimet? Taskuun? Siihen mahtuisi se kakkapussikin. Jos nyt satut lähtemään avaimet kaulassa ja sulla ei ole missään taskuja, voit pistää pussin kiinni hihnaan. Mullakin se pussirulla roikkuu omassa pussissaan ja se on kiinni hihnassa. Tokikaan ei oo pakko ottaa koko rullaa mukaan, vaan edelleenkin sen pussin saa vaikka takataskuun.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:08"]14: Mihin laitat avaimet? Taskuun? Siihen mahtuisi se kakkapussikin. Jos nyt satut lähtemään avaimet kaulassa ja sulla ei ole missään taskuja, voit pistää pussin kiinni hihnaan. Mullakin se pussirulla roikkuu omassa pussissaan ja se on kiinni hihnassa. Tokikaan ei oo pakko ottaa koko rullaa mukaan, vaan edelleenkin sen pussin saa vaikka takataskuun.

-ap

[/quote]

Täysinäinen paskapussi kaulaan roikkumaan tai taskuun? Hyi vittu. Tyhjää pussia toki kuljettaa, mutta täysinäistä en ala raahaamaan mukanani.

Vierailija
84/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:08"]14: Mihin laitat avaimet? Taskuun? Siihen mahtuisi se kakkapussikin. Jos nyt satut lähtemään avaimet kaulassa ja sulla ei ole missään taskuja, voit pistää pussin kiinni hihnaan. Mullakin se pussirulla roikkuu omassa pussissaan ja se on kiinni hihnassa. Tokikaan ei oo pakko ottaa koko rullaa mukaan, vaan edelleenkin sen pussin saa vaikka takataskuun.

-ap

[/quote]

Täysinäinen paskapussi kaulaan roikkumaan tai taskuun? Hyi vittu. Tyhjää pussia toki kuljettaa, mutta täysinäistä en ala raahaamaan mukanani.

[/quote]

Missä jumalan selän takana käyt lenkillä jos ei roskista ole missään? Toki voi olla hankalaa jossain metsässä tms, mutta se nyt ei ole ihan verrattavissa keskusta-alueeseen.

-ap

Vierailija
85/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:02"]

Joku hullu akka alkoi räyhäämään minulle ikkunasta, kun koirani vain haisteli hänen omakotitalonsa pihan edustaa. Alue ei edes kuulunut hänen tontilleen ja aina ennen keräsin paskat pois kuuliaisesti. Nykyisin tämä edusta on vakipaskatuspaikka, josta en pökäleitä kerää.

[/quote] Tassa kakka-asiassa Suomi on kylla aivan jarkyttava Junttilandia. Alkaa tulko saarnaamaan luonnonkauneudesta tai puhtaudesta meille, koskaan!  t.usalainen

Vierailija
86/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kysymys jaksamisesta. En viitsi kantaa paskapussia. Eikä täällä edes ole roskiksia minne niitä laittaa. Teen koirani kanssa vähintään tunnin lenkin ja se paskoo heti lenkin alussa.

Mulla on iPhone ranteessa enkä tarvitse avaimia.

Aika hiton sokea saa olla, jos viltin onnistuu levittämään pökäleiden päälle. Suosittelen käyntiä optikolla.

Mua ei saa ikinä kukaan keräämään koiran paskaa yleisiltä paikoilta. Ei vaikka sä kuinka kävisit paskomassa koiran omistajien porteilla tai levittäisit vauvan kakkaa ympäriinsä.

Vierailija
87/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tarjonnut paskoja keräämättömälle ja paikalta pois luikkimista yrittävälle nuorelle naiselle omasta taskustani paskapussin. Ei kiittänyt mutta tilannetta pihaltaan katsonut asukas sen sijaan kiitti. 

Vierailija
88/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:59"]Harmi kun mulla ei ole lapsia. Voisin niin kaivaa jonkun pikkusen paskavaipasta paskan pois ja tiputtaa kadulle kun se kakkahan on niin "whatevö" ;). Ai eikö ookkaan enää kivaa?

ap

[/quote]

Kerrostalon parvekkeelta jonkun niskaan vaan. ;-) Ja äkkiä piiloon.

Vierailija
89/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:15"]

Mulla ei ole kysymys jaksamisesta. En viitsi kantaa paskapussia. Eikä täällä edes ole roskiksia minne niitä laittaa. Teen koirani kanssa vähintään tunnin lenkin ja se paskoo heti lenkin alussa.

Aika hiton sokea saa olla, jos viltin onnistuu levittämään pökäleiden päälle. Suosittelen käyntiä optikolla.

Mua ei saa ikinä kukaan keräämään koiran paskaa yleisiltä paikoilta. Ei vaikka sä kuinka kävisit paskomassa koiran omistajien porteilla tai levittäisit vauvan kakkaa ympäriinsä.

[/quote]

Siihen iPhonen rannekkeeseenkaan et saa yhtään ainuttakaan kakkapussia kiinni, etpä tietenkään. Sun kaltaisten ihmisten takia sitä saakin koko ajan katsoa tuolla kadulla, että mihin ottaa seuraavan askeleen. Esimerkiksi pienet lapset eivät osaa leikeissään varoa koirien jätöksiä. Missä oikein käyt lenkillä kun ei ole missään roskiksia? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Tässä aloituksessahan oli kyse kaupunkialueesta.

-ap

Vierailija
90/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:15"]

[/quote]

Ens kerralla otan sen pökäleen ja hieron se nun piskis naamaan.

Vierailija
91/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:02"]Joku hullu akka alkoi räyhäämään minulle ikkunasta, kun koirani vain haisteli hänen omakotitalonsa pihan edustaa. Alue ei edes kuulunut hänen tontilleen ja aina ennen keräsin paskat pois kuuliaisesti. Nykyisin tämä edusta on vakipaskatuspaikka, josta en pökäleitä kerää.

[/quote]

Mistä tiedät, ettei kuulunut hänen tontilleen?

Meillä ainakin talon edusta kuuluu meidän tontille.

Vierailija
92/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:59"]Harmi kun mulla ei ole lapsia. Voisin niin kaivaa jonkun pikkusen paskavaipasta paskan pois ja tiputtaa kadulle kun se kakkahan on niin "whatevö" ;). Ai eikö ookkaan enää kivaa?

ap

[/quote]

Kerrostalon parvekkeelta jonkun niskaan vaan. ;-) Ja äkkiä piiloon.

[/quote]

Olette te mainioita. Mikä homma paskan keräämisessä? Tai paskotteko pussiin ja miten heitätte jonkun päälle? Pussista on vaikea heittää paskaa, jos ei siihen itse koske. =D

Mä haluan niin olla näkemässä, kun joku päättää "kostaa" ja paskastaakin itse itsensä.

Vierailija
93/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]

Mä olen erittäin vastuuton koiran kakan suhteen, mutta en mäkään sentään anna koiran edes paskoa jalkakäytävälle. Siinähän on se vaarana, että itse astuu paskan päälle seuraavalla lenkillä. ;-)

[/quote]

Tajuatko, miten ällöttävää koiranpaskat ovat esimerkiksi nurmikolla? Tälleen kesällä kun joku voi haluta vaikka piknikille, joten nurmialueillakin kulkee porukkaa. Turha vedota mihinkään "no mutku paskoo kanit/ketut/ties mitkä elukatkin sinne luontoon". Joo toki, mutta eipä ne kadut siltikään täyty niiden paskoista ja aika vaikea muutenkaan kuvitella, että luonnossa vapaana oleva kettu kävi vääntämässä tortun Stockan kellon alle.

-ap

[/quote]

En tajua. Koira paskoo omalle nurmikollekin ja kun se on iso ja aidattu, niin en ryntää keräämään sitä heti pois. Usein en edes näe milloin koira paskoo pihalla.

Samaisella pihalla on temmeltänyt kaksi isokokoista koiraa ja vaikka mulla on 3 lasta, niin vain kerran joku on astunut pihallamme koiran paskaan 16 vuoden aikana. En siis todellakaan tajua miksi maatuva koiranpaska nurmikolla, ojassa, heinikolla jne. ärsyttää.

[/quote]

Sun piha, tee miten haluat. Ymmärrätkö kuitenkin, että esimerkiksi kaivopuisto on julkista aluetta? Sinne aika moni haluaa mennä viettämään aikaa vaikkapa juuri sille piknikille, joten ne kakat ovat todellakin tiellä. Kiva pistää joku peitto siihen nurmelle ja pahimmassa tapauksessa suoraan jonkun koiran pökäleen päälle.

Sinä, joka et jaksa kantaa kakkapussia: paskin selitys IKINÄ! Se pussi ei todellakaan paina yhtään mitään.

-ap

[/quote]

En kyllä nauti erityisemmin lenkistä, kun paskapussi heiluu kädessäni kilometrien matkan. Byhyy, jos sinä satut astumaan koirani pökäleen päälle.

[/quote]

Solmi se kakkapussi hihnan ympärille, niin ei roiku.

Vierailija
94/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta solmia.

Vierailija
95/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:08"]14: Mihin laitat avaimet? Taskuun? Siihen mahtuisi se kakkapussikin. Jos nyt satut lähtemään avaimet kaulassa ja sulla ei ole missään taskuja, voit pistää pussin kiinni hihnaan. Mullakin se pussirulla roikkuu omassa pussissaan ja se on kiinni hihnassa. Tokikaan ei oo pakko ottaa koko rullaa mukaan, vaan edelleenkin sen pussin saa vaikka takataskuun.

-ap

[/quote]

[/quote]

Kanna vastuu koirastasi!!!

Vierailija
96/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:10"]

-ap

[/quote]

[/quote]

Missä jumalan selän takana käyt lenkillä jos ei roskista ole missään? Toki voi olla hankalaa jossain metsässä tms, mutta se nyt ei ole ihan verrattavissa keskusta-alueeseen.

-ap

[/quote]

Kaippa pääkaupunkiseutulaiset pitää Turkua maaseutuna. Ei tällä asuinalueella ole roskiksia kuin omakotitalojen pihoilla, joihin en paskapusseja kehtaa viedä.

Vierailija
97/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:15"]

[/quote]

Ens kerralla otan sen pökäleen ja hieron se nun piskis naamaan.

[/quote]

Suosittelen ensin käymään peruskoulun loppuun.

Vierailija
98/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:56"]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

Solmi se kakkapussi hihnan ympärille, niin ei roiku.

[/quote]

Ehkä kirjoittajan mielestä se on niin noloo jos joku huomaa kakkapussin. Tai sitten se kakkapussi siinä hihnassa ei vain sovi tyyliin :(

-ap

Vierailija
99/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:08"]14: Mihin laitat avaimet? Taskuun? Siihen mahtuisi se kakkapussikin. Jos nyt satut lähtemään avaimet kaulassa ja sulla ei ole missään taskuja, voit pistää pussin kiinni hihnaan. Mullakin se pussirulla roikkuu omassa pussissaan ja se on kiinni hihnassa. Tokikaan ei oo pakko ottaa koko rullaa mukaan, vaan edelleenkin sen pussin saa vaikka takataskuun.

-ap

[/quote]

[/quote]

Kanna vastuu koirastasi!!!

[/quote]

Kannan toki. Laadukasta barf-ruokaa, paljon liikuntaa ja harrastus, josta koira selkeästi nauttii. Ei vain huvita kantaa (täysinäisiä) paskapusseja lenkillä.

Vierailija
100/156 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän siellä Turussakin ole yleisiä roskiksia sen verran tiheään, että sitä täyttä pussia ei sunkaan tarvitse kantaa kilometrikaupalla. Vai onko sun koira niin valikoiva, että paskoo joka kerta semmoseen paikkaan jonka lähettyvilläkään ei oo roskista?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi