Näitä asioita vaadin naiselta
Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)
- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä
Kommentit (173)
tollasia naisia on muuten paljon paitsi et tosta bi-seksuaalista saatat joutuu luopumaan jos et haluu kauheen kauaa ettii :) ei mahdoton lista.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:07"]Olen noista kaikkea muuta paitsi bi-seksuaali. :) Kelpaisinko?
[/quote]
Riippuu täysin siitä, kuinka suhtaudut biseksuaalisuuteen.
[/quote]
Ilmeisesti se ei kuitenkaan haittaa, vaikka ei osaisi kirjoittaa biseksuaalisuutta. Epäilen kyllä siinä tapauksessa vähän tuota korkeakoulupuolta.
On äärettömän epäkunnioittavaa edesmennyttä puolisoasi kohtaan, että yrität tosissasi korvata hänet jollakin. Jos oikeasti välittää toisesta, ymmärtää myös sen, että kukaan ei voi korvata sitä henkilöä.
Ei voi olla totta, kaikki listan kohdat täsmäävät! Olen myös pitkäaikaistyötön, painan yli sata kiloa ja minulla on asperger-piirteitä. Olenko unelmiesi nainen?
Mä vähän luulen että loppuviimeksi sulle riittää että se on hyvä ottamaan suihin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias.
[/quote]
Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?
[/quote]
Koska hän on kuollut.
[/quote]
Yritätkö etsiä itsellesi kuolleen puolisosi kopiota?
[/quote]
En suinkaan, tiedänpä vain millaisia piirteitä arvostan naisessa. Sanohan sinä, millaiset toiveet olisivat hyväksyttäviä? Jos fiksun, kulturellin kumppanin toivominen on niin kertakaikkisen väärin, mitä mies saa toivoa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
[/quote]
Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?
[/quote]
Koska hän on kuollut.
[/quote]
Mun mielestä on aika pelottavaa, että etsit kuolleen vaimosi kaltaista naista.
[/quote]
Hänen vastakohtaansako pitäisi etsiä ihan periaatteesta? Etsiä joku jääkiekkoa vahtaava homofobinen amis ihan vain, jotta hän olisi mahdollisimman erilainen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:23"]On äärettömän epäkunnioittavaa edesmennyttä puolisoasi kohtaan, että yrität tosissasi korvata hänet jollakin. Jos oikeasti välittää toisesta, ymmärtää myös sen, että kukaan ei voi korvata sitä henkilöä.
[/quote]
Ei tässä kukaan ole ketään korvaamassa, mutta pitäisikö minun mielestäsi todella etsiä tyhmä taiteenvihaaja vain siksi, että älykäs ja taiteellinen nainen olisi liian samankaltainen kuin hän?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
Koska hän on kuollut.
[/quote]
[/quote]
En suinkaan, tiedänpä vain millaisia piirteitä arvostan naisessa. Sanohan sinä, millaiset toiveet olisivat hyväksyttäviä? Jos fiksun, kulturellin kumppanin toivominen on niin kertakaikkisen väärin, mitä mies saa toivoa?
[/quote]
En sanonut että toiveet eivät olisi hyväksyttäviä. Saat toivoa ihan mitä mieleen juolahtaa ja se on ihan ok, mutta on väärin jos yrität korvata puolisosi toisella samanlaisella ihmisellä.
Noista vaatimuksista tulee lähinnä mieleen se, että katsot uutta naistasi ja ajattelet edesmennyttä vaimoasi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:23"]On äärettömän epäkunnioittavaa edesmennyttä puolisoasi kohtaan, että yrität tosissasi korvata hänet jollakin. Jos oikeasti välittää toisesta, ymmärtää myös sen, että kukaan ei voi korvata sitä henkilöä.
[/quote]
Ei tässä kukaan ole ketään korvaamassa, mutta pitäisikö minun mielestäsi todella etsiä tyhmä taiteenvihaaja vain siksi, että älykäs ja taiteellinen nainen olisi liian samankaltainen kuin hän?
[/quote]
Ei pidä, mutta sinun pitää miettiä, että pidätkö noista piirteistä naisissa vain siksi koska vaimosi omasi vastaavat.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:24"]Ei voi olla totta, kaikki listan kohdat täsmäävät! Olen myös pitkäaikaistyötön, painan yli sata kiloa ja minulla on asperger-piirteitä. Olenko unelmiesi nainen?
[/quote]
Ei naisen painolla tai työllisyystilanteella ole minulla minkäänlaista merkitystä. Vaikka sen sanominen onkin täällä väärin, pitäisi sanoa, kuinka kuka tahansa työssäkäyvä tiukkakroppainen sporttimimmi kelpaa, kunhan on treenatut pakarat.
Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
Koska hän on kuollut.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En sanonut että toiveet eivät olisi hyväksyttäviä. Saat toivoa ihan mitä mieleen juolahtaa ja se on ihan ok, mutta on väärin jos yrität korvata puolisosi toisella samanlaisella ihmisellä.
Noista vaatimuksista tulee lähinnä mieleen se, että katsot uutta naistasi ja ajattelet edesmennyttä vaimoasi.
[/quote]
Niin ei kuitenkaan ole. En ole etsimässä hänen kopiotaan. Mutta älykkyys ja taiteellisuus nyt eivät mielestäni ole niin kohtuuttoman epätavallisia toiveita, että niiden perusteella voisi tehdä tuollaisia sairaita johtopäätöksiä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:23"]On äärettömän epäkunnioittavaa edesmennyttä puolisoasi kohtaan, että yrität tosissasi korvata hänet jollakin. Jos oikeasti välittää toisesta, ymmärtää myös sen, että kukaan ei voi korvata sitä henkilöä.
[/quote]
[/quote]
Ei pidä, mutta sinun pitää miettiä, että pidätkö noista piirteistä naisissa vain siksi koska vaimosi omasi vastaavat.
[/quote]
Olen aina ollut viehättynyt taiteellisista, sivistyneistä naisista, kauan ennen kuin edes tapasin edesmenneen vaimoni.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias. Alapeukkujen perusteella vaatimukseni ovat liian kovia, ilmeisesti saisi toivoa vain "kivaa ja nättiä" naista.
[/quote]
Kyllä varmaan kaikkien mielestä saa toivoa ihan mitä haluaa. Se on toinen asia, että tekee siitä avauksen. Käytännössä sitä vaan rakastuu, usein johonkin ihan toisenlaiseen kuin mitä etsi. Nämä listat on siinä mielessä turhia.
[/quote]
En kuitenkaan voisi rakastua naiseen, joka on kouluttamaton, tunnekylmä, ei vähääkään kiinnostunut kulttuurista, epäseksuaalinen ja konservatiivinen. Siinä mielessä listan piirteet eivät ole turhia.
[/quote]
Heteroseksuaali=epäseksuaalinen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.
[/quote]
Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias. Alapeukkujen perusteella vaatimukseni ovat liian kovia, ilmeisesti saisi toivoa vain "kivaa ja nättiä" naista.
[/quote]
Kyllä varmaan kaikkien mielestä saa toivoa ihan mitä haluaa. Se on toinen asia, että tekee siitä avauksen. Käytännössä sitä vaan rakastuu, usein johonkin ihan toisenlaiseen kuin mitä etsi. Nämä listat on siinä mielessä turhia.
[/quote]
En kuitenkaan voisi rakastua naiseen, joka on kouluttamaton, tunnekylmä, ei vähääkään kiinnostunut kulttuurista, epäseksuaalinen ja konservatiivinen. Siinä mielessä listan piirteet eivät ole turhia.
[/quote]
Heteroseksuaali=epäseksuaalinen?
[/quote]
Opettele lukemaan. Epäseksuaalinen viittasi listani viimeiseen kohtaan, ei heterouteen.
Mikä teitä heteronaisia niin jurppii siinä, että joku mies ei ole kiinnostunut teistä?
Entä se oikeinkirjoitusasia? Eikö kaltaisesi sivistyneen älykön silmiin satu äidinkielen onneton kirjallinen tuhertaminen? Mikset lisää seikkaa listallesi? Tämä vaivaa todella!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]
Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)
- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä
[/quote]
Itseltä puuttui korkeakoulutettu, (olen tosin vasta 21), ja en ole ollenkaan älykäs loogisesti/matemaattisesti = Ihmiset usein päättelevät tästä älykkyyden.. Muuten leikkaa nopeasti :)
Tuli ihan kiva mieli.
Lesket kannattaa kiertää kaukaa.