Kauhea ikava Suomeen! Asun Usassa. Muita ulkosuomalaisia palstalla?
Kommentit (40)
No pysy siellä rapakon takana sitten.
Miksi olet täällä vauvapalstalla silti?!
Todella mauton provo.
Todella ala-arvoinen.
Naurettava.
Pateettinen.
Surkea.
-10 pistettä
Vierailija kirjoitti:
No hakemassa lohdutusta. t.ap
No sitä tuskin täältä saat
Viro kai käy ulkosuomalaisesta. Jos tulee ikävä Suomeen, matka on vain 2 tuntia. USA on mahtava paikka, tullut vierailtua se laidasta laitaan, varsinkin Florida (länsirannikko) ja New York City jäi mieleen paikkoina joissa voisi viettää koko elämän...ajoittaisilla vierailuilla Suomessa tottakai.
Suomi ikävä unohtuu heti kun näitä valitusvirsiä ja sotahullujen tarinoita lukee.
Terv. Ulkosuomalainen
Keskity musiikin kanssa meditoidessa suomen luontoon ja katso videoita.
Itse asun kreikassa. Myös mulla kamala ikävä Suomeen. Nyt en ole kolmeen vuoteen käynyt. Toivon että pian pääsen käymään. Asumaan en enää Suomeen lähde. Ainakaan en usko niin.
No ei ole ikävä Suomeen vaikka av-palstalla roikunkin.
Minä. Tosin tällä hetkellä lomalla Suomessa. Mitä sinne kuuluu ? Milloin viimeksi kävit Suomessa ?
MaMa83 kirjoitti:
Itse asun kreikassa. Myös mulla kamala ikävä Suomeen. Nyt en ole kolmeen vuoteen käynyt. Toivon että pian pääsen käymään. Asumaan en enää Suomeen lähde. Ainakaan en usko niin.
No mitä jos pysyisit siellä vaan, jos et halua suomalaisen yhteiskunnan rakentamiseen edes osallistua.
Oletko kyllästynyt amerikkalaiseen elämään kun tarvii tehdä töitä eikä tukia tule tilille?
Vierailija kirjoitti:
USA on loistava maa lahjakkaille ihmisille.
Jos siellä ei menesty, ei kannata itkeä siitä täällä vauvapalstalla vaan hyväksyä oma vajaaälyisyys.
Ihan todellisuutta. USA on kapitalistinen yhteiskunta. Jos on lahjakas niin on hyvätuloinen. Jos ei ole niin on todella köyhä. Niin se vaan menee.
Ei kannata keskinkertaisena suomalaisena lähteä sinne yrittämään.
Kannattaa vaan pysyä siellä ja toivoa että sillan allakin asuminen olisi glamouuria.
Nyt on ihan hyva olla kaukana Venajasta.
Huono provo