Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä asioita vaadin naiselta

Vierailija
10.08.2014 |

Onko vaatimuslistani liian kova?

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)

- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten olet yksin jos kerran itse olet vähän listasi vaatimusten mukainen...? Joku tässä jutussa haisee nyt.

Vierailija
22/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)

[/quote]

No, montako "vaatimuslistasi" kokonaan täyttävää naista sinulla on ollut tähän mennessä? Ja miten vanha olet nyt?

[/quote]

Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias. Alapeukkujen perusteella vaatimukseni ovat liian kovia, ilmeisesti saisi toivoa vain "kivaa ja nättiä" naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:00"]En mäkään ymmärrä, mitä väliä on onko hetero vai bi, jos on kuitenkin monogaaminen suhteissaan. Ainoa syy, miksi mies voisi haluta bi-naista on se, että mies haluaa päästä kimppaan kahden naisen kanssa. Siihen en ryhtyisi. Tai sitten mies on itse bi ja uskoo, että toinen bi ymmärtäisi häntä paremmin kuin hetero.

[/quote]

Joku on sentään edes vähän jäljillä. Totta kai biseksuaali kumppani on biseksuaalille parempi kuin hetero. Eivät bi ja hetero sovi yhteen sen paremmin kuin hetero ja homo.

Vierailija
24/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]Miksi muuten olet yksin jos kerran itse olet vähän listasi vaatimusten mukainen...? Joku tässä jutussa haisee nyt.

[/quote]

Koska vaimoni on kuollut.

Vierailija
25/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias. Alapeukkujen perusteella vaatimukseni ovat liian kovia, ilmeisesti saisi toivoa vain "kivaa ja nättiä" naista.

[/quote]

Kyllä varmaan kaikkien mielestä saa toivoa ihan mitä haluaa. Se on toinen asia, että tekee siitä avauksen. Käytännössä sitä vaan rakastuu, usein johonkin ihan toisenlaiseen kuin mitä etsi. Nämä listat on siinä mielessä turhia.

Vierailija
26/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noista kaikkea muuta paitsi bi-seksuaali. :) Kelpaisinko?

Vierailija
27/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksesi eivät ole "liian kovia", jokainen saa toivoa kumppaniltaan mitä haluaa. Miinuspeukku johtui ainakin omalla kohdallani mm. siitä, että en ymmärrä miten hiustenväri vaikuttaa parisuhteen toimivuuteen.

Lopuksi haluaisin tietää, montako kohtaa itse ap täytät tuolta listalta :)

Vierailija
28/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
29/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:59"]Miksi biseksuaalisuutta? Ei kaikki bit välttämättä ole kiinnostunut ottamaan kaveriaan/ketään muutakaan kolmanneksi pyöräksi samaan sänkyyn leikkikaluks miehelle.

t. bi

[/quote]

Miehen mielestä on, ainakin kun tarpeeksi painostaa.

[/quote]

Mulle kolmas, tai jopa neljäs pyörä, sänkyyn ois ok, mut jos mies vähänkään painostais niin ei :) Ois niin unelma saada häärätä oman miehen kimpussa kahden-kolmen muun naisen kanssa samaan aikaan.

t. sama bi

Vierailija
30/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

[/quote]

Kyllä varmaan kaikkien mielestä saa toivoa ihan mitä haluaa. Se on toinen asia, että tekee siitä avauksen. Käytännössä sitä vaan rakastuu, usein johonkin ihan toisenlaiseen kuin mitä etsi. Nämä listat on siinä mielessä turhia.

[/quote]

En kuitenkaan voisi rakastua naiseen, joka on kouluttamaton, tunnekylmä, ei vähääkään kiinnostunut kulttuurista, epäseksuaalinen ja konservatiivinen. Siinä mielessä listan piirteet eivät ole turhia.

Vierailija
31/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

[/quote]

Ei ole ollenkaan kovat vaatimukset. Harmi vaan, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Jos jossain on näillä ominaisuuksilla varustettu nainen, hän ei varmaankaan halua olla kaltaisesi imbesillin kanssa.

Vierailija
32/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:07"]Vaatimuksesi eivät ole "liian kovia", jokainen saa toivoa kumppaniltaan mitä haluaa. Miinuspeukku johtui ainakin omalla kohdallani mm. siitä, että en ymmärrä miten hiustenväri vaikuttaa parisuhteen toimivuuteen.

Lopuksi haluaisin tietää, montako kohtaa itse ap täytät tuolta listalta :)

[/quote]

Ei mitenkään, mutta jokaisella meistä kai on omat ulkonäkömieltymyksemme. Minä pidän vaaleista naisista. Täytän listan kaikki muut kohdat paitsi vaaleahiuksisuuden.

Vierailija
33/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias.

[/quote]

Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?

Vierailija
34/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

[/quote]

Ei ole ollenkaan kovat vaatimukset. Harmi vaan, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Jos jossain on näillä ominaisuuksilla varustettu nainen, hän ei varmaankaan halua olla kaltaisesi imbesillin kanssa.

[/quote]

Ja mikä minusta tekee mielestäsi imbesillin? Sekö että kehtaan ylipäätään toivoa naiselta yhtään mitään ominaisuuksia?

Vierailija
35/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:07"]Olen noista kaikkea muuta paitsi bi-seksuaali. :) Kelpaisinko?

[/quote]

Riippuu täysin siitä, kuinka suhtaudut biseksuaalisuuteen.

Vierailija
36/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

[/quote]

Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?

[/quote]

Koska hän on kuollut.

Vierailija
37/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

[/quote]

[/quote]

Koska hän on kuollut.

[/quote]

Yritätkö etsiä itsellesi kuolleen puolisosi kopiota?

Vierailija
38/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

[/quote]

[/quote]

Koska hän on kuollut.

[/quote]

Mun mielestä on aika pelottavaa, että etsit kuolleen vaimosi kaltaista naista.

Vierailija
39/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

[/quote]

[/quote]

Koska hän on kuollut.

[/quote]

AHAA, figures. Toista samanlaista et enää löydä. Sorry.

Vierailija
40/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt Hitchcockin elokuvan Vertigo, ap? Ei siinäkään hyvin käynyt, eikä kävisi sinullekaan. Kantsii nähdä kukin nainen omana itsenään eikä toisen kopiona.

En voi sietää Juice Leskisen biisiä Syksyn sävel, koska yksi kohta menee näin: "ole mulle vähän aikaa hän". Mitään loukkaavampaa ei voi naiselle sanoa kuin että hän ei kelpaa omana itsenään vaan tarvitsisi olla joku muu, joku aikaisempi. En koskisi sellaiseen mieheen pitkällä kepilläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi