Näitä asioita vaadin naiselta
Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)
- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:10"]No nyt muuten itenkään ihmeemmin puuttumatta tähän älykkö keskusteluun, olen itse bi, ollut yhdessä naisen kanssa ja nykyään suhteessa heteromieheen jo kymmenettä vuotta. Miten niin kumppanikseni sopisi parhaiten toinen bi? entinen tyttöystäväni oli lesbo. En oikein ymmärrä näitä ap:n kommenttteja siitäkään, että bi-seksuaalisuus olisi ennen kaikkea pelkkää seksualista kiinnostusta vailla romanttisia tunteita.
[/quote]
En minä niin väittänyt, tolvana. Sanoin että joillekuille se on seksuaalista vetovoimaa ilman rakkautta. Joillekuille ei.
Ja jos et ole koskaan seurustellut biseksuaalin kanssa, et voi tietää, olisiko sellainen paras kumppani, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:08"]
Tietenkin olette, kuka muukaan teitä huolisi? Ei kukaan halua impotenttia läskivuorta, ellei ole juonut aivojaan velliksi.
[/quote]
Sekö ap vielä siellä piipittää? Nääh, se meni jo imemään peukaloaan huoneen nurkkaan, tämä on jo joku muu sekopää. :)
[/quote]
Olen isäsi ja minun on pakko vihdoin myöntää: sinä olet minun ja sisareni rakkauslapsi.
[/quote]
Ai nyt se tykkää jo siskostaankin liikaa.
[/quote]
Olen pahoillani, että olit insestivauva.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:08"]
Tietenkin olette, kuka muukaan teitä huolisi? Ei kukaan halua impotenttia läskivuorta, ellei ole juonut aivojaan velliksi.
[/quote]
Sekö ap vielä siellä piipittää? Nääh, se meni jo imemään peukaloaan huoneen nurkkaan, tämä on jo joku muu sekopää. :)
[/quote]
Olen isäsi ja minun on pakko vihdoin myöntää: sinä olet minun ja sisareni rakkauslapsi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ukki ja mummi taisivat myös olla sisaruksia.
Onko minulla sisaruksia, jotta voisin jatkaa tätä meidän sukuperinnettämme?
Mikä nyt on PÄÄPOINTTI tässä säädössä?
AP vastatkoon?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ukki ja mummi taisivat myös olla sisaruksia.
Onko minulla sisaruksia, jotta voisin jatkaa tätä meidän sukuperinnettämme?
[/quote]
Minä tulen kyllä siittämään sinulle jälkeläisen, voit sitten pariutua hänen kanssaan.
T. Isäsi
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:17"]Mikä nyt on PÄÄPOINTTI tässä säädössä?
AP vastatkoon?
[/quote]
Kunhan provosin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:17"]Mikä nyt on PÄÄPOINTTI tässä säädössä?
AP vastatkoon?
[/quote]
Kunhan provosin.
Ap
[/quote]
No helpottiko?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:41"]Mikä vaaleatukkaisissa ylipaljon viehättää?
[/quote]
Kai se on joku fetissi. Mikä kutakin tietyssä piirteessä viehättää? Varmasti sinullakin on jokin tietty piirre, josta pidät erityisen paljon.
[/quote]
Toki niitä on monella, mutta ei naiset sitä miehille salli.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:18"]
AP vastatkoon?
[/quote]
Kunhan provosin.
Ap
[/quote]
No helpottiko?
[/quote]
Kieltämättä. Kuluihan tässä aika leppoisasti.
Aloituksessa on sen verran perää, että kuvaamani kaltaisen naisen kyllä sain vaimokseni, mutta ei minulla mitään vaatimuslistaa sentään ollut.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]
Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)
[/quote]
Onpas pitkä lista,mä taas vaadin mieheltä vain että se on Johnny Depp,pukeutuneena aina Jack Sparrowiksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
[/quote]
Onpas pitkä lista,mä taas vaadin mieheltä vain että se on Johnny Depp,pukeutuneena aina Jack Sparrowiksi.[/quote]
Lista vaikuttaa pitkältä vain siksi, että asiat on eroteltu ajatusviivoin. Virkkeeseen kirjoitettuna se ei olisi pitkä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:30"]
Minähän en sanonut sen "kertovan paljonkin ihmisen persoonasta". Sanoin, että yleensä vaatimuslistoja laatineet ja esittäneet henkilöt eivät ole olleet minun näkökulmastani kiinnostavia, mikä on totuus. Minulla ei siis ole mitään ennakkoluuloa tähän asiaan liittyen, ts. en aikanaan deittaillessani mielessäni karsinut kiinnostavien joukosta pois listojen esittäjiä. En vain käytännössä ole koskaan kiinnostunut henkilöstä, joka sellaisen on esittänyt.
66
[/quote]
Miksi siis katsoit aiheelliseksi mainita koko jutun, jos sinulla ei ole asiaan minkäänlaisia ennakkoluuloja?
[/quote]
Arvelin, että saattaisit olla kiinnostunut / tehdä sillä tiedolla jotakin, että vaatimuksesi täyttävä nainen ei ole koskaan kiinnostunut listoja esittävästä miehestä.
66
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]