Näitä asioita vaadin naiselta
Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)
- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:49"]Hei!
Mitä teet työksesi? Voisitko ajatella muuttavasi Ruotsiin?
Ystävällisin terveisin
Listasi vaatimukset täyttävä nainen
[/quote]
Voisin hyvinkin kuvitella asuvani Ruotsissa. En aio muutenkaan jäädä Suomeen loppuiäkseni.
[/quote]
Kiitos vastauksestasi.
Mitä teet työksesi?
Sama
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:01"]Mä en ole noista kuin vaalea ja empaattinen. Kelpaanko sulle silti?? Please kelpaanhan??
:DDD
[/quote]
Et.
Ainahan saa vaatia, nimen omaan VAATIA.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:59"]
En minäkään sanonut olevani sinusta kiinnostunut, sanoin vain, etteivät huonot puolesi ole minusta huonoja.
[/quote]
Miksi "vaadit" naiselta listaamiasi asioita, jos vaatimusten täyttyminen ei johda siihen että olet naisesta kiinnostunut? Ei vaikuta kovin käytännölliseltä.
66
Minä olen kaikkea tuota. Lisäksi olen keski-ikäinen, pullukka ja onnellisesti naimisissa. Kelpaako?
Vastailetteko te ihan tosissanne tuolle daijulle ap:lle?:D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.
[/quote]
Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.
[/quote]
Mitä merkitystä bi-seksuaalisuudella on parisuhteessa, jossa osapuolet ovat mies ja nainen? Miten bi-seksuaalisuus vaikuttaa arkielämääsi niin paljon, että kumppanin on oltava bi-seksuaali?
Homo+homo ja hetero+hetero liitot ovat ihan järjenmukaisia, koska hetero ei voi kiinnostua omasta sukupuolestaan, eikä homo vastakkaisesta. Mutta bi-seksuaali voi kiinnostua omastaan ja vastakkaisesta, eli miksi partnerin on oltava bi?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:59"]
En minäkään sanonut olevani sinusta kiinnostunut, sanoin vain, etteivät huonot puolesi ole minusta huonoja.
[/quote]
Miksi "vaadit" naiselta listaamiasi asioita, jos vaatimusten täyttyminen ei johda siihen että olet naisesta kiinnostunut? Ei vaikuta kovin käytännölliseltä.
66
[/quote]
Ei se olekaan käytännöllistä, mutta ei tässä mitään imuria olla valitsemassa, rakkaus ei ole käytännöllistä. Vaatimuslistan täyttyminen on vain lähtökohta, sen jälkeen vasta nähdään, onko nainen kiinnostava vai ei.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:01"]
Piti lisäämäni, että tuolla äärimmäisen mustavalkoisella tavallasi ajatteleva ihminen ei ole minusta millään tavalla vetoava.
[/quote]
Jos ajatteluni näyttää sinusta äärimmäisen mustavalkoiselta, kannattanee etsiä syytä siihen oman mielesi rakenteesta. Olen (taide)alalla, jossa mustavalkoisesti ajatteleva henkilö ei voisi pärjätä.
66
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.
[/quote]
Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.
[/quote]
Mitä merkitystä bi-seksuaalisuudella on parisuhteessa, jossa osapuolet ovat mies ja nainen? Miten bi-seksuaalisuus vaikuttaa arkielämääsi niin paljon, että kumppanin on oltava bi-seksuaali?
Homo+homo ja hetero+hetero liitot ovat ihan järjenmukaisia, koska hetero ei voi kiinnostua omasta sukupuolestaan, eikä homo vastakkaisesta. Mutta bi-seksuaali voi kiinnostua omastaan ja vastakkaisesta, eli miksi partnerin on oltava bi?
[/quote]
Kokemus on osoittanut, ettei hetero + bi ole hyvä yhdistelmä. Toinen bi jakaa samankaltaisen ajatusmaailman herkemmin kuin hetero. Selitätkö sinä, miksi heteronaista raivostuttaa niin paljon ajatus siitä, ettei hän kelpaa jollekulle miehelle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?
No kerros nyt sitten millainen itse olet!
Ja miksi bi-seksuaalisuudella on väliä? Minusta se on vähän outo vaatimus, muut ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:49"]Hei!
Mitä teet työksesi? Voisitko ajatella muuttavasi Ruotsiin?
Ystävällisin terveisin
Listasi vaatimukset täyttävä nainen
[/quote]
Voisin hyvinkin kuvitella asuvani Ruotsissa. En aio muutenkaan jäädä Suomeen loppuiäkseni.
[/quote]
Kiitos vastauksestasi.
Mitä teet työksesi?
Sama
[/quote]
Pyöritän omaa kulttuurialalla toimivaa yritystäni, ja sitä työtä voin tehdä periaatteessa missä tahansa maassa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:01"]
Piti lisäämäni, että tuolla äärimmäisen mustavalkoisella tavallasi ajatteleva ihminen ei ole minusta millään tavalla vetoava.
[/quote]
Jos ajatteluni näyttää sinusta äärimmäisen mustavalkoiselta, kannattanee etsiä syytä siihen oman mielesi rakenteesta. Olen (taide)alalla, jossa mustavalkoisesti ajatteleva henkilö ei voisi pärjätä.
66
[/quote]
Mikäli sinusta yhden anonyymin vaatimuslistan laatiminen kertoo mielestäsi paljonkin ihmisen persoonasta, ajattelusi on todella mustavalkoista. Tai ainakaan sinulla ei ole kovin hyvää psykologista hahmotuskykyä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias.
[/quote]
Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?
[/quote]
Koska hän on kuollut.
[/quote]
Mun mielestä on aika pelottavaa, että etsit kuolleen vaimosi kaltaista naista.
[/quote]
Enemmänkin kertoo siitä, että surutyö on kesken ja ikävä edesmennyttä puolisoaan kohtaan on valtava.
Ymmärrän hyvin, itse murtuisin pieniksi paloiksi, jos aviomieheni kuolisi. Mitään niin hirveää ei voisi kokea. Mutta ap, suosittelisin hoitamaan surutyön loppuun, ennenkuin alat uuteen suhteeseen. Et voi saada vaimoasi takaisin, eikä hänen kopionsa etsiminen ole missään nimessä tervettä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:08"]No kerros nyt sitten millainen itse olet!
Ja miksi bi-seksuaalisuudella on väliä? Minusta se on vähän outo vaatimus, muut ihan ok.
[/quote]
Mitä tahtoisit minun kertovan?
Biseksuaalisuus, kuten selitin, on tärkeää siksi, että olen itse biseksuaali. Haluan kumppanin, joka jakaa tämän ajatusmaailman ja ymmärtää sen tavalla, jolla hetero ei voi ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kokemus on osoittanut, ettei hetero + bi ole hyvä yhdistelmä. Toinen bi jakaa samankaltaisen ajatusmaailman herkemmin kuin hetero. Selitätkö sinä, miksi heteronaista raivostuttaa niin paljon ajatus siitä, ettei hän kelpaa jollekulle miehelle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?
[/quote]
Ei se herätä raivoa, ihan mielenkiinnosta vaan kysyin. Kun en bi-seksuaaleja tunne, niin olen aina elänyt uskossa, että voivat pariutua hyvin umpiheteron tai -homon kanssa. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että paras kumppani bi:lle olisi toinen bi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]
Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias.
[/quote]
Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?
[/quote]
Koska hän on kuollut.
[/quote]
Mun mielestä on aika pelottavaa, että etsit kuolleen vaimosi kaltaista naista.
[/quote]
Enemmänkin kertoo siitä, että surutyö on kesken ja ikävä edesmennyttä puolisoaan kohtaan on valtava.
Ymmärrän hyvin, itse murtuisin pieniksi paloiksi, jos aviomieheni kuolisi. Mitään niin hirveää ei voisi kokea. Mutta ap, suosittelisin hoitamaan surutyön loppuun, ennenkuin alat uuteen suhteeseen. Et voi saada vaimoasi takaisin, eikä hänen kopionsa etsiminen ole missään nimessä tervettä.
[/quote]
Pieni ystäväni, en kaipaa kolmen pennin kyökkipsykologiaa. Olen surutyöni tehnyt enkä etsi mitään vaimoni kopiota. Luehan se vaatimuslistani uudelleen: mitä toivonkaan naiselta? Älykkyyttä, koulutusta ja taiteen arvostamista. Siinä on listan ydin, ja jos sinusta tällaiset toiveet ovat "vaimoni kopion" etsimistä, olen puolestasi hyvin, hyvin surullinen.
Tälläisiä listoja pitäisi aina tehdä. Tiedän jo nyt etten kestäisi ap:n kaltaista miestä päivääkään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:00"]Olen kaikkea paitsi blondi. Ja olen myös jo naimisissa! N34
[/quote]
Miehesi on onnekas. Onnea avioliittoonne!