Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä asioita vaadin naiselta

Vierailija
10.08.2014 |

Onko vaatimuslistani liian kova?

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)

- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]Onko vaatimuslistani liian kova?

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)

[/quote]

Onpas pitkä lista,mä taas vaadin mieheltä vain että se on Johnny Depp,pukeutuneena aina Jack Sparrowiksi.[/quote]

Lista vaikuttaa pitkältä vain siksi, että asiat on eroteltu ajatusviivoin. Virkkeeseen kirjoitettuna se ei olisi pitkä.

[/quote]

Eipäs,siinä on listattu 10 ominaisuutta. Vaikka ap olikin  provo,tällaisia ihmisiä on oikeastikin,nettitreffiaikoina kiersin kaukaa profiilit,joissa vaadittiin pitkä lista asioita,täysin riippumatta siitä mitä itsellä on tarjota.

Vierailija
2/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä siltä niitä vaadit? Eikö se ole vähän outoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit vaatia multa mitä haluat, mutta miks vitussa mä olisin jollekin tuntemattomalle anonyymille mieliksi?

Vierailija
4/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Onnea etsintään.

Vierailija
5/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkea paitsi bi-seksuaali.

Vierailija
6/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.

Vierailija
7/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis parisuhteen tuollaisen naisen kanssa? Mitä jos on muuten täydellinen, mutta onkin hetero? Tai brunette? Tai pitää taiteista, mutta ei itse ole niissä lahjakas? Outo minusta tehdä listoja.

Vierailija
8/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia voi aina ihan mitä vaan, mutta sitten on turha kitistä jos jää ilman.

Vierailija
9/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta "biseksuaali" on vähän outo. Muuten ihan jees lista.

Vierailija
10/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:56"]Sä voit vaatia multa mitä haluat, mutta miks vitussa mä olisin jollekin tuntemattomalle anonyymille mieliksi?

[/quote]

En muuten missään tapauksessa olisi sellaisen naisen kanssa, joka käyttäytyy moukkamaisesti ja aggressiivisesti netissä, etenkin ilman provokaatiota. Ei kerro hyvää ihmisen psyykestä.

Vierailija
11/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:57"]En tiiä.

[/quote]

Eikä kiinnosta.

Vierailija
12/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi biseksuaalisuutta? Ei kaikki bit välttämättä ole kiinnostunut ottamaan kaveriaan/ketään muutakaan kolmanneksi pyöräksi samaan sänkyyn leikkikaluks miehelle.

t. bi

Vierailija
13/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:57"]Olen kaikkea paitsi bi-seksuaali.

[/quote]

Loistava ihminen siis olet. Biseksuaalisuuden puutteen voin hyväksyä, jos nainen on muutoin seksuaalisesti liberaali.

Vierailija
14/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä et maininnut mitään, joten eiköhän tuollaisia naisia löydy ikähaarukassa 16-99 v.

Vierailija
15/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:54"]

Onko vaatimuslistani liian kova?

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

[/quote]

No, montako "vaatimuslistasi" kokonaan täyttävää naista sinulla on ollut tähän mennessä? Ja miten vanha olet nyt?

Vierailija
16/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:59"]Miksi biseksuaalisuutta? Ei kaikki bit välttämättä ole kiinnostunut ottamaan kaveriaan/ketään muutakaan kolmanneksi pyöräksi samaan sänkyyn leikkikaluks miehelle.

t. bi

[/quote]

Miehen mielestä on, ainakin kun tarpeeksi painostaa.

Vierailija
17/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:59"]Miksi biseksuaalisuutta? Ei kaikki bit välttämättä ole kiinnostunut ottamaan kaveriaan/ketään muutakaan kolmanneksi pyöräksi samaan sänkyyn leikkikaluks miehelle.

t. bi

[/quote]

En kai sellaista missään vaiheessa väittänytkään haluavani? Ei minua kiinnosta ryhmäseksi, eivätkä myöskään heterot.

Vierailija
18/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä, mitä väliä on onko hetero vai bi, jos on kuitenkin monogaaminen suhteissaan. Ainoa syy, miksi mies voisi haluta bi-naista on se, että mies haluaa päästä kimppaan kahden naisen kanssa. Siihen en ryhtyisi. Tai sitten mies on itse bi ja uskoo, että toinen bi ymmärtäisi häntä paremmin kuin hetero.

Vierailija
19/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:57"]Haluat siis parisuhteen tuollaisen naisen kanssa? Mitä jos on muuten täydellinen, mutta onkin hetero? Tai brunette? Tai pitää taiteista, mutta ei itse ole niissä lahjakas? Outo minusta tehdä listoja.

[/quote]

Lista oli suuntaa-antava. Hiusten väri ei ole olennainen asia, eikä sekään, jos ei itse ole taiteellisesti lahjakas, kunhan taide ja sen tekeminen aiheina kiinnostavat kuitenkin.

Biseksuaalisuudesta en mielelläni tinkisi.

Vierailija
20/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa. Entä jos kuvailemasi nainen vaatiikiin mieheltä jotain täysin päinvastaista, mitä itse olet. Siinähän sitten vaadit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi