Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
Kommentit (161)
Ei sinulla paljon vaatimuksia ole ehkä niitä pitäisi lisätä. Mieti yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
On ihan realistista toivoa, että toinen ei juo paljon jos ei itsekkään juo. Turhaa surua tulee jos elämäntavat liian erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:35"]
No jos mä näen hyvännäköisen ja puoleensavetävän miehen niin en mä ajattele että kuinka pitkä se on, kuinka vanha se on tms. En mä viehäty minua montaa vuotta nuoremmista tai minua lyhyemmästä miehestä. Muuten näillä ei ole väliä.
Tuo alkoholijuttu on aika paha. Katsos kun on sellaisia ihmisiä jotka aina silloin tällöin tykkävät ottaa kunnolla, käydä baarissa ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Seuraavana päivänä voi olla vähän pahaolo ja roskaruoka maistuu, mutta maanantaina mennään taas töihin normaalisti ja elämä jatkuu.
Deittiprofiilissa savutonta ja kohtuullisesti alkoholia nauttivaa miestä etsivä nainen nyt vaan vaikuttaa niuhottajalta.
[/quote]
minulle on aivan samantekevää, jos vaikutan "niuhottajalta", kun tiedän etten sellainen ole. mitä väliä, jos ottaa viikonloppuna ja menee maanantaina töihin? Sanoinko, että etsin absolutistia? Tai että VAADIN absolutismia?
[/quote]
Mutta jos vaikutat niuhottajalta miehen mielestä niin tietäähän sen lopputuloksen :)
[/quote]
Enpä onneksi haluakaan tutustua miehiin, jotka vetävät omat johtopäätöksensä minusta ja antavat pakit ennen kuin olen ehtinyt suutani avata.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:49"]
Jollekin sopii nuorempi tai samanikäinen poikaystävä/miesystävä/you name it, mutta minulle vaan ei sovi ja sille en voi mitään. Olen itse todella nuoren näköinen, nuori ja nuoren ajatusmaailman omaava enkä vain halua, että poikaystäväni on tietyllä tapaa liian nuorekas. Kun olen joskus jutellut täysin anonyymien, kasvottomien miespuolisten kanssa jossain chatissa olen AINA poikkeuksetta tunnistanut ne alaikäiset, heidän jutuistaan, kirjoitustyylistään, kaikesta huokuu se miten nuoria he ovat. Se ei vain vetoa minuun, ei vain vetoa. Kun taas vanhemmilla miehillä on iän tuomaa fiksuutta ja heistä huokuu tietynlainen... joku, en tiedä mikä, mutta se joku saa minut haluamaan heitä ja heidät. En tiedä miksi edes selitän tätä asiaa teille vaikka tiedän mikä paskamyrsky tästäkin nousee. Tuhat ja sata johtopäätöstä ilman pienintäkään totuutta, syyttelyä, vittuilua ja muuta paskaa. Silti kerroin.
[/quote]
Oletko itse minkä ikäinen?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:17"]
eli olet tavannut myös miehiä, jotka täyttävät kriteerisi mutta eivät ole kiinnostuneita viemään suhdetta eteenpäin. Eikä tämä kerro siitä ettet täytä heidän vaatimuksiaan?
[/quote]
ap ei kerro aloituksessa minkälainen siiderivalas itse on. ylipainoinen hönö voi asettaa mitä tahansa mallikriteerejä mutta ei varmasti saa näiltä miehiltä mitään vastakaikua.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:42"]
No jos mä näen hyvännäköisen ja puoleensavetävän miehen niin en mä ajattele että kuinka pitkä se on, kuinka vanha se on tms. En mä viehäty minua montaa vuotta nuoremmista tai minua lyhyemmästä miehestä. Muuten näillä ei ole väliä.
Tuo alkoholijuttu on aika paha. Katsos kun on sellaisia ihmisiä jotka aina silloin tällöin tykkävät ottaa kunnolla, käydä baarissa ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Seuraavana päivänä voi olla vähän pahaolo ja roskaruoka maistuu, mutta maanantaina mennään taas töihin normaalisti ja elämä jatkuu.
Deittiprofiilissa savutonta ja kohtuullisesti alkoholia nauttivaa miestä etsivä nainen nyt vaan vaikuttaa niuhottajalta.
[/quote]
minulle on aivan samantekevää, jos vaikutan "niuhottajalta", kun tiedän etten sellainen ole. mitä väliä, jos ottaa viikonloppuna ja menee maanantaina töihin? Sanoinko, että etsin absolutistia? Tai että VAADIN absolutismia?
[/quote]
KOhtuudella käsite on monille sellainen, että juodaan juhannuksena pullo kaljaa ja uutena vuotena toinen.
[/quote]
Taitaa olla ihan vaan sinun käsityksesi, jota toitotat normina... Sitä paitsi kun ottaa huomioon oman alkoholin kulutukseni, niin minulla on oikeus odottaa mieheltä samaa. Aivan kuten savuttomalla on oikeus vaatia savuttomuutta jne. Jos taas itse vetelisin tuolla menemään viikonloput ympäripäissäni ja vaatisin mieheltä lähestulkoon absolutismia ja kotiin eristäytymistä, olisin epäreilu ja kohtuuton ja vaikka mitä muuta.
Sun vaatimukset on hyvät. Ei niissä oo mitään vikaa, mut sit kun löytyy sellanen hyvä niin ehkä huomaamatta joustatkin ;) mulla on tosi paha lista kriteereitä.. Täytyy olla mukava, mutta ei liian lässyttävä (joskus saa leikkimielellä vittuilla ja härnätä), täytyy vaadittaessa olla munaa puolustaa itteään tai mua, pitää olla menevä eikä mikään kotihiiri mut sillon tällön lötköily olisi kiva, koulun ja armeijan käynyt, hyvässä työssä (ei mitään keikkahommia tai määräaikaisia duuneja), hyvä palkka etten mä elätä sitäkin, pitkä (väh 180 cm koska mä oon jo 170 cm enkä tahdo näyttää jättiläiseltä miehen vieressä), aikuismainen eikä 17-vuotiaan tasolle jäänyt, huomioi ja osallistuu kodin asioihin, ei mitään sitoutumiskammoa tai taipumusta pettämiseen tai vastaavaan, hyvä maine kotikulmilla, hyvät välit vanhempiin (paitsi jos on hyvä syy olla olematta), komea ja raamikas ja kaiken puolin miehekäs, siisti ja hygieeninen ja osaisi pukeutua. Ja viimeiseksi, valitettavasti en haluaisi missään nimessä neitsyttä tai miestä jolla on pieni värkki :/ tiedän, ongelma on silloin mussa, mutta... Nii in.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:25"]
Hei ap! Yritän vielä ihan ystävällisesti. Sun ongelma voi myös olla se, että asetat selkeitä ulkonäkökriteereitä, vaikka haet pitkäaikaisempaa seuraa (ilmeisesti?). Ulkonäkökriteerit voi kuitenkin viestiä miehille, että olet kiinnostunut vaan seksistä ja siksi ei tule sopivia kohdalle.
t. 28
[/quote]
ulkonäkökriteerit kertoo miehelle että on pikkutarkka kitisijä, jonka kanssa elämä ei ole rentoa ja turha toivoa pitkäaikaista suhdetta koska akka rupeaa pian vaatimaan aina jotain lisää ja tai vaihtaa miestä.
miksi tuhlata aikaa ja päätänsä mt tapauksiin...
t. mies
[/quote]
Kiva kun keksitte päästänne näitä juttuja ja mollaatte minua tyhjästä :) Minkä takia listaisin kaikki henkiset piirteet tänne, ei siinä ole mitään ideaa. Ulkonäön pitää olla okei, ja luonne joko natsaa tai ei natsaa. Mutta jonkunlaiset kriteerit on asetettava, ettei 20-vuotias hevilettinen amis-Petteri tule turhaan tekemään tuttavuutta, kun en hänelle kuitenkaan syty. Minä olen kaikkea muuta kuin pinnallinen, näkisittepä minkä näköisiä miehiä on tullut tapailtua. Aivan kuten live-elämässäkin niin ulkonäköön ihastutaan ensin. Siksi laadin kriteerit sille, minkä näköisten toivon minua lähestyvän. Sitten luonne joko nappaa tai ei nappaa. Mutta luonne ei muuta minulle epäsopivaa miestä minulle sopivaksi edes seuraavassa elämässä. Karu fakta, jonka jokainen ymmärtää mutta harva täällä myöntää, koska on kivempaa vittuilla.
Hei, ehkä sun pitäisi vaan mennä hoitoon? Älä mieti niitä miehiä nyt ollenkaan, jooko?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:50"]
Ei sinulla paljon vaatimuksia ole ehkä niitä pitäisi lisätä. Mieti yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
On ihan realistista toivoa, että toinen ei juo paljon jos ei itsekkään juo. Turhaa surua tulee jos elämäntavat liian erilaiset.
[/quote]
Tämäpä tämä :) Mutta kun on kivempaa vittuilla kuin ymmärtää. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:51"]
Jollekin sopii nuorempi tai samanikäinen poikaystävä/miesystävä/you name it, mutta minulle vaan ei sovi ja sille en voi mitään. Olen itse todella nuoren näköinen, nuori ja nuoren ajatusmaailman omaava enkä vain halua, että poikaystäväni on tietyllä tapaa liian nuorekas. Kun olen joskus jutellut täysin anonyymien, kasvottomien miespuolisten kanssa jossain chatissa olen AINA poikkeuksetta tunnistanut ne alaikäiset, heidän jutuistaan, kirjoitustyylistään, kaikesta huokuu se miten nuoria he ovat. Se ei vain vetoa minuun, ei vain vetoa. Kun taas vanhemmilla miehillä on iän tuomaa fiksuutta ja heistä huokuu tietynlainen... joku, en tiedä mikä, mutta se joku saa minut haluamaan heitä ja heidät. En tiedä miksi edes selitän tätä asiaa teille vaikka tiedän mikä paskamyrsky tästäkin nousee. Tuhat ja sata johtopäätöstä ilman pienintäkään totuutta, syyttelyä, vittuilua ja muuta paskaa. Silti kerroin.
[/quote]
[/quote]
Liittyy mihin ja miten?
Tää vaikuttaa niin samalta trollilta, kuin se, joka jankkasi siitä miten kukaan voi kiinnostua miehistä, jotka ei osaa rassata autoa ja etsi itselleen isähahmoa kumppaniksi....
Suuri osa hyvistä laatumiehistä on sellaisia, joista ap ei viehäty. Tämä on hyvä uutinen meille muille naisille - vähemmän kilpailua laatumiehistä, kun ap on poissa kilpailun isosta osasta (mukana vain rajatusti).
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:56"]
Sun vaatimukset on hyvät. Ei niissä oo mitään vikaa, mut sit kun löytyy sellanen hyvä niin ehkä huomaamatta joustatkin ;) mulla on tosi paha lista kriteereitä.. Täytyy olla mukava, mutta ei liian lässyttävä (joskus saa leikkimielellä vittuilla ja härnätä), täytyy vaadittaessa olla munaa puolustaa itteään tai mua, pitää olla menevä eikä mikään kotihiiri mut sillon tällön lötköily olisi kiva, koulun ja armeijan käynyt, hyvässä työssä (ei mitään keikkahommia tai määräaikaisia duuneja), hyvä palkka etten mä elätä sitäkin, pitkä (väh 180 cm koska mä oon jo 170 cm enkä tahdo näyttää jättiläiseltä miehen vieressä), aikuismainen eikä 17-vuotiaan tasolle jäänyt, huomioi ja osallistuu kodin asioihin, ei mitään sitoutumiskammoa tai taipumusta pettämiseen tai vastaavaan, hyvä maine kotikulmilla, hyvät välit vanhempiin (paitsi jos on hyvä syy olla olematta), komea ja raamikas ja kaiken puolin miehekäs, siisti ja hygieeninen ja osaisi pukeutua. Ja viimeiseksi, valitettavasti en haluaisi missään nimessä neitsyttä tai miestä jolla on pieni värkki :/ tiedän, ongelma on silloin mussa, mutta... Nii in.
[/quote]
Aivan totaalisen sama kuin minulla! Sielunsisareni. Tosin rakastan vähän kotihiirimäisiä miehiä, jotka eivät ole tuli perseen alla menossa milloin minnekin. Mutta sitten taas LIIAN kotihiirimäinen mies on... no, turn off. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:42"]
[/quote]
[/quote]
KOhtuudella käsite on monille sellainen, että juodaan juhannuksena pullo kaljaa ja uutena vuotena toinen.
[/quote]
Taitaa olla ihan vaan sinun käsityksesi, jota toitotat normina... Sitä paitsi kun ottaa huomioon oman alkoholin kulutukseni, niin minulla on oikeus odottaa mieheltä samaa. Aivan kuten savuttomalla on oikeus vaatia savuttomuutta jne. Jos taas itse vetelisin tuolla menemään viikonloput ympäripäissäni ja vaatisin mieheltä lähestulkoon absolutismia ja kotiin eristäytymistä, olisin epäreilu ja kohtuuton ja vaikka mitä muuta.
[/quote]
Onko sitten myös niin että sillä pitkällä miehellä on oikeus vaatia naiselta pituutta, jolloin sinä ilmeisesti et sovi kriteereihin :D
Sinäkö 24-vuotias? Mä olin (ainakin tekstisi perusteella) sua kypsempi jo 14-vuotiaana...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote]
Liittyy mihin ja miten?
[/quote]
Liittyy tuohon kun mainitsit sanan alaikäiset. Herätti kysymyksen ettet itsekään kovin iäkäs olisi...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:01"]On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. [/quote]
No ehkä siksi, että vaatimukset rintojen kokoa, pippelin pituutta tai koko häiskän pituutta kohtaan ovat siinä mielessä samanlaisia, että omainisuuden kantaja voi itse niihin vaikuttaa. Ehkäpä löydät täydellisen miehen, jonka kanssa muuten sopisitte täydellisesti yhteen, mutta hän haluaa jatkaa etsintää, koska sinun tai jonkin ruumiinosasi koko ei vastaakaan hänen ihannettaan... ;)
Vakavasti puhuen, saat kyllä etsiä kumppania ihan millä vaatimuksilla haluat. Kannattaa ottaa sellainen kumppani, johon tuntee vetoa. Mitä kovemmat vatimukset, sitä vaikeampi löytää ketään. Ja toisaalta joku pituustoive saattaa antaa (ihan kaikki vaatimuksetkin täyttävälle) miehelle mielukuvan, että olet pinnallinen, eikä hän siksi halua ottaa yhteyttä. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että sitten kun se oikea osuu kohdalle, se kolahtaa niin kovaa, että kaikki muut mahtavat ominaisuudet peittoavat mahdolliset "puutteet" mennen tullen (pidin aina pitkiä miehinä viehättävinä, mutta nain mua 2cm pidemmän :D). Sinuna jättäisin mainitsematta mitään ulkonäkövaatimuksia ja tapailisin niitä jotka henkisiltä ominaisuuksiltaan vaikuttavat sopivilta. Sitten sen näkee, löytyykö kipinää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:25"]
Hei ap! Yritän vielä ihan ystävällisesti. Sun ongelma voi myös olla se, että asetat selkeitä ulkonäkökriteereitä, vaikka haet pitkäaikaisempaa seuraa (ilmeisesti?). Ulkonäkökriteerit voi kuitenkin viestiä miehille, että olet kiinnostunut vaan seksistä ja siksi ei tule sopivia kohdalle.
t. 28
[/quote]
ulkonäkökriteerit kertoo miehelle että on pikkutarkka kitisijä, jonka kanssa elämä ei ole rentoa ja turha toivoa pitkäaikaista suhdetta koska akka rupeaa pian vaatimaan aina jotain lisää ja tai vaihtaa miestä.
miksi tuhlata aikaa ja päätänsä mt tapauksiin...
t. mies
[/quote]
Kiva kun keksitte päästänne näitä juttuja ja mollaatte minua tyhjästä :) Minkä takia listaisin kaikki henkiset piirteet tänne, ei siinä ole mitään ideaa. Ulkonäön pitää olla okei, ja luonne joko natsaa tai ei natsaa. Mutta jonkunlaiset kriteerit on asetettava, ettei 20-vuotias hevilettinen amis-Petteri tule turhaan tekemään tuttavuutta, kun en hänelle kuitenkaan syty. Minä olen kaikkea muuta kuin pinnallinen, näkisittepä minkä näköisiä miehiä on tullut tapailtua. Aivan kuten live-elämässäkin niin ulkonäköön ihastutaan ensin. Siksi laadin kriteerit sille, minkä näköisten toivon minua lähestyvän. Sitten luonne joko nappaa tai ei nappaa. Mutta luonne ei muuta minulle epäsopivaa miestä minulle sopivaksi edes seuraavassa elämässä. Karu fakta, jonka jokainen ymmärtää mutta harva täällä myöntää, koska on kivempaa vittuilla.
[/quote]
Minusta tuntuu, että kriteerit ovat olleet liian alhaalla. Ja jos haluat vanhemman miehen niin luulisi, että tarjontaa olisi riittävästi. Minkä ikäinen olet itse?
ap kulkee mittanauhqn kans treffeillä.