Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:15"]Laittakaa te vittuilevat koulukiusaaajat paremmaksi.
Minä sain jo ekassa ketjussa aivan helvetillisen lastin paskaa niskaani siitä, että minulla on tietyt kriteerit, tietyt asiat joista sytyn ja en syty. Kuin olisin ainoa ihminen maailmassa, joka ei syty kaikille ja kaikelle. Ja tässä keskustelussakin minulla oli munaa, siitä huolimatta että sain paskaa niskaani, myöntää että minä OLEN SE SAMA tyyppi, joka teki sen "minua kiinnostaisi tietää että mitä jotkut naiset näkevät blablabla"-aloituksen. Saan teiltä jatkuvaa mollausta ja vittuilua, vaikka en ole tehnyt MITÄÄN mikä siihen oikeuttaa. Olen ainoastaan kertonut että tällainen minä olen, tällaisesta minä sytyn. Ja sanan kauhean paskamyrskyn niskaani. Teidän on aivan vitun turha tulla inisemään minulle, että olette olleet 14-vuotiaina kypsempiä kuin minä, paskan vitut. Teidän on turha leikkiä olevanne minun yläpuolellani, kun kykenette ainoastaan lapselliseen kiusaamiseen ja vittuiluun. Menkää leikkimään niiden nuorempien poikaystävienne kanssa ja tajutkaa, että kaikki eivät mahdu samaan muotiin!!! Kaikkien ei tarvitse tykätä siitä, mistä juuri te satutte tykkäämään, ääliöt!!
[/quote]
Hmmm, miksi ap:n ja miesten kemiat eivät kohtaa...
EI nuo mitkään kohtuuttomat vaatimukset ole, itsella samanmoiset. Lisänä vielä, että pitää olla työpaikka, kyetä elättämään itsensä, enkä halua mitään himopyöräilijää, joka ei autoa omista tai ei edes osaa ajaa. Liikkumista vastaan ei siis ole mitään, mutta mä en aio alkaa kenellekään taksikuskiksi tai käydä keskustelua siitä, että mun pitäis mennä julkisilla, kun mies tarvii autoa.
Alkoi oikein vituttaa tämän ketjun lukeminen. Raivostuttavaa jankkaamista.
Voi mun käy niin sääliksi ap. Kriteerisi ei ole mitenkään mahdottomat ja ymmärrettävää että joku nyt vain syttyy pitkistä miehistä (vaikka tarkka cm mitta on huvittava). Nyt tarkoitukseni ei ole olla ilkeä, vaan ihan oikeasti oletko hetkeäkään miettinyt, että sinussa voisi olla jotai "parantamisen varaa". Omia heikkouksia on vaikea huomata ja vielä vaikeampi myöntää. Kaikki jotka ne huomaavat ja niistä sanovat tuntuvat ikäviltä hyökkääviltä ihmisiltä. Kuitenkin jos nyt huomaat jotain "puutteita"/mahdollisesti toisesta epämieluisia piirteitä itsessäsi (esim. agressiivisuus, helposti nokkiinsa otava), niin hyvä puoli on se että ne tiedostamalla, niitä voi alkaa työstämään. Jos kuitenkin koet että sinussa ei voi olla mitään vikaa, niin onnea miehen etsintään, meillä nuorilla ei onneksi ole vielä kiirettä.
Seurustelin taannoin lähes 30cm itseäni pidemmän miehen kanssa.
Ei siinä nyt mitään erityisiä ongelmia ollut. Jos halasimme tai suutelimme seisaalla, yleensä nousin varpailleni, mutta en kokenut sitä ongelmaksi.
Tietyt asennot sängyssä olivat hankalia, mutta onneksi vaihtoehtoja löytyi.
Mun miehistä 2 on löytynyt baarista ja 3 töistä. (nämä vakavammat suhteeni) Ei ne baarilöydötkään mitään alkon suurkuluttajia olleet. Mun miehistä 1 poltti tavatessamme, mutta lopetti kun aloimme seurustella.
Netistä en lähtisi miestä itselleni etsimään. Kai sieltäkin voi sen omansa tavata, mutta itseäni ei kiinnostaisi mies joka välttelee sosiaalisia kohtaamisia niin paljon että etsii seuralaisensakin netin kautta.
Joo ap, tiesitkö että viha saa aikaan lisää vihaa? Syytät muita kiusaajiksi, mutta itselläsi on oikeus haukkua muita vitun idiooteiksi, ääliöiksi ja ties miksi kun ovat eri mieltä kanssasi? Millainen perhe sinulla on ollut? Suhde vanhempiin? Onko sinulla kavereita? Siis ihan oikeita kavereita, joiden kanssa voit keskustella tästäkin asiasta sen sijaan, että tällä palstalla niitä jankkaat? Ehkä noita kysymyksiä olisi syytä pohtia ensin vaikka jonkun ammattilaisen kanssa, ennen kun edes miettii aloittavansa parisuhdetta, puhumattakaan lapsista!!
Onko tosiaan tupakka niin kauhea mörkö, että se sulkee pois maailman täydellisimmn miehen? Mieshän voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta hänellä olisi vain yksi pahe....minusta tupakka ei saa rajata sitä pois.
Kuten ei pituuskaan, tai ikä kunhan ei sukupolvea ylity.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:14"]
Onko tosiaan tupakka niin kauhea mörkö, että se sulkee pois maailman täydellisimmn miehen? Mieshän voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta hänellä olisi vain yksi pahe....minusta tupakka ei saa rajata sitä pois.
Kuten ei pituuskaan, tai ikä kunhan ei sukupolvea ylity.
[/quote]
En ole ap, mutta minulle se olisi, sillä olen monille hajuille yliherkkä ja tupakka on yksi joka aiheuttaa usein pääkipua. Myös ajatuksena se että toinen tekee tiedostaen hallaa omalle keholleen ja "harrastaa" niinkin epäegolokista asiaa kuin tupakan poltti on epämiellyttävä.
No jaa. Vaatimukset eivät ole pahasta. Tinkimättömyys on: tuskinpa olisit avannut tätä keskustelua, jos asiassa ei olisi ongelmia?
Keneenkään tai mihinkään ei tarvitse mielestäni tyytyä, mutta ainahan voi hieman fiilata sitä, mitkä kriteerit ovat oikeasti merkityksellisiä. Osoittamatta tätä pelkästään sinulle, vaan itse kullekin: jos lista alkaa venyä ja täyttyä lähinnä pikkujutuista, niin itseltään voisi kysyä, haluaako parisuhdetta ensinkään. Se lista on periaatteessa vain unelmien kumppanin prototyyppi. Ja harva ihminen on täydellinen unelma... harmiksemme ja onneksemme.
Kysyt, mitä vaatimuksia pitäisi karsia. Minusta sinun pitäisi karsia joustamattomuutta ja tinkimättömyyttä. Vaatimukset eivät ole pahasta, mutta jousto suo vähän pelivaraa tilanteissa, joissa olet sulkemassa potentiaalista 175-senttistä miestä elämästäsi. Tai henkisesti kypsää ja aikuismaista miestä, joka on lähellä omaa ikääsi. Edelleen: tyytyä ei tarvitse, mutta kannattaa miettiä, onko se kriteerilista hyvä ohjenuora vai ankara taakka.
Ja se viimeinen: minusta sinun tulisi olla rohkeampi ja tavata potentiaalisia ehdokkaita myös netin ulkopuolella, siinä tapauksessa jos etsintä ei tuota tulosta. Minä löysin itseäni vanhemman, 180-senttisen komean miehen baarista, vaikka pahat kielet aina laulavat, että baarista ei hyvää saa. Olen myös tavannut miellyttäviä miehiä harrastukseni kautta. Mitä enemmän vietät aikaasi ihmisten parissa harrastuksissa, tapahtumissa ja tilaisuuksissa, sen paremmat mahdollisuudet sinulla on tavata se unelmien mies. Livenä näkee ihmiset ihmisinä, ei vain listoina, kriteereinä ja numeroina.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:09"]Joo ap, tiesitkö että viha saa aikaan lisää vihaa? Syytät muita kiusaajiksi, mutta itselläsi on oikeus haukkua muita vitun idiooteiksi, ääliöiksi ja ties miksi kun ovat eri mieltä kanssasi? Millainen perhe sinulla on ollut? Suhde vanhempiin? Onko sinulla kavereita? Siis ihan oikeita kavereita, joiden kanssa voit keskustella tästäkin asiasta sen sijaan, että tällä palstalla niitä jankkaat? Ehkä noita kysymyksiä olisi syytä pohtia ensin vaikka jonkun ammattilaisen kanssa, ennen kun edes miettii aloittavansa parisuhdetta, puhumattakaan lapsista!!
[/quote]
Tämä näyttää siltä että ap:n viha johtuu niistä jotka arvostelevat ja haukkuvat häntä. Eikö kaikilla saa olla oma makunsa?
Ei noi ole mitkään ihmeelliset vaatimukset, ongelma on jossain muualla.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:42"]
Ei noi ole mitkään ihmeelliset vaatimukset, ongelma on jossain muualla.
[/quote]
mutta toisihan se pituudesta tinkiminen vähän lisää vaihtoehtoja. epäilenpä vaan, etten koskaan tottuisi sellaiseen pilvien korkeudessa huitelevaan hujoppiin.
Miksi ei saa olla vaikka 175cm, jos kerta itsekin olet lyhyt? Ja miksi pitää ehdottomasti olla sua vanhempi? Eikö esim vuoden nuorempi käy? Kyllä mä nyt noi vaatimukset ensimmäisenä karsisin. Aika rajoittuneita kun ovat. Tietty jos vaan olet rajoittunut ihminen, niin en tiedä mikä siihen auttaa... Saattaa tosin olla syynä siihen ettet tapaa ketään?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:49"]
Miksi ei saa olla vaikka 175cm, jos kerta itsekin olet lyhyt? Ja miksi pitää ehdottomasti olla sua vanhempi? Eikö esim vuoden nuorempi käy? Kyllä mä nyt noi vaatimukset ensimmäisenä karsisin. Aika rajoittuneita kun ovat. Tietty jos vaan olet rajoittunut ihminen, niin en tiedä mikä siihen auttaa... Saattaa tosin olla syynä siihen ettet tapaa ketään?
[/quote]
Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.
Miksi miehen pitää olla vanhempi?
Mutta pääasiassa ihan normaaleja, en ymmärrä ettei noilla kriteereillä miestä löydy.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.
[/quote]
Ehkä samoista syistä miehet ei ole syttyneet susta? Olet liian lyhyt ja liian vanha?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:38"]Ei jumalauta mikä teitä kiusaajia vaivaa? Ettekö ymmärrä, että tarkotus täällä ainakin mun mielestä on KESKUSTELLA asioista eikä haukkua toista maan rakoon vaan sen takia että haluaa tietynlaisen miehen.
Mahdatteko kiusaajat olla joko ikisinkkuja koska ootte tuhottoman ylipainoisia ja epäsosiaalisia paskapäitä, ketkä ottaisivat ensimmäisen joka teistä kiinnostuu, ketä ei ikinä tule vastaan!
Vai onko näin jo käynyt? Olette naineet miehen joka ei vastaa toivomuksianne, miehen ulkonäkö ja luonne, yhdessäolonne seksielämänne on täyttä paskaa, ja haaveilette miehen ollessa töissä jostain espanjalaisesta allaspojasta häävuoteessanne? NEVER GOING TO HAPPEN!!!!!
Voitteko nyt kasvaa aikusiksi ja opetella sitä oikeaa nettikäyttäytymistä? Olette ihan HELVETIN LAPSELLISIA.
Kyllä mullakin palais pinna kun mua tultais haukkumaan täällä. Suututtaa ap:n puolesta.
[/quote]
Tässä esimerkki rauhallisesta keskustelusta.