Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
Kommentit (161)
miksi vitussa ei käy fiksu hyvä mies joka on alle 180???
yhtä typerää kuin se että mies vaatisi että naisella pitää olla iso D kuppi tai ei keskustella enempää
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:52"]
Miksi miehen pitää olla vanhempi?
Mutta pääasiassa ihan normaaleja, en ymmärrä ettei noilla kriteereillä miestä löydy.
[/quote]
Miksi kyselette typeriä? Teillä itsellännekin on joku/jotkut piirteet, jotka vetoavat teihin ja päinvastoin taas piirteitä, jotka eivät vetoa vaikka mikä olisi. Minulla se ikä ja pituus on asioita, jotka ovat niin kuin ovat. Kun tunnen vetoa vanhempiin niin tunnen vetoa vanhempiin, en minä sille mitään mahda. Sama sen pituuden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:57"]
yhtä typerää kuin se että mies vaatisi että naisella pitää olla iso D kuppi tai ei keskustella enempää
[/quote]
On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. Eiköhän kumppania etsitä omien mieltymysten mukaan, koska muunlaiset eivät vain vetoa. Pitääkö minun seuraavaksi alkaa etsiä miestä tummaihoisista, vaikka vain vaaleat vetoavat minuun? Miksi se on niin kamalan vaikeaa ymmärtää? Hippi-ihmisetkään eivät viehäty massan mukana kulkevista miehistä, miksi heiltä ei kysellä, että miksimiksimiksi??
Mutta pääasiassa ihan normaaleja, en ymmärrä ettei noilla kriteereillä miestä löydy.
[/quote]
Miksi kyselette typeriä? Teillä itsellännekin on joku/jotkut piirteet, jotka vetoavat teihin ja päinvastoin taas piirteitä, jotka eivät vetoa vaikka mikä olisi. Minulla se ikä ja pituus on asioita, jotka ovat niin kuin ovat. Kun tunnen vetoa vanhempiin niin tunnen vetoa vanhempiin, en minä sille mitään mahda. Sama sen pituuden kanssa.
[/quote]
Olet siis rajoittunut ja jääräpäinen tyyppi. Ei käy flaksi ei..
[/quote]
Pituuden ymmärrän hyvin, mutta ikää kyllä en yhtään. Riippuu niin yksilöstä, millainen ihminen on ikäänsä verrattuna. Kun kerta omanikäinenkään ei kelpaa niinniin...
Minkä ikäinen itse olet? Joku tossa mättää jos kukaan mies ei sua enempää halua nähdä.
Jos oikeesti ajattelee, ettei syty, jos on muutaman sentin pituuseroa tai vuosi sinne tai tänne, niin sitten se, ettei löydy ketään on ihan sun päästä kiinni. Ei ihmisiä voi noin lokeroida. Sä siis kadulla kävellessäs koko ajan tiedät tasan ihmisten pituuden tai iän, niin että jos on tosi makee tyyppi, jonka perään kuka vaan kuolais, niin sä et "syty", koska sä tiedät, että se on 179 cm pitkä?
Mietis nyt vähän, tollasia kriteerejä ei todellakaan pitäisi olla ollenkaan. "Pitempi kuin minä" vielä on ymmärrettävä, jos on itsellä joku kompleksi kokonsa suhteen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:01"]
[/quote]
On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. Eiköhän kumppania etsitä omien mieltymysten mukaan, koska muunlaiset eivät vain vetoa. Pitääkö minun seuraavaksi alkaa etsiä miestä tummaihoisista, vaikka vain vaaleat vetoavat minuun? Miksi se on niin kamalan vaikeaa ymmärtää? Hippi-ihmisetkään eivät viehäty massan mukana kulkevista miehistä, miksi heiltä ei kysellä, että miksimiksimiksi??
[/quote]
No haluatko sitten juopottelevan tupakoivan miehen mielummin? Vai miksi täällä oikein kyselet, että mitä vaatimuksia pitäisi karsia? Vaikutat aika karsealta tyypiltä, ehkä siinä syy miksi miehet eivät kiinnostu?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:49"]
Miksi ei saa olla vaikka 175cm, jos kerta itsekin olet lyhyt? Ja miksi pitää ehdottomasti olla sua vanhempi? Eikö esim vuoden nuorempi käy? Kyllä mä nyt noi vaatimukset ensimmäisenä karsisin. Aika rajoittuneita kun ovat. Tietty jos vaan olet rajoittunut ihminen, niin en tiedä mikä siihen auttaa... Saattaa tosin olla syynä siihen ettet tapaa ketään?
[/quote]
Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.
[/quote]
Ehkä samoista syistä miehet ei ole syttyneet susta? Olet liian lyhyt ja liian vanha?
[/quote]
Liian vanha? :D Onko alle 24-vuotias nainen vanha? Niin kai sitten. Ja minä olen tavannut vain sellaisia, joiden tiedoissa lukee heidän etsivän minun pituista naista, sorry. En ottaisi edes yhteyttä mieheen, jolla lukee ihannenaisen tiedoissa 170 cm jne.
uskot että voit vaatia jotain. Se on vikana.
Näet hyvännäköisen miehen ilman mitään vertauskohtaa useamman metrin päästä. Et millään pysty sanomaan onko mies 175 vai 180 cm. Olet innoissasi.
Mies tulee luoksesi ja kertookin olevansa 178 cm, sinä käännyt kannoillasi ja jätät tämän unelmien miehesi lehdelle soittelemaan?
Hyvin sulla menee.
[/quote]
[/quote]
Olet siis rajoittunut ja jääräpäinen tyyppi. Ei käy flaksi ei..
[/quote]
Tai sitten olen vain rehellisesti oma itseni enkä ala deittailla miestä, joka ei vetoa minuun, mutta koska muuten ihmiset tuomitsevat niin täytyy olla antavinaan mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:57"]
[/quote]
[/quote]
Hippejä yleensä yhdistää samankaltaiset elämänarvot, eivät he vain huovutettujen vaatteiden vuoksi toisistaan viehäty :D Pituus on vain ulkonäköä.
Tämä nyt vain vähän ohiksena osoittamaan, että tuo esimerkkisi oli aika huono :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 08:43"]Ihan ystävällisesti pari juttua.
Todennäköisesti vanhetessasi alta joko pidentää listaasi erilaisilla kriteereillä tai sitten tajuat, että se oikea voi olla oikea vaikka ei kaikkia kriteereitäsi täytäkään.
Esimerkkejä lähipiiristä: Ystäväni oli aina tykännyt isoista, lihaksikkaista miehistä. Etsi näitä, seurusteli näiden kanssa ja erosi. Elämänsä rakkauden löysi n. 170 cm, laihasta nörtistä. Totesi, että miehen huumori ja keskustelutaito oli kaikkein tärkeintä.
Itse tykkäsin aina pitkätukkaisista miehistä, lyhyt armeijatukka oli pahinta ikinä. Lisäksi halusin vanhemman miehen. No, nyt on nuorempi mies, joka tykkää ajaa koneella siiliksi päänsä. Mitä siitä, mies on paras ja ihana edellee, 8 vuoden jälkeen.
Muutamalla ystävällä lista on vain pidentynyt vuosien mittaan ja he ovat edelleen yksin, koska eivät voi edes lähteä kahville miehen kanssa joka ei täytä kaikkia kriteereitä.
Netissä kannattaa itsekin olla aktiivinen, lähestyä miehiä ja pyytää niitä kahville. Ja jos ei natsaa, niin sitten pyytää seuraavaa tyyppiä kahville.
Voi myös olla, että kun vanhenet, niin nuoremmatkin miehet alkavat vaikuttaa varteen otettavilta tapauksilta. Siinä kolmenkympin tietämissä 25-35 vuotiaat miehet ovat kaikki aikuisia, jos vain tahtovat olla. Jos taas eivät ole aikuisia, niin eivät ole sitä viiisikymppisenäkään. Nyt kun olet 21/22/23 -vuotias, niin 18-21 -vuotiaat miehet tosiaan ovat vielä yleensä poikia, mutta saattaa siellä poikkeuksiakin olla.
[/quote]
Ensinnäkin minä olen tehnyt 90 % aloitteista netissä. Toiseksi minulla on selkeä kuva ihannemiehestäni ja siitä lulee mustaa valkoisella tässä ketjussa. Silti olen tavannut minun makuuni liian lyhyitä, kaljuja (vaikken pidä kaljuista), naamastaan vähän "rumia", laihoja, isompia... aivan kaikennäköisiä miehiä. En kuulu niihin ihmisiin, joille joku silmälasipäisyys on turn off ja hyi!!1 xDD Minulle on aivan samantekevää onko miehellä huono näkö vai ei, minulle on myös aivan samantekevää onko miehellä kunnolla tukkaa päässä vai millisiili, tai onko niitä lihaksia nyt aivan kauheasti vai ei. Bodarityypeistä en ainakaan syty enkä totaalisen lihaksettomista, mutta kroppa on kyllä aikalailla toissijainen juttu miehen valinnassa. Sen sijaan se ikä on asia josta en tingi, koska haluan miehen miehen iässä enkä 20-vuotiasta poikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:39"]Huonot kriteerit. Et puhu mitään luonteesta. Eikö se ole aika oleellinen, jos elät samassa taloudessa henkilön kanssa? Vai onko se tärkeämpää, että hän yltää ottamaan kaapin ylimmältä hyllyltä jotain ilman jakkaraa?
Tuollaiset kriteerit on oikeasti ihan sama kuin mies etsisi tarkalleen tietyn kokoisilla tisseillä varustettua naista ja sitten valittaisi, kun ei millään löydy sitä oikeaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuten pitääkin. Luultavasti on parasta, että ap jää viettämään yksinäistä elämää kissoja ja puluja ruokkien, koska se nuorena tavattu muuten hyvä mies jäi pari senttiä ehdottoman pituusvaatimuksen alle.
[/quote]
Huhhuh. on täällä tyhmää porukkaa. kuten sanoin (!!!), kerroin aloituksessa VAIN PINNALLISET PUOLET SIKSI, ETTÄ ulkonäön on natsattava edes vähän, jotta luonteella olisi ylipäänsä mitään merkitystä. Tajuatko? Jos mies on totaalisen vastakohta omalle maulleni, ei treffejä tule ja näin ollen luonteella ei ole mitään väliä. Sen sijaan jos mies on ulkoisesti perfect minun makuuni, mutta suusta tulee pelkkää paskaa, ei toisia treffejä tule (mikäli sinne asti on jo päästy.) Kas tästä pääsemmekin asian ytimeen: MOLEMPIEN puolien tulee natsata, jotta homma toimii! :o
Luonteelta vaadin rehellisyyttä, samanlaista h-tajua kuin itselläni, kykyä riidellä kypsästi sekä sitä, että mies haluaa panostaa suhteeseen eikä kadota ongelmien ilmaantuessa. Hui, kamalat kriteerit minulla, voi että sentään!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:49"]
Miksi ei saa olla vaikka 175cm, jos kerta itsekin olet lyhyt? Ja miksi pitää ehdottomasti olla sua vanhempi? Eikö esim vuoden nuorempi käy? Kyllä mä nyt noi vaatimukset ensimmäisenä karsisin. Aika rajoittuneita kun ovat. Tietty jos vaan olet rajoittunut ihminen, niin en tiedä mikä siihen auttaa... Saattaa tosin olla syynä siihen ettet tapaa ketään?
[/quote]
Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.
[/quote]
Ehkä samoista syistä miehet ei ole syttyneet susta? Olet liian lyhyt ja liian vanha?
[/quote]
Liian vanha? :D Onko alle 24-vuotias nainen vanha? Niin kai sitten. Ja minä olen tavannut vain sellaisia, joiden tiedoissa lukee heidän etsivän minun pituista naista, sorry. En ottaisi edes yhteyttä mieheen, jolla lukee ihannenaisen tiedoissa 170 cm jne.
[/quote]
Joo ei se ikä varmasti ole ongelma. Älykkyys ja luonne varmasti enemmänkin..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:02"]
Jos oikeesti ajattelee, ettei syty, jos on muutaman sentin pituuseroa tai vuosi sinne tai tänne, niin sitten se, ettei löydy ketään on ihan sun päästä kiinni. Ei ihmisiä voi noin lokeroida. Sä siis kadulla kävellessäs koko ajan tiedät tasan ihmisten pituuden tai iän, niin että jos on tosi makee tyyppi, jonka perään kuka vaan kuolais, niin sä et "syty", koska sä tiedät, että se on 179 cm pitkä?
Mietis nyt vähän, tollasia kriteerejä ei todellakaan pitäisi olla ollenkaan. "Pitempi kuin minä" vielä on ymmärrettävä, jos on itsellä joku kompleksi kokonsa suhteen.
[/quote]
Enpä ole sanonut sen olevan sentistä kiinni, 179-senttinen mies käy kyllä. Mutta siitä alaspäin menee valitettavasti vain liian lyhyeksi minun makuuni.
[/quote]
[/quote]
minäkään en tunne vetoa naisiin kenellä ÄO on alle 100 ja sinulla se on selvästi alle sen.
rinnat myös pitää olla keskikokoa isommat, se nyt vaan on täysin luonnollista koska en vaan tunne mitään vetoa pienirintaisia naislautoja kohtaan. that's it.
Aloituksen perusteella en nähnyt mitään kohtuutonta ja olin kommentoimassa, että luulisi nyt jonkun löytyvän, mutta ketjun edetessä on kyllä käynyt harvinaisen selväksi miksi ei miestä ole :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:42"]
Ei noi ole mitkään ihmeelliset vaatimukset, ongelma on jossain muualla.
[/quote]
mutta toisihan se pituudesta tinkiminen vähän lisää vaihtoehtoja. epäilenpä vaan, etten koskaan tottuisi sellaiseen pilvien korkeudessa huitelevaan hujoppiin.
[/quote]
Mistä hyvästä alapeukku? Jos olen itse lyhyt nainen niin eiköhän ole aika tavallista, että epäilen josko hujopin kanssa voisi tulla mistään mitään. Eihän se edes kuule sinne korkeuksiin tavallista puhetta ja lisäksi näyttää pelottavalta pituutensa kera.