Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?

Vierailija
09.08.2014 |

Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kriteerit. Et puhu mitään luonteesta. Eikö se ole aika oleellinen, jos elät samassa taloudessa henkilön kanssa? Vai onko se tärkeämpää, että hän yltää ottamaan kaapin ylimmältä hyllyltä jotain ilman jakkaraa?

Tuollaiset kriteerit on oikeasti ihan sama kuin mies etsisi tarkalleen tietyn kokoisilla tisseillä varustettua naista ja sitten valittaisi, kun ei millään löydy sitä oikeaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuten pitääkin. Luultavasti on parasta, että ap jää viettämään yksinäistä elämää kissoja ja puluja ruokkien, koska se nuorena tavattu muuten hyvä mies jäi pari senttiä ehdottoman pituusvaatimuksen alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla