Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?

Vierailija
09.08.2014 |

Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tähän mennessä koskaan aidosti rakastanut ketään?

Vierailija
22/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:29"]

[/quote]

Olen kyllä, kiitos kysymästä. Se oli silloin muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:10"]

Sinäkö 24-vuotias? Mä olin (ainakin tekstisi perusteella) sua kypsempi jo 14-vuotiaana...

[/quote]

ALLE 24-VUOTIAS. Hanki luetun ymmärrys. Tarkkaa ikääni en täällä paljasta.

Vierailija
24/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:49"]

Jollekin sopii nuorempi tai samanikäinen poikaystävä/miesystävä/you name it, mutta minulle vaan ei sovi ja sille en voi mitään. Olen itse todella nuoren näköinen, nuori ja nuoren ajatusmaailman omaava enkä vain halua, että poikaystäväni on tietyllä tapaa liian nuorekas. Kun olen joskus jutellut täysin anonyymien, kasvottomien miespuolisten kanssa jossain chatissa olen AINA poikkeuksetta tunnistanut ne alaikäiset, heidän jutuistaan, kirjoitustyylistään, kaikesta huokuu se miten nuoria he ovat. Se ei vain vetoa minuun, ei vain vetoa. Kun taas vanhemmilla miehillä on iän tuomaa fiksuutta ja heistä huokuu tietynlainen... joku, en tiedä mikä, mutta se joku saa minut haluamaan heitä ja heidät. En tiedä miksi edes selitän tätä asiaa teille vaikka tiedän mikä paskamyrsky tästäkin nousee. Tuhat ja sata johtopäätöstä ilman pienintäkään totuutta, syyttelyä, vittuilua ja muuta paskaa. Silti kerroin.

[/quote]

Oletko itse minkä ikäinen?

[/quote]

Liittyy mihin ja miten?

[/quote]

Liittyy tuohon kun mainitsit sanan alaikäiset. Herätti kysymyksen ettet itsekään kovin iäkäs olisi...

[/quote]

Niin, en olekaan, so what? En silti halua alaikäistä, nuorempaa tai samanikäistä poikaystävää.

Vierailija
25/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]

Tää vaikuttaa niin samalta trollilta, kuin se, joka jankkasi siitä miten kukaan voi kiinnostua miehistä, jotka ei osaa rassata autoa ja etsi itselleen isähahmoa kumppaniksi....

[/quote]

Kas kun sattuikin, minä OLEN se sama tyyppi. Trolli en edelleenkään ole.

Vierailija
26/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa te vittuilevat koulukiusaaajat paremmaksi. 

Minä sain jo ekassa ketjussa aivan helvetillisen lastin paskaa niskaani siitä, että minulla on tietyt kriteerit, tietyt asiat joista sytyn ja en syty. Kuin olisin ainoa ihminen maailmassa, joka ei syty kaikille ja kaikelle. Ja tässä keskustelussakin minulla oli munaa, siitä huolimatta että sain paskaa niskaani, myöntää että minä OLEN SE SAMA tyyppi, joka teki sen "minua kiinnostaisi tietää että mitä jotkut naiset näkevät blablabla"-aloituksen. Saan teiltä jatkuvaa mollausta ja vittuilua, vaikka en ole tehnyt MITÄÄN mikä siihen oikeuttaa. Olen ainoastaan kertonut että tällainen minä olen, tällaisesta minä sytyn. Ja sanan kauhean paskamyrskyn niskaani. Teidän on aivan vitun turha tulla inisemään minulle, että olette olleet 14-vuotiaina kypsempiä kuin minä, paskan vitut. Teidän on turha leikkiä olevanne minun yläpuolellani, kun kykenette ainoastaan lapselliseen kiusaamiseen ja vittuiluun. Menkää leikkimään niiden nuorempien poikaystävienne kanssa ja tajutkaa, että kaikki eivät mahdu samaan muotiin!!! Kaikkien ei tarvitse tykätä siitä, mistä juuri te satutte tykkäämään, ääliöt!!

Vierailija
27/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:15"]

Laittakaa te vittuilevat koulukiusaaajat paremmaksi. 

Minä sain jo ekassa ketjussa aivan helvetillisen lastin paskaa niskaani siitä, että minulla on tietyt kriteerit, tietyt asiat joista sytyn ja en syty. Kuin olisin ainoa ihminen maailmassa, joka ei syty kaikille ja kaikelle. Ja tässä keskustelussakin minulla oli munaa, siitä huolimatta että sain paskaa niskaani, myöntää että minä OLEN SE SAMA tyyppi, joka teki sen "minua kiinnostaisi tietää että mitä jotkut naiset näkevät blablabla"-aloituksen. Saan teiltä jatkuvaa mollausta ja vittuilua, vaikka en ole tehnyt MITÄÄN mikä siihen oikeuttaa. Olen ainoastaan kertonut että tällainen minä olen, tällaisesta minä sytyn. Ja sanan kauhean paskamyrskyn niskaani. Teidän on aivan vitun turha tulla inisemään minulle, että olette olleet 14-vuotiaina kypsempiä kuin minä, paskan vitut. Teidän on turha leikkiä olevanne minun yläpuolellani, kun kykenette ainoastaan lapselliseen kiusaamiseen ja vittuiluun. Menkää leikkimään niiden nuorempien poikaystävienne kanssa ja tajutkaa, että kaikki eivät mahdu samaan muotiin!!! Kaikkien ei tarvitse tykätä siitä, mistä juuri te satutte tykkäämään, ääliöt!!

[/quote]

Totta joka sana! Älä välitä ihmisistä, jotka vain vittuilevat. He eivät ole sinun yläpuolellasi, vaikka uskottelevat niin. Ei tuollainen vittuilu ole kypsää käytöstä alkuunkaan. 

Vierailija
28/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä hyviä puolia hakee niin tod. näk. ei tule lisää pikku-ap:itä...

Vierailija
29/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:59"]

Jos tästä hyviä puolia hakee niin tod. näk. ei tule lisää pikku-ap:itä...

[/quote]

Joo, en tiedä vielä että haluanko lapsia :) ap

Vierailija
30/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:03"]

[/quote]

[/quote]

No sitten tiedät varmasti,  että olisit rakastanut tuotakin ihmistä, vaikkei hän olisi täyttänyt näitä kriteerejäsi. Rakkaus on vilpitön. Rakastathan perhettäsi ja ystäviäsikin vikoineen päivineen. Aivan samalla tavalla voi rakastaa miestä, eikä rakkaus ole tahdon asia.

Vierailija
31/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jollekin vilille kortille mahdollisuus. Kuten märkä-joosefille. Elämäsi mies on löytynyt.

Vierailija
32/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 03:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:03"]

[/quote]

[/quote]

No sitten tiedät varmasti,  että olisit rakastanut tuotakin ihmistä, vaikkei hän olisi täyttänyt näitä kriteerejäsi. Rakkaus on vilpitön. Rakastathan perhettäsi ja ystäviäsikin vikoineen päivineen. Aivan samalla tavalla voi rakastaa miestä, eikä rakkaus ole tahdon asia.

[/quote]

Eieieiei, se oli semmoinen homma että se oli tämän tytön eka suhde ikinä ja vaikka kriteereitä löytyi, ne unohtuivat sillä hetkellä kun ihastuin. Vaan kas perkele, kun hillittömin ihastus laantui niin johan alkoi vituttaa, kun poikaystävä ei ollut yhtään sellainen kuin toivoin jätkän olevan. Pikku hiljaa tunteet laantuivat ja tuli ero - onneksi. Enää en tee sitä virhettä, että unohdan vaatimukseni ja heittäydyn mukaan johonkin täysin minulle sopimattomaan suhteeseen.

Vierailija
33/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet noin agressiivinen?

Vierailija
34/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:16"]

Miksi sä olet noin agressiivinen?

[/quote]

Kirjoitetaan kahdella g:llä. Ja miksikö olen aggressiivinen? Koska minulle vittuillaan jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
35/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa niihin deitti-ilmoituksiisi nämä ketjut, niin ehkä löydät miehen, joka ymmärtää sinua. Ei kai nyt kukaan mieskään halua naista, jonka ainoat vaatimukset on tietty ikä ja tietty pituus?! Kannattaisi varmaan etsiä miestä, jolla on samanlainen ajatusmaailma kuin sinulla. Veikkaan, että niitä ei monia ole.

Vierailija
36/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mikä teitä kiusaajia vaivaa? Ettekö ymmärrä, että tarkotus täällä ainakin mun mielestä on KESKUSTELLA asioista eikä haukkua toista maan rakoon vaan sen takia että haluaa tietynlaisen miehen.

Mahdatteko kiusaajat olla joko ikisinkkuja koska ootte tuhottoman ylipainoisia ja epäsosiaalisia paskapäitä, ketkä ottaisivat ensimmäisen joka teistä kiinnostuu, ketä ei ikinä tule vastaan!

Vai onko näin jo käynyt? Olette naineet miehen joka ei vastaa toivomuksianne, miehen ulkonäkö ja luonne, yhdessäolonne seksielämänne on täyttä paskaa, ja haaveilette miehen ollessa töissä jostain espanjalaisesta allaspojasta häävuoteessanne? NEVER GOING TO HAPPEN!!!!!

Voitteko nyt kasvaa aikusiksi ja opetella sitä oikeaa nettikäyttäytymistä? Olette ihan HELVETIN LAPSELLISIA.

Kyllä mullakin palais pinna kun mua tultais haukkumaan täällä. Suututtaa ap:n puolesta.

Vierailija
37/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

Vierailija
38/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt alkua pidemmälle kun jo tuli mieleen, että tässä on ihan selkeesti käytetty porvoolaisia mittayksiköitä.

Toisaalta kyllä naiset niin uskomattomia ovat, että voihan tämä olla ihan tottakin jonkun pienessä sievässä päässä.

Vierailija
39/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:38"]

Kyllä mullakin palais pinna kun mua tultais haukkumaan täällä. Suututtaa ap:n puolesta.

[/quote]

Kyllä me sut tunnistetaan jo, ap :) Ei täällä taida juuri muita edes olla tähän aikaan.

Vierailija
40/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

Mutta ootko yksi niistä kiusaajista