Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?

Vierailija
09.08.2014 |

Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:38"]

Kyllä mullakin palais pinna kun mua tultais haukkumaan täällä. Suututtaa ap:n puolesta.

[/quote]

Kyllä me sut tunnistetaan jo, ap :) Ei täällä taida juuri muita edes olla tähän aikaan.

[/quote]

Entäpä jos onkin!

Vierailija
42/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

Mutta ootko yksi niistä kiusaajista

[/quote]

Nauroin sulle, se oli ikävää ja pyydän sitä anteeksi. Ketju vaan on niin absurdi. Muuten en ole kiusannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

[/quote]

Nauroin sulle, se oli ikävää ja pyydän sitä anteeksi. Ketju vaan on niin absurdi. Muuten en ole kiusannut.

[/quote]

Mutta luulen että ne sun "kiusaajat" on ihan samanlaisia ihmisiä kuin minä, eikä mitään katkeria ikisinkkuja. Kannattaa ihan ajatuksella lukea heidän antamiaan neuvoja, voit oppiakin jotain.

Vierailija
44/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, opettele lukemaan. Puhuin kiusaajista.

Vierailija
45/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:09"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jep, siksi täydensinkin, kun tajusin mitä tarkoitit. Samaistun kyllä sun "kiusaajiin", ja toivon, että opit tästä kaikesta jotain.

-103, 108, 109

Vierailija
46/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:57"]

miksi vitussa ei käy fiksu hyvä mies joka on alle 180???   

yhtä typerää kuin se että mies vaatisi että naisella pitää olla iso D kuppi tai ei keskustella enempää  

[/quote]

On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. Eiköhän kumppania etsitä omien mieltymysten mukaan, koska muunlaiset eivät vain vetoa. Pitääkö minun seuraavaksi alkaa etsiä miestä tummaihoisista, vaikka vain vaaleat vetoavat minuun? Miksi se on niin kamalan vaikeaa ymmärtää? Hippi-ihmisetkään eivät viehäty massan mukana kulkevista miehistä, miksi heiltä ei kysellä, että miksimiksimiksi??

[/quote]

minäkään en tunne vetoa naisiin kenellä ÄO on alle 100 ja sinulla se on selvästi alle sen.  

rinnat myös pitää olla keskikokoa isommat, se nyt vaan on täysin luonnollista koska en vaan tunne mitään vetoa pienirintaisia naislautoja kohtaan.  that's it.  

[/quote]

Ja minä teen tällä tiedolla...mitä? :D ap

Vierailija
47/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:54"]En päässyt alkua pidemmälle kun jo tuli mieleen, että tässä on ihan selkeesti käytetty porvoolaisia mittayksiköitä.

Toisaalta kyllä naiset niin uskomattomia ovat, että voihan tämä olla ihan tottakin jonkun pienessä sievässä päässä.

[/quote]

Minä olen nähnyt tuota porvoo-juttua täällä mutta en tiedä mistä se on lähtöisin. Olen av:n uusi tulokas. Ap

Vierailija
48/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse just vastasit. Etsi sitä miestä äläkä sitä kuorta. Tupakointi kyl ei oo itsestä hyvää huolenpitoa. Itellä se oli kans sisäistetty juttu. Ei voinut kuvitella suutelevansa tupakoijaa. Ja se haju, kun on herkkänenäinen ja allerginen.

hyvä savuton ilmestyi elämään sitten ajallaan.

unohda kuori. Kato on kiva tyyppi ja tekeekö sellaisia juttuja mitä sinäkin ja onko kiinnostava. Anna aikaa. Mene johonkin harrastukseen mistä pidät.muuallekin kuin kauppaan tai baariin.

Vierailija
49/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:38"]Ei jumalauta mikä teitä kiusaajia vaivaa? Ettekö ymmärrä, että tarkotus täällä ainakin mun mielestä on KESKUSTELLA asioista eikä haukkua toista maan rakoon vaan sen takia että haluaa tietynlaisen miehen.

Mahdatteko kiusaajat olla joko ikisinkkuja koska ootte tuhottoman ylipainoisia ja epäsosiaalisia paskapäitä, ketkä ottaisivat ensimmäisen joka teistä kiinnostuu, ketä ei ikinä tule vastaan!

Vai onko näin jo käynyt? Olette naineet miehen joka ei vastaa toivomuksianne, miehen ulkonäkö ja luonne, yhdessäolonne seksielämänne on täyttä paskaa, ja haaveilette miehen ollessa töissä jostain espanjalaisesta allaspojasta häävuoteessanne? NEVER GOING TO HAPPEN!!!!!

Voitteko nyt kasvaa aikusiksi ja opetella sitä oikeaa nettikäyttäytymistä? Olette ihan HELVETIN LAPSELLISIA.

Kyllä mullakin palais pinna kun mua tultais haukkumaan täällä. Suututtaa ap:n puolesta.

[/quote]

Kiitos :)! Tällaista se vaan on, on tullut huomattua täällä ja muualla netissä. Ap

Vierailija
50/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:38"]

[/quote]

Kyllä me sut tunnistetaan jo, ap :) Ei täällä taida juuri muita edes olla tähän aikaan.

[/quote]

Vaan eipä ollut omaa tekstiäni, sorry :) ap

Vierailija
51/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:35"]

No jos mä näen hyvännäköisen ja puoleensavetävän miehen niin en mä ajattele että kuinka pitkä se on, kuinka vanha se on tms. En mä viehäty minua montaa vuotta nuoremmista tai minua lyhyemmästä miehestä. Muuten näillä ei ole väliä.

Tuo alkoholijuttu on aika paha. Katsos kun on sellaisia ihmisiä jotka aina silloin tällöin tykkävät ottaa kunnolla, käydä baarissa ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Seuraavana päivänä voi olla vähän pahaolo ja roskaruoka maistuu, mutta maanantaina mennään taas töihin normaalisti ja elämä jatkuu.

Deittiprofiilissa savutonta ja kohtuullisesti alkoholia nauttivaa miestä etsivä nainen nyt vaan vaikuttaa niuhottajalta.

[/quote]

minulle on aivan samantekevää, jos vaikutan "niuhottajalta", kun tiedän etten sellainen ole. mitä väliä, jos ottaa viikonloppuna ja menee maanantaina töihin? Sanoinko, että etsin absolutistia? Tai että VAADIN absolutismia?

[/quote]

KOhtuudella käsite on monille sellainen, että juodaan juhannuksena pullo kaljaa ja uutena vuotena toinen.

[/quote]

Taitaa olla ihan vaan sinun käsityksesi, jota toitotat normina... Sitä paitsi kun ottaa huomioon oman alkoholin kulutukseni, niin minulla on oikeus odottaa mieheltä samaa. Aivan kuten savuttomalla on oikeus vaatia savuttomuutta jne. Jos taas itse vetelisin tuolla menemään viikonloput ympäripäissäni ja vaatisin mieheltä lähestulkoon absolutismia ja kotiin eristäytymistä, olisin epäreilu ja kohtuuton ja vaikka mitä muuta. 

[/quote]

Onko sitten myös niin että sillä pitkällä miehellä on oikeus vaatia naiselta pituutta, jolloin sinä ilmeisesti et sovi kriteereihin :D

[/quote]

Ööö... niin...? Jos osaat lukea, niin mi otan yhteyttä ainoastaan heihin, JOIDEN PITUUSIHANTEESEEN SOVIN. Jos mies toivoo naiselta 170 cm pituutta niin en edes vaivaudu.

Vierailija
52/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nauroit kenelle? Ap

Minä en nimittäin kirjoittanut viestiä johon vastasit.

Vierailija
53/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:17"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:09"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jep, siksi täydensinkin, kun tajusin mitä tarkoitit. Samaistun kyllä sun "kiusaajiin", ja toivon, että opit tästä kaikesta jotain.

-103, 108, 109

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:35"]

No jos mä näen hyvännäköisen ja puoleensavetävän miehen niin en mä ajattele että kuinka pitkä se on, kuinka vanha se on tms. En mä viehäty minua montaa vuotta nuoremmista tai minua lyhyemmästä miehestä. Muuten näillä ei ole väliä.

Tuo alkoholijuttu on aika paha. Katsos kun on sellaisia ihmisiä jotka aina silloin tällöin tykkävät ottaa kunnolla, käydä baarissa ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Seuraavana päivänä voi olla vähän pahaolo ja roskaruoka maistuu, mutta maanantaina mennään taas töihin normaalisti ja elämä jatkuu.

Deittiprofiilissa savutonta ja kohtuullisesti alkoholia nauttivaa miestä etsivä nainen nyt vaan vaikuttaa niuhottajalta.

[/quote]

minulle on aivan samantekevää, jos vaikutan "niuhottajalta", kun tiedän etten sellainen ole. mitä väliä, jos ottaa viikonloppuna ja menee maanantaina töihin? Sanoinko, että etsin absolutistia? Tai että VAADIN absolutismia?

[/quote]

KOhtuudella käsite on monille sellainen, että juodaan juhannuksena pullo kaljaa ja uutena vuotena toinen.

[/quote]

Taitaa olla ihan vaan sinun käsityksesi, jota toitotat normina... Sitä paitsi kun ottaa huomioon oman alkoholin kulutukseni, niin minulla on oikeus odottaa mieheltä samaa. Aivan kuten savuttomalla on oikeus vaatia savuttomuutta jne. Jos taas itse vetelisin tuolla menemään viikonloput ympäripäissäni ja vaatisin mieheltä lähestulkoon absolutismia ja kotiin eristäytymistä, olisin epäreilu ja kohtuuton ja vaikka mitä muuta. 

[/quote]

Onko sitten myös niin että sillä pitkällä miehellä on oikeus vaatia naiselta pituutta, jolloin sinä ilmeisesti et sovi kriteereihin :D

[/quote]

Ööö... niin...? Jos osaat lukea, niin mi otan yhteyttä ainoastaan heihin, JOIDEN PITUUSIHANTEESEEN SOVIN. Jos mies toivoo naiselta 170 cm pituutta niin en edes vaivaudu.

[/quote]

*Minä

Vierailija
54/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nauroit kenelle? Ap

[/quote]

Ok, teille molemmille sitten.

Vierailija
55/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:52"]Nauretaan tälle ketjulle miehen kanssa yhdessä :D En haaveile allaspojasta, olen löytänyt elämäni miehen ihan ilman pituuskriteereitä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nauroit kenelle? Ap

[/quote]

Ok, teille molemmille sitten.

[/quote]

Selvä. 

Vierailija
56/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:51"]

Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.

[/quote]

Kriteereissä ei ole vikaa, jos kerran yhteydenottoja ja tapaamisia riittää. Onko sinulla jokin liian vanha kuva tai joku epäselvä "taidekuva" profiilissasi ja miehet ehkä pettyvät ulkonäköösi livenä? Osaatko olla mukavaa treffiseuraa ja tehdä kiinnostavalle miehelle helpoksi sen, että hän kutsuu sinut uudelleen treffeille (jos et itse kutsu)?

Riippuu varmaan sivustostakin. Ehkä joillain sivustoilla porukka on enemmän tosissaan etsimässä ja toisilla vain huvikseen treffailemassa.

Vierailija
57/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:52"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:51"]

Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.

[/quote]

Kriteereissä ei ole vikaa, jos kerran yhteydenottoja ja tapaamisia riittää. Onko sinulla jokin liian vanha kuva tai joku epäselvä "taidekuva" profiilissasi ja miehet ehkä pettyvät ulkonäköösi livenä? Osaatko olla mukavaa treffiseuraa ja tehdä kiinnostavalle miehelle helpoksi sen, että hän kutsuu sinut uudelleen treffeille (jos et itse kutsu)?

Riippuu varmaan sivustostakin. Ehkä joillain sivustoilla porukka on enemmän tosissaan etsimässä ja toisilla vain huvikseen treffailemassa.

[/quote]

Minulla ei ole kuvaa profiilissa mutta näytän aina tuoreen kuvan kiinnostaville tyypeille. Olen mielestäni mukavaa seuraa, vaikkakaan uusien ihmisten kanssa ekaa kertaa ulkona en ole parhaimmillani, sillä jännitän ja olen vähän ujo. Niin, maksulliset treffisivustot voisivat karsia pois 'huonompaa' porukkaa pois toki. En vain raaski maksaa deittailusta. Ap

Vierailija
58/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

122:lla hyviä pointteja. Odotukset ja toiveet voivat olla erilaisia.

Mun neuvo on, että ota rennosti, jatka ihmisiin tutustumista. Jos tympii, niin pidä tauko deittailusta, elä hyvää, hauskaa elämää ja kokeile sitten uudelleen.

Deittasin itse aikoinaan paljon. Opin että miehetkin ovat ihmisiä :), varovaisia, pelkäävät hylätyksi ja loukatuksi tulemista. Parin viikon välein näkeminen voi olla laiskuutta mutta myös varovaisuutta ja halua tutustua rennon rauhallisesti. Joku voi kokea paineita siitä, että hetikö pitäisi ihastua toiseen ja tuntea jotain suurta.

Kannattaa miettiä, etsitkö todella suhdetta vaiko jännitystä ja rakastumisen huumaa. Ja miten treffi-ilmosi kriteerit vastaavat sitä, mitä itse olet ja tarjoat.

Pieni vaatiminen kannattaa kumppanin haussa, mutta myös pieni jousto. Kyllä se siitä, terveisin pitkän ja fiksun miehensä nettitteffeillä tavannut lyhyt nainen.

P.s. Joustin savuttomuudesta, mies polttaa silloin tällöin. Ja kun olimme hetken aikaa tapailleet ja ihastuneita, kysyin teinityyliin että alatko ikeen myn jää.

Vierailija
59/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:57"]

miksi vitussa ei käy fiksu hyvä mies joka on alle 180???   

yhtä typerää kuin se että mies vaatisi että naisella pitää olla iso D kuppi tai ei keskustella enempää  

[/quote]

On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. Eiköhän kumppania etsitä omien mieltymysten mukaan, koska muunlaiset eivät vain vetoa. Pitääkö minun seuraavaksi alkaa etsiä miestä tummaihoisista, vaikka vain vaaleat vetoavat minuun? Miksi se on niin kamalan vaikeaa ymmärtää? Hippi-ihmisetkään eivät viehäty massan mukana kulkevista miehistä, miksi heiltä ei kysellä, että miksimiksimiksi??

[/quote]

Ap, lyhyt vastaus ongelmaasi: olet pinnallinen.

Vierailija
60/161 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:n ongelmissa löytää kriteerejään täyttävää, sitoutumaan halukasta seuraa ole kyse oikeasti siitä, ettei monikaan halua omien lastensa vanhemmaksi tyyppiä, joka hikeentyy niin helposti kuin ap. Sitä, kuinka aggressiivinen ja/tai neuroottinen ihminen on, ei läheskään aina pysty sanomaan ensitapaamisella ja sen takia miehet haluavat tavata muutaman kerran. Mutta kun heille selviää ap:n tinkimättömyys, he eivät enää halua ap:tä tulevien lastensa lähelle.