Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaudutteko lääkärin vastaanotolle mennessä, jotta saatte hyvät arvostelut omakantaan?

Vierailija
18.06.2022 |

"Siististi pukeutunut ja asiallinen.

Tällainen merkintä saattaa löytyä Omakannasta lääkärikäynnin jälkeen"

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008891747.html

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut ymmärtää lukemaasi. Siis jos edes luit jutun.

Vierailija
2/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luki tukevarakenteinen nainen jolla kookkaahkot rinnat.

Ei auttanut laittautuminen. Läski mikä läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-potilas joten kyllä. Kampaan hiukset, pesen hampaat, laitan siistit vaatteet. En kuitenkaan meikkaa koska en meikkaa muutenkaan eikä mt-potilaan nyt kannata olla liian hyvännäköinenkään.

Ristiriitaista, kyllä.

Vierailija
4/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :D

Vierailija
5/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuuluu hyviin tapoihin mennä siistinä lääkäriin (tai kampaajalle, hierojalle, jne) ei hieltä haisevana takkutukkana jossain reikäisissä verkkareissa.

Toki tilanne voi yllättää, jos vaikka kesken puusavotan kirves lipsahtaa ja joutuu kiireellä ensiapuun, ei ehkä ehdi niin "laittautua". Mutta jos menee etukäteen sovitusti johonkin, niin silloin siististi pukeutuneena jne.

Vierailija
6/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Én ole käynyt lukemassa Kannan merkintöjä. Olen käynyt lääkärissä lähinnä sukupuolitauteihin liittyen, siis testausta, ei ñiinkään tauteja. mutta voi olla yllättäviä kommentteja.

Vierailija
7/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iha sama vaikka meen kulahtaneissa shortseissa ja rullaluistimet jalassa, tai sitte puku päällä, silti samantyyliset tekstit  aina   "urheilullinen,lihaksikas,asiallinen ,hyvin koherentti mies"

Rankkaa olla komea mies.

Vierailija
8/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin pukeutumaan seksikkäästi.

M49

Vierailija
9/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vaan yritän näyttää mahdollisimman surkealta jotta sieltä saisi edes jotain apua.

Vierailija
10/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä kuin olisi puutteessa. Kirjoitetaan resepti b-vitamiinille ja kalkkitableteille.

Tanko on rautaa.

Vierailija
11/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mt-potilas joten kyllä. Kampaan hiukset, pesen hampaat, laitan siistit vaatteet. En kuitenkaan meikkaa koska en meikkaa muutenkaan eikä mt-potilaan nyt kannata olla liian hyvännäköinenkään.

Ristiriitaista, kyllä.

Monesti hullut naiset eteerisen kauniita!

Uskon että olet hyvännäköinen ja kannattaa panostaa ulkonäköön!

Minua ei haittaisi naisessa mt-ongelmat- joillakin klenkkaa polvi, toisilla mieli!

Vierailija
12/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adekvaatisti pukeutunut ja silti itkee.

Vierailija
13/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaalla siisti t-paita jossa teksti MUISTA TURVAVÄLI.

Kädessä kahvikuppi.

T. Etälääkäri Laitinen

Vierailija
14/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun

Olen trans-nainen ja luulen että lääkärini on ihastunut minuun (ei toki vielä ole tehnyt aloitetta)

Vierailija
15/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on todella sairas, ei jaksa edes miettiä mitään laittautumisia. Hiusten kampaaminen riittää, jos siinä tilanteessa sitäkään tajuaa.

Joku kontrollikäynti on tietysti eri asia kuin äkillinen sairastuminen. Kontrollikäyntiä varten voi vaikka vähän laittautuakin.

Vierailija
16/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu, kun en laittaudu muutenkaan. En meikkaa koskaan. Ei ole ulkonäköä kommentoitu. Ääntä tosin on vähän epäammattitaitoisesti. Olen äänihäiriöinen, mitä monet eivät hahmota. Luonnollisesti siis saayan kuulostaa ties miltä. Seuraavasta äänikommentista ajattelin sanoa suoraan. Se siitä sitten seuraa, kun yritettiin säästää aikoinaan ääniterapiasta.

Vierailija
17/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä sitä pyrkii ulos mentäessä pukeutumaan suhteellisen asiallisesti eli puhtaat vaatteet ja tukka kammattuna :D en siis halua mennä lähikaupaankaan virttyneissä verkkareissa tukka pystyssä, vain vaihdan suosiolla farkut jalkaan ja kampaan tukan. Koiraa ulkoiluttaessa voi kiskoa lippiksen/pipon päähän kun huono tukkapäivä.

Vierailija
18/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en vaan yritän näyttää mahdollisimman surkealta jotta sieltä saisi edes jotain apua.

Klassinen "epäsiisti habitus".

Vierailija
19/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin pukeutumaan seksikkäästi.

M49

Laitatko tiukan hupparin ja converset?

Vierailija
20/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärin vastaanotolle meno ole mikään missikisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän