Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytte suihkussa uimahallissa uimapuku päällä!!

Vierailija
08.08.2014 |

Miten ajattelitte, että teidän persehiet ja pimperotöhnät puhdistuu jos ette pese itseänne kunnolla? Käyttekö kotonakin vaatteet päällä suihkussa?? Kiva uida teidän eritteissänne.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, onko olemassa täysipäisiä äiti-ihmisiä, jotka muka pesytyvät uikkari päällä?! (Ja tosiaan ei tarkoita heitä, joilla on oikeus pukua pitää, meilläkin on tällainen lapsi). Yääääääääääh. Nyt jäävät venäläisetkin kakkoseksi hygieniapuutteissaan.

Ohiksena kysyn: Voitko virkistää muistiani, kellä kaikilla on oikeus pitää uimapukua suihkussa?

Uimapukua saavat ainakin saunassa käyttää esim. rintasyöpäpotilaat, joilta rinta on poistettu. Myös avanneleikatut, jotka joutuvat käyttämään avannepussia.

Vierailija
62/64 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaanvalitat kirjoitti:

Hei, mietipä nytte. Ihmiset sylkii, virtsaa ja jotkut jopa ulostaa sinne veteen. Sen takia siellä on klooria joka minimoi bakteerien määrää. Joka tapauksessa, et koskaan saa täysin puhdasta vettä uimiseen, mistään.

Miksiköhän tosiaan en käy uimahalleissa ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on tässä suhteessa kyllä poikkeus, olen käynyt keski-eurooppalaisissa uimahalleissa useissa maissa eikä missään riisuta uimapukua pois suihkussa. 

Höpöhöpö. Espanjassa asuessani tuli täti kyllä komentaan, ellet peseytynyt, ihan oikein oikein oli.

Kylpylöissä oli tosi tarkat peseytymisohjeet. Samoin Kanarian saarten kylpylöissä oltiin tarkkoja.

Itävallassa ja Italiassa olen vain piiphtanut kylpylässä. Kyllä siellä valvottiin myö tuo peseytyminen.

Vierailija
64/64 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on tässä suhteessa kyllä poikkeus, olen käynyt keski-eurooppalaisissa uimahalleissa useissa maissa eikä missään riisuta uimapukua pois suihkussa. 

Höpöhöpö. Espanjassa asuessani tuli täti kyllä komentaan, ellet peseytynyt, ihan oikein oikein oli.

Kylpylöissä oli tosi tarkat peseytymisohjeet. Samoin Kanarian saarten kylpylöissä oltiin tarkkoja.

Itävallassa ja Italiassa olen vain piiphtanut kylpylässä. Kyllä siellä valvottiin myö tuo peseytyminen.

Ranskassa,ainakin Pariisissa peseydytään uima-asuissa.Tosin siellä on myös koppeja joissa saattoi peseytyä halutessaan alastomana.Myös pukeutumistilat ovat erillisiä koppeja.Ainakin kerran naisten puolen suihkuun erehtyi mies koska tilat ovat avoimia ja kumpaankin ryhmäsuihkutilaan näkyi mikäli halusi katsoa.Kaikki siivoojat olivat miehiä ja suurin osa valvojista.Vain pari naispuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi