Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb-kyttäilystä, mitä mieltä tästä?

Vierailija
19.10.2014 |

Mieheni sisko kyttää fb:n kautta esim minun profiiliani. Hän itse ei ole facebookissa ollenkaan, mutta hänen aikuiset lapsensa ovat, ja käy heidän tunnuksillaan siellä. Tämä tuli selville siten, kun kerran olin facessa, niin hän viestitteli chatissa lapsensa profiilin kautta minulle muutaman sanan.

Eli hänen lapsensa ovat fb-kavereitani (toinen heistä on kummilapseni). MUTTA, en pidä siitä että hän kyttäilee profiiliani, vaikkei siinä sinällään mitään salattavaa olekaan, mutta en vaan tykkää! Mutta mitenpä tuota estääkään? Ei mitenkään. Ärsyttävää jokatapauksessa. Varsinkin, kun en tule miehen siskon kanssa yhtään toimeenkaan, hänellä on aina tuntunut olevan jotain minua vastaan, haluaa aina loukata ja nälviä, naureskelee päin naamaa jne.

Mielipiteitä, ihmiset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä lapsukaiset ovat joiden profiileilla hän on liikkeellä? Voithan estää heidät tai ainakin piilottaa asetuksista ptårofiilisi ettei nainen näe mitään sinusta. Mitkään selitykset kuten kummilapseni ei sitten näe minua siellä eivät päde, koska värinkäytös.

Vierailija
2/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sukulaistyttö lärpättää kaiken eteenpäin sukulaiselle, jonka en niin välittäisi kaikkea elämästäni tietävän. Eipä ole auttanut muu kuin rajata sukulaistytölle näkyviä päivityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kehtaisi laittaa mitään estoja kuitenkaan. En tiedä kuinka usein tutkii profiiliani, ja kuten sanoin ei siellä salailtavaa olekaan, mutta en kuitenkaan tykkää siitä että kyttää elämääni. Lapsensa ovat jo täysi-ikäisiä, mutta asuvat vielä kotonaan. 

ap

Vierailija
4/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannataisiko ilmoittaa näille lapsille, että äiti käy heidän Facessa heidän tunnuksilla? Vai onko aikuiset lapset antaneet tunnukset äidilleen ja vapaan käytön, kummallista ...? En mä ainakaan käy mun aikuisen lapsen Facessa vaikka satun tietämään tunnukset, se ei todellakaan olisi oikein.

Vierailija
5/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että kummilapseni oli ihan tietoinen siitä että äitinsä käy hänen profiilinsa kautta "tutustumassa faceen".. sanoinkin äidillensä silloin kun viestitteli mulle, että ei muuta kuin oma profiili pystyyn. Eipä ole omaa profiilia tehnyt (toisaalta onneksi ei, en halua häntä kaveriksi ja olisi kuitenkin pakko hyväksyä hänen kaveripyyntönsä!!).

ap

Vierailija
6/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauhea. Ei kai tuollaista voi estää :D

Vierailija
7/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tiiät että se sun facee kyttäilee?

Vierailija
8/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä toiselta kantilta asiaa. Miksi kellään on FB-profiilissa sellasia asioita, joiden katsomisen kokee stalkkaamiseksi? Kuka vaan voi kattoa niitä teidän profiileja, älkää olko siellä somessa jos ahdistaa! Mun mielestä tuo on yhtä aiheellista ahdistusta kuin pitää kyttäyksenä sitä, että joku kävelee katua pitkin teidän talon ohi ja jopa saattaa pysähtyä kohdalle.

Vierailija
9/9 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs kehtaamista siinä on. Ei tuollasita tarvitse sietää, ette ole ystäviä keskenänne. Kylmän viileästi vain poistat nuo lapset kavereistasi, voit heidän kuulumisiaan saada tietää sitten ihan IRL. Se on vain Facebook - ihmiset saavat tuosta aivan turhaa stressiä kaiken kaikkiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme