Tapailumies onkin satyyri
Kommentit (34)
Satyyri? Taas uusi käsite opeteltavaksi raakun lisäksi..
Paljastuiko sorkat ja häntä vasta jatkoilla? Miten oli saanut peitettyä ne? Ei ole onneksi sattunut mulle.
Mikä on satyyri? Valaises nyt vähän meitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Paljastuiko sorkat ja häntä vasta jatkoilla? Miten oli saanut peitettyä ne? Ei ole onneksi sattunut mulle.
Olin aika humalassa niin en huomannut kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Wtf?
Itse olen jo puolisen vuotta tapaillut vampyyria. Muuten kiva mies, mutta myöhästelee kroonisesti treffeiltä ellen sovi niitä auringonlaskun jälkeen. Kesä oli meille vaikeaa aikaa mutta onneksi kohta on syksy niin tilanne helpottuu.
Oletko ap varma että on satyyri eikä fauni? Kehotan olemaan tarkkana, varsinkin jos vakavaa parisuhdetta toivot.
Käykö sinulle avoin suhde? Onko tapailukumppani ottanut vielä asiaa puheeksi? Takaan että näin käy pikapuoliin. Satyyrit ovat niitä pahimpia mahdollisia häntäheikkejä. Jaksavaisia ja viriilejä kyllä, joten jos et välitä uskollisuudesta niin voi toimia hyvinkin.
Aurinkolasien takaa paljastui kyklooppi. Huomasin sen vasta illan hämärtyessä. Ottaisin mieluummin satyyrin.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasien takaa paljastui kyklooppi. Huomasin sen vasta illan hämärtyessä. Ottaisin mieluummin satyyrin.
Juuri tämän takia deittisovelluksissa ei ikinä pidä antaa tykkäystä miehelle, jolla ei ole yhtään kuvaa ilman aurinkolaseja! Pipo jokaisessa kuvassa = kalju, aurinkolasit jokaisessa kuvassa = kyklooppi.
Nimen omaan! Puhelin naaman edessä on myös red flag, jos haluaa karttaa kyklooppeja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut kentauri.
Sanopa muuta! Minusta nämä satyyreista ja vampyyreista valittajat ovat ylikriittisiä. Liekö koskaan löytävät pysyvää parisuhdetta kuin noin pienet asiat häiritsevät noin suunnattomasti?
Minulla on kokemusta kentaurin tapailusta ja se on tosiaan jo oikeasti haastava tilanne. Suunnittelimme yhteenmuuttoa mutta en mitenkään voinut ajatella muuttavani hänen talliinsa maaseudulle, satojen kilometrien päähän ystävistä ja sukulaisista. Hän taas ei olisi mahtunut asumaan pieneen kaupunkiyksiööni. Siitä tallista ei olisi saanut myydessä edes käsirahaa kaksioon, joten suuremman asunnon hankinta olisi langennut lähinnä minun kontolleni. Kengityspalveluja oli vaikeasti saatavilla emmekä voineet edes käydä yhdessä lenkkeilemässä kun mies juoksi niin paljon nopeammin kuin minä eikä halunnut minun ratsastavan hänellä julkisella paikalla. Koki sen jotenkin halventavaksi.
Älkää hyvät naiset valittako pikkuasioista!
Samaa mieltä. Siskoni on naimisissa satyyrin kanssa ja asuvat ihan kerrostalokaksiossa. Kokolattiamatto tosin on välttämättömyys, sillä muuten naapurit valittavat sorkkien kopseesta.
Minulla on kesällä treffit rannalla. Vähän erikoinen mies halusi kanssani vähän syrjemmälle rannalle ja houkutteli minua kovasti kanssaan uimaan, vaikken ollut ajatellu mennä veteen. Intti inttämistään, itse ui ja sukelteli. Istuin rantakivellä ja heiluttelin varpaitani vedessä. Mies sukelsi eteeni, sihisi ja koitti vetää minut jaloista väkisin veteen! Sehän olikin hiisi! Tarkemmin vesihiisi eli näkki! Sain onnekseni potkaistua hiittä kunnolla ja juoksin pakoon!
...Olkaa siis varovaisia, jos treffikumppani haluaa tavata ehdottomasti rannalla...
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Siskoni on naimisissa satyyrin kanssa ja asuvat ihan kerrostalokaksiossa. Kokolattiamatto tosin on välttämättömyys, sillä muuten naapurit valittavat sorkkien kopseesta.
Nyt vasta tajusinkin, mistä johtuu tuo infernaalinen kopina joka kantautuu aina iltaisin ylänaapurista! Kirjoitin aiemmin palstalle kanta-astujista, mutta satyyrihan se siellä tietenkin köpöttelee. Voiko pariskunnan pakottaa asentamaan kokolattiamaton? Osaatteko sanoa joutuuko taloyhtiö osallistumaan kustannuksiin?
Ei kestävyysongelmia siis.