Te, jotka käytte suihkussa uimahallissa uimapuku päällä!!
Miten ajattelitte, että teidän persehiet ja pimperotöhnät puhdistuu jos ette pese itseänne kunnolla? Käyttekö kotonakin vaatteet päällä suihkussa?? Kiva uida teidän eritteissänne.
Kommentit (64)
"sitä varten vedessä on klooria" voi jestas, mitä typeryyttä. Paskotko sinne veteen myös, kun kerran klooria riittää? Mua ei kiinnosta yhdenkään uimahallikävijän pillu, ja vielä vähemmän kiinnostaa uida toisten pillutöhnässä.
Siis onko kyse loppujen lopuksi vain PILLUN PERUSTEELLISESTA PESEMISESTÄ? Miksi tästä ei ole mitään tarkempaa ohjeistusta uimahalleissa? Tähän pitää saada muutos! Isot kyltit suihkutiloihin että alapää on pestävä huolellisesti ennen altaaseen menoa. Siinä tulisi sitten suihkukyttääjille myös tarkkailtavaa että pillut myös pestään.
Siis oikeesti kuinka likaisia jotkut ovat?
Käyn suihkussa päivittäin ja pesen alapään ainakin 2 krt päivässä joten ei pitäisi olla mitään kakkakikkareita, pillumömmöjä tai tissihikeä jotka pitää kuurata hulluna pois ennen uintia. Toki käyn suihkussa ennen uintia mutta olen kyllä niin puhdas ettei mitään superpesua vaadita.
Nämä vouhkaajat on varmaan niitä jotka käy suihkussa kerran viikkossa ja alapää on aina mömmöissä ja hikeä erittyy litrakaupalla kun vähän liikkuu ja persettä ei osata pyyhkiä jos on kakkakikkareita???
Ahaa, eli te ajattelette olevanne uikkarisuihkuttelusta huolimatta jotenkin puhtaampia, kuin ne, jotka on suihkussa normaalisti. Ette ole. Minäkin käyn päivittäin pesulla ja siitä huolimatta peseydyn uimahallissa. Te kuvittelette että ei mun tarvi peseytyä, ku olin jo kotona. Te olette saastaisia hikipyllyjä!
No, olen huomannut että jotkut ei pese itseään ollenkaan.. :( että parempi sit vaik uimapuku päällä :)
Itse pesen siinä välissä, jos käyn saunassa, uikkari päällä koska en jaksa laittaa sitä uudestaan. Sit ku lähden kokonaan peseydyn alasti.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:15"]No, olen huomannut että jotkut ei pese itseään ollenkaan.. :( että parempi sit vaik uimapuku päällä :)
Itse pesen siinä välissä, jos käyn saunassa, uikkari päällä koska en jaksa laittaa sitä uudestaan. Sit ku lähden kokonaan peseydyn alasti.
[/quote]
Niin tai siis en mä kyllä saunaan sitä laita, että en mä sit kai käykään saunassa siinä välissä, mitähän mä sit teen?? :DDD
Sammutetaan suihkutilojen valot, niin ei tarvi kenenkään häpeillä. Jokaiselle sitten pimeässä hohtava kaulapanta ja lattioihin merkkivaloja. Piip Piip Piip.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:58"]
Ahaa, eli te ajattelette olevanne uikkarisuihkuttelusta huolimatta jotenkin puhtaampia, kuin ne, jotka on suihkussa normaalisti. Ette ole. Minäkin käyn päivittäin pesulla ja siitä huolimatta peseydyn uimahallissa. Te kuvittelette että ei mun tarvi peseytyä, ku olin jo kotona. Te olette saastaisia hikipyllyjä!
[/quote]
Uimahallipeseytymisessä on kyse myös eleestä. Kun ei toiset voi tietää miten puhdas tai likainen kukin on, onko joku hinkannut itsensä ennen kotoa lähtöä vartti aikaisemmin saippualla, vai onko jemmaillut visvojaan pari päivää. No toki sen ääritapauksessa haistaakin, mutta julkipesussa on se pointti, että osoitetaan toisille, että huomioin teitä enkä liota altaassa likaista alapäätäni. Se on myös malli esim. venäläisille, joilla tätä puhtausperinnettä on vähemmän. Venakothan istuvat uikkarit ja meikit päällä saunassakin, ja sieltä sitten altaaseen. Ja turha väittää rasistiksi, kun olen omin silmin nähnyt. Huomauttaminen asiasta ei auttanut, koska hehän eivät kallista hajuvettään ja runsaita meikkejään viemäriin uita. Saattaahaan hallissa olla miehiäkin, joiden silmän miellyttäminen sentään menee hygieniankin edelle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Uimahallipeseytymisessä on kyse myös eleestä. Kun ei toiset voi tietää miten puhdas tai likainen kukin on, onko joku hinkannut itsensä ennen kotoa lähtöä vartti aikaisemmin saippualla, vai onko jemmaillut visvojaan pari päivää. No toki sen ääritapauksessa haistaakin, mutta julkipesussa on se pointti, että osoitetaan toisille, että huomioin teitä enkä liota altaassa likaista alapäätäni. Se on myös malli esim. venäläisille, joilla tätä puhtausperinnettä on vähemmän. Venakothan istuvat uikkarit ja meikit päällä saunassakin, ja sieltä sitten altaaseen. Ja turha väittää rasistiksi, kun olen omin silmin nähnyt. Huomauttaminen asiasta ei auttanut, koska hehän eivät kallista hajuvettään ja runsaita meikkejään viemäriin uita. Saattaahaan hallissa olla miehiäkin, joiden silmän miellyttäminen sentään menee hygieniankin edelle.
[/quote]
Mutta riittääkö enää se että on suihkussa ilman uimapukua? Nyt pitää suurieleisesti pestä pillu ja perse!
Jessus mitä ihmisiä taas. Tämäkin asia menisi niin, että jos peseytyy ilman uikkaria, niin nämä alastomana olijat mielissään tai täällä palstalla yökkisivät ja ihmettelisivät että miten ne kehtaa olla alastomana. Nyt ku jotkut peseytyy uikkarit päällä, niin nähdään vaivaa kun ei pääse tuijottamaan toisten arpia ja kehoa. Hyi pervot!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
Mutta riittääkö enää se että on suihkussa ilman uimapukua? Nyt pitää suurieleisesti pestä pillu ja perse!
[/quote]
Ei tarvitse pestä suurieleisesti, kunhan pesee niin, että tulee puhtaaksi. Jos pillut ja perseet on noin mielessä, niin en suosittele halliin menoa ollenkaan. Siellä kun kuntoillaan ja rentoudutaan, nautitaan uimisesta ja saunomisesta ja huomioidaan muita käyttäjiä niin että kaikilla on mukavaa. Ei ajatella pakonomaisesti sukuelimiä ja vainoharhailla, että kaikki kyttäävät juur mun pilluani.
Jos sitä vaaditaan, voisi suihkuissa olla kopit ja läpinäkymättömät ovet. Monet eivät tykkää olla alasti, vaikka toisille se olisikin luontevaa.
uimapuvutkin on aivan liian paljastavia. pitäisi saada uida ja peseytyä kylpytakki päällä vähintään
Miten selvittää uimapukujen puhtaus? Alastomana pesut. Suihkussa uikkarit ja niihin pissaus ja pierut ja sitten uimaan.
Tamponin narun puhdistus saunan hikoilujen jälkeen?
Kyllähän nuo BB:ssäkin peseytyivät kolme kuukautta uikkareissa ja tuskinpa kovin saastaisia olivat, vaikkeivat nakuna suihkutelleet.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:52"]
Miten ajattelitte, että teidän persehiet ja pimperotöhnät puhdistuu jos ette pese itseänne kunnolla? Käyttekö kotonakin vaatteet päällä suihkussa?? Kiva uida teidän eritteissänne.
[/quote]
Avaus perustunee olettamukseen, että hygieniastaan voi huolehtia vain ja ainoastaan käyttämällä uimahallin suihkuja ja saunaa. Niin, ja vain jos sen tekee tiukkaan valvovien silmien alla. Kyllähän sellaisessa tilanteessa hikeä ja likaa kertyy, sillä harva kai käy hallissa päivittäin. Saati osu suihkualueelle hallipoliisien kanssa samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:10"]
Pesen kunnolla huulien välistä mömmöt alasti, onhan se noloo, mut vielä nolompaa on sillä ketä kattoo, kenenkään ei tarvii uida mömmössä.
[/quote]
Ne mömmöt.. Ei kaikilla erity niin paljon ku sulla. Sä oot epänormaali..