Te, jotka käytte suihkussa uimahallissa uimapuku päällä!!
Miten ajattelitte, että teidän persehiet ja pimperotöhnät puhdistuu jos ette pese itseänne kunnolla? Käyttekö kotonakin vaatteet päällä suihkussa?? Kiva uida teidän eritteissänne.
Kommentit (64)
Mikä oikeus joillain mammojen lapsilla on pitää uikkaria suihkussa päällä? Koskaan kuullutkaan tuollaisesta.
Ihmisten välinpitämättömyys ja minäteenjustniinkuinteen - asenne on selkeästi havaittavissa kouluttamattoman, vähän koulutetun tai muuten hiukan poikkeavan kansanosan ominaisuudeksi.
Muita ei tarvitse huomioida ja "kaikesta te jaksattekin valittaa" -vinoilut kuuluvat järjestään heidän suustaan.
Niinpä!
Voiko nää uikkarit koko aika päällä-tyypit kertoa häpeätkö kroppaasi?
Peseydyn aina kotona ennen uimahallille lähtöä. Hallin suihkutiloissa vahdin kahta lastani, joista varsinkin 3v poika livistää minne haluaa korvaansa lotkauttamatta. Kerran sain juosta häntä nakuna kiinni ja sain kiinni juuri siinä viimeisessä käännöksessä ennen allasalueelle päätymistä. Siitä lähtien olen pitänyt uikkareita suihkussa päällä.
Uimahallissa käyn suihkussa uikkari päällä. En häpeä vartaloani, en vaan halua vieraiden ihmisten näkevän sitä alastomana. Peseydyn kotona päivittäin enkä mene likaisena uimahalliin. Olisi kyllä mainiota jos uimahalleihin tulisi koppisuihkut niin voisin ihan ohjeiden mukaisesti peseytyä ilman uikkaria.
Olen ehkä nyt vähän ajattelematon, mutta mikä on se syy millä saa uikkaria pitää suihkussa? Minkälainen sairaus tms.?
Munkin uimahallin suihkuhuoneen seinällä on semmonen kyltti että "tämän merkin haltijat saavat peseytyä uimapuku päällä."
Muistan aina sen karmean huudon, kun Kanadassa menin uimahallin saunaan alasti. Hyvä, ettei paikallinen patroona soittanut poliisia paikalle. Sain kyllä lentävän lähdön uimahallista!
En vaan ollut huomannut kylttiä, että saunaan ei saa mennä ilman uimapukua.
Mä oon niin kuuma omasta mielestäni et oikein esittelen mun alastonta kroppaa... Paitsi en muista edes koska olisin käynyt uimahallissa. 2009?
Hei, mietipä nytte. Ihmiset sylkii, virtsaa ja jotkut jopa ulostaa sinne veteen. Sen takia siellä on klooria joka minimoi bakteerien määrää. Joka tapauksessa, et koskaan saa täysin puhdasta vettä uimiseen, mistään.
Vierailija kirjoitti:
No pitäähän se uikkari pestä kans. Ja jos se lika siirtyy uikkarin läpi uimaveteen, niin samalla logiikalla se poistuu siellä suihkun alla uikkarista huolimatta.
Ihan uikkarin kunnon vuoksi on tärkeää, että se pestään uimisen jälkeen pyykkikoneessa ohjeiden mukaan.
Ja sitten menette hyvillä mielin uimaan perseisin käsin?! Hyiiik
Vierailija kirjoitti:
En mä ymmärrä että tästäkin pitää oikein väitellä. Uimahalleissa on isoin kirjaimin selvät ohjeet. Kannattaako niiden käydä hallissa ollenkaan, jotka on itse niin pervoja, että kuvittelee että toiset suihkussaolijat haluaa vaan nähdä sun genitaalit. Kyllä tässä hygieniasta on vaan kyse ja jos on säännöt, niitä pitää noudattaa tai ulos.
Etkö vieläkään ole oppinut ettei tässä maassa useimmilla säännöillä ole mitään merkitystä,on aivan se ja sama että noudattaako sääntöjä vai ei
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä. En kuitenkaan voi olla suihkussa ilman uimapukua, vaikka sitä toivotkin.
Miksi et voi? -ohis
Entäs järvivedet yms? Äkkiä kuuraamaan kalojen genitaalialueet, ettei vaan ole töhnämömmöä. Äijien pallihiet ja juustot ei vissiin huoleta ketään?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, onko olemassa täysipäisiä äiti-ihmisiä, jotka muka pesytyvät uikkari päällä?! (Ja tosiaan ei tarkoita heitä, joilla on oikeus pukua pitää, meilläkin on tällainen lapsi). Yääääääääääh. Nyt jäävät venäläisetkin kakkoseksi hygieniapuutteissaan.
Ohiksena kysyn: Voitko virkistää muistiani, kellä kaikilla on oikeus pitää uimapukua suihkussa?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:03"]
Muistan aina sen karmean huudon, kun Kanadassa menin uimahallin saunaan alasti. Hyvä, ettei paikallinen patroona soittanut poliisia paikalle. Sain kyllä lentävän lähdön uimahallista!
En vaan ollut huomannut kylttiä, että saunaan ei saa mennä ilman uimapukua.
[/quote]
Tämä.