Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
181/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin?
[/quote]vitut ota loukkauksena :D jäätyy vaan ujostuksesta jos joku kivannäkönen tulee lähelle.

Vierailija
182/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:42"]

No mut huomenna uutta vuotta juhlimaan ja baanalle. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä voi löytyä :)

[/quote]

Täyttä. Pitkät jonot. Pe-la voisi olla parempi ratkaisu.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin? [/quote]vitut ota loukkauksena :D jäätyy vaan ujostuksesta jos joku kivannäkönen tulee lähelle.

[/quote]

Varmaan tuli naisen suusta. :)

M40

Vierailija
184/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin?

[/quote]

Mä en ota loukkauksena, mutta saatan suhtautua vähän "kylmästi". Johtuen siitä, että mulla kestää kauan kiinnostua ihmisestä romanttisesti eli suorat iskuyritykset tuntemattomilta ei aiheuta mussa mitään muuta kuin ärtymystä. En vaan kiinnostu tuntemattomista, kiinnostun ihmisistä jotka tunnen muuten. Ja sit jos torjuu jonkun puhelinnumeron pyytämisen tai tyrkyttämisen, niin se otetaan jonain loukkauksena. Periaatteessa mua ei siis muuten haittaa kohteliaat juttelemiset, mutta se on aina ikävää sanoa että ei ole kiinnostunut, kun on perusluonteeltaan kiltti ja toinen suuttuu tai loukkaantuu jos mua ei vaan kiinnosta. Mieluummin en sitten puhu juttelemaan tulevien tuntemattomien miesten kanssa muuta kuin sellaisissa tilanteissa, joissa on joku oikea syy - sosiaalisissa tilanteissa juttelen kyllä hyvinkin paljon. Itse myös saatan aloittaa juttelemisen ja small talkin heittämisen esim. bussipysäkillä jos tilanne on small talkille sopiva, tykkään kuitenkin puhua ihmisten kanssa ilman mitään syvempiä tarkoitusperiä.

Vierailija
185/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin? [/quote]vitut ota loukkauksena :D jäätyy vaan ujostuksesta jos joku kivannäkönen tulee lähelle.

[/quote]

Varmaan tuli naisen suusta. :)

M40
[/quote]tuli naisen suusta :)

Vierailija
186/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:18"] [quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin? [/quote]vitut ota loukkauksena :D jäätyy vaan ujostuksesta jos joku kivannäkönen tulee lähelle. [/quote] Varmaan tuli naisen suusta. :) M40 [/quote]tuli naisen suusta :)

[/quote]

Oli niin "miehekäs" tunteenpurkaus. :)

Vierailija
187/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
188/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:03"]

[/quote]

Mä en ota loukkauksena, mutta saatan suhtautua vähän "kylmästi". Johtuen siitä, että mulla kestää kauan kiinnostua ihmisestä romanttisesti eli suorat iskuyritykset tuntemattomilta ei aiheuta mussa mitään muuta kuin ärtymystä. En vaan kiinnostu tuntemattomista, kiinnostun ihmisistä jotka tunnen muuten. Ja sit jos torjuu jonkun puhelinnumeron pyytämisen tai tyrkyttämisen, niin se otetaan jonain loukkauksena. Periaatteessa mua ei siis muuten haittaa kohteliaat juttelemiset, mutta se on aina ikävää sanoa että ei ole kiinnostunut, kun on perusluonteeltaan kiltti ja toinen suuttuu tai loukkaantuu jos mua ei vaan kiinnosta. Mieluummin en sitten puhu juttelemaan tulevien tuntemattomien miesten kanssa muuta kuin sellaisissa tilanteissa, joissa on joku oikea syy - sosiaalisissa tilanteissa juttelen kyllä hyvinkin paljon. Itse myös saatan aloittaa juttelemisen ja small talkin heittämisen esim. bussipysäkillä jos tilanne on small talkille sopiva, tykkään kuitenkin puhua ihmisten kanssa ilman mitään syvempiä tarkoitusperiä.

[/quote]

Kaikkia ei voi miellyttää.

M40

Vierailija
189/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä paljon. Miksi naisen lähestyminen on niin vaikeaa? Ainoa syy jonka keksin on, että mielikuva naisista on etteivät he oikeastaan pidä miehistä. Joten oletan lähtökohtaisesti että nainen suhtautuu nuivasti ja kylmäkiskoisesti minua kohtaan. Stereotypiahan on että miehet suhtautuvat naisiin intohimoisesti kun taas naiset murjottavat miehistä, löytävät heistä vikoja, mieluummin viettävät aikaa tyttöjen kanssa ja kaikki seksiin liittyvä on pakkopullaa. Joten jos lähestyn naista odotan hänen suoraan vain torjuvan minut pyöriteltyään ensin silmiään muutaman kierroksen mutisten samalla "Mitä nyt taas? Jahas, taas joku mies yrittää, ja tätä vain on naisena jatkuvasti kestettävä." Oletus naisen reaktiosta lannistaa heti alkuun, joten ei se tietenkään motivoi tekemään ensimmäistä siirtoa.

Vierailija
190/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:07"]Olen miettinyt tätä paljon. Miksi naisen lähestyminen on niin vaikeaa? Ainoa syy jonka keksin on, että mielikuva naisista on etteivät he oikeastaan pidä miehistä. Joten oletan lähtökohtaisesti että nainen suhtautuu nuivasti ja kylmäkiskoisesti minua kohtaan. Stereotypiahan on että miehet suhtautuvat naisiin intohimoisesti kun taas naiset murjottavat miehistä, löytävät heistä vikoja, mieluummin viettävät aikaa tyttöjen kanssa ja kaikki seksiin liittyvä on pakkopullaa. Joten jos lähestyn naista odotan hänen suoraan vain torjuvan minut pyöriteltyään ensin silmiään muutaman kierroksen mutisten samalla "Mitä nyt taas? Jahas, taas joku mies yrittää, ja tätä vain on naisena jatkuvasti kestettävä." Oletus naisen reaktiosta lannistaa heti alkuun, joten ei se tietenkään motivoi tekemään ensimmäistä siirtoa.
[/quote]voi rakas! Se on vaan ujoutta. Sitä haluaa suojella itseään. Kyllä naista kiinnostaa mut samalla se kuumeisesti miettii et mitä se mies lopulta haluaa. Yhden yön jutun ja vain vähän säpinää? Millanen kaveri se on? Juoruaako heti kavereilleen, että tuli nyt tämmönen nainen selätettyä. Ei kukaa nainen halua kuitenkaan olla pilkan kohteena.

Vierailija
191/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:07"]

Olen miettinyt tätä paljon. Miksi naisen lähestyminen on niin vaikeaa? Ainoa syy jonka keksin on, että mielikuva naisista on etteivät he oikeastaan pidä miehistä. Joten oletan lähtökohtaisesti että nainen suhtautuu nuivasti ja kylmäkiskoisesti minua kohtaan. Stereotypiahan on että miehet suhtautuvat naisiin intohimoisesti kun taas naiset murjottavat miehistä, löytävät heistä vikoja, mieluummin viettävät aikaa tyttöjen kanssa ja kaikki seksiin liittyvä on pakkopullaa. Joten jos lähestyn naista odotan hänen suoraan vain torjuvan minut pyöriteltyään ensin silmiään muutaman kierroksen mutisten samalla "Mitä nyt taas? Jahas, taas joku mies yrittää, ja tätä vain on naisena jatkuvasti kestettävä." Oletus naisen reaktiosta lannistaa heti alkuun, joten ei se tietenkään motivoi tekemään ensimmäistä siirtoa.

[/quote]

Saaduista pakeistahan se mielikuva rakentuu. Ei siihen muuta tarvita. Lannistuneen miehen ainut hupi onkin arvailla millä tyylillä tällä kertaa torjutaan. Onko vuorossa silmien pyörittely, vaiko kännykkään uppoutuminen. :)

M40

Vierailija
192/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:07"]Olen miettinyt tätä paljon. Miksi naisen lähestyminen on niin vaikeaa? Ainoa syy jonka keksin on, että mielikuva naisista on etteivät he oikeastaan pidä miehistä. Joten oletan lähtökohtaisesti että nainen suhtautuu nuivasti ja kylmäkiskoisesti minua kohtaan. Stereotypiahan on että miehet suhtautuvat naisiin intohimoisesti kun taas naiset murjottavat miehistä, löytävät heistä vikoja, mieluummin viettävät aikaa tyttöjen kanssa ja kaikki seksiin liittyvä on pakkopullaa. Joten jos lähestyn naista odotan hänen suoraan vain torjuvan minut pyöriteltyään ensin silmiään muutaman kierroksen mutisten samalla "Mitä nyt taas? Jahas, taas joku mies yrittää, ja tätä vain on naisena jatkuvasti kestettävä." Oletus naisen reaktiosta lannistaa heti alkuun, joten ei se tietenkään motivoi tekemään ensimmäistä siirtoa. [/quote]voi rakas! Se on vaan ujoutta. Sitä haluaa suojella itseään. Kyllä naista kiinnostaa mut samalla se kuumeisesti miettii et mitä se mies lopulta haluaa. Yhden yön jutun ja vain vähän säpinää? Millanen kaveri se on? Juoruaako heti kavereilleen, että tuli nyt tämmönen nainen selätettyä. Ei kukaa nainen halua kuitenkaan olla pilkan kohteena.

[/quote]

Joitain asioita kenties saisi selville, jos nainen uskaltaisi kysyä, toki vastaukset voi olla mitä hyvänsä ja "vastuu" kuulijalla.

No eipä tulisi mieleenkää huudella "kaadoista" kenellekään, on sen verran hekilökohtaisista asioista kuitenkin kysymys.

M40

Vierailija
193/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö en lähesty? Ehkä siksi, etten tiedä missä asuu ja kello on neljä yöllä

Vierailija
194/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) Hei, minkä ikäinen olet?

Vierailija
195/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä odotan sua, ikävä iskenyt. En mä muuta suuntaa elämälleni nyt osaa kuvitella, vaikka niin luulin.

Vierailija
196/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:07"]

[/quote]

Mitenkäs oma olemuksesi tällaisissa tilanteissa... tunnusteletko naisen mahdollista kiinnostusta rennosti hymyillen vai ujosti naama peruslukemilla vilkuillen?

Vierailija
197/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
198/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on herpes!

Vierailija
199/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lähestyy jos näytetään vihreää valoa.

Vierailija
200/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:41"]

Varmasti lähestyy jos näytetään vihreää valoa.

[/quote]

Olen jättänyt lähestymästä oman elämäntilanteeni takia. ei muita ihmisiä, omat asiat vain levällään