Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (302)
Muijat ei halua miestä, jolla on oma elämä järjestyksessä, mikä on täysin ymmärrettävää. Koska mulla on elämä sotkussa, on turha yrittää hakea naista jakamaan elämää, jota ei ole. Kaikki riippuu siitä saanko asiat kuntoon. Jos en onnistu niin voi voi ei voi mitään. Sitten ollaan ilman, niinkuin valtaosa miehistä maailman historian aikana.
Tämähän se ois. Kaikki seurustelusuhteet ja lyhyemmät hauskanpidot mitä olen elämässäni kokenut, ovat ilman poikkeuksia alkaneet niin että nainen on eleillään ja/tai sanoillaan tehnyt täysin selväksi että hän on kiinnostunut minusta.