Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lue minun nänni-oireeni! T: Poika

Vierailija
07.09.2014 |

Moikka! Minulla on ollut jo ehkä muutama kuukautta nännit tai nänninpäät punaiset tai ne on punaiset ns. Lepotilassa, mutta sitten kun niihin koskee tai tulee kylmänväreet niin tuolloin ne menevät ihan normaaleiksi tai niinkuin yleensä miehillä nännit näkee. Olen siis 12-vuotias poika ja ei ole ollut mitään kipuja nänneissä tai rinnoissa, mutta ne ovat MOLEMMAT suomuiset ja vähän näkyy molemmissa verisuonia, mutta tämä tapahtuu ainoastaan nännien ollessa velttoina ns. lepotilassa ja kaikki palaa normaaliksi nännien ollessa vissiin ns. jäykistyneinä. Kiitos vastauksista jos niitä tulee! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy näyttämässä niitä koulun terveydenhoitajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi käydä, mutta mitä mieltä olet, mikä minulla voisi olla? (Jos mikään)

Vierailija
4/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mikään. Joskus pojilla voi murrosiässä rinnat aristaa ja vähän turvotakin. Se on normaali murrosikään kuuluva oire pojilla ja menee kyllä ohi. Mutta käy terkkarilla,jos asia huolestuttaa.

Vierailija
5/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, toivon myös että ne menee ohi murrosiän jälkeen tai joskus silloin.

Vierailija
6/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun terkkari on luotettava ja vaitiolovelvollinen, voit näyttää niitä hänelle. Uskon kuitenkin, että on ihan normaalia murrosikään liittyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme