Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (302)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:17"]
Nuorena nättinä naisena yritin lähestyä miehiä. Saldona muutamat painu vittuun, tönimistä ja yhdet rä'ät päälle. Jossain sen itsekunnioituksenkin rajan on oltava. Nyt oonkin viettänyt hiljaiseloa kymmenen vuotta eikä pelkoa että kukaan mies lähestyisi. Multa tosin saisi helposti ja lähtisin treffeille vaikka aidan seipään kanssa. Näillä mennään itsekunnioitus mukana.
[/quote]
Jossakin vankilassako kävit treffeillä
[/quote]
Varmaan ihan tavan baarissa kaikkien ylilautojen ym. syljettävänä.
M40
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"]
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
Ettehän te edes tunne kunnolla sitä naista, jota yritätte iskeä. Miksi pakkien saamisella olisi mitään väliä, silloin tulee torjutuksi vain ensivaikutelman perusteella, ei sen mitä olet ihmisenä (toisinkuin tapailussa).
[/quote]
Mitäpä sinä luulisit? Uskoisin, että itsetuntoon vaikuttaa jos kokee jatkuvaa hylkäämistä ja riittämättömyyttä. Päätee muuhunkin kuin ihmissuhteisiin.
[/quote]
Jos isket 100 naista joista kukaan ei lämpene alenna tasoasi. Mutta niin, ei pakit ole koskaan niin pahoja mitä oikeiden suhteiden ongelmat.
Kenties ihan luonnollista, että jos ei kestä edes pienintäkään torjumista ei kestäisi suhteenkaan vaatimuksia tai ongelmia.
[/quote]
Unohtui mainita, että esim. tuo sata epäonnistumista ei minusta mene tuon pienintäkään torjumista -alle :)
[/quote]
Niin, siis katsos jos kestää 100 torjumista ja pääsee suhteeseen: ok. Ne joita ei suhteeseen ole luotu ei tule tuota(kaan) kestämään.
Ihmissuhteet on kovaa peliä jos ei aio tyytyä. Osa joutuu etsimään kiven ja kannon alta edes sellaisia jotka sietäisi omaa puutteellista olemusta ja sisältöä :D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:54"]
Nainen on varattu... ;/ mielelläni muuten lähestyisin.
[/quote]
Jos sä kertosit mulle jollakin tavalla olevasi oikeesti kiinnostunut musta, mä vastaisin.....että noista sanoista mä olen haaveillut ja unelmoinut jo vuosia . Joskus ihmiset myös eroaa, jos syy on riittävän vakava. Mutta...sä et ole koskaan sanonut mulle mitään, enkä mä aio sanoa sulle, näillä mennään hautaan saakka....mä en ole onnellinen. Mä toivon, että sä tulet onnelliseksi ja olen ekana sua onnittelemassa sun vihkiäisissä ja hymyilen läpi kyynelten....
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:51"]
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää
[/quote]
Tuo johtuu siitä, että naisena sinulla on ollut ns. "pehmeä lasku" parisuhdemarkkinoille. Olet saanut ensin harjoitella iskuyrityksiä, pokailuja, treffailua ym. helposti passiivisena kohteena. Olet saanut kokemusta ja tiedät kelpaavasti omana itsenäsi.
Mies joutuu heti aktiiviseen rooliin ja jos kyllästyy hakkaamaan päätä seinään ennen ensimmäisiä orastavia onnistumisia niin sitten koko puuhaan jää totaalisen paska maku.
[/quote]
Perusnainen varmasti, mä naisena en ole koskaan ollut sellainen jota miehet olisi piirittänyt. Itse olen aloitteet tehnyt ja saanut suhteita. Pakkeja toki aina on tullut enemmän mitä onnistumisia, mutta koska parisuhteen olen halunnut on se ollut pakko tehdä.
Ja ei, en mä ole kelvannut yhdellekään miehelle vielä omana itsenäni. Aina on jotain joutunut jotain itsessäni muuttamaan.
Olenko katkera? En. Koska tiedän hyvin, että jos ei ole itse priimaa ei voi odottaa helppoa ihmissuhderintamalla.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:09"]
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
Ettehän te edes tunne kunnolla sitä naista, jota yritätte iskeä. Miksi pakkien saamisella olisi mitään väliä, silloin tulee torjutuksi vain ensivaikutelman perusteella, ei sen mitä olet ihmisenä (toisinkuin tapailussa).
[/quote]
Mitäpä sinä luulisit? Uskoisin, että itsetuntoon vaikuttaa jos kokee jatkuvaa hylkäämistä ja riittämättömyyttä. Päätee muuhunkin kuin ihmissuhteisiin.
[/quote]
Jos isket 100 naista joista kukaan ei lämpene alenna tasoasi. Mutta niin, ei pakit ole koskaan niin pahoja mitä oikeiden suhteiden ongelmat.
Kenties ihan luonnollista, että jos ei kestä edes pienintäkään torjumista ei kestäisi suhteenkaan vaatimuksia tai ongelmia.
[/quote]
Unohtui mainita, että esim. tuo sata epäonnistumista ei minusta mene tuon pienintäkään torjumista -alle :)
[/quote]
Niin, siis katsos jos kestää 100 torjumista ja pääsee suhteeseen: ok. Ne joita ei suhteeseen ole luotu ei tule tuota(kaan) kestämään.
Ihmissuhteet on kovaa peliä jos ei aio tyytyä. Osa joutuu etsimään kiven ja kannon alta edes sellaisia jotka sietäisi omaa puutteellista olemusta ja sisältöä :D
[/quote]
No en ole samaa mieltä. Ei kukaan kestä 1% onnistumissuhdetta, et sinäkään.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla on ollut niitäkin aikoja, kun 10 miehestä kukaan ei kiinnostunut. Ja huom, kaikki tapailuvaiheessa eli en kelvannut niille herroille suhteeseen mikä on vielä pahempi. Silti olen jatkanut ja päässyt yli niistä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla on ollut niitäkin aikoja, kun 10 miehestä kukaan ei kiinnostunut. Ja huom, kaikki tapailuvaiheessa eli en kelvannut niille herroille suhteeseen mikä on vielä pahempi. Silti olen jatkanut ja päässyt yli niistä.
[/quote]
Ilmeisesti naisille jotenkin helpompaa. Miehillä tuppaa nuo ranteet aukeamaan jossakin vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ilmeisesti naisille jotenkin helpompaa. Miehillä tuppaa nuo ranteet aukeamaan jossakin vaiheessa.
[/quote]
Se on tasan niin helppoa minkä asenteen ottaa. Jos luulee maailman tarjoavan tarjottimella kaiken miten elämässä siihenkin asti, niin toki siitä lannistuu.
Naiset ovat tottuneet olemaan altavastaajia miltei jokaisella elämänalueella, siinä se taistelutahto kehittyy.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:06"]Onpas täällä palstalla paljon katkeria miesvässyköitä, tästä keskustelusta huomaa...
[/quote]Onneksi ketjuun saapui nainen kertomaan millainen miehen tulee olla. Ja miesten syyllistäminen voi taas alkaa...
[/quote]
Miehet voi ihan itse lopettaa ensin sen naisten syyllistämisen naisen omista valinnoista. Jos itkette, että rentut ja ulkomaalaiset vie naiset, niin sillon täytyy katsoa peiliin ja miettiä miten voi itse parantaa, eikä syyllistää naisia valinnoista.
[/quote]
Eli naiset "valitsee" ja miehet saa tai sitten jää ilman. Taidat olla pikkuisen tyhmä.
Se taisi olla nainen joka tuossa alussa surkutteli, kun ei ole miestä... Voisi vaan katsoa peiliin miksi filippiiniläiset ja venäläiset vievät nenän edestä kaikki miehet... vai miten se oli ?
Tilastollisesti jos joku vässykkä jää ilman, niin silloin joku vasta-vässykkä myös jää ilman. Yksiavioisuuden hienous. Arabimaissa voi olla vaikka 50 vaimoa, jos rahat riittää. Silloin 49 vässykkää jää ilman.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se on tasan niin helppoa minkä asenteen ottaa. Jos luulee maailman tarjoavan tarjottimella kaiken miten elämässä siihenkin asti, niin toki siitä lannistuu.
Naiset ovat tottuneet olemaan altavastaajia miltei jokaisella elämänalueella, siinä se taistelutahto kehittyy.
[/quote]Altavastaajina ehkä lahjakkuuden puolesta, mutta ei elämänlaadun puolesta. Talouksissa naiset käyttävät suurimman osan rahasta ja miehet kerkeävät maksaa enemmän veroja, kunnes sitten kuolevat selvästi aiemmin kerkeämättä nauttia niistä. On täysin absurdia, että nainen voi päästä esim.presidentiksi tai muuhun sellaiseen asemaan, joka ei perustu johonkin naisvaltaisen erityisalan asiantuntemukseen. Absurdius tulee siitä, että rohkeita, yleissivistyneitä ja yleisälykkäitä miehiä on niin paljon enemmän, että meriittien puolesta mies voittaa aina. Naiset eivät pärjää miehille yhdessäkään lahjakkuuden kilpailulajissa, joka perustuu aivan muihin asioihin kuin lihaksiin. Kaikki tämä tieto on kuitenkin tabutettu eikä miehelle jäänyt länsimaissa muuta kuin asiakaspalvelijan rooli, joka joko onnistuu tai on onnistumatta.
Vaikka nainen saisi pakit kuinka monelta mieheltä tahansa, niin häntä varsin monessa asiassa lahjakkaampi mies joutuu kuitenkin olemaan yksin paljon pitempiä aikoja ja tämä on aivan selvä fakta. Itsetuntoa kohottavaa pienoisihailua, flirttiä, kehuja ja treffiehdotuksia tulee niin paljon kuin on vain valmis vastaanottamaan; ei tarvitse kuin asettua niille alttiiksi. Jos mies käy vaikka jossakin erotiikkachatissä viisi vuotta, hän saa lukuisia kehuja miehiltä, mutta ei yhtään kehua tai yhteydenottoa naisilta, vaikka homo- ja bimiehet ovat pieni vähemmistö. Toki tämä sama lähestymis- ja huomiokaava pätee muuallakin.
Mies ei saa juuri ikinä mitään positiivista tunnustusta omista sukupuoliominaisuuksistaan ilman joitakin erityissuorituksia; ei riitä se, että mies on naisia parempi lukuisilla objektiivisilla kriteereillä, vaan pitäisi olla vielä muita miehiäkin parempi. Jos mies punnertaa isot painot salilla, niin miehen kaverit ehkä osaavat arvostaa sitä, mutta naiset katsovat sitä kuin kissa tiededokumenttia. Hyvin moni nuori ja salskea mies ei saa koskaan tuntea olevansa Mies toisen sukupuolen kautta, toisin kuin lähes jokainen nainen saa tuntea olevansa Nainen vain asettumalla imartelulle alttiiksi.
Länsimaissa nainen kuin nainen voi tehdä itselleen äpärälapsen itsekeskeisistä syistä tai keskeyttää raskauden mieheltä kysymättä, mutta joka ikinen mies on vaarassa jäädä lapsettomaksi. Ainoastaan hedelmätön nainen on vaarassa jäädä lapsettomaksi.
Miehen joutuminen seksuaalisen väkivallan kohteeksi käsitetään usein hassuksi jutuksi, varsinkin jos suorittajana on nainen, ja jopa suurin osa naisista yhdistää miehen sukuelimet, varsinkin sukurauhaset, enemmän tai vähemmän rajuihin iskuihin ja muihin ikäviin asioihin; tätä asennetta perustellaan sitten epätoivoisilla aasinsilloilla. Peniksen nylkeminen onkin Suomessa sallittua siinä missä muuallakin ja naisilla lupa pitää sitä esteettisenä tai neutraalisena asiana.
Naisten itsenäistyminen alkaa aiemmin, koska asunnon saaminen ja erilaiset matalan kynnyksen palvelualan työpaikat ovat paljon helpommin saatavilla. Tähän vielä lisäksi pakkolaitosvelvoitteiden puuttuminen, josta miehet voivat luistaa vain hyvästä syystä. Tytöt voivat myös kansainvälistyä helpommin erilaisten au pair-suhteiden kautta.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:09"]
Ahaa.. nyt mä ymmärrän miksei miehet tee aloitteita. Eli normi mies on saanut sen verran pakkeja jo entuudestaan, että kynnys "yrittää mitään" on noussut.
Olen nimittäin ihmetellyt, että jopa monen vuoden silmäpelin jälkeenkään mies ei ole tehnyt aloitetta, vaikka itse olen käynyt jo pitkään aivan kuumana :D Olen vain auttamattoman ujo itse tekemään aloitetta. Ja seurauksena on se, että "juttu" kuivuu kokoon ennen kuin on edes alkanutkaan.
Vasta ikään kävi eräskin tapaus.. Minulla on ollut kuumottavaa silmäpeliä parin vuoden ajan kuntosalilla erään miehen kanssa. Hän sattuikin sitten yllättäen samoihin juhliin kanssani. Olin aivan täpinöissäni, että nyt voisi homma ehkä edetä hieman. Vilkuilimme toisiamme välillä ja kun homma ei sitten kuitenkaan hänen taholtaan edistynyt, niin tein itse aloitteen. Eli hakeuduin hänen kanssaan juttelemaan. No, kundi olikin jo aika kännissä, eikä hänen kanssaan pystynyt saamaan oikein kunnon keskustelua aikaiseksi. Hän pörräili levottomasti juhlapaikalla ja pyrki halailemaan joitakin naisia. Seuraavan kerran jutellessamme hän toisteli minulle lauseita " sä olet paras" ja "anna anteeksi" . Kysyessäni mitä hän pyytää anteeksi, en saanut siihen selkeää vastausta. Jossakin vaiheessa näin hänet istumassa lasittunein katsein vielä pahemmassa tuiterissa. Että voi sitten vittu vaan..
Eli juttu kuivui ennen kuin oli edes alkanut.
Miehille tiedoksi: pää pöytään-känni on aikas totaalinen turn-off. Sen jälkeen on aika vaikea lähteä enää korjailemaan mitään.
[/quote]Olisit antanut sille lapulla numerosi tms.
Jokainen on joskus kännissä. Lopullisesti homma on sinetöity vasta sitten, kun pyytää treffeille tai siis toisin sanoen ehdottaa jotakin yhteistä tekemistä. Pelkkä juttelu on toki sekin eteenpäin, mutta lopullista totuutta ei voi silloin tietää. Ainakaan mies ei voi tehdä niin, että menee juttelemaan ja odottaa naisen tekevän sen ratkaisevan liikkeen, eli yhteisen tekemisen ehdottamisen. Parempi niinkin, että teet vain selvästi haluavasi nähdä myös sen paikan ulkopuolella, kuin että juttelet kirvesvarsijuttuja pitkän tovin. Toisen osapuolen tilapäinen ujous kun on ongelmana; ei haluta menettää kasvoja.
Ei synny yhteyttä, jos keskusteluyhteyden saan avattua, sen edemmäksi se ei etene. Vastapuoli katoaa poikkeuksetta ihmisvilinään tai puhelimensa lumoihin, aina!
Puhelimia en voi syyttä pelkästään, se on vaan helpottanut nykynaisten epäsosiaalisuutta, koska niin se on ollut ennenkin näiden taikalaatikoiden yleistymistä, minussa on joku näkymätön aura joka pitää naiset loitolla. Liekö joku mustalaisnainen noitunut minut jollakin loitsulla?
Itkisin varmasti jos joskus joku nainen teksisi aloitteen ja siihenhän sekin sitten kaatuisi...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:32"]
Koska en jaksa sitä paskaa mitä naiset mieheltä nykyään vaativat. Onhan tuossa nyt joku randomi "tyttöystävä", mutta kohta se saa lähtöpassit. Sitten ollaan taas yksin vaikka se pari vuotta tai vaikka loppuelämä. Kaikki yhtä pettymystä.
[/quote]
Onhan se nyt ihan paskaa olla kiinnostunut naisensa asioista, huomioida ja kohdella hyvin naista sekä pitää vielä itsestään huolta kaiken lisäksi :(
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:52"]
Olen nainen ja kysyn teiltä muilta naisilta: Miksi TE ette tee aloitteita? Ehkä tässä maassa olisi paljon vähemmän yksinäisiä sinkkuja, jos naiset olisivat aktiivisempia. Aloin oikein miettiä, milloin olen ryhtynyt suhteeseen miehen aloitteesta. En ehkä koskaan. Koska jos tapaan kiinnostavan miehen, lähestyn häntä heti. Tai näin ainakin yleensä olen tehnyt. Jos minua lähestyy joku mies, todennäköisesti en ole kiinnostunut, sillä muuten olisin jo itse toiminut. Mitä helvettiä te muut oikein jahkaatte? Ja joo, en ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis, vaikka sellaiseksikin on joku joskus sanonut. Kroppa on kyllä aina ollut kunnossa. Paras valttini on ehkä kuitenkin sosiaalisuus. Osaan jutella ja olen hauska, ihmiset viihtyvät seurassani. Joku varmaan nyt luulee, etten ole koskaan saanut pakkeja. Voi kyllä olen. En ehkä niin paljon kuin keskivertomies. Olen pettynyt ja pahoittanut mieleni monta kertaa. Samoin monta kertaa mies, jonka olisin halunnut, onkin ihastunut kaveriini. Pakkien jälkeen olen tuntenut itseni rumaksi, noloksi ja epätoivoiseksi. Ehkä niitä onnistuneita lähestymisiä on kuitenkin sitten ollut enemmän, kun en ole menettänyt uskoa itseeni.
[/quote]
Olen tehnyt ja se johtaa vain siihen, että mies pitää minua helppona panona. Tavallisia miehiä olen lähestynyt.
Olen tehnyt ja se johtaa vain siihen, että mies pitää minua helppona panona. Tavallisia miehiä olen lähestynyt.
Mikä saa sinut (ja muut) luulemaan, että ne miehet pitävät vain helppona panona, omat harhaluulot?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:52"]
Olen nainen ja kysyn teiltä muilta naisilta: Miksi TE ette tee aloitteita? Ehkä tässä maassa olisi paljon vähemmän yksinäisiä sinkkuja, jos naiset olisivat aktiivisempia. Aloin oikein miettiä, milloin olen ryhtynyt suhteeseen miehen aloitteesta. En ehkä koskaan. Koska jos tapaan kiinnostavan miehen, lähestyn häntä heti. Tai näin ainakin yleensä olen tehnyt. Jos minua lähestyy joku mies, todennäköisesti en ole kiinnostunut, sillä muuten olisin jo itse toiminut. Mitä helvettiä te muut oikein jahkaatte? Ja joo, en ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis, vaikka sellaiseksikin on joku joskus sanonut. Kroppa on kyllä aina ollut kunnossa. Paras valttini on ehkä kuitenkin sosiaalisuus. Osaan jutella ja olen hauska, ihmiset viihtyvät seurassani. Joku varmaan nyt luulee, etten ole koskaan saanut pakkeja. Voi kyllä olen. En ehkä niin paljon kuin keskivertomies. Olen pettynyt ja pahoittanut mieleni monta kertaa. Samoin monta kertaa mies, jonka olisin halunnut, onkin ihastunut kaveriini. Pakkien jälkeen olen tuntenut itseni rumaksi, noloksi ja epätoivoiseksi. Ehkä niitä onnistuneita lähestymisiä on kuitenkin sitten ollut enemmän, kun en ole menettänyt uskoa itseeni.
[/quote]
[/quote]
Miten tämä "helppona panona" pitäminen oikein ilmenee? Muuttuuko käytös/kielenkäyttö?
M40
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?
[/quote]
MIESTEN OLISI AIKA LASKEA RIMAA! Aina valitetaan että lässynlässynlää vaan ja sitten kun minä yritän aina jutella kaikenlaisille kivannäköisille miehille niin lähdetään karkuun ja aletaan nauraa.
t. nätti nuori nainen
[/quote]
Siis pitäiskö miesten laskea rimaa jotta et sais pakkeja vai mitä tarkoitit?
Juttelet selkeästi väärälle porukalle. Pitäisköhän sun laskea rimaan?