Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
161/302 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:13"]

Oikea ja numero 7. Kiitos jos vastaat!

[/quote]

??????

Vierailija
162/302 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:25"]

Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"? Miksi ainoa paikka sinulle lähestyä on baaritiski tai narikka, enemmän kuin yhden liian monta ottaneena ja tyyliin "mitäs plikat?". Itse pari vuotta tänne (takaisin) muuttaneena ja sittemmin eronneena, olen järkyttynyt suomalaisten miesten saamattomuudesta/ujoudesta/tahdittomuudesta. Naimisissa ollessanikin sain enemmän huomionosoituksia Keski-Euroopassa asuessani, vaikka pörräsin baareissa ja turuilla ja toreilla paljon vähemmän kuin nykyään. Ja vaikka miehet tajusivatkin minun olevan varattu, jäivät usein juttelemaan niitä näitä, eli eivät heti osoittaneet olleensa p....n perässä, vaan kiinnostuneet imenomaan ihmisestä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Vaikka muualla asuessani tajusinkin, että suomalaiset häpeävät itseään ihan liian usein ja ihan väärissä paikoissa, niin silti täytyy tunnustaa, että jos häpeän välillä suomalaista naista, niin todellakin häpeän usein myös suomalaista miestä! Sieltä joukosta toivoisin kuitenkin löytäväni sen helmen... ;)

[/quote]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees"  ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle

[/quote]

Tämä on se syy. Suomessa ei ole koskaan arvostettu keskustelutaitoja, ihan oikeasti. Naisille ei kannata mennä juttelemaan "muuten vaan", he pitävät sitä nolona, outona ja epämiehekkäänä. Eivätkä tosiaan osaa jutella takaisin mitään.

T. Sosiaalinen mies.
[/quote]

Minä osaan jutella, vaikka olen naimisissa. Persoonaani on aina ihmetelty...ja minä taas aina mietin mielessäni, että millaisia tolloja naiset on, jos ei voi ennakkoluulottomasti vaihtaa edes muutamaa kohteliasta sanaa! Ihan oikeasti siskot, kohdellaan niitä miehiä kuin veljiä, vaikka ei olisikaan aviomies-matskua jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/302 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:25"] Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"? Miksi ainoa paikka sinulle lähestyä on baaritiski tai narikka, enemmän kuin yhden liian monta ottaneena ja tyyliin "mitäs plikat?". Itse pari vuotta tänne (takaisin) muuttaneena ja sittemmin eronneena, olen järkyttynyt suomalaisten miesten saamattomuudesta/ujoudesta/tahdittomuudesta. Naimisissa ollessanikin sain enemmän huomionosoituksia Keski-Euroopassa asuessani, vaikka pörräsin baareissa ja turuilla ja toreilla paljon vähemmän kuin nykyään. Ja vaikka miehet tajusivatkin minun olevan varattu, jäivät usein juttelemaan niitä näitä, eli eivät heti osoittaneet olleensa p....n perässä, vaan kiinnostuneet imenomaan ihmisestä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Vaikka muualla asuessani tajusinkin, että suomalaiset häpeävät itseään ihan liian usein ja ihan väärissä paikoissa, niin silti täytyy tunnustaa, että jos häpeän välillä suomalaista naista, niin todellakin häpeän usein myös suomalaista miestä! Sieltä joukosta toivoisin kuitenkin löytäväni sen helmen... ;) [/quote]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees"  ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle [/quote] Tämä on se syy. Suomessa ei ole koskaan arvostettu keskustelutaitoja, ihan oikeasti. Naisille ei kannata mennä juttelemaan "muuten vaan", he pitävät sitä nolona, outona ja epämiehekkäänä. Eivätkä tosiaan osaa jutella takaisin mitään. T. Sosiaalinen mies. [/quote] Minä osaan jutella, vaikka olen naimisissa. Persoonaani on aina ihmetelty...ja minä taas aina mietin mielessäni, että millaisia tolloja naiset on, jos ei voi ennakkoluulottomasti vaihtaa edes muutamaa kohteliasta sanaa! Ihan oikeasti siskot, kohdellaan niitä miehiä kuin veljiä, vaikka ei olisikaan aviomies-matskua jooko?

[/quote]

Mitäpä tuohon voisi lisätä.

M40

Vierailija
164/302 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
165/302 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:25"] Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"? Miksi ainoa paikka sinulle lähestyä on baaritiski tai narikka, enemmän kuin yhden liian monta ottaneena ja tyyliin "mitäs plikat?". Itse pari vuotta tänne (takaisin) muuttaneena ja sittemmin eronneena, olen järkyttynyt suomalaisten miesten saamattomuudesta/ujoudesta/tahdittomuudesta. Naimisissa ollessanikin sain enemmän huomionosoituksia Keski-Euroopassa asuessani, vaikka pörräsin baareissa ja turuilla ja toreilla paljon vähemmän kuin nykyään. Ja vaikka miehet tajusivatkin minun olevan varattu, jäivät usein juttelemaan niitä näitä, eli eivät heti osoittaneet olleensa p....n perässä, vaan kiinnostuneet imenomaan ihmisestä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Vaikka muualla asuessani tajusinkin, että suomalaiset häpeävät itseään ihan liian usein ja ihan väärissä paikoissa, niin silti täytyy tunnustaa, että jos häpeän välillä suomalaista naista, niin todellakin häpeän usein myös suomalaista miestä! Sieltä joukosta toivoisin kuitenkin löytäväni sen helmen... ;) [/quote]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees"  ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle [/quote] Tämä on se syy. Suomessa ei ole koskaan arvostettu keskustelutaitoja, ihan oikeasti. Naisille ei kannata mennä juttelemaan "muuten vaan", he pitävät sitä nolona, outona ja epämiehekkäänä. Eivätkä tosiaan osaa jutella takaisin mitään. T. Sosiaalinen mies. [/quote] Minä osaan jutella, vaikka olen naimisissa. Persoonaani on aina ihmetelty...ja minä taas aina mietin mielessäni, että millaisia tolloja naiset on, jos ei voi ennakkoluulottomasti vaihtaa edes muutamaa kohteliasta sanaa! Ihan oikeasti siskot, kohdellaan niitä miehiä kuin veljiä, vaikka ei olisikaan aviomies-matskua jooko?

[/quote]

Mitäpä tuohon voisi lisätä.

M40

[/quote]

Ei paljon mitään. Aika useilla miehillä on sisaruksia. Itselläni kaksi systäriä. Aika hyvin pystyy projisoimaan naisten ajatusmaailmaa sitä kehystä vasten. Itse juttelen naisille kuten sisaruksilleni. Tonen saa sitten itse päättää onko kiinnostunut vai ei.

Vierailija
166/302 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
167/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
168/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:48"]

Havainto "miesten aloitteiden tekemättömyydestä / lannistuneisuudesta" on netin harha.

Oikeassa elämässä miehet tekee suuren osan aloitteista ja hyvin näyttävät päättyvän. Itse vaan kuulun niihin naisiin, joille niitä ei tehdä kun kännissä baarissa :/ Niin sääli. Oma usko ulkokuoreenkin horjuu, kun kukaan ei koskaan kiinnostu arjessa.

[/quote]

Ja missäköhän arjessa pitäisi kiinnostua? Montako aloitetta ehtii tekemään vaikkapa jossain citymarketin jouluostoksilla oleville naisille ennekuin vartija tulee ja heittää pihalla ja saa porttikieltoa? 

Todella kovan luoka pelimies pitäisi kyllä olla että sieltä onnistuu naisen saamaan mukaansa..

Onkohan nyt odotukset ihan realistiset?

[/quote]

Onhan näitä legendoja arjen löydöistä. Kirjastosta hyllyjen välistä, kaupan kassalta jne. :)

M40

[/quote]

Todella ulospäinsuuntautuneita. Mä tunnen tasan tarkkaan yhden naisen joka haluaa tuollaista huomiota. Hän tosin haluaa sitä vain erittäin komeilta, hauskoilta ja menestyneiltä miehiltä - eikä ujostele sanoa sitä! Ulkonäkö riittää joten mikäs siinä. Tietysti niillä miehillä, jotka lähestyy noin, on kaatoja takanaan yms. mutta eihän nainenkaan viaton ole...

Vierailija
169/302 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
170/302 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
171/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 05:02"]

;) Hei, minkä ikäinen olet?

[/quote]

Kuka?

Vierailija
172/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin? [/quote]vitut ota loukkauksena :D jäätyy vaan ujostuksesta jos joku kivannäkönen tulee lähelle.

[/quote]

Ujonakin pitäisi sanoa jotakin kivaa. Siis ihan mitä tahansa henkilökohtaista kehua. Ei ole vaikeaa! :)

Vierailija
173/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:29"]

Otin nämä "arjen" löydöt esille lähinnä esimerkkeinä pitempiin/pysyviin suhteisiin johtaneista "pokauksista" baarien ym. tavanomaisten paikkojen ulkopuolelta, kun niistä joskus kuulee tyyliin "löysin naiseni/mieheni kaupan maitohyllyjen luota".

Joo. Ei tavan ihminen kelpaa muualla, kuin baarissa, jos sielläkään.

M40

[/quote]

Toki niissä monet kiltit löytää puolisonsa. Se kirjasto sattuu vaan olemaan yliopiston kirjasto, ja tyttö siellä vuosikurssia alempi, jo viime kevään laskareista tuttu. Tai poika opiskelijakylän Siwassa on ollutkin samassa pienryhmässä nyt syksyllä.

Vierailija
174/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:29"]

Otin nämä "arjen" löydöt esille lähinnä esimerkkeinä pitempiin/pysyviin suhteisiin johtaneista "pokauksista" baarien ym. tavanomaisten paikkojen ulkopuolelta, kun niistä joskus kuulee tyyliin "löysin naiseni/mieheni kaupan maitohyllyjen luota".

Joo. Ei tavan ihminen kelpaa muualla, kuin baarissa, jos sielläkään.

M40

[/quote]

Toki niissä monet kiltit löytää puolisonsa. Se kirjasto sattuu vaan olemaan yliopiston kirjasto, ja tyttö siellä vuosikurssia alempi, jo viime kevään laskareista tuttu. Tai poika opiskelijakylän Siwassa on ollutkin samassa pienryhmässä nyt syksyllä.

[/quote]

Niinpä. Ei ole "normi" paikoista kyse.

M40

Vierailija
175/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:53"]

Nainen näytti vihreää mutten viitsinyt koska tällä lapsi ja mies. En tahdo rikkoa perhettä

[/quote]

Ehkä kuitenkin olisi pitänyt. Oletko varma ettei nainen ole taas miettinyt koko kesää, että miten sinuun pääsi tutustumaan paremmin. Kaikki naiset eivät ole kangistuneet vanhoihin parisuhdesääntöihin. terv. nainen, jonka mielestä ihmisen taito rakastaa ei rajoitu yhteen mieheen kerrallaan. 

[/quote]

Minä en pettäjien kanssa ole

Vierailija
176/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin?

Vierailija
177/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut lähestymistä mutta ei tarvii enää tämän illan jälkeen :(

Vierailija
178/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:53"]

Nainen näytti vihreää mutten viitsinyt koska tällä lapsi ja mies. En tahdo rikkoa perhettä

[/quote]

Ehkä kuitenkin olisi pitänyt. Oletko varma ettei nainen ole taas miettinyt koko kesää, että miten sinuun pääsi tutustumaan paremmin. Kaikki naiset eivät ole kangistuneet vanhoihin parisuhdesääntöihin. terv. nainen, jonka mielestä ihmisen taito rakastaa ei rajoitu yhteen mieheen kerrallaan. 

[/quote]

Minä en pettäjien kanssa ole

[/quote]

Kun lähtee yhdestä perheestä, lähtee toisestakin.

Vierailija
179/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut huomenna uutta vuotta juhlimaan ja baanalle. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä voi löytyä :)

Vierailija
180/302 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:33"]

Jotkut naiset ottavat jopa loukkauksena, jos vähän vaatimattomamman oloinen mies tulee juttelemaan. Näin siis, vaikka nainen ei olisi mikään varsinainen helmi itsekään. Miksi näin?

[/quote]

Niinpä. Vain nainen voi vastata tuohon.

M40