Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
221/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:06"]Onpas täällä palstalla paljon katkeria miesvässyköitä, tästä keskustelusta huomaa...

[/quote]Onneksi ketjuun saapui nainen kertomaan millainen miehen tulee olla. Ja miesten syyllistäminen voi taas alkaa...

Vierailija
222/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:57"]

Syy on ollut sama jo vuosikymmeniä ja on yksinkertainen: en halua saada turpaani tunnetasolla. Jokaisella on se oma mitta tässäkin asiassa ja minulla se täyttyi jo nuorena.

[/quote]

Eikö tältä osin elämätön elämä tunnu surulliselta? En tarkoita, etteikö muutenkin voisi olla onnellinen, mutta jos selkeästi toivoo elämäänsä myös parisuhdetta ja rakkautta eikä omien pelkojen takia uskalla näitä tavoitella.

[/quote]

Jos on saanu näissä asioissa tarpeeksi turpaansa, nii eipä jaksa kiinnostaa. Jos miehet on kusipäitä nii kyllä sen naisetkin osaa (meteliä odotellessa..)

[/quote]

Lähestyit ilmeisesti tiettyä naistyyppiä sitten aina, on niitä kunnollisia naisiakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:06"]Onpas täällä palstalla paljon katkeria miesvässyköitä, tästä keskustelusta huomaa...

[/quote]Onneksi ketjuun saapui nainen kertomaan millainen miehen tulee olla. Ja miesten syyllistäminen voi taas alkaa...

[/quote]

Miehet voi ihan itse lopettaa ensin sen naisten syyllistämisen naisen omista valinnoista. Jos itkette, että rentut ja ulkomaalaiset vie naiset, niin sillon täytyy katsoa peiliin ja miettiä miten voi itse parantaa, eikä syyllistää naisia valinnoista.

Vierailija
224/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ollut sama jo vuosikymmeniä ja on yksinkertainen: en halua saada turpaani tunnetasolla. Jokaisella on se oma mitta tässäkin asiassa ja minulla se täyttyi jo nuorena.

[/quote]

Eikö tältä osin elämätön elämä tunnu surulliselta? En tarkoita, etteikö muutenkin voisi olla onnellinen, mutta jos selkeästi toivoo elämäänsä myös parisuhdetta ja rakkautta eikä omien pelkojen takia uskalla näitä tavoitella.

[/quote]

Mielialat ovat tietenkin vaihdelleet tämän ongelmani suhteen vuosien mittaan, onhan minunkin elämässäni ollut hyviä hetkiä. Mutta lähes päivittäinhän tämä on kytenyt pinnan alla ja tavallaan kalvanut muussakin elämässä selviytymistä ja menestymistä. Toki olen omasta mielestäni suoriutunut siihen nähden suhteellisen hyvin, ehkä eräs syy on se etten ole koskaan varsinaisesti sortunut turruttamaan ajatuksiani päihteillä.

Näin siis miettii äijä joka kirjoitti kommentit 10/23 ja 20/23

Vierailija
225/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]

Jos on saanu näissä asioissa tarpeeksi turpaansa, nii eipä jaksa kiinnostaa. Jos miehet on kusipäitä nii kyllä sen naisetkin osaa (meteliä odotellessa..)

[/quote]

Lähestyit ilmeisesti tiettyä naistyyppiä sitten aina, on niitä kunnollisia naisiakin

[/quote]

Kerro mulle mistä sellasia löytää. Saattasin vielä vaikka yrittää..

Vierailija
226/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kerro mulle mistä sellasia löytää. Saattasin vielä vaikka yrittää..

[/quote]

Baarista tuskin ainakaan

Vierailija
227/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehet voi ihan itse lopettaa ensin sen naisten syyllistämisen naisen omista valinnoista. Jos itkette, että rentut ja ulkomaalaiset vie naiset, niin sillon täytyy katsoa peiliin ja miettiä miten voi itse parantaa, eikä syyllistää naisia valinnoista.

[/quote]

Ja näyttää koira älähtävän kun kalikka kalahtaa. Ei siinä mitään jos semmosen valitsee mutta tarviiko sitä toitottaa haluavansa jotaki ihan muuta kuin näitä kahta tyyppiä. Ja sitten itkeä jälkeenpäin ku tuli Taas valittua väärin. Naurattaa, ja tuo on ihan hemmetin yleistä :D

Vierailija
228/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:32"]

Ja näyttää koira älähtävän kun kalikka kalahtaa. Ei siinä mitään jos semmosen valitsee mutta tarviiko sitä toitottaa haluavansa jotaki ihan muuta kuin näitä kahta tyyppiä. Ja sitten itkeä jälkeenpäin ku tuli Taas valittua väärin. Naurattaa, ja tuo on ihan hemmetin yleistä :D

[/quote]

Et näytä tuntevan kivoja ja tasapainoisia naisia jos noi on sun päällimmäiset mielikuvat parinvalinnasta, ikävä kyllä. 

Vierailija
229/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä kahta tyyppiä? Ei kai kukaan ihminen mene yhden stereotypisoidun piirteen alle pelkästään.

Vierailija
230/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:35"]

[/quote]

Et näytä tuntevan kivoja ja tasapainoisia naisia jos noi on sun päällimmäiset mielikuvat parinvalinnasta, ikävä kyllä. 

[/quote]

Pirun harvassa tuntuu nykyään olevan. Jonkun sortin ongelmia tuntuu hyvin monella olevan, ei varmasti kaikilla.

Vierailija
231/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä kahta tyyppiä? Ei kai kukaan ihminen mene yhden stereotypisoidun piirteen alle pelkästään.

[/quote]

No rentusta tulee aikapaljon muutakin mieleen ku pelkkä sana renttu. Samoin ulkomaalasesta.

Vierailija
232/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähestyn mutta jos olen pari kertaa istunut viereen ja kysellyt kuulumisia ja sen jälkeen nainen ei tule koskaan kysymään minun kuulumisia niin eihän se ole musta kiinnostunut, ja on kohteliasta jättää se rauhaan.

Paljon todennäköisempää on että kohtelias käytös ylitulkitaan kiinnostukseksi kuin että kiinnostunut jättäisi ujouttaan lähestymättä.

Vierailija
233/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää kyllä niin paikkansa

M30

Vierailija
234/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"]Koska esim baarissa ollessasi näytät kireältä ja ylimieliseltä. Väistät katsekontaktin. Näpräät puhelintasi. Puhut taukoamatta ystävättäresi kanssa ja yhdessä valitatte kuinka ällöttäviä sinua katselevat miehet ovat. 

Siinä muutama syy... 

t. sinkkumies

[/quote]

Siis tämä

M30

Vierailija
235/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:41"]

Varmasti lähestyy jos näytetään vihreää valoa.

[/quote]

Olen jättänyt lähestymästä oman elämäntilanteeni takia. ei muita ihmisiä, omat asiat vain levällään

[/quote]

Sama mulla. Kun menee huonosti, ei siihen halua vetää ketään toista.

Vierailija
236/302 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa sitä paskaa mitä naiset mieheltä nykyään vaativat. Onhan tuossa nyt joku randomi "tyttöystävä", mutta kohta se saa lähtöpassit. Sitten ollaan taas yksin vaikka se pari vuotta tai vaikka loppuelämä. Kaikki yhtä pettymystä.

Vierailija
237/302 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:48"]

Havainto "miesten aloitteiden tekemättömyydestä / lannistuneisuudesta" on netin harha.

Oikeassa elämässä miehet tekee suuren osan aloitteista ja hyvin näyttävät päättyvän. Itse vaan kuulun niihin naisiin, joille niitä ei tehdä kun kännissä baarissa :/ Niin sääli. Oma usko ulkokuoreenkin horjuu, kun kukaan ei koskaan kiinnostu arjessa.

[/quote]

Ja missäköhän arjessa pitäisi kiinnostua? Montako aloitetta ehtii tekemään vaikkapa jossain citymarketin jouluostoksilla oleville naisille ennekuin vartija tulee ja heittää pihalla ja saa porttikieltoa? 

Todella kovan luoka pelimies pitäisi kyllä olla että sieltä onnistuu naisen saamaan mukaansa..

Onkohan nyt odotukset ihan realistiset?

Vierailija
238/302 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havainto "miesten aloitteiden tekemättömyydestä / lannistuneisuudesta" on netin harha.

Oikeassa elämässä miehet tekee suuren osan aloitteista ja hyvin näyttävät päättyvän. Itse vaan kuulun niihin naisiin, joille niitä ei tehdä kun kännissä baarissa :/ Niin sääli. Oma usko ulkokuoreenkin horjuu, kun kukaan ei koskaan kiinnostu arjessa.

[/quote]

Et näytä helpolta. Näytät varmaan sellaiselta, joka bimbohihityksen sijaan käynnistää avaimenperähälyttimensä vieraan miehen sanoessa jotakin hauskaa

Vierailija
239/302 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
240/302 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Baareissa 10% miehistä tekee 90% aloitteista. Samat tyypit notkuvat siellä joka ilta ja kehuvat kaadoillaan Vauvan seksi-osastolla. Naisen joka haluaa jotain muuta, kannattaa katsella ympärilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän