Mitä miehen vislaaminen naiselle tarkoittaa?
Jos mies vislaa tuntemattomalle naiselle, onko sen tarkoitus osoittaa halveksuntaa ja alistamista naista kohtaan? Tyyliin olet mitätön ho ro, mutta kerran voisin polkaista?
Kommentit (44)
Että nainen on hemaicevan sexikäs börröpiä.
Riippuu naisen iästä. 45+ tädeille voidaan vislata vitsillä.
En osaa vislata :( Siksi minulla ei ole kesätyttöystävää.
M42
feministille se tarkoittaa, että kuuluu loukkaantua, ahdistua ja tehdä metoo. siis teoriassa. käytännössä kukaan ei ainakaan selvänä vislaa rumalle katkeralle femnistille.
Sitä että miehen aivot on tippuneet jalkoväliin eivätkä ole siellä missä pitäisi. Tämä hankaloittaa miehen elämää suuresti- kuten palstallakin nähdään.
Junttimaisuutta, sitä se tarkoittaa.
Mulle vislas joku kerran kaupassa ihan hirveen kovaa vielä, kiusallista oli:D
Nämä uli uli naiset ovat 100% kissanaisia loppu elämänsä.
Tarkoittaa sitä että nainen on seksikäs ja pantava. Iso positiivinen huomionosoitus siis.
M40
Mut mitä jos nainen vislaa miehelle? Mulle kävi kerran näin.
M41
Ei vislaajaa päin kuulu kääntyä katsomaan, vain huo*ille vislataan.
Vain moukat vislaa. En käännä päätä, jos ihmisellä ei ole tapoja.
Vierailija kirjoitti:
M41
Varmaan piti sua helppona huor*na
Esim vessapaperia roikkuu persauksista
Vierailija kirjoitti:
M41
Olisiko merkitys sama? En ole koskaan kuullut, että nainen tekee tuota, joten tulkinta on hankalaa.
Tarkoittaa, että mies on hieman yksinkertainen, sivistymätön, ei tunne käytöstapoja, jälkeen jäänyt, kehitysvammainen tjs. Valitse noista
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla. Pyyn "pillittäminen" eli pillillä vislailu, on tehokas metsästystapa. Pyy tulee katsomaan mielenkiinnosta, et kukas se siellä viheltelee. Samoin on naisten laita. Mies on se "metsästäjä" ja nainen se "saalis".
Tänään kaupungilla teki mieli vislata ainakin 10 kertaa. Olen ujo, niin en uskalla ja siksi pane tänäkään kesänä.
Ei taatusti halveksuntaa ainakaan.