Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (302)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:41"]
Varmasti lähestyy jos näytetään vihreää valoa.
[/quote]
Olen jättänyt lähestymästä oman elämäntilanteeni takia. ei muita ihmisiä, omat asiat vain levällään
[/quote]
Näin kertoi myös minun mieheni siitä ajasta, jolloin olimme molemminpuolisesti kiinnostuneita mutta hän ei tehnyt aloitetta vaikka tiesi että olisi saanut vihreää valoa. Myös aiemmat pettymykset rakkaudessa vaikuttivat.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"]
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
Ettehän te edes tunne kunnolla sitä naista, jota yritätte iskeä. Miksi pakkien saamisella olisi mitään väliä, silloin tulee torjutuksi vain ensivaikutelman perusteella, ei sen mitä olet ihmisenä (toisinkuin tapailussa).
[/quote]
Mitäpä sinä luulisit? Uskoisin, että itsetuntoon vaikuttaa jos kokee jatkuvaa hylkäämistä ja riittämättömyyttä. Päätee muuhunkin kuin ihmissuhteisiin.
[/quote]
Jos isket 100 naista joista kukaan ei lämpene alenna tasoasi. Mutta niin, ei pakit ole koskaan niin pahoja mitä oikeiden suhteiden ongelmat.
Kenties ihan luonnollista, että jos ei kestä edes pienintäkään torjumista ei kestäisi suhteenkaan vaatimuksia tai ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"]Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
Ettehän te edes tunne kunnolla sitä naista, jota yritätte iskeä. Miksi pakkien saamisella olisi mitään väliä, silloin tulee torjutuksi vain ensivaikutelman perusteella, ei sen mitä olet ihmisenä (toisinkuin tapailussa).
[/quote]
Tapailussa saa sentään mahdollisuuden ja ehkä seksiäkin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:12"]
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
[/quote]
Mitäpä sinä luulisit? Uskoisin, että itsetuntoon vaikuttaa jos kokee jatkuvaa hylkäämistä ja riittämättömyyttä. Päätee muuhunkin kuin ihmissuhteisiin.
[/quote]
Jos isket 100 naista joista kukaan ei lämpene alenna tasoasi. Mutta niin, ei pakit ole koskaan niin pahoja mitä oikeiden suhteiden ongelmat.
Kenties ihan luonnollista, että jos ei kestä edes pienintäkään torjumista ei kestäisi suhteenkaan vaatimuksia tai ongelmia.
[/quote]
Eipä tässä hirveästi mitään "tasoja" ole ollut....
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"]Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
[/quote]
[/quote]
Ja jää joku muisto ja tietää että edes jotain tsänssejä on.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"] Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää. Ettehän te edes tunne kunnolla sitä naista, jota yritätte iskeä. Miksi pakkien saamisella olisi mitään väliä, silloin tulee torjutuksi vain ensivaikutelman perusteella, ei sen mitä olet ihmisenä (toisinkuin tapailussa). [/quote] Mitäpä sinä luulisit? Uskoisin, että itsetuntoon vaikuttaa jos kokee jatkuvaa hylkäämistä ja riittämättömyyttä. Päätee muuhunkin kuin ihmissuhteisiin. [/quote] Jos isket 100 naista joista kukaan ei lämpene alenna tasoasi. Mutta niin, ei pakit ole koskaan niin pahoja mitä oikeiden suhteiden ongelmat. Kenties ihan luonnollista, että jos ei kestä edes pienintäkään torjumista ei kestäisi suhteenkaan vaatimuksia tai ongelmia. [/quote] Eipä tässä hirveästi mitään "tasoja" ole ollut....
[/quote]
OK eli olet täysin pihalla arvioidessasi omia mahdollisuuksia ja niiden naisten tasoja joita olet yrittänyt iskeä. Suosittelen ihan alkeista lähtemistä ja uudelleen yrittämistä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]
Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?
[/quote]
Miehet jotka valittaa naisten aloitekyvyttömyydestä ei vaan oo sellasia jota ketään nainen ei haluais. Oon tehnyt aloitteita, samoin tiedän muitakin naisia.
[/quote]
Eiköhän se sama koska aloitteita turhaan odottelevia naisia?
Kyllä minä ja kaverini ollaan ainakin tehty aloitteita, jos on löytynyt joku tavoittelemisen arvoinen nainen. Nyt on lopetettu kun vaimot on jo löytynyt.
[/quote]
Eli olette valkanneet vaimonne pelkän ulkonäön perusteella?
Ei selitä sitä miksi tosielämässä osaa näteistä ja nuorista naisista ei lähesty kukaan (baareja ei lasketa).
[/quote]
Missä kohtaa mainitsin ulkonäön? Tottakai ulkonäkö on iso tekijö siinä kun miettii lähestyisikö jotain naista vai ei. Mutta jos hetken malttaa seurata toisen käytöstä etäämpää, niin voi mieli muuttua. Itse harvoin teen aloitetta hetken mielijohteesta. Ja voin hyvinkin pitää naista nättinä vaikkein olisikaan hänestä muuten kiinnostunut. Se on se selittämätön jokin, joka tekee toisen kiinnostavammaksi kuin toisen. Ja sitten kun se aloite on tehty, niin pääse vasta aloittamaan toiseen tutustumisen. Ja aika moneen täytyi tutustua ennen kuin löytyi se kenen kanssa naimisiin halusin. Eli kyllä siinä oli aika monta muutakin kriteeriä kuin ulkonäkö.
Ei kaikkia komeita poikiakaan lähesty kukaan (edes baarissa).
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"]Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.
[/quote]
[/quote]
Ja jää joku muisto ja tietää että edes jotain tsänssejä on.
[/quote]
Olen siis herkkä, vaikka ulkokuori on rujo. Vaikkei meillä miehillä koskaan mitään tunteita olekkaan, kun ollaan kaikki sikoja.....
Siitä yksinkertaisesta, että tutustuttuani AV-palstaan, olen pelännyt jokaisen naisen olevan palstalainen ja mielikuvani tätä taustaa vasten ei ole kovin positiivinen.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Palanen totuutta kyllä. Tosiasia vaan on, että tavallisen ihmisen tavallinen itsetunto kestää vain tietyn määrän epäonnistumisia. Ei se liene valinta.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Unohtui mainita, että esim. tuo sata epäonnistumista ei minusta mene tuon pienintäkään torjumista -alle :)
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää
[/quote]
Tuo johtuu siitä, että naisena sinulla on ollut ns. "pehmeä lasku" parisuhdemarkkinoille. Olet saanut ensin harjoitella iskuyrityksiä, pokailuja, treffailua ym. helposti passiivisena kohteena. Olet saanut kokemusta ja tiedät kelpaavasti omana itsenäsi.
Mies joutuu heti aktiiviseen rooliin ja jos kyllästyy hakkaamaan päätä seinään ennen ensimmäisiä orastavia onnistumisia niin sitten koko puuhaan jää totaalisen paska maku.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:51"]
Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää
[/quote]
Tuo johtuu siitä, että naisena sinulla on ollut ns. "pehmeä lasku" parisuhdemarkkinoille. Olet saanut ensin harjoitella iskuyrityksiä, pokailuja, treffailua ym. helposti passiivisena kohteena. Olet saanut kokemusta ja tiedät kelpaavasti omana itsenäsi.
Mies joutuu heti aktiiviseen rooliin ja jos kyllästyy hakkaamaan päätä seinään ennen ensimmäisiä orastavia onnistumisia niin sitten koko puuhaan jää totaalisen paska maku.
[/quote]
Minun kokemukseni mukaan onnistumiset rakentavat itsetuntoa ja siksi elämän eri osa-alueilla on tärkeää päästä helpolla alkuun. Jos on kömmähtelevää joka alalla niin lopputulos tuskin on helppo.
Nuorena nättinä naisena yritin lähestyä miehiä. Saldona muutamat painu vittuun, tönimistä ja yhdet rä'ät päälle. Jossain sen itsekunnioituksenkin rajan on oltava. Nyt oonkin viettänyt hiljaiseloa kymmenen vuotta eikä pelkoa että kukaan mies lähestyisi. Multa tosin saisi helposti ja lähtisin treffeille vaikka aidan seipään kanssa. Näillä mennään itsekunnioitus mukana.
[/quote]
Ei se ole kauhean kiva kuunnella yliopistolla 2-3 vuotta naureskelua "tuo yritti mua, voitteko kuvitella, SIIS TUO".
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:51"]
[/quote]
[/quote]
Kauanko tuota pään hakkaamista pitää jaksaa? Koska on lupa lopettaa ja jättää naiset alfoille ja mamuille? Onko 20 ,25 vai 40 sopiva takaraja?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:17"]
Nuorena nättinä naisena yritin lähestyä miehiä. Saldona muutamat painu vittuun, tönimistä ja yhdet rä'ät päälle. Jossain sen itsekunnioituksenkin rajan on oltava. Nyt oonkin viettänyt hiljaiseloa kymmenen vuotta eikä pelkoa että kukaan mies lähestyisi. Multa tosin saisi helposti ja lähtisin treffeille vaikka aidan seipään kanssa. Näillä mennään itsekunnioitus mukana.
[/quote]
Jossakin vankilassako kävit treffeillä
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:11"]
[/quote]
Ei se ole kauhean kiva kuunnella yliopistolla 2-3 vuotta naureskelua "tuo yritti mua, voitteko kuvitella, SIIS TUO".
[/quote]
No, vaikka siitä ei koskaan kuulisikaan, niin todella monen naisen asenne on tämä jos joku yrittää edes jutella....
Pakit, varsinkin tylyt tai ilkeät sellaiset, pilaa illan. Ei vaan jaksa enää kiusata itseään. Paremmalla tuulella selviää baari-illasta kun pitää sopivaa distanssia. Oikeastaan ne kotimaan baari-illatkin on harventuneet n. kerran vuoteen. Ulkomailla olen tottunut rupattelemaan milloin missäkin, jopa naisille baarissa ilman sen kummempia aikomuksia. Mulle voi kyllä tulla juttelemaan. Olen ystävällinen, kohtelias ja puhelias tapaus ja osaan kyllä flirttaillakin jos samanhenkinen nainen osuu kohdalle.
[/quote]