Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
101/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on varattu... ;/ mielelläni muuten lähestyisin.

Vierailija
102/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:40"]

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

[/quote]Koska nainen ei tuo peliin juuri mitään muuta kuin lämpimän ruumiinsa. Naisen psykologia ja seksuaalisuus ei imartele miestä mitenkään, toisin kuin miehen ajatukset naista, ja tämän lisäksi lähestyminen päättyy lähes aina huonosti. Naiset eivät saa miehen lähestymisestä potkua päivään ja hymyn huulille, vaan mulkaisevat nopeasti ja häipyvät nopeasti paikalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"]

Koska esim baarissa ollessasi näytät kireältä ja ylimieliseltä. Väistät katsekontaktin. Näpräät puhelintasi. Puhut taukoamatta ystävättäresi kanssa ja yhdessä valitatte kuinka ällöttäviä sinua katselevat miehet ovat. 

Siinä muutama syy... 

t. sinkkumies

[/quote]

Ja näistä naisista olet siis kiinnostunut (koska tällä kommentilla vastasit ostikon kysymykseen). No, makunsa kullakin ;)

Vierailija
104/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:06"]

Onpas täällä palstalla paljon katkeria miesvässyköitä, tästä keskustelusta huomaa...

[/quote]

Vastaavat rehellisesti AP:n kysymykseen ja pysyvät asiassa!

Vierailija
105/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:28"]

Hei sori miehet, olen vararattu ja käyn harvoin baarissa ja silloin menen kavereiden kanssa tanssimaan ja hengailemaan. Siksi välttelen katsekontakteja ja yksin jäädessä näprään puhelinta. Mua ei kiinnosta mölyisessä baarissa small talkki oudoille miehille. Varsinkin kun en voi ensimmäisenä tokaista että "oon varattu älä tuhlaa aikaas" niin tiedän juttelun olevan ohitse siinä hetkessä kun voi kohteliaasti livauttaa keskusteluun että mulla on mies. Kavereitani näen harvoin kaikkia kerralla niin jos olemme jossain pöydässä juttelemassa niin mies joka tulee kyseleen et "mitäs tytöt" niin keskeyttää kyllä paremmat jutut.. Lähestykää niitä jotka hymyilee takas jo kauempaa.

[/quote]

Ei liity aiheeseen mitenkään. Kiva sulle.

Vierailija
106/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mgtow??? Mitä se tarkoittaa?

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:40"]

Itse tulin siihen tulokseen, etten ole parisuhdemateriaalia ja että MGTOW elämä on minulle. Itse en ole oikein koskaan osannut naisten kanssa olla. Oma äitini kärsii diagnisoituna Narsismista ja isäni ja minä pääsemme usein nyrkkeilysäkiksi vaikken itse enää vanhempien luona asukkaan Jyväskylään muutettuani opiskelemaan. Teini-iässä kyllä ympärillä pyöri pari ihan mukavaa tyttöä, tai siltä vaikutti mutta he olivat myös koulukiusaajieni ystäviä, joten en ollut varma pystyinkö heihin luottamaan, oliko he oikeasti halukkaita tutustumaan vai näyttelivätkö he vain päästääkseen minut nolaamaan. Silti ne vuodet jolloin olisi ollut tärkeää oppia tuntemaan ja tulla toimeen tyttöjen kanssa jäi kokematta, eikä minulla ole enää motivaatiota tehdä asialle mitään. Kyllä, minä voin kohdallani sanoa, että kokemukseni naisten kohdalta on ollut huono. Ja tiedän, että mitä minä kävin läpi lapsuudessani ja nuoruudessa on hyvin harvinainen ja eristynyt tapaus, mutta en saata päästää enää ketään lähelleni, haarniskani on paksu enkä sitä riisu päältäni pois, en saata tehdä niin sillä menneisyyteni haamut kummittelevat vieläkin.

[/quote]

Vierailija
107/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:28"]

Hei sori miehet, olen vararattu ja käyn harvoin baarissa ja silloin menen kavereiden kanssa tanssimaan ja hengailemaan. Siksi välttelen katsekontakteja ja yksin jäädessä näprään puhelinta. Mua ei kiinnosta mölyisessä baarissa small talkki oudoille miehille. Varsinkin kun en voi ensimmäisenä tokaista että "oon varattu älä tuhlaa aikaas" niin tiedän juttelun olevan ohitse siinä hetkessä kun voi kohteliaasti livauttaa keskusteluun että mulla on mies. Kavereitani näen harvoin kaikkia kerralla niin jos olemme jossain pöydässä juttelemassa niin mies joka tulee kyseleen et "mitäs tytöt" niin keskeyttää kyllä paremmat jutut.. Lähestykää niitä jotka hymyilee takas jo kauempaa.

[/quote]

Tässä on koko ketjun ehdottomasti paras vinkki. Jos kukaan ei hymyile takaisin (edes ujosti) ei kannata lähestyä jos ei halua pakkeja. Simple as that.

Vierailija
108/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:54"]

Nainen on varattu... ;/ mielelläni muuten lähestyisin.

[/quote]

Oletko itse vapaa?

Vierailija
109/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:25"]

Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"? Miksi ainoa paikka sinulle lähestyä on baaritiski tai narikka, enemmän kuin yhden liian monta ottaneena ja tyyliin "mitäs plikat?". Itse pari vuotta tänne (takaisin) muuttaneena ja sittemmin eronneena, olen järkyttynyt suomalaisten miesten saamattomuudesta/ujoudesta/tahdittomuudesta. Naimisissa ollessanikin sain enemmän huomionosoituksia Keski-Euroopassa asuessani, vaikka pörräsin baareissa ja turuilla ja toreilla paljon vähemmän kuin nykyään. Ja vaikka miehet tajusivatkin minun olevan varattu, jäivät usein juttelemaan niitä näitä, eli eivät heti osoittaneet olleensa p....n perässä, vaan kiinnostuneet imenomaan ihmisestä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Vaikka muualla asuessani tajusinkin, että suomalaiset häpeävät itseään ihan liian usein ja ihan väärissä paikoissa, niin silti täytyy tunnustaa, että jos häpeän välillä suomalaista naista, niin todellakin häpeän usein myös suomalaista miestä! Sieltä joukosta toivoisin kuitenkin löytäväni sen helmen... ;)

[/quote]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees"  ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle

[/quote]

Tämä on se syy. Suomessa ei ole koskaan arvostettu keskustelutaitoja, ihan oikeasti. Naisille ei kannata mennä juttelemaan "muuten vaan", he pitävät sitä nolona, outona ja epämiehekkäänä. Eivätkä tosiaan osaa jutella takaisin mitään.

T. Sosiaalinen mies.

Vierailija
110/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani en lähestynyt naisia, koska naiset juoruavat toisillensa kaikki asiat. Siinä on jotain tosi junttimaista, kun ei osata olla hienovaraisempia. Jos kokeilee onneaan parin naisen kanssa, saa heti kiimaisen luuserin maineen. Se ei tee hyvää naismenestykselle eikä muutenkaan miehen maineelle. Eli pakeista sai maksaa liian kovan hinnan. Eikä se armoton pilkka tee hyvää itsetunnollekaan.

Vierailija
111/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi lähestyä naista, jos hänellä on kaveri tai kavereita seurassa? Minua on monet miehet lähestyneet silloin, useimmat itse asiassa (viihteellä).

Toinen mikä ihmetyttää on se, että mies luovuttaa, kun ei esimurrosikäisenä tai murkkuna ole saanut "naisia". Vain pieni osa seurustelee silloin. En minäkään olis ihmeenkään avulla saanut poikaystävää silloin, koska olin ujo ja epäviehättävän näköinen. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, mitä kakarana tekee. Yleensä ihminen muuttuu elämänsä aikaba aika paljon siitä, mitä on ollut 14-vuotiaana....

Vierailija
112/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:28"]

Lähestyn, mutta vain jutellakseni, koska olen varattu. Oma suhde saattaa päättyä lähiaikoina,  koska ei ole sitä mitä haluaisin sen olevan. Katson vielä hetken tuleeko muutosta parempaan. Mikäli palaan sinkuksi alan todellakin lähestymään ja pyytämään treffeille.

Vinkiksi muille miehille; ei se haittaa, jos nainen juttelee kaverin kanssa tai räplää puhelintaan. Oikeastaan se on hyvä vain, jos on kaveri mukana. Siinä voi samalla naisen ystäviin tutustua ja häntä ei ehkä jännitä liikaa olla lähestymisen kohtaan, kun on kaveri vierellä henkisenä tukena.

Miesasiamiehet voivat jättää lähestymiset väliin tasa-arvoon vedoten, enemmän naisia minulle.

[/quote]

Mulla sama tilanne naisena. Nyt jo juttelen muille miehille ketkä itseäni lähestyvät ja saa nähdä vastaanko lähiaikoina myöntävästi treffikutsuihin. Missäs baarissa sinä mies käyt?  :)

Vierailija
113/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:06"]

Onpas täällä palstalla paljon katkeria miesvässyköitä, tästä keskustelusta huomaa...

[/quote]

Katkerat naisvässykät taas loistavat poissaolollaan koko vauvapalstalla.

Vierailija
114/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:48"]

Miksi ei voisi lähestyä naista, jos hänellä on kaveri tai kavereita seurassa? Minua on monet miehet lähestyneet silloin, useimmat itse asiassa (viihteellä).

Toinen mikä ihmetyttää on se, että mies luovuttaa, kun ei esimurrosikäisenä tai murkkuna ole saanut "naisia". Vain pieni osa seurustelee silloin. En minäkään olis ihmeenkään avulla saanut poikaystävää silloin, koska olin ujo ja epäviehättävän näköinen. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, mitä kakarana tekee. Yleensä ihminen muuttuu elämänsä aikaba aika paljon siitä, mitä on ollut 14-vuotiaana....

[/quote]

Toisinaan on paljonkin merkitystä mitä nuorena on on tullut tehtyä/päätettyä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4336489/ketju/elamasi_pahin_virhe/sivu/2

M40

Vierailija
115/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:48"]

[/quote]

Toisinaan on paljonkin merkitystä mitä nuorena on on tullut tehtyä/päätettyä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4336489/ketju/elamasi_pahin_virhe/sivu/2

M40

[/quote]

Tuo nyt on ihan eri asia.

Vierailija
116/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan lähettämättä kyrvänkuvia, jos joku sattuu vaikka numeronsa antamaan. En siis lähestyy ollenkaan.

Vierailija
117/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]

Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta? 

[/quote]

Miehet jotka valittaa naisten aloitekyvyttömyydestä ei vaan oo sellasia jota ketään nainen ei haluais. Oon tehnyt aloitteita, samoin tiedän muitakin naisia.

[/quote]

Eiköhän se sama koska aloitteita turhaan odottelevia naisia?

Kyllä minä ja kaverini ollaan ainakin tehty aloitteita, jos on löytynyt joku tavoittelemisen arvoinen nainen. Nyt on lopetettu kun vaimot on jo löytynyt.

Vierailija
118/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]

Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta? 

[/quote]

Miehet jotka valittaa naisten aloitekyvyttömyydestä ei vaan oo sellasia jota ketään nainen ei haluais. Oon tehnyt aloitteita, samoin tiedän muitakin naisia.

[/quote]

Eiköhän se sama koska aloitteita turhaan odottelevia naisia?

Kyllä minä ja kaverini ollaan ainakin tehty aloitteita, jos on löytynyt joku tavoittelemisen arvoinen nainen. Nyt on lopetettu kun vaimot on jo löytynyt.

[/quote]

Eli olette valkanneet vaimonne pelkän ulkonäön perusteella?

Ei selitä sitä miksi tosielämässä osaa näteistä ja nuorista naisista ei lähesty kukaan (baareja ei lasketa).

Vierailija
119/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saa tylyt pakit, siksi. Vaatii oikean mielentilan. Pakeista toipumiseen menee aina tovi. Valitettavasti näin.

Vierailija
120/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille ottaa niin pahasti pakkien saaminen? Mä naisena olen aina toipunut nopeista pakeista parhaiten - sen sijaan pitkien tapailusuhteiden/oikeiden suhteiden loppuminen on ollut järkyttävää.

Ettehän te edes tunne kunnolla sitä naista, jota yritätte iskeä. Miksi pakkien saamisella olisi mitään väliä, silloin tulee torjutuksi vain ensivaikutelman perusteella, ei sen mitä olet ihmisenä (toisinkuin tapailussa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme