Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
81/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
82/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nämä "arjen" löydöt esille lähinnä esimerkkeinä pitempiin/pysyviin suhteisiin johtaneista "pokauksista" baarien ym. tavanomaisten paikkojen ulkopuolelta, kun niistä joskus kuulee tyyliin "löysin naiseni/mieheni kaupan maitohyllyjen luota".

Joo. Ei tavan ihminen kelpaa muualla, kuin baarissa, jos sielläkään.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähestyy naista joka ei ole kiinnotunut, niin sehän tuntuu olevan rikos nykypäivänä.  Parempi kuin ei turhaan vaivaannu. Katsotaan sitten jos nainen ensin osoittaa kiinnostusta...

Vierailija
84/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:36"]

Jos mies lähestyy naista joka ei ole kiinnotunut, niin sehän tuntuu olevan rikos nykypäivänä.  Parempi kuin ei turhaan vaivaannu. Katsotaan sitten jos nainen ensin osoittaa kiinnostusta...

[/quote]

Aivan. Tuossa ylempänähän se oli hyvin ilmaistu:

"Kuka uskaltaa. Ei pelkkä oma kiinnostus riitä yllykkeeksi. Asia eri, jos nainenkin on huomannut miehen, eli vilkaissut edes muutaman kerran ja väläyttänyt hymyn, muuten ei koskaan."

Sama keskittyä omaan tuoppiin, jos em. ehto ei täyty. :)

M40

Vierailija
85/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa. Ei pelkkä oma kiinnostus riitä yllykkeeksi. Asia eri, jos nainenkin on huomannut miehen, eli vilkaissut edes muutaman kerran ja väläyttänyt hymyn, muuten ei koskaan.

Vierailija
86/302 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
87/302 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:20"]

Paljon on muitakin kokeneet saman kuin minäkin ja mikä tavallaan yllättävää, että naisetkin. Jatkuva pakkien saaminen syö ihmistä, vaikka olisi miten vahva itsetunto, se torjutuksi tuleminen kerta kerran jälkeen rapauttaa ja lopulta romahduttaa vahvankin itsetunnon.

Olen ollut viimeisen 5 vuotta sinkkuna ja tosissani yritin ensimmäisen kolme vuotta saada edes keskusteluyhteyttä luoduksi, mutta vastaukset ovat olleet lähes poikkeuksetta, niin kuin moni jo on maininnut, mitäs tässä, ihan jees, blaa blaa ja siihen se jää. Mitä teille pitäisi tämän kaltaisen vastauksenne jälkeen sanoa, sitä en ole todellakaan ymmärtänyt? Sellaisessa tilanteessa ei voi edes ajatella jatkavansa keskusteluyhteyden luontia kun ei ole mitään sanottavaa, pitäisikö siihen jäädä monttu auki hämmästelemän, josko sieltä tulisi jotain ymmärrettävääkin?

Toinen mikä vetää maton alta, menet tekemään aloituksen, saat tuskin vilkaisua itseäsi kohti kun lähestyttävä kaivaa sen saatanan puhelimensa esille ja uppoutuu siihen lumoutuneena. Ainoa mikä katkaisee tämän aktiviteetin on mahdollinen ystävätär, muuten on kuin kamoissa sen puhelimensa kanssa, tee siinä sitten aloitetta. Tiedättekö mille se tuntuu, aivan helvetin idioottimaiselle jäädä siihen odottamaan, herääkö se kohde tähän aikaan ja paikkaan vai pysytteleekö siellä virtuaalimaailmassaan.

Itse ainakin, jos joku tulee juttelemaan, yritän, siis yritän edes olla läsnä, tiedättekö naiset mitä tarkoittaa olla läsnä? Vaikka lähestyjä olisi miten itselle vastenmielinen, niin siitäkin huolimatta yritän vastata ja olla mahdollisimman kohtelia, miksi ihmessä vetäytyisin kuoreeni ja alkaisin surffaamaan kapula kädessä silmät kiiluen, se ei ole ihmismäistä käytöstä.

Viimeksi lähestyin kaksi viikkoa sitten ja jälleen sama juttu, ei minkäänlaista vastakaikua, ei edes katsonut päin, oli kuin en olsii siinä ollutkaan, mitä vittua siinä sitten teet muuta kuin lähdet pois. Tuossa tilanteessa jokin raja täyttyi ja päätin, että en enää allenna itseäni tuollaiseen paskaan, en lähesty enää.

Kiitos naiset!

[/quote]

HOX ! Tämä teksti pitäisi jokaisen naisen lukea ajatuksen kanssa ja moneen kertaan!

[/quote]

Tämä oli hyvä :D

Vierailija
88/302 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:48"]

Miksi ei voisi lähestyä naista, jos hänellä on kaveri tai kavereita seurassa? Minua on monet miehet lähestyneet silloin, useimmat itse asiassa (viihteellä).

Toinen mikä ihmetyttää on se, että mies luovuttaa, kun ei esimurrosikäisenä tai murkkuna ole saanut "naisia". Vain pieni osa seurustelee silloin. En minäkään olis ihmeenkään avulla saanut poikaystävää silloin, koska olin ujo ja epäviehättävän näköinen. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, mitä kakarana tekee. Yleensä ihminen muuttuu elämänsä aikaba aika paljon siitä, mitä on ollut 14-vuotiaana....

[/quote]

Niimpä niin alas mennä siis puhumaan niille miehille itsevarmana muuttuneena

[/quote]

Haha aika case closed :DDD

Vierailija
89/302 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"]

Koska esim baarissa ollessasi näytät kireältä ja ylimieliseltä. Väistät katsekontaktin. Näpräät puhelintasi. Puhut taukoamatta ystävättäresi kanssa ja yhdessä valitatte kuinka ällöttäviä sinua katselevat miehet ovat. 

Siinä muutama syy... 

t. sinkkumies

[/quote]

Tämä on niin suoraan miesten sydämmestä varmaan kaikkien kohdalla. Eron huomaa täysin kun käy ulkomailla juttelemassa naisille. Monesti juttelevat ja ottavat täysin huumorilla senkin jos ei osaa edes kieltä ja saattavat flirttailla päälle :D

[/quote]

Tässä on se huima ero suomalaisten ja ulkomaalaisten naisten välillä, suomalainen nainen on niin itseään täynnä, että siihen ei saa kontaktia millään, kun taas ulkomaalaisten kanssa se syntyy kuin itsellään.

Itse en todellakaan enää vaivaudu suomalaisia naisia lähestymään, se on pelkkää ajan hukkaa ja nöyryytystä. Tästä lähin lähestyn vain muualta tulleita, heidän kanssaan syntyy keskustelua, on avointa ja ne puhelimet eivät ilmesty missään vaiheessa esille. Ulkomaalaiset naiset omaavat ilmeisesti niin paljon paremmat vuorovaikutustaidot kuin suomalaiset ja haluavat ihan toisella tavalla olla tekemisissä.

Ja niin kuin jo sanottiin, vaikka ei olisi edes kunnolla yhteistä kieltä, edes se ei estä juttelua, vaan se tahto ja taito joka heillä on, korvaa jopa kieliongelman.

163

[/quote]

Et kyllä voi yleistää tätä käsitystä. Olen täysin suomalainen nainen, hyvännäköinen ja vielä varattu. En tiedä onko itsessäni joku magneetti mutta aina kun lähden iltaa viettämään on monia miehiä ympärillä jotka lähestyvät. Voi varmaan johtua siitä että perusilmeeni on hymyilevä ja minulla on aina pilkettä silmäkulmassa. Valitettavan usein lähestyjät eivät vastaa omaa miesihannettani (esim. monia todella ylipainosia, tyyliltään hippejä yms) enkä edes kuvittele että välillemme tulisi jotain mutta monia hauskoja iltoja olen viettänyt heidän kanssaan. En siis todellakaan torju tai ole koppava kenellekkään, vaan juttelen aina iloisesti, kohteliaasti ja saatan heittää pientä flirttiä. Minusta on hauska tutustua uusiin ihmisiin ja oma miehenikin on antanut luvan tälle kun hän ei itse taas ole lainkaan sosiaalinen.

Vierailija
90/302 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyksi voidaan nimetä useita. Ujous, se on joillekkin ihmisille ongelma vaikka itselle ei olisikaan. Ennakkoluulot. Liian kovot ennakko-odotukset. Huono ilmapiiri ( vihaan yöklubeja, kun siellä ei voi kunnolla jutella ). Oma elämän tilanne saattaa olla este ja jopa laki saattaa olla ongelmaksi.

Omakohtaisena kokemuksena usean nyrpeän vastaanoton tytöiltä, joita yritin lähestyä ja yhden syyte seksuaalisesta häirinnästä kun yritin lähestyä kyllä karokotti niin täydellsiesti, että nyt ei enää jaksa kiinnostua ollenkaan.

En ole paha ihminen sinällään, mutta en myöskään jaksa ottaa koko ajan kuraa niskaan kun muutenkin olen jo 16-20 vuotiaana kirjaimellisesti saanut tapella elämästäni silloista syöpää vastaan. Sääliksi käy niitä, joiden olen kyllä huomannut minua kattovan, mutta tiedän minun luovuttaneen. En haluasi tuottaa muille mielipahaa, sen verran hyväsydämminen olen, mutta en myöskään ole enää ollenkaan kiinnostunut.

Toki tiedostan, että menneisyyteni kokemukset, ne muut mitä en tähän kerro vaikuttaa varmasti jokaiseen asiaan ja värittää väsymystäni mielipahalle ja kivulle, mutta luovutin kerran ja kokonaan.

Se ei välttämättä aina ole aina teissä tytöissäkään se vika, joskus siinnä on niin paljon muutakin pohjalla jota ei toisesta voi edes nähdä ennen kuin hänet tuntee kunnolla. Ja voipi olla, että olen epäreilu kun en muille enää mahdollisuutta anna muutaman takia, mutta olen huomannut selviytyväni ihan hyvn näinkin ja nuo kokemukset muistuttivat liikaa jostakin asiosita, jonka olisin jo halunnut haudata.

T. Kerran kiinnostunut sinkkumies.

Vierailija
91/302 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"]Tosiaan ulkomaalaset ja rentut vie yleensä voiton vaikka toisin väitetään. On nähty yks tuhat tapausta missä nainen sanoo haluavansa "kunnollisen miehen", mutta renttu tai ulkomaalanen on saanut haaviinsa ja sitten itketään.
[/quote]

No, minä kyllä haluan kunnollisen miehen, mutta olen myös vanhanaikainen nainen jonka mielestä miehen kuuluu pyytää nainen treffeille. Ei päinvastoin. Minua ei taida olla koskaan kukaan suomalainen pyytänyt ulos, mutta ulkomaalaiset ovat. Ei sitten ole muuta vaihtoehtoa kuin treffailla ulkomaalaisia. Vaikka kyllä suomalaisen kanssa mieluummin seurustelisin.

Vierailija
92/302 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:59"]Ei suomalaisen miehen kannata lähestyä, koska naiset nykyään hylkivät suomalaisia miehiä. Suomalaiset miehet tiedostavat jo tämän, eivätkä siksi lähesty. Suomalaiset naiset taas tykkäävät ulkomaalaisista miehistä. Ulkomaalaiset miehet tiedostavat tämän, tietävät olevansa kuuminta hottia ja siksi uskaltavat lähestyä suomalaisia naisia.
[/quote] LÄÄKKEET JA HEITÄ NE LASSUKOIDEN ILTASADUT TAKKAAN!

Vierailija
93/302 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:53"]

Nainen näytti vihreää mutten viitsinyt koska tällä lapsi ja mies. En tahdo rikkoa perhettä

[/quote]

Ehkä kuitenkin olisi pitänyt. Oletko varma ettei nainen ole taas miettinyt koko kesää, että miten sinuun pääsi tutustumaan paremmin. Kaikki naiset eivät ole kangistuneet vanhoihin parisuhdesääntöihin. terv. nainen, jonka mielestä ihmisen taito rakastaa ei rajoitu yhteen mieheen kerrallaan. 
[/quote]
Ootko mun ex?

Vierailija
94/302 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:53"]

Nainen näytti vihreää mutten viitsinyt koska tällä lapsi ja mies. En tahdo rikkoa perhettä

[/quote]

Ehkä kuitenkin olisi pitänyt. Oletko varma ettei nainen ole taas miettinyt koko kesää, että miten sinuun pääsi tutustumaan paremmin. Kaikki naiset eivät ole kangistuneet vanhoihin parisuhdesääntöihin. terv. nainen, jonka mielestä ihmisen taito rakastaa ei rajoitu yhteen mieheen kerrallaan. 
[/quote]

Joo. Onhan se sit kiva arvuutella kenen se lapsi on, tai mistä se sukupuolitauti ilmestyi... Jotkun kun tarttuvat kondomeista huolimatta. Toivottavasti miehesi on tietoinen "taidostasi", koska muuten se on ihan perinteistä itsekästä kusipäisyyttä.

Vierailija
95/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin siihen tulokseen, etten ole parisuhdemateriaalia ja että MGTOW elämä on minulle. Itse en ole oikein koskaan osannut naisten kanssa olla. Oma äitini kärsii diagnisoituna Narsismista ja isäni ja minä pääsemme usein nyrkkeilysäkiksi vaikken itse enää vanhempien luona asukkaan Jyväskylään muutettuani opiskelemaan. Teini-iässä kyllä ympärillä pyöri pari ihan mukavaa tyttöä, tai siltä vaikutti mutta he olivat myös koulukiusaajieni ystäviä, joten en ollut varma pystyinkö heihin luottamaan, oliko he oikeasti halukkaita tutustumaan vai näyttelivätkö he vain päästääkseen minut nolaamaan. Silti ne vuodet jolloin olisi ollut tärkeää oppia tuntemaan ja tulla toimeen tyttöjen kanssa jäi kokematta, eikä minulla ole enää motivaatiota tehdä asialle mitään.

Kyllä, minä voin kohdallani sanoa, että kokemukseni naisten kohdalta on ollut huono. Ja tiedän, että mitä minä kävin läpi lapsuudessani ja nuoruudessa on hyvin harvinainen ja eristynyt tapaus, mutta en saata päästää enää ketään lähelleni, haarniskani on paksu enkä sitä riisu päältäni pois, en saata tehdä niin sillä menneisyyteni haamut kummittelevat vieläkin.

Vierailija
96/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä naisena aio lähestyä miehiä enää, koska suomalaiset miehet hämmentyy siitä niin paljon :-) Tulkoon itse mun tykö jos haluavat, kyllä se elämä tässä menee sinkkunakin ettei siinä sen ihmeempää.

Vierailija
97/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rumalla ja vastenmielisellä miehellä ei ole oikeutta eikä lupaa lähestyä ketään. Oikeastaan ruma mies ei saa edes kiinnostua kenestäkään.

Vierailija
98/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varattu olenkin, kokeilin pari viikkoa sitten ulkomailla duunikeikalla kuinka juttu-tuntuma on talllessa.

Duunipäivän jälkeen palattuani hotelliin kohtasin aulassa nätihkön noin nelikymppisen Jenkeissä asuvan brittinaisen. Kiinalaiset äijät ryysivät hänen nokan edestä hissiin eivätkä auttaneet häntä kapsäkkien  kanssa tai päästäneet hissiin. Minäpoika autoin, 15 sekkaa jutelttiin aulassa toista hissiä odotellessa, hississä toiset 15 sekkaa (hän nauraa hihitti tuossa vaiheessa kun kerroin olevani jääkarhujen maasta joulupukin entinen apulaine jolle jääänyt painavien säkkien raahaaminen päälle) ja samassa kerroksessa oli huoneetkin, niin hoidin isoimman matkalaukun neidon huoneeseen, kolmas 15-20 sek jutustelua.

Tulos, viehättävää iltaseuraa hotellin baariin ja vielä aamiaisellekin. Huolimatta hauskasta ja flirttailuntäyteisestä baari-illasta, kohteliasta hyvänyön poskipusua pidemmälle ei homma edennyt. Silti oli kivaa huomata, että edelleen pystyy täysin tavallinen (no ehkä keskimääräistä jutustelevampi) suomi-heppu puhumaan naisen seurakseen jos vain kiinnostaa yrittää. Ja toisin kuin keskimääräinen suomalainen nainen, tämä pimu ei ollut heti defenssissä luulen minun pyrkivän pöksyihin, joten viitsin nähdä vaivaakin jutusteluun..

Vierailija
99/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän ettei vastapuolta kiinnosta ja nolaisin vain itseni täysin

Vierailija
100/302 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvistä ominaisuuksistani riippumatta koen riittämättömyyttä ja kritiikille altistuminen on ikävää. Oli sitten mies tai nainen.

En syyllistä ketään, mutta emme elä kovin avoimessa yhteiskunnassa. Pitää olla täysin naamat että ihmiset pariutuu.

KTM Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi