Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (302)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:48"]
Havainto "miesten aloitteiden tekemättömyydestä / lannistuneisuudesta" on netin harha.
Oikeassa elämässä miehet tekee suuren osan aloitteista ja hyvin näyttävät päättyvän. Itse vaan kuulun niihin naisiin, joille niitä ei tehdä kun kännissä baarissa :/ Niin sääli. Oma usko ulkokuoreenkin horjuu, kun kukaan ei koskaan kiinnostu arjessa.
[/quote]
Tekevät, kun on "pakko". Ei se silti poista sitä tosiasiaa, etteikö luovuttaneita/lannistuneita löytyisi.
M40
[/quote]
Mä olen tehnyt miehille osan aloitteista eikä siitä mitään tullut. Ei ihme, että sinkkujen määrä nousee kun kummallekaan osapuolelle ei kumpikaan kelpaa...
[/quote]
Niinpä. Olet päässyt kurkistamaan "miesten maailmaan" ja sen karuun todellisuuteen. :)
M40
HOX ! Tämä teksti pitäisi jokaisen naisen lukea ajatuksen kanssa ja moneen kertaan!
Sait alapeukun, olisi kiva kuullä tämän alapeukuttajan mielipide, onko teksti osunut pahasti?
Naisten maailma on aivan yhtä karu kuin miestenkin...
Ahaa.. nyt mä ymmärrän miksei miehet tee aloitteita. Eli normi mies on saanut sen verran pakkeja jo entuudestaan, että kynnys "yrittää mitään" on noussut.
Olen nimittäin ihmetellyt, että jopa monen vuoden silmäpelin jälkeenkään mies ei ole tehnyt aloitetta, vaikka itse olen käynyt jo pitkään aivan kuumana :D Olen vain auttamattoman ujo itse tekemään aloitetta. Ja seurauksena on se, että "juttu" kuivuu kokoon ennen kuin on edes alkanutkaan.
Vasta ikään kävi eräskin tapaus.. Minulla on ollut kuumottavaa silmäpeliä parin vuoden ajan kuntosalilla erään miehen kanssa. Hän sattuikin sitten yllättäen samoihin juhliin kanssani. Olin aivan täpinöissäni, että nyt voisi homma ehkä edetä hieman. Vilkuilimme toisiamme välillä ja kun homma ei sitten kuitenkaan hänen taholtaan edistynyt, niin tein itse aloitteen. Eli hakeuduin hänen kanssaan juttelemaan. No, kundi olikin jo aika kännissä, eikä hänen kanssaan pystynyt saamaan oikein kunnon keskustelua aikaiseksi. Hän pörräili levottomasti juhlapaikalla ja pyrki halailemaan joitakin naisia. Seuraavan kerran jutellessamme hän toisteli minulle lauseita " sä olet paras" ja "anna anteeksi" . Kysyessäni mitä hän pyytää anteeksi, en saanut siihen selkeää vastausta. Jossakin vaiheessa näin hänet istumassa lasittunein katsein vielä pahemmassa tuiterissa. Että voi sitten vittu vaan..
Eli juttu kuivui ennen kuin oli edes alkanut.
Miehille tiedoksi: pää pöytään-känni on aikas totaalinen turn-off. Sen jälkeen on aika vaikea lähteä enää korjailemaan mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:20"]
Paljon on muitakin kokeneet saman kuin minäkin ja mikä tavallaan yllättävää, että naisetkin. Jatkuva pakkien saaminen syö ihmistä, vaikka olisi miten vahva itsetunto, se torjutuksi tuleminen kerta kerran jälkeen rapauttaa ja lopulta romahduttaa vahvankin itsetunnon.
Olen ollut viimeisen 5 vuotta sinkkuna ja tosissani yritin ensimmäisen kolme vuotta saada edes keskusteluyhteyttä luoduksi, mutta vastaukset ovat olleet lähes poikkeuksetta, niin kuin moni jo on maininnut, mitäs tässä, ihan jees, blaa blaa ja siihen se jää. Mitä teille pitäisi tämän kaltaisen vastauksenne jälkeen sanoa, sitä en ole todellakaan ymmärtänyt? Sellaisessa tilanteessa ei voi edes ajatella jatkavansa keskusteluyhteyden luontia kun ei ole mitään sanottavaa, pitäisikö siihen jäädä monttu auki hämmästelemän, josko sieltä tulisi jotain ymmärrettävääkin?
Toinen mikä vetää maton alta, menet tekemään aloituksen, saat tuskin vilkaisua itseäsi kohti kun lähestyttävä kaivaa sen saatanan puhelimensa esille ja uppoutuu siihen lumoutuneena. Ainoa mikä katkaisee tämän aktiviteetin on mahdollinen ystävätär, muuten on kuin kamoissa sen puhelimensa kanssa, tee siinä sitten aloitetta. Tiedättekö mille se tuntuu, aivan helvetin idioottimaiselle jäädä siihen odottamaan, herääkö se kohde tähän aikaan ja paikkaan vai pysytteleekö siellä virtuaalimaailmassaan.
Itse ainakin, jos joku tulee juttelemaan, yritän, siis yritän edes olla läsnä, tiedättekö naiset mitä tarkoittaa olla läsnä? Vaikka lähestyjä olisi miten itselle vastenmielinen, niin siitäkin huolimatta yritän vastata ja olla mahdollisimman kohtelia, miksi ihmessä vetäytyisin kuoreeni ja alkaisin surffaamaan kapula kädessä silmät kiiluen, se ei ole ihmismäistä käytöstä.
Viimeksi lähestyin kaksi viikkoa sitten ja jälleen sama juttu, ei minkäänlaista vastakaikua, ei edes katsonut päin, oli kuin en olsii siinä ollutkaan, mitä vittua siinä sitten teet muuta kuin lähdet pois. Tuossa tilanteessa jokin raja täyttyi ja päätin, että en enää allenna itseäni tuollaiseen paskaan, en lähesty enää.
Kiitos naiset!
[/quote]
HOX ! Tämä teksti pitäisi jokaisen naisen lukea ajatuksen kanssa ja moneen kertaan!
[/quote]
TOSI
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:19"]
[/quote]
Niimpä. Kammottava pattitilanne, mutta kuinka eteenpäin?
M40
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:57"]
[/quote]
M40
[/quote]
Jaa-a...Itse kyllä mielelläni hakkaan päätäni vaikka seinään tässä vuosia vaikkei suhdetta saisi aikaan kenenkään kanssa, olette te miehet sen verran ihania :D
Sulle 179 on käynyt nyt vaan huono tuuri, älä yhdestä kerrasta lannistu, meillä miehillä kun niitä on kymmeniä ja siltikin pitäisi vaan jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:57"]
[/quote]
M40
[/quote]
Jaa-a...Itse kyllä mielelläni hakkaan päätäni vaikka seinään tässä vuosia vaikkei suhdetta saisi aikaan kenenkään kanssa, olette te miehet sen verran ihania :D
[/quote]
Hys!! Edellinen ketju jossa meikäläinen ja ihana mainittiin samassa lauseessa katosi taivaan tuuliin. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:09"]
Ahaa.. nyt mä ymmärrän miksei miehet tee aloitteita. Eli normi mies on saanut sen verran pakkeja jo entuudestaan, että kynnys "yrittää mitään" on noussut.
Olen nimittäin ihmetellyt, että jopa monen vuoden silmäpelin jälkeenkään mies ei ole tehnyt aloitetta, vaikka itse olen käynyt jo pitkään aivan kuumana :D Olen vain auttamattoman ujo itse tekemään aloitetta. Ja seurauksena on se, että "juttu" kuivuu kokoon ennen kuin on edes alkanutkaan.
Vasta ikään kävi eräskin tapaus.. Minulla on ollut kuumottavaa silmäpeliä parin vuoden ajan kuntosalilla erään miehen kanssa. Hän sattuikin sitten yllättäen samoihin juhliin kanssani. Olin aivan täpinöissäni, että nyt voisi homma ehkä edetä hieman. Vilkuilimme toisiamme välillä ja kun homma ei sitten kuitenkaan hänen taholtaan edistynyt, niin tein itse aloitteen. Eli hakeuduin hänen kanssaan juttelemaan. No, kundi olikin jo aika kännissä, eikä hänen kanssaan pystynyt saamaan oikein kunnon keskustelua aikaiseksi. Hän pörräili levottomasti juhlapaikalla ja pyrki halailemaan joitakin naisia. Seuraavan kerran jutellessamme hän toisteli minulle lauseita " sä olet paras" ja "anna anteeksi" . Kysyessäni mitä hän pyytää anteeksi, en saanut siihen selkeää vastausta. Jossakin vaiheessa näin hänet istumassa lasittunein katsein vielä pahemmassa tuiterissa. Että voi sitten vittu vaan..
Eli juttu kuivui ennen kuin oli edes alkanut.
Miehille tiedoksi: pää pöytään-känni on aikas totaalinen turn-off. Sen jälkeen on aika vaikea lähteä enää korjailemaan mitään.
[/quote]
Tuliko tuo yllätyksenä? Se kynnys kasvaa jokaisesta pakista jonka mies saa. Riippuu toki miehestä meneekö homma kännäilyksi vai luovuttaako kokonaan naisten "jahtaamisen". :(
M40
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 13:13"]
En uskalla, pelkään etten saa vastakaikua. p16
[/quote]
Sitä on liikkeellä, eikä katso ikään. :(
M40
Voin myöntää et yksi masennuksesta/uupumyksesta kärsivä nainen on ehkä vähän pihkassa muhun. Tai mä siihen. Pelkkiä katseita mut sitäkin syvempiä. Ainoa vaan että kummatkin seurustelee tahoillaan...
Avauksessa varmaankin tarkoitettiin kysyä että "hyvännäköinen mies, mikset lähesty minua". Viimeisten 25 tai 30 vuoden aikana on aika hyvin ymmärtänyt että jos nainen valittaa mikset kukaan pyydä treffeille tms, niin se ei todellakaan tarkoita että haluaisi minun pyytävän, vaan jonkun muun komean, lihaksikkaan jne mihen pyytävän.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:41"]
Varmasti lähestyy jos näytetään vihreää valoa.
[/quote]
Olen jättänyt lähestymästä oman elämäntilanteeni takia. ei muita ihmisiä, omat asiat vain levällään
[/quote]
En halua tehdä siirtoa, koska tavallaan on tunne, etten huolisi ketään joka huolisi minut juuri nyt ennen kuin saan asiani haluamani tavalla kuntoon. Jos toinen tekisi aloitteen, se olisi mahdollista, mutta en ole itse nyt kuitenkaan omasta mielestäni kelvollinen lähestymään ketään. Ehkä vuoden kuluttua, toivottavasti jo aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]
Havainto "miesten aloitteiden tekemättömyydestä / lannistuneisuudesta" on netin harha.
Oikeassa elämässä miehet tekee suuren osan aloitteista ja hyvin näyttävät päättyvän. Itse vaan kuulun niihin naisiin, joille niitä ei tehdä kun kännissä baarissa :/ Niin sääli. Oma usko ulkokuoreenkin horjuu, kun kukaan ei koskaan kiinnostu arjessa.
[/quote]
Ja missäköhän arjessa pitäisi kiinnostua? Montako aloitetta ehtii tekemään vaikkapa jossain citymarketin jouluostoksilla oleville naisille ennekuin vartija tulee ja heittää pihalla ja saa porttikieltoa?
Todella kovan luoka pelimies pitäisi kyllä olla että sieltä onnistuu naisen saamaan mukaansa..
Onkohan nyt odotukset ihan realistiset?
[/quote]
Onhan näitä legendoja arjen löydöistä. Kirjastosta hyllyjen välistä, kaupan kassalta jne. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:09"]
Kyllä mun kaverit ovat löytäneet aviomiehensä ihan opiskeluista ja töistä, pari harrastuksista. Ei kukaan baareista ja aivan normaaleja tavallisia miehiä nuo kaikki, eivät pelimiestä nähneetkään.
Tuohon ulkonäköön, olen ihan tavallinen vaaleahiuksinen ja hoikka nainen. Ujo kylläkin, mutta ei se muiden naisten kohdalla ole kuitenkaan haitannut kun sivusta olen seurannut.
[/quote]
Kaverisi ovat löytäneet miehiä ujoudestaan? huolimatta. Kuinka on itsesi laita, kun olet vain seurannut sivusta? Ei ujoutta tarvitse häpeillä ollenkaan. Toisia jopa "pukee" ja antaa symppis vaikutelman. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:07"]
[/quote]
Ja missäköhän arjessa pitäisi kiinnostua? Montako aloitetta ehtii tekemään vaikkapa jossain citymarketin jouluostoksilla oleville naisille ennekuin vartija tulee ja heittää pihalla ja saa porttikieltoa?
Todella kovan luoka pelimies pitäisi kyllä olla että sieltä onnistuu naisen saamaan mukaansa..
[/quote]
Onhan näitä legendoja arjen löydöistä. Kirjastosta hyllyjen välistä, kaupan kassalta jne. :)
M40
[/quote]
Todella ulospäinsuuntautuneita. Mä tunnen tasan tarkkaan yhden naisen joka haluaa tuollaista huomiota. Hän tosin haluaa sitä vain erittäin komeilta, hauskoilta ja menestyneiltä miehiltä - eikä ujostele sanoa sitä! Ulkonäkö riittää joten mikäs siinä. Tietysti niillä miehillä, jotka lähestyy noin, on kaatoja takanaan yms. mutta eihän nainenkaan viaton ole...
[/quote]
On tainnut jonkin sortin "prinsessaleikki" jäädä päälle. .)
M40
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:07"]
[/quote]
[/quote]
M40
[/quote]
Todella ulospäinsuuntautuneita. Mä tunnen tasan tarkkaan yhden naisen joka haluaa tuollaista huomiota. Hän tosin haluaa sitä vain erittäin komeilta, hauskoilta ja menestyneiltä miehiltä - eikä ujostele sanoa sitä! Ulkonäkö riittää joten mikäs siinä. Tietysti niillä miehillä, jotka lähestyy noin, on kaatoja takanaan yms. mutta eihän nainenkaan viaton ole...
[/quote]
On tainnut jonkin sortin "prinsessaleikki" jäädä päälle. .)
M40
[/quote]
Ei, tottunut vaan saamaan aina kaiken. Erittäin menestynyt itsekin, saanut myönteisellä asenteellaan monia tilaisuuksia, joista on kyennyt ottamaan hyödyn irti.
Tarkoitin vain että "tavallisten ihmisten"ei kannata luulla elävänsä legendojen mukaista elämää. Jos mies iskee sua kassajonossa, et sä ole ensimmäinen kenet se vie kaupasta makkariinsa. Jos nainen lähtee mukaasi kirjastosta, et sä ole eka kenen luo se on sieltä lähtenyt.
"On täysin absurdia, että nainen voi päästä esim.presidentiksi tai muuhun sellaiseen asemaan, joka ei perustu johonkin naisvaltaisen erityisalan asiantuntemukseen. Absurdius tulee siitä, että rohkeita, yleissivistyneitä ja yleisälykkäitä miehiä on niin paljon enemmän, että meriittien puolesta mies voittaa aina. Naiset eivät pärjää miehille yhdessäkään lahjakkuuden kilpailulajissa, joka perustuu aivan muihin asioihin kuin lihaksiin. Kaikki tämä tieto on kuitenkin tabutettu eikä miehelle jäänyt länsimaissa muuta kuin asiakaspalvelijan rooli, joka joko onnistuu tai on onnistumatta."
Oletpas siä katkera lassukka, "miesasiamies". Lietsot säälittävää sukupuolten välistä sotaa väittämällä, että miehet ovat parempia kuin naiset ja ansaitsevat siksi erityisoikeuksia. Kannatat varmaan rodunjalostustakin, senkin natsisika.
"Vaikka nainen saisi pakit kuinka monelta mieheltä tahansa, niin häntä varsin monessa asiassa lahjakkaampi mies joutuu kuitenkin olemaan yksin paljon pitempiä aikoja ja tämä on aivan selvä fakta. Itsetuntoa kohottavaa pienoisihailua, flirttiä, kehuja ja treffiehdotuksia tulee niin paljon kuin on vain valmis vastaanottamaan; ei tarvitse kuin asettua niille alttiiksi."
Tämähän on ehdottomasti naisten syytä! Kannattaa ehdottomasti vihata naisia siitä, että saavat huomiota kanssaveljiltäsi ja joudut kilpailutilanteeseen. Naisten syytä kaikki tyystin.
"Jos mies käy vaikka jossakin erotiikkachatissä viisi vuotta, hän saa lukuisia kehuja miehiltä, mutta ei yhtään kehua tai yhteydenottoa naisilta, vaikka homo- ja bimiehet ovat pieni vähemmistö. Toki tämä sama lähestymis- ja huomiokaava pätee muuallakin."
Eli huomiota piisaa, tulee vaan vääriltä ihmisiltä?
Mies ei saa juuri ikinä mitään positiivista tunnustusta omista sukupuoliominaisuuksistaan ilman joitakin erityissuorituksia; ei riitä se, että mies on naisia parempi lukuisilla objektiivisilla kriteereillä, vaan pitäisi olla vielä muita miehiäkin parempi. Jos mies punnertaa isot painot salilla, niin miehen kaverit ehkä osaavat arvostaa sitä, mutta naiset katsovat sitä kuin kissa tiededokumenttia. Hyvin moni nuori ja salskea mies ei saa koskaan tuntea olevansa Mies toisen sukupuolen kautta, toisin kuin lähes jokainen nainen saa tuntea olevansa Nainen vain asettumalla imartelulle alttiiksi."
Sä olet sairas. Mä olen tähän sanaton. Ja se on paljon se.
"Länsimaissa nainen kuin nainen voi tehdä itselleen äpärälapsen itsekeskeisistä syistä tai keskeyttää raskauden mieheltä kysymättä, mutta joka ikinen mies on vaarassa jäädä lapsettomaksi. Ainoastaan hedelmätön nainen on vaarassa jäädä lapsettomaksi. "
Hei unohdit myös mainita, että nainen saa myös synnyttää ja imettää lasta. Jäät näistäkin paitsi ja nämä biologiset faktat ovat tietysti naisten syytä ja heitä on syytä vihata tästä epäreiluudesta. Sun pitää oikeesti perustaa joku miehillekin oikeus synnyttää-kamppanja, jos tää juttu sua häiritsee. Ehkä tiede vielä keksii jonkun raktaisun ja joudut keksimään muita tekosyitä naisvihasi lietsomiseen.
"Miehen joutuminen seksuaalisen väkivallan kohteeksi käsitetään usein hassuksi jutuksi, varsinkin jos suorittajana on nainen, ja jopa suurin osa naisista yhdistää miehen sukuelimet, varsinkin sukurauhaset, enemmän tai vähemmän rajuihin iskuihin ja muihin ikäviin asioihin; tätä asennetta perustellaan sitten epätoivoisilla aasinsilloilla. Peniksen nylkeminen onkin Suomessa sallittua siinä missä muuallakin ja naisilla lupa pitää sitä esteettisenä tai neutraalisena asiana."
Ei seksuaalinen väkivalta miestä kohtaan ole yhtään sen sallitumpaa kuin naista kohtaan. Fakta kuitenkin on, että nainen harvemmin hyökkää seksuaalisesti miehen kimppuun vahingoittaakseen, yleensä kyse on itsepuolustuksesta fyysisesti voimakkaampaa päällekävijää kohtaan.
Mitä tulee peniksen nylkemiseen, eli poikien ympärileikkaukseen, ei voi puhua oikeastaan edes samassa lauseessa tyttöjen ympärileikkausten kanssa.
"Naisten itsenäistyminen alkaa aiemmin, koska asunnon saaminen ja erilaiset matalan kynnyksen palvelualan työpaikat ovat paljon helpommin saatavilla. Tähän vielä lisäksi pakkolaitosvelvoitteiden puuttuminen, josta miehet voivat luistaa vain hyvästä syystä. Tytöt voivat myös kansainvälistyä helpommin erilaisten au pair-suhteiden kautta. "
Ei matalapalkka-alat ole miehilt kiellettyä aluetta, sinne vaan kaupan kassalle, jos tämäkin nyt aiheuttaa niin suurta kateutta. Miehillä on myös sama mahdollisuus ryhtyä au pairiksi, ei siinä ole mitään sukupuoliesteitä.
Voi lassukkaa.