Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka

Vierailija
05.08.2014 |

- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi

- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia

- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia

- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä

- käyttää xD:tä

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pist hei ap pildee? XD

Vierailija
182/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ei merkitse se ymmärtääkö autoista, mutta tykkään miehistä jotka osaavat rakentaa. Asenne on tärkein eli onko valmis opettelemaan jos on tarve. Jos on joku tilanne päällä niin silloin jos heittäytyy avuttomaksi niin siitä en pidä. Kaikki eivät osaa kaikkea, mutta jos ottaa selvää ja opettelee niin se on se juttu.

Minuun vetoaa enemmän vaikka pyöräilevä lihaksikas mies kuin autolla pötpöttävä huonokuntoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.

[/quote]

No okei 7, 8, 9, 10, 11, 12... minö vaan käyn kuumana mieheen, jolla on paljon elämänkokemusta ja joka on oppinut läksynsä koska on ollut niin paljon aikaa mokailla. Se on sellainen "auktoriteettu"juttu, mies on ns. vähän "ylempänä" minua koska on kokenut enemmän. Minä voin olla pma nuori itseni ja oppia mieheltä vanhemman ihmisen asioita ja päinvastoin.

Vierailija
184/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.

[/quote]

[/quote]

No okei 7, 8, 9, 10, 11, 12... minö vaan käyn kuumana mieheen, jolla on paljon elämänkokemusta ja joka on oppinut läksynsä koska on ollut niin paljon aikaa mokailla. Se on sellainen "auktoriteettu"juttu, mies on ns. vähän "ylempänä" minua koska on kokenut enemmän. Minä voin olla pma nuori itseni ja oppia mieheltä vanhemman ihmisen asioita ja päinvastoin.

[/quote]

Ah ihanat kirjoitusvirheeni. Ap

Vierailija
185/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka teki värikäs pariskunta -aloituksen?

Vierailija
186/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä että miksi niin monilla on kauhean hyökkäävä asenne minun mieltymyksiäni kohtaan? Minä en saisi kysellä teiltä, mutta te hyökkäätte kimppuuni siksi että en tunne vetoa samanöaiseen miestyyppiin kuin te?

Vierailija
187/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:52"]Ootko sama joka teki värikäs pariskunta -aloituksen?

[/quote]

En,

Vierailija
188/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni ihmettelee sitäkin, että joku ihan OIKEASTI tuntee vetoa 200-kiloiseen ihmiseen. Yleensä näitä ihmettelijöitä kiinnostaa että MIKÄ siinä läskissä kiehtoo, kun suurinta osaa ällöttää. Tämä on ihan sama asia :) UTELIAISUUTTA.

Vierailija
189/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kokonaisuus.

Kumma olisi jos joku mies löytää unelmien naisen, sellaisen jonka kanssa juttu luistaa, on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ulkonäkö miellyttää silmää, kaikki muu täsmää MUTTA ei osaa ommella verhoja ja on onneton keittiössä. Onko tuo mielestäsi hyvä syy erota?

Kukaan ei ole täydellinen, jokaisessa on hyvät ja huonot puolet, ja jos mies on muuten täydellinen mutta ei osaa ajaa autoa --> ei ole merkitystä koska minä osaan ajaa.

Joku ns. autotallin rasva-roope tai tee-seitse mies ei  vetoa minuun.

Vierailija
190/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:36"]

- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi

- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia

- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia

- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä

- käyttää xD:tä

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

[/quote]

Mun mies on mua vuoden nuorempi mutta sillä ei ole mitään väliä koska hän omistaa ajokortin, ajaa autoa itsevarmasti, osaa rakentaa talon ja korjata kaiken, metsästää, urheilee ja on oikein miehinen mies. Ei todellakaan käytä xD :tä.

Lisäksi että mieheni on oikein miehinen mies hän myös huomioi mut ja osaa olla mulle hellä ja huomaavainen ja saa mun tuntemaan oloni itsevarmaksi, kauniiksi ja rakastetuksi. Meidän suhde on täydellinen.

Mulla taitaa olla maailman paras mies.

Mä tietty omalta puoleltani olen naisellinen, osaan tehdä hyvää ruokaa, leipoa herkullisia leipomuksia, pidän kodin kauniina ja siistinä, hoidan ja huolehdin asiat.. Miestä hemmottelen ja huomioin.

Yhdessä tehdään kaikkea mitä vaan ikinä keksitään ja molemmilla on myös omaa aikaa, omia menoja omien kavereitten kanssa.

Seksiä saa silloin kun haluttaa. Jos toista haluttaa niin saa kyllä toisenkin haluamaan. Lähes joka päivä siis :)

Joka päivä nauretaan, hassutellaan ja nautitaan toisistamme.

Tiivistettynä siis, mun ja mieheni suhde on täydellinen vaikka mieheni on minua vuoden nuorempi :D

Vierailija
191/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuun vetoavat tietyt asiat. Osaatko itse perustella niitä sen kummemmin, kuin että ne vain tuntuvat hyvältä? Oma mieheni on minua 2 vuotta vanhempi ja olemme ennen kaikkea tasavertaisia kumppaneita. Pitkässä suhteessa (15 vuotta yhdessä) se on tärkeää. En voisi itse kuvitellakaan rinnalleni jotain setämiestä, joka "vähän opettaa tyttöä". Hyi yök. Tosin, tässä iässä 10 vuotta vanhemmat alkavat oikeasti olla aika setiä. Oma mieheni on vielä timmi ja komea. Rrauh.

Vierailija
192/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:57"]Ihminen on kokonaisuus.

Kumma olisi jos joku mies löytää unelmien naisen, sellaisen jonka kanssa juttu luistaa, on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ulkonäkö miellyttää silmää, kaikki muu täsmää MUTTA ei osaa ommella verhoja ja on onneton keittiössä. Onko tuo mielestäsi hyvä syy erota?

Kukaan ei ole täydellinen, jokaisessa on hyvät ja huonot puolet, ja jos mies on muuten täydellinen mutta ei osaa ajaa autoa --> ei ole merkitystä koska minä osaan ajaa.

Joku ns. autotallin rasva-roope tai tee-seitse mies ei  vetoa minuun.

[/quote]

Minä en vain tunne minkäänlaista vetoa aloituksen kaltaisiin miehiin. Siksi en koskaan päädy parisuhteeseen sellaisen kanssa. Eihän näitä tarvitse viedä äärimmäisyyksiin, en minäkään syty autoa rassaavasta amiksesta, vaan tavallisesta miehestä joka ajaa autoa ja tajuaa jotain niistä myös.

Vierailija
193/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"]

No minulle ei merkitse se ymmärtääkö autoista, mutta tykkään miehistä jotka osaavat rakentaa. Asenne on tärkein eli onko valmis opettelemaan jos on tarve. Jos on joku tilanne päällä niin silloin jos heittäytyy avuttomaksi niin siitä en pidä. Kaikki eivät osaa kaikkea, mutta jos ottaa selvää ja opettelee niin se on se juttu.

Minuun vetoaa enemmän vaikka pyöräilevä lihaksikas mies kuin autolla pötpöttävä huonokuntoinen.

[/quote]

..pötpöttävä :D Nyt repesin täysin..onkohan tää helle sekottanu jo aivot mut räkätin täyttä kurkkua tolle :D

Eikä tuu naurusta loppua, kiitos sulle kuka kirjoititkaan tämän, mä sain päivän naurut :)

Vierailija
194/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:03"]No sinuun vetoavat tietyt asiat. Osaatko itse perustella niitä sen kummemmin, kuin että ne vain tuntuvat hyvältä? Oma mieheni on minua 2 vuotta vanhempi ja olemme ennen kaikkea tasavertaisia kumppaneita. Pitkässä suhteessa (15 vuotta yhdessä) se on tärkeää. En voisi itse kuvitellakaan rinnalleni jotain setämiestä, joka "vähän opettaa tyttöä". Hyi yök. Tosin, tässä iässä 10 vuotta vanhemmat alkavat oikeasti olla aika setiä. Oma mieheni on vielä timmi ja komea. Rrauh.

[/quote]

Niin, siis tarkennuksena: minä olen 32 ja mies 34.

Vierailija
195/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"]

[/quote]

..pötpöttävä :D Nyt repesin täysin..onkohan tää helle sekottanu jo aivot mut räkätin täyttä kurkkua tolle :D

Eikä tuu naurusta loppua, kiitos sulle kuka kirjoititkaan tämän, mä sain päivän naurut :)

[/quote]

Ole hyvä vain :D

Vierailija
196/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:03"]No sinuun vetoavat tietyt asiat. Osaatko itse perustella niitä sen kummemmin, kuin että ne vain tuntuvat hyvältä? Oma mieheni on minua 2 vuotta vanhempi ja olemme ennen kaikkea tasavertaisia kumppaneita. Pitkässä suhteessa (15 vuotta yhdessä) se on tärkeää. En voisi itse kuvitellakaan rinnalleni jotain setämiestä, joka "vähän opettaa tyttöä". Hyi yök. Tosin, tässä iässä 10 vuotta vanhemmat alkavat oikeasti olla aika setiä. Oma mieheni on vielä timmi ja komea. Rrauh.

[/quote]

Ei tuostakaan tarvitse tehdä pervoa asiaa, vaan yksinkertaisesti se ~ 10 v kauemmin elänyt ihminen osaa enemmän, tajuaa enemmän. Hän osannee auttaa minua kodin ostamisessa ja asioissa, joista en voi vielä ymmärtä niin paljon. Ei se ole mitään pervoa pikkutyttö vs. setä-juttua.

Ja se että haluan mieheni olevan ns. "ylempänä" minua ei sekään ole mitään avuton bimbo-leikkiä. Minä en arvosta tyhmyyttä vaan rakastan näyttää, että minäosaan ja jos en osaa niin opettelen. Mutta se ajatus kokeneemmasta ja vähän fiksummasta miehestä kiihottaa minua.

Vierailija
197/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

Vierailija
198/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä em. kaltaiset miehet ovat lisäksi sellaisia yhden ilmeen tyyppejä, jotka puhuvat lähes kuiskaten ja hymähtelevät, kun muu porukka nauraa katketakseen. Tekisi mieli ravistella jotain eloa tällaisiin ihmisiin :P

Vierailija
199/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kailkihan me ollaan samasta muotista - kun MINÄ tykkään jostakin niin muidenki pitäs.

Vierailija
200/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oot aika nuori tai sitten kokematon elämässä..  Jos tykkää tuntea itsensä tyhmäksi bimboksi, ja leikkii pikku kotirouvaa joka ei osaa mitään niin siitä vaan. Kyllä sut leluksi joku äijä ottaa.