Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka
- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi
- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia
- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia
- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä
- käyttää xD:tä
Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?
Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:00"]
Ap nyt on vaikea enää uskoa ettei provoaisi tahallaan. Kukaan, joka väittää ettei elinympäristö ja muut ihmiset vaikuttaisi mitenkään minun omaan ajatteluun, ei voi olla sekä aikuinen että tosissaan. Vaikka olisi miten itsellinen ihminen niin aina se ympäristö vaikuttaa.
[/quote]
Millä tavalla sinä olet ollut muiden ohjailtavissa? Miksi et osaa ajatella omilla aivoillasi? Ap
[/quote]
Noniin, ilmiselvä provo siis... Et voi olla enää tosissasi.
[/quote]
Tai sitten sinä et vaan osaa vastata kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.
[/quote]
No okei 7, 8, 9, 10, 11, 12... minö vaan käyn kuumana mieheen, jolla on paljon elämänkokemusta ja joka on oppinut läksynsä koska on ollut niin paljon aikaa mokailla. Se on sellainen "auktoriteettu"juttu, mies on ns. vähän "ylempänä" minua koska on kokenut enemmän. Minä voin olla pma nuori itseni ja oppia mieheltä vanhemman ihmisen asioita ja päinvastoin.
[/quote]
isyyskompleksi?
[/quote]
Voi olla :) ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:10"]"Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä."
Jos kuulet useinkin olevasi lapsellinen, niin mistäköhän se voisi johtua? Kaikki muutko ovat väärässä ja sinä oikeassa?
"Ikäväkseni joudun todeta, että lapsuudenkodillani ja vanhemmillani ei ole mitään tekemistä minun ajatteluni kanssa."
Kukaan henkisesti aikuinen ei väitä tuollaista. Kuulostaa sellaiselta itsenäistymisvaiheessa olevan nuoren uholta. "Noillahan ei muhun ole mitään vaikutusta!"
[/quote]
Mitä vaikutuksia mimussa pitäisi näkyä, jotta olet tyytyväinen?? Siis nimenomaan MIELIPITEISSÄ ja ajattelutavassani.
[/quote]
Ei sinun ajatuksesi minun tyytyväisyyteeni suuremmin vaikuta, mutta vastauksena kysymykseen sanottakoon, että sellaisia vaikutuksia, että ymmärtäisit että muut ihmiset ja ympäristö vaikuttavat aina ihmiseen, mikä ei tietenkään tarkoita etteikö omaakin ajattelua voi olla. Mikä tässä nyt edelleen voi olla noin epäselvää? Taidat olla jo niin adrenaliiniryöpyn vallassa ettei järjellistä keskustelua kannata yrittääkään...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:41"]
Entäs mitäs sitten kun liittoa takana 20 vuotta ja olette "opettaneet" jo toisillenne kaiken?
[/quote]
Oppia ikä kaikki ;) ap
[/quote]Kysy siltä sun viisaalta ja elämää nähneeltä mieheltä tämä sun päätä vaivaava kysymys, sehän osaa vastata. Muiden vastaukset ei sulle näköjään kelpaa.
[/quote]
Olen sinkku? ap
[/quote]Olet varmaan pitkään jos olet yhtä rasittava jankkaaja kuin täällä. Aivan käsittämätöntä, miten ihminen ei ymmärrä viidestäkymmenestä viestistäkään mitään. Taidat olla provo, haluan uskoa, että ihminen ei voi olla oikeasti noin yksinkertainen.
[/quote]
Tai sitten tykkään keskustella asioista?
Ainoat viestit johon ap vastasi asiallisesti kertoivat hänen kärsivän isyyskompleksista, upea provo, pääsi haluamaansa aiheeseen sivutietä pitkin
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:03"]No sinuun vetoavat tietyt asiat. Osaatko itse perustella niitä sen kummemmin, kuin että ne vain tuntuvat hyvältä? Oma mieheni on minua 2 vuotta vanhempi ja olemme ennen kaikkea tasavertaisia kumppaneita. Pitkässä suhteessa (15 vuotta yhdessä) se on tärkeää. En voisi itse kuvitellakaan rinnalleni jotain setämiestä, joka "vähän opettaa tyttöä". Hyi yök. Tosin, tässä iässä 10 vuotta vanhemmat alkavat oikeasti olla aika setiä. Oma mieheni on vielä timmi ja komea. Rrauh.
[/quote]
Ei tuostakaan tarvitse tehdä pervoa asiaa, vaan yksinkertaisesti se ~ 10 v kauemmin elänyt ihminen osaa enemmän, tajuaa enemmän. Hän osannee auttaa minua kodin ostamisessa ja asioissa, joista en voi vielä ymmärtä niin paljon. Ei se ole mitään pervoa pikkutyttö vs. setä-juttua.
Ja se että haluan mieheni olevan ns. "ylempänä" minua ei sekään ole mitään avuton bimbo-leikkiä. Minä en arvosta tyhmyyttä vaan rakastan näyttää, että minäosaan ja jos en osaa niin opettelen. Mutta se ajatus kokeneemmasta ja vähän fiksummasta miehestä kiihottaa minua.
[/quote]
mitäs sitten kun se mies on opettanut sulle "kaiken". Loppuuko viehätys?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:10"]"Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä."
Jos kuulet useinkin olevasi lapsellinen, niin mistäköhän se voisi johtua? Kaikki muutko ovat väärässä ja sinä oikeassa?
"Ikäväkseni joudun todeta, että lapsuudenkodillani ja vanhemmillani ei ole mitään tekemistä minun ajatteluni kanssa."
Kukaan henkisesti aikuinen ei väitä tuollaista. Kuulostaa sellaiselta itsenäistymisvaiheessa olevan nuoren uholta. "Noillahan ei muhun ole mitään vaikutusta!"
[/quote]
Mitä vaikutuksia mimussa pitäisi näkyä, jotta olet tyytyväinen?? Siis nimenomaan MIELIPITEISSÄ ja ajattelutavassani.
[/quote]
Ei sinun ajatuksesi minun tyytyväisyyteeni suuremmin vaikuta, mutta vastauksena kysymykseen sanottakoon, että sellaisia vaikutuksia, että ymmärtäisit että muut ihmiset ja ympäristö vaikuttavat aina ihmiseen, mikä ei tietenkään tarkoita etteikö omaakin ajattelua voi olla. Mikä tässä nyt edelleen voi olla noin epäselvää? Taidat olla jo niin adrenaliiniryöpyn vallassa ettei järjellistä keskustelua kannata yrittääkään...
[/quote]
Älä vastaa ympäripyöreästi vaan anna esimerkkejä, jotta keskustelussa on jotain ideaakin. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä vastaa ympäripyöreästi vaan anna esimerkkejä, jotta keskustelussa on jotain ideaakin. Ap
[/quote]
No kuule kun tuo mitä kirjoitin on se pointti. Eikö ajattelusi yllä noin abstraktille tasolle? Kulkeeko ajattelusi korkeimmillaan sillä tasolla, että "en ole sotkuinen vaikka äiti on -> vanhempani eivät vaikuta ajatteluuni millään tavalla" tai "vanhempani eivät vaikuta ajatteluuni millään tavalla, koska enhän esim. ole sotkuinen vaikka äitini on. M.O.T."?
Mä kun yritän nimen omaan avata sitä miksi vaikutat niin teiniltä ja syy on tuo että näytät ajattelevan todella mustavalkoisesti etkä näytä ymmärtävän, että ihmiseen vaikuttaa aina hänen ympäristönsä. Kukaan ei kasva eikä elä itsellisessä tyhjiössä, et edes sinä ap-provoseni.
Mutta nyt en jaksa tuhlata tähän provoon aikaani enempää. Tack för ingenting!
Kyllä minäkin haluan ihailla miestä johon ihastun. Ehkä kun ikää tulee niin ei se autolla ajaminen riitä ihailun aiheeksi. Osaan itse monia remonttitaitoja ja odotan, että mieskin osaa. Koska itse en oikein ruuanlaitosta tykkää ihailen miehiä jotka osaavat laittaa ruokaa.
Itse ihailen älykästä, tasapainoista ja miehekästä miestä joka kykenee suojelemaan minua hätätapauksessa fyysisesti.
On se miehekästä jos mies osaa vähän remppailla ja osaa miehisiä juttuja. Itse en tunne seksuaalista vetoa mieheen, joka on vain "hyvä tyyppi." Haluan miehekkään miehen johon tunnen vetoa, en pelkkää kaverimiestä. Mitkään hipsteriukot, joilla on peukalo keskellä kämmentä eivät kiinnosta.
Anteeks piti laittaa yläpeukku Ap:lle!
Ollaan parikymppinen pariskunta ja kaikki nuo listaamasi asiat pätevät mieheeni. Lisäksi hän on mm. älykäs, mukava ja komea :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:38"]On se miehekästä jos mies osaa vähän remppailla ja osaa miehisiä juttuja. Itse en tunne seksuaalista vetoa mieheen, joka on vain "hyvä tyyppi." Haluan miehekkään miehen johon tunnen vetoa, en pelkkää kaverimiestä. Mitkään hipsteriukot, joilla on peukalo keskellä kämmentä eivät kiinnosta.
[/quote]
Seksiäkin on ollut hyvä opetella yhdessä. Nyt mieheni tietää tasan, mistä tykkään, ja toisin päin. Siksi seksielämämme on myös oikein tyydyttävää. En usko, että kestäisin seksikumpppania, jonka seksikkäin ominaisuus on se että osaa korjata auton. Autonkorjaus on minulle enemmän sitä kaveripuolta, ei sitä tehdä sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:38"]On se miehekästä jos mies osaa vähän remppailla ja osaa miehisiä juttuja. Itse en tunne seksuaalista vetoa mieheen, joka on vain "hyvä tyyppi." Haluan miehekkään miehen johon tunnen vetoa, en pelkkää kaverimiestä. Mitkään hipsteriukot, joilla on peukalo keskellä kämmentä eivät kiinnosta.
[/quote]
Totally agreed! Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:38"]On se miehekästä jos mies osaa vähän remppailla ja osaa miehisiä juttuja. Itse en tunne seksuaalista vetoa mieheen, joka on vain "hyvä tyyppi." Haluan miehekkään miehen johon tunnen vetoa, en pelkkää kaverimiestä. Mitkään hipsteriukot, joilla on peukalo keskellä kämmentä eivät kiinnosta.
[/quote]
Seksiäkin on ollut hyvä opetella yhdessä. Nyt mieheni tietää tasan, mistä tykkään, ja toisin päin. Siksi seksielämämme on myös oikein tyydyttävää. En usko, että kestäisin seksikumpppania, jonka seksikkäin ominaisuus on se että osaa korjata auton. Autonkorjaus on minulle enemmän sitä kaveripuolta, ei sitä tehdä sängyssä.
[/quote]
Ei kukaan väittänytkään autonkorjauksen olevan seksikkäin piirre. Mutta se, ettei osaa mitään hoitaa kotona ei ainakaan ole. Eikä myöskään se, että mies on tumpelo sängyssä(kin).
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kuule kun tuo mitä kirjoitin on se pointti. Eikö ajattelusi yllä noin abstraktille tasolle? Kulkeeko ajattelusi korkeimmillaan sillä tasolla, että "en ole sotkuinen vaikka äiti on -> vanhempani eivät vaikuta ajatteluuni millään tavalla" tai "vanhempani eivät vaikuta ajatteluuni millään tavalla, koska enhän esim. ole sotkuinen vaikka äitini on. M.O.T."?
Mä kun yritän nimen omaan avata sitä miksi vaikutat niin teiniltä ja syy on tuo että näytät ajattelevan todella mustavalkoisesti etkä näytä ymmärtävän, että ihmiseen vaikuttaa aina hänen ympäristönsä. Kukaan ei kasva eikä elä itsellisessä tyhjiössä, et edes sinä ap-provoseni.
Mutta nyt en jaksa tuhlata tähän provoon aikaani enempää. Tack för ingenting!
[/quote]
En ole provo vaikka SINÄ et ymmärrä mielipiteitäni. Suu käy mutta ei mitään kunnon asiaa. Jos haluatte näyttää olevanne niin paljon parempia keskustelemaan, kuin minä, niin alkakaahan kirjoittaa SYITÄ ja lopettakaa ympäripyöreä paapatus.
Ap, mua kiinnostaa, ymmärrätkö jo muita ihmisiä, jotka eivät syty samanlaisista miehistä kuin sinä? Aika paljon hyviä vastauksia olet jo saanut.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Tämä oli huono veto, koska tuo ei oikeastaan liity tippaakaan mihinkään. Miten ikäero tai muut mainitsemani asiat vaikuttavat seksimieltymyksien opetteluun? Tässä on jälleen kerran tilanne, että minut ja minun sanomiseni ymmärretään tahallaan väärin, jotta voidaan nostaa itsensä ja parisuhteensa jalustalle ja näin ollen lytätä minun mielipiteeni. Se, että minä tunnen vetoa mieheen, joka tietää autoista jotain (ja tämähän ei tarkoita auton rassaamista kuin amis konsanaan), ei liity mitenkään seksiin. On suorastaan omituista sanoa, että kiinnostus autoja kohtaan poissulkee sen, että seksi toimii. What the fuck?! Ap
Ap, miksi jokainen viestisi on niin vihainen? Miksi otat täällä yleisesti postatut asiat henkilökohtaisesti?
Eikö se ollu niin ettei tyhmiä kysymyksiä ole?! ;D hehheh