Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka

Vierailija
05.08.2014 |

- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi

- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia

- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia

- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä

- käyttää xD:tä

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

Kommentit (202)

Vierailija
161/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tehnyt havainnon, että täällä moni kirjoittaja korostaa överisti omaa parisuhdettaan, jonka miehekkäämpi osapuoli on minun mittapuullani epämiehekäs. Ei teidän tarvitse korostaa, kuinka mahtavan upeaa seksiä, romanttisia illallisia ja perusteellisia kokovartalohierontoja teidän upea, komea ja liikunnallinen miehenne teille antaa. Se, että ajaa autolla ei poissulje mahdollisuutta siihen, että liikkuu myös muutenkin kuin autolla. Se, että osaa kasata huonekalut ei poissulje sitä, että mies voi olla silti romanttinen ja tehdä kivoja illallisia. Tai se, että mies on vaikka sen 10 vuotta vanhempi ei poissulje sitä mahdollisuutta, että se mies voi olla juuri se, jonka kanssa tulee parhaiten toimeen ikinä. Kaikki vanhemmat miehet eivät ole kaljuuntuvia, rumia ukkoja, jotka haluavat pervoilla "nuoren tytön" kanssa. Se, että sinä (kuka ikinä oletkaan) pidät siitä itseäsi nuoremmasta tai max. pari vuotta vanhemmasta pojankoltiaisesta/miehestä, joka ei osaa ajaa eikä korjata kodinkoneita ei tarkoita sitä, että ne toisenlaiset miehet ovat paskaa. Ap

Vierailija
162/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:23"]

Ap, miksi jokainen viestisi on niin vihainen? Miksi otat täällä yleisesti postatut asiat henkilökohtaisesti?

[/quote]

Ehkäpä otan viestit henkilökohtaisesti siksi, että puhun täällä henkilökohtaisista mieltymyksistäni, jotka lähestulkoon jokainen tähän kommentoiva ihminen kokee asiakseen lytätä ja siihen päälle haukkua minua. Kirjoitustyylejäkin on erilaisia ja minun on ehkä tavallisestikin vähän sarkastisempi tai sellainen, että minut ymmärretään helposti väärin silloinkin, kun ei olisi aihetta. Ottaahan se vähän aivoon, että minun annetaan koko ajan ymmärtää, että olen perseestä siksi, että minulla on erilaiset mieltymykset. Tuntuu että moni täällä yrittää saada minut tuntemaan itseni tosi paskaksi ihmiseksi koska en tunnekaan vetoa ihan millaiseen mieheen tahansa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:10"]"Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä."

Jos kuulet useinkin olevasi lapsellinen, niin mistäköhän se voisi johtua? Kaikki muutko ovat väärässä ja sinä oikeassa?

"Ikäväkseni joudun todeta, että lapsuudenkodillani ja vanhemmillani ei ole mitään tekemistä minun ajatteluni kanssa."

Kukaan henkisesti aikuinen ei väitä tuollaista. Kuulostaa sellaiselta itsenäistymisvaiheessa olevan nuoren uholta. "Noillahan ei muhun ole mitään vaikutusta!"

[/quote]

Mitä vaikutuksia mimussa pitäisi näkyä, jotta olet tyytyväinen?? Siis nimenomaan MIELIPITEISSÄ ja ajattelutavassani.

[/quote]

Ei sinun ajatuksesi minun tyytyväisyyteeni suuremmin vaikuta, mutta vastauksena kysymykseen sanottakoon, että sellaisia vaikutuksia, että ymmärtäisit että muut ihmiset ja ympäristö vaikuttavat aina ihmiseen, mikä ei tietenkään tarkoita etteikö omaakin ajattelua voi olla. Mikä tässä nyt edelleen voi olla noin epäselvää? Taidat olla jo niin adrenaliiniryöpyn vallassa ettei järjellistä keskustelua kannata yrittääkään...

[/quote]

Älä vastaa ympäripyöreästi vaan anna esimerkkejä, jotta keskustelussa on jotain ideaakin. Ap

[/quote]

En ole tuo aiempi kirjoittaja. Olen 24-v ja ymmärtääkseni aivojeni kehitysvaihe on vielä hiukan kesken, mutta jos saan valaista tätä aiemman kirjoittajan pointtia sinulle niin kuten minä asian ymmärtäisin. Olen siis aiemman kirjoittajan kanssa yhtämieltä siitä, että on turha väittää etteikö muut kanssaeläjät, yhteiskunta ja kulttuuri vaikuttaisi ajatusmaailmaamme ja päätöksiimme.

Otetaanpa esimerkki: Kuljet kadulla, hieman nälkäisenä ehkä. Satut ravintolan x kohdalla kuulemaan keskustelun, jossa ravintolan ruokaa kehutaan. Jos päätät mennä sisään niin tsädäm -> ulkopuolisen mielipide on vaikuttanut omaan päätökseesi.

Toinen esimerkki: Kerrot, että lapsuudessasi ihailit isääsi kovasti. Hänen tietojaan, taitojaan ja kykyä olla sekä tuki ja turva, että kädentaitoja osaava miehekäs mies. Mies joka neuvoo ja opettaa sinulle sen minkä itse taitaa. Olet siis oppinut, että tässäpä on oiva miehen malli, otanpa tuollaisen itsekin isona miehekseni. Jos taas nämä ihailemasi ominaisuudet ovat puuttuneet, kaipaat siltikin juuri tuollaista miestä viereesi. Kummin tahansa, lapsuutesi kokemukset näissä asioissa ovat vaikuttaneet mieltymyksiisi.

Vierailija
164/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:24"] Se, että sinä (kuka ikinä oletkaan) pidät siitä itseäsi nuoremmasta tai max. pari vuotta vanhemmasta pojankoltiaisesta/miehestä, joka ei osaa ajaa eikä korjata kodinkoneita ei tarkoita sitä, että ne toisenlaiset miehet ovat paskaa. Ap

[/quote]

Samat sanat sinulle, sinun mittapuullasi epämiehekkäät miehet eivät välttämättä ole paskaa. Tässä ketjussahan ei ollut kyse sinun mielipiteistäsi tai miesmaustasi, vaan nimenomaan muiden. Kysyit itse, mitä joku näkee miehessä, jolla ei ole ajokorttia ym. Vastaus oli, että mies on romanttinen, hyvä sängyssä, komea, urheilullinen ja hänen kanssaan tulee parhaiten toimeen ym. ym., MUTTA sillä autonkorjaustaidolla ei ole paskankaan väliä. Mitä vielä kaipaat?

Vierailija
165/202 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 05:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 04:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:17"]Jännä että naisia kiihottaa ajatus siitä että olen rassannut autoja jo kymmenen kesäsestä asti. Muistuupa mieleeni se kesä, kun kusin kuuman moottorin päälle ja se sihisi lämpimät höyryt silmille.

Siinä pappan kanssa naureskeltiin ja pappa rökäs tupakkan mällit koneelle ja tokas että se on ny sillä sollennoidu se kones.

T: 11cm mies

[/quote]ap on sinkku, kannattaa sopia treffit;)

[/quote]

Paitsi että vaimoni on töissä EU:lla ja hänellä on hyvä palkka. Meillä on 7 lasta. Muuten ihan ok suunnitelma.

[/quote]

No voi että, kauhea menetys. Ap

[/quote]

Ei hätää. Se menee iän myötä ohitse. Löydät varmasti ihan hyvän oman ikäisen miehen jolla on autokortti ja jos yhdessä säästätte niin saatte myös auton, jossa on tilaa koiralle ja kahdelle lapselle. Jos mies ei osaa vaihtaa mäntää tai kluck akselia niin viette auton korjaamolle molle molle ja asiat hoituvat.

T: 11cm mies

[/quote]

Kaikilla miehilläni on ollut auto ja ajokortti, koiraa en halua :) - ap

[/quote]

Ei ne miehet kysele sitä haluatko koiraa vai et. Jos mies haluaa koiran tai maastoauton maastokuvioituna niin sinä olet hiljaa ja kuuntelet kun mies kertoo millainen auto oli Commandolla elokuvassa Commando.

Vierailija
166/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]OK, nyt riittää, tämä oli minun paras trolli tähän mennessä. Kiitos osallistujille ja hyvää yötä. :) -ap

[/quote]

Ja jollain on hauskaa :) Minähön valvon vielä monta tuntua ja keskustelen täällä. Ap

[/quote]Lapsellista kirjoitella toisen nimissä. - Oikea ap

[/quote]

Niinpä, kyllä te jaksatte. Ap, tällä kertaa oikea

Vierailija
167/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- minä en ole bimbo, avuton tai mitään muutakaan vastaavaa

- en etsi miesystävää, joka toimii kakkosisänä minulle

- en edellytä mieheltä ajotaitoa, remppataitoja ja muita vastaavia siksi, että minä en osaa, olen tyhmä ja avuton kakara joka tarvitsee kaiken tehtynä puolesta. minä edellytän em. asioita siksi, että haluan miehen osaavan VÄHINTÄÄN samat asiat kuin minäkin, ja mielellään enemmänkin. tosin, itse en osaa rempata ja huonekalujen kasaaminen yksin ei onnistu. mutta se ei ole syy, miksi odotan mieheltä kyseistä taitoa. vaan yksinkertaisesti se, että koen epämiehekkääksi miehen, joka ei sellaista asiaa osaa. aivan samantekevää, osaanko minä vai en.

- kukaan muu ei ole mikään sanomaan minulle, mitä piirteitä minä pidän kiihottavana nyt tai tulevaisuudessa. Minä tykkään vanhemmista miehistä, minä koen kiihottavana sen, että miehellä on enemmän tietoa ja taitoa, mikä on luonnollista, kun elinvuosiakin on enemmän kuin minulla. Minusta on mielenkiintoista ja hauskaa, kun mies kertoo 10 vuotta sitten kun... -tarinoita, kun samanikäinen tai nuorempi tyyppi osaa kertoa tyyliin vuoden takaisesta kännimokastaan. Ja kun minä en jostain syystä vain tunne vetoa samanikäisiin tai nuorempiin. Tai aavistuksen verran vanhempiin. Pitää olla kunnolla ikäeroa, minä en voi sille mitään, sellainen minä vain olen. Onneksi siinä ei ole mitään väärää.

- Minä et etsi miehestä mitään OPETTAJAA, minä haluan tasavertaisen tyypin, joka TARVITTAESSA osaa neuvoa minua tekemästä typeriä virheitä ISOISSA asioissa ja jonka mielestä on kivaa oppia myös nuoren ajatusmaailmasta minun kauttani. On suorastaan ällöttävää, miten jotkut onnistuvat vääntämään tästäkin asiasta jotain pervoa. Kun minä olen halukas seksiin ja parisuhteeseen vanhemman miehen kanssa, niin se on kaukana jostain pervosta "vanha ukko vähän opettaa nuorta tyttöä ;)" -leikistä. Huh huh.

Vierailija
168/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikkasi tai sen puute on jo suorastaan hämmentävää. Samaan hengenvetoon kun itse yhdistät esim. ne autotaidot seksikkyyteen, et suo muiden tekevän samoin. Samalla logiikalla kun itse kerrot miten ei voisi vähempää kiinnostaa joku peukalo keskellä kämmentä -mies, loukkaannut syvästi jos joku kuvailee ihannemiestään joka ei vastaa sinun ihannemiestäsi, ja otat tosiaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä sen ja koet, että "no niin ton mielestä siis mun miesmaku on ihan paska ja mä olen paska ihminen, hirveää keskustelua!""

Ensinnäkin kuka vittu tässä on LOUKKAANTUNUT? :D

Ja kun on se niin kumma kun ei mene simppelit asiat jakeluun millään... joku kommentoi jotain tyyliin "en halua miestä, jonka ainoa seksikäs piirre on autonkorjaustaito." No öö, ei yksi piirre tee kenestäkään seksikästä, uunot! Mutta yksi puuttuva piirre voi tehdä miehestä epäseksikkään. Teidän ei myöskään tarvitse kommentoida lukematta. Minä en ole missään kohdassa sanonut, että sytyn autoa RASSAAVALLE bemariamikselle joka lesoilee autollaan ja ajelee pillurallia. Minä olen sanonut syttyväni miehestä, joka on minua vanhempi, kokeneempi, fiksu ja osaa ajaa ja tehdä kotihommia. Siihen sisältyy remppahommat sekä ruuanlaitto ja siivous. Mies joka osaa em. asiat EI OLE automaattisesti seksikäs. mutta mies, joka EI OSAA em. asioita ON automaattisesti epäseksikäs. Ap

Vierailija
169/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä käyt kuumana sellaisiin miehiin, mistä pidät, muut käyvät kuumina toisenlaisiin. Voiko tämä olla yksinkertaisempaa?

Vierailija
170/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?

Vierailija
171/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?

[/quote]

No eipä ole.

Vierailija
172/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:39"]Käyttää.. mitä? Anteeksi kun vanha ei älyä.

[/quote]XD on hymiö.

Vierailija
173/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

[/quote]Tyhmiä kyselevät ihmiset ovat turn off.

Vierailija
174/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:38"]Ja kailkihan me ollaan samasta muotista - kun MINÄ tykkään jostakin niin muidenki pitäs.

[/quote]

Kysymyksen voi tajuta oikein tai tahallaan väärin. Kysyin, että MIKÄ niissä sellaisissa miehissä kiehtoo? Haluan ymmärtää päinvastaista ajattelutapaa kuin itselläni on. Tosin oma makuni ei ole muuttumassa mihinkään.

Vierailija
175/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

[/quote]

Yööörghh

Vierailija
176/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:38"]Ja kailkihan me ollaan samasta muotista - kun MINÄ tykkään jostakin niin muidenki pitäs.

[/quote]

Kysymyksen voi tajuta oikein tai tahallaan väärin. Kysyin, että MIKÄ niissä sellaisissa miehissä kiehtoo? Haluan ymmärtää päinvastaista ajattelutapaa kuin itselläni on. Tosin oma makuni ei ole muuttumassa mihinkään.

[/quote]itä ihmeen YMMÄRTÄMISTÄ siinä oikein on? Ja mikä ajattelutapa on "kuumana käyminen"?

Vierailija
177/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.

Vierailija
178/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ekahan vastasi kaikkiin sun kysymyksiin. Ei se niin mene, että me rakastetaan niitä, joilta puuttuu jotain tiettyjä ominaisuuksia.

Vierailija
179/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:38"]Ja kailkihan me ollaan samasta muotista - kun MINÄ tykkään jostakin niin muidenki pitäs.

[/quote]

[/quote]

No eipä voi kauhean tarkkaan sanoa mikä viehättää kun tässä ei ole esimerkkinä jotain tiettyä yksilöä.

Toisessa ihmisessä voi viehättää vaikka ulkonäkö, huumorintaju, äly, yhteiset kiinnostuksen kohteet, kiltteys, kusipäisyys, terveelliset elämäntavat, rappiolliset elämäntavat.. Tätäkö hait?

Vierailija
180/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:39"]..oot aika nuori tai sitten kokematon elämässä..  Jos tykkää tuntea itsensä tyhmäksi bimboksi, ja leikkii pikku kotirouvaa joka ei osaa mitään niin siitä vaan. Kyllä sut leluksi joku äijä ottaa.

[/quote]

Joo en kyllä leiki tyhmää :) älyän monista asioista mutta esim. matikka, kemia ja historia ovat aihealueita joissa olen PASKA. Samoin politiikka. Jos mies tietää em. aiheista paljon niin nam. Itse tajuan sisustamisen, psykologian, vaatteiden, vähän myös autojen, elektroniikan ja lain päälle. Olen ylpeä tiedoista ja taidoista joita minulla on, mutta minusta on kuumaa, jls mies tietää vielä vähän enemmän. :)