Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka
- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi
- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia
- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia
- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä
- käyttää xD:tä
Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?
Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:53"]
Se oli erittäin hyvä pointti ja havainnollistus joltakin, että entäs sitten homot, lesbot, biseksuaalit jne. Kuinka ylivoimaista heidän mieltymyksiään on ymmärtää, ja vielä oleellisempaa, kuinka mielekästä/relevanttia olisi pohtia vaikkapa, että "kertokaa nyt mikä ihme teihin muihin naisiin voi toisissa naisissa vedota, kun itse tykkään miehisistä miehistä enkä tajua miten joku voi tykätä naisista". Sinäkään ap et osaa sen paremmin selittää omia mieltymyksiäsi kuin että sinä nyt vaan satut tykkäämään semmoisesta kuin tykkäät. Miten voit olettaa, että muut osaisivat selittää omia mieltymyksiään sinulle jotenkin perustellen, kun omien mieltymystesi perusteluksi riittää se että sinä nyt vaan olet sitä mieltä.
[/quote]
Minä olen tietääkseni moneen otteeseen jo kertonut, miksi tykkään siitä mistä tykkään. Edelleen se on se, että minusta on kiihottavaa että mies on kokenut elämässä enemmän ja osaa vähän enemmän kuin minä. Sitten kun minulle on ajankohtaista ostaa asunto, on kivaa jos mies osaa vähän auttaa asiassa ja kertoa, miksi olen tekemässä hyvän tai huonon päätöksen. Tämä kun on asia, josta minulla ei vielä ole kokemusta ja minua noin 10 vuotta vanhemmalla miehellä todennäköisesti on. Samoin minusta on kivaa, kun mies haastaa minut älyllisesti ja hänen kauttaan opin asioista, joista minua ei kiinnosta lukea kirjoista. Ei sillä, että minua saisi kaikista aiheista kiinnostumaankaan. Mutta paljon mielekkäämpää on oppia juttelemalla kuin pänttäämällä kirjoista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:00"]
Ap nyt on vaikea enää uskoa ettei provoaisi tahallaan. Kukaan, joka väittää ettei elinympäristö ja muut ihmiset vaikuttaisi mitenkään minun omaan ajatteluun, ei voi olla sekä aikuinen että tosissaan. Vaikka olisi miten itsellinen ihminen niin aina se ympäristö vaikuttaa.
[/quote]
Millä tavalla sinä olet ollut muiden ohjailtavissa? Miksi et osaa ajatella omilla aivoillasi? Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:53"]
Se oli erittäin hyvä pointti ja havainnollistus joltakin, että entäs sitten homot, lesbot, biseksuaalit jne. Kuinka ylivoimaista heidän mieltymyksiään on ymmärtää, ja vielä oleellisempaa, kuinka mielekästä/relevanttia olisi pohtia vaikkapa, että "kertokaa nyt mikä ihme teihin muihin naisiin voi toisissa naisissa vedota, kun itse tykkään miehisistä miehistä enkä tajua miten joku voi tykätä naisista". Sinäkään ap et osaa sen paremmin selittää omia mieltymyksiäsi kuin että sinä nyt vaan satut tykkäämään semmoisesta kuin tykkäät. Miten voit olettaa, että muut osaisivat selittää omia mieltymyksiään sinulle jotenkin perustellen, kun omien mieltymystesi perusteluksi riittää se että sinä nyt vaan olet sitä mieltä.
[/quote]
Minä olen tietääkseni moneen otteeseen jo kertonut, miksi tykkään siitä mistä tykkään. Edelleen se on se, että minusta on kiihottavaa että mies on kokenut elämässä enemmän ja osaa vähän enemmän kuin minä. Sitten kun minulle on ajankohtaista ostaa asunto, on kivaa jos mies osaa vähän auttaa asiassa ja kertoa, miksi olen tekemässä hyvän tai huonon päätöksen. Tämä kun on asia, josta minulla ei vielä ole kokemusta ja minua noin 10 vuotta vanhemmalla miehellä todennäköisesti on. Samoin minusta on kivaa, kun mies haastaa minut älyllisesti ja hänen kauttaan opin asioista, joista minua ei kiinnosta lukea kirjoista. Ei sillä, että minua saisi kaikista aiheista kiinnostumaankaan. Mutta paljon mielekkäämpää on oppia juttelemalla kuin pänttäämällä kirjoista.
[/quote]niin eli haluat jonkun joka neuvoo ja auttaa - kuulostaa siis isähahmolta. Minulle vanhemmat ovat niitä jotka tuolloin neuvoivat ja auttoivat ja mies se jonka kanssa haparoin ja opettelin YHDESSÄ uutta kasvaen yhdessä vanhemmiksi. Ei ole pakko haluta sitä mitä itse halusin mutta herra S.Freudilla olisi voinut olla mielenkiintoisia juttutuokioita kanssasi
Aika isot odotukset sulla on vanhemmista miehistä, että ne osais ja myös jaksais tehdä kaikenlaista :) Ei ne taidot kartu automaattisesti iän myötä, ja vanhemmat ei oo koskaan ymmärtäneet nuorempien juttuja täysin. Ollakseen tee-se-itse-mies ei tarvi olla iäkäs.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:24"]
Ja millähän perusteella?
[/quote]
En ole tuo jolle vastasit, mutta vastaan koska tein saman huomion. Sellainen "minuun ei muiden mielipiteet vaikuta, ja minä olen itsenäinen ajatteleva ihminen" -tyyppinen paatos nyt vaan vaikuttaa aika nuoren ihmisen uholta. Ensinnäkin ei niin nuorella on toisaalta se oma itsenäisyys ihan luontainen ja itsestäänselvä juttu ja toisaalta taas on myös ymmärrys siitä, että kyllä se ympäristö omaan ajatteluun vaikuttaa, jopa aikuisena, puhumattakaan lapsuuden kasvuympäristön vaikutuksista. Samaten tuo jotenkin kiihkeä suhtautumisesi tähän asiaan ja provosoitumisesi vaikuttaa vähän teiniltä.
[/quote]
Niin minkähän ikäiseksi olet minut nyt mieltänyt? Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä. Miksi minun ei voida antaa osallistua keskusteluun tasavertaisesti vaan kaikki, mitä sanon pitää ampua alas vain siksi, että mielipiteeni eroavat muiden mielipiteistä ja koska on vaan kivaa vähän naljailla toiselle?
Ikäväkseni joudun todeta, että lapsuudenkodillani ja vanhemmillani ei ole mitään tekemistä minun ajatteluni kanssa. Vanhemmillani on ollut joskus vähän inhottava tapa kommentoida rumasti telkkarissa näkyviä tyyppejä, mutta minusta ei ole tullut samanlaista. En ole rasisti enkä katso nenänvartta pitkin ihmisiä, jotka ovat eri kokoisia tai -näköisiä kuin minä. Eivät minunkaan vanhempani mitään kamalia ole, mutta itse olen ollut kyllä paljon suvaitsevaisempi erilaisuutta kohtaan.
Lisäksi vaikka äitini on epäsiisti en itse ole koskaan pitänyt kyseistä asiaa normaalina enkä seuraa äitini esimerkkiä asiassa.
Olen aina tuonut reippaasti ilmi olevani ateisti ja jos minulle on yritetty syöttää uskontojuttuja olen sanonut kiitos, mutta ei kiitos, en usko enkä tule uskomaan.
Olen siis ihan itse ajatteleva ihminen, niin uskomatonta kuin se onkin.
[/quote]aploodit! Upeaa että et ole sottapytty kuten äitisi joka tarkoittaa sitä että olet AIKUINEN johon muiden mielipiteet ei vaikuta;) ja ei se fyysinen ikä aina kulje käsikädessä henkisen kanssa
[/quote]
Mikä tuossa vittuilussa on niin hienoa? Se oli yksi esimerkki joka osoitti sen, että en ole aivoton robotti joka on muiden ohjailtavissa ja jonka luonteen ja ajatukset määrittää joku muu kuin minä itse. Ap
[/quote]
Juuri tuo mustavalkoisuus on se mikä tekee teinimäisen vaikutelman. Se, että jos puhutaan ympäristön vaikutuksesta ihmiseen sinä koet sen tarkoittavan sitä, että joku muu määrittää sinun ajatuksesi. Ihan kuin se olisi joko-tai, että jos ns. myönnät että ympäristö ja muut ihmiset vaikuttavat sinuun niin se tarkoittaisi että sinulla ei olisi omaa ajattelua ollenkaan. Kysyit tuossa aiemmin minkä ikäiseksi olen sinut mieltynyt. En tietenkään tiedä minkä ikäinen olet, mutta se vaikutelma joka viesteistäsi tulee muistuttaa sitä mustavalkoisuutta jollaista minulla oli joskus teini-iässä. Ihan vaan viestien perusteella jos pitäisi veikata niin sanoisin että alle 20 tai max 22.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:41"]
Entäs mitäs sitten kun liittoa takana 20 vuotta ja olette "opettaneet" jo toisillenne kaiken?
[/quote]
Oppia ikä kaikki ;) ap
[/quote]Kysy siltä sun viisaalta ja elämää nähneeltä mieheltä tämä sun päätä vaivaava kysymys, sehän osaa vastata. Muiden vastaukset ei sulle näköjään kelpaa.
[/quote]
Olen sinkku? ap
[/quote]Olet varmaan pitkään jos olet yhtä rasittava jankkaaja kuin täällä. Aivan käsittämätöntä, miten ihminen ei ymmärrä viidestäkymmenestä viestistäkään mitään. Taidat olla provo, haluan uskoa, että ihminen ei voi olla oikeasti noin yksinkertainen.
Kyllä mulle olisi hieman turn off. Tykkään kun mies osaa korjata juttuja kotona ja auttaa, jos autossa on jotain pikkuvikaa. Oma miesystäväni tarjoutuu aina vaihtamaan renkaatkin mulle autosta. En yleensäkään pidä kovin nuorista miehistä tai miehistä, jotka eivät ole vanhanajan miehisiä miehiä.
"Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä."
Jos kuulet useinkin olevasi lapsellinen, niin mistäköhän se voisi johtua? Kaikki muutko ovat väärässä ja sinä oikeassa?
"Ikäväkseni joudun todeta, että lapsuudenkodillani ja vanhemmillani ei ole mitään tekemistä minun ajatteluni kanssa."
Kukaan henkisesti aikuinen ei väitä tuollaista. Kuulostaa sellaiselta itsenäistymisvaiheessa olevan nuoren uholta. "Noillahan ei muhun ole mitään vaikutusta!"
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]niin eli haluat jonkun joka neuvoo ja auttaa - kuulostaa siis isähahmolta. Minulle vanhemmat ovat niitä jotka tuolloin neuvoivat ja auttoivat ja mies se jonka kanssa haparoin ja opettelin YHDESSÄ uutta kasvaen yhdessä vanhemmiksi. Ei ole pakko haluta sitä mitä itse halusin mutta herra S.Freudilla olisi voinut olla mielenkiintoisia juttutuokioita kanssasi
[/quote]
Ehkä se on sitten niin. En minä ole koskaan ollut superläheinen oman isäni kanssa, vaikka hänessäkin on piirteitä, joita ihailin nuorempana.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:10"]"Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä."
Jos kuulet useinkin olevasi lapsellinen, niin mistäköhän se voisi johtua? Kaikki muutko ovat väärässä ja sinä oikeassa?
"Ikäväkseni joudun todeta, että lapsuudenkodillani ja vanhemmillani ei ole mitään tekemistä minun ajatteluni kanssa."
Kukaan henkisesti aikuinen ei väitä tuollaista. Kuulostaa sellaiselta itsenäistymisvaiheessa olevan nuoren uholta. "Noillahan ei muhun ole mitään vaikutusta!"
[/quote]
Mitä vaikutuksia mimussa pitäisi näkyä, jotta olet tyytyväinen?? Siis nimenomaan MIELIPITEISSÄ ja ajattelutavassani.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:23"]
Aloituksessa on kaikki piirteet, jotka miellän epämiehekkäiksi, ja olen vaan vähän ihmetellyt, että mistä se miehisyys sitten kumpuaa tyttöystävän silmiin?
Jos kumppanit ovat iältään, kiinnostuksiltaan ja osaamiseltaan täysin samalla viivalla niin mikä se on joka toisessa sitten vetoaa? Riittääkö se, että toisella on pimppi ja toisella pippeli? Tätä en ymmärrä.
[/quote]
Kaikki eivät erityisesti edes kaipaa miehekästä miestä. Minulle riittää, että kumppanini on huipputyyppi ja läheisin ystäväni. Ei tarvitsisi edes olla sitä penistä, mikä tahansa elin käy.
On upeaa, että voimme jakaa elämässämme kaiken, koska ymmärrämme toisiamme niin hyvin. Meillä on samoja harrastuksia, keskustelemme yhdessä paljon eri asioista, olemme yhdessä opetelleet uudet asiat, esim. pankkilainat, asunnon korjaamiset ym. Katsoimme pienenä samoja lastenohjelmia, joten nyt on yhteisiä nostalgiakokemuksia, kun omat lapset ovat pieniä.
En vaihtaisi mieheen, joka vain opettaisi minulle asioita. Mieskin haluaa oppia uutta, joten opimme yhdessä, ja opimme tasapuolisesti toisiltamme. Ap, mitä (tuleva) miehesi saa sinulta, jos sinä opit häneltä kaiken?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:10"]"Provosoidun siitä, että noin yleensäkin kun keskustelen asioista ihmisten kanssa, ja minulla kun on yleensä aina kärkkäät mielipiteet.. niin minun puheeni lytätään ja joukolla hoetaan, että minun mielipiteeni ovat huonoja ja vääriä ja olen lapsellinen ja ties mitä."
Jos kuulet useinkin olevasi lapsell[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:08"]Kyllä mulle olisi hieman turn off. Tykkään kun mies osaa korjata juttuja kotona ja auttaa, jos autossa on jotain pikkuvikaa. Oma miesystäväni tarjoutuu aina vaihtamaan renkaatkin mulle autosta. En yleensäkään pidä kovin nuorista miehistä tai miehistä, jotka eivät ole vanhanajan miehisiä miehiä.
[/quote]
Oho, kaikki eivät lyttääkään minua mielipiteineni. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:00"]
Ap nyt on vaikea enää uskoa ettei provoaisi tahallaan. Kukaan, joka väittää ettei elinympäristö ja muut ihmiset vaikuttaisi mitenkään minun omaan ajatteluun, ei voi olla sekä aikuinen että tosissaan. Vaikka olisi miten itsellinen ihminen niin aina se ympäristö vaikuttaa.
[/quote]
Millä tavalla sinä olet ollut muiden ohjailtavissa? Miksi et osaa ajatella omilla aivoillasi? Ap
[/quote]
Noniin, ilmiselvä provo siis... Et voi olla enää tosissasi.
Jännä että naisia kiihottaa ajatus siitä että olen rassannut autoja jo kymmenen kesäsestä asti. Muistuupa mieleeni se kesä, kun kusin kuuman moottorin päälle ja se sihisi lämpimät höyryt silmille.
Siinä pappan kanssa naureskeltiin ja pappa rökäs tupakkan mällit koneelle ja tokas että se on ny sillä sollennoidu se kones.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:23"]
Aloituksessa on kaikki piirteet, jotka miellän epämiehekkäiksi, ja olen vaan vähän ihmetellyt, että mistä se miehisyys sitten kumpuaa tyttöystävän silmiin?
Jos kumppanit ovat iältään, kiinnostuksiltaan ja osaamiseltaan täysin samalla viivalla niin mikä se on joka toisessa sitten vetoaa? Riittääkö se, että toisella on pimppi ja toisella pippeli? Tätä en ymmärrä.
[/quote]
Kaikki eivät erityisesti edes kaipaa miehekästä miestä. Minulle riittää, että kumppanini on huipputyyppi ja läheisin ystäväni. Ei tarvitsisi edes olla sitä penistä, mikä tahansa elin käy.
On upeaa, että voimme jakaa elämässämme kaiken, koska ymmärrämme toisiamme niin hyvin. Meillä on samoja harrastuksia, keskustelemme yhdessä paljon eri asioista, olemme yhdessä opetelleet uudet asiat, esim. pankkilainat, asunnon korjaamiset ym. Katsoimme pienenä samoja lastenohjelmia, joten nyt on yhteisiä nostalgiakokemuksia, kun omat lapset ovat pieniä.
En vaihtaisi mieheen, joka vain opettaisi minulle asioita. Mieskin haluaa oppia uutta, joten opimme yhdessä, ja opimme tasapuolisesti toisiltamme. Ap, mitä (tuleva) miehesi saa sinulta, jos sinä opit häneltä kaiken?
[/quote]
Tästö näkee, kuinka vähän ihmiset lulevat ketjua ja kuinka paljon keksivät asioita päästään. Minä olen koko ajan toistanut sitä, että haluan oppia mieheltä JA päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:17"]Jännä että naisia kiihottaa ajatus siitä että olen rassannut autoja jo kymmenen kesäsestä asti. Muistuupa mieleeni se kesä, kun kusin kuuman moottorin päälle ja se sihisi lämpimät höyryt silmille.
Siinä pappan kanssa naureskeltiin ja pappa rökäs tupakkan mällit koneelle ja tokas että se on ny sillä sollennoidu se kones.
[/quote]ap on sinkku, kannattaa sopia treffit;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:17"]Jännä että naisia kiihottaa ajatus siitä että olen rassannut autoja jo kymmenen kesäsestä asti. Muistuupa mieleeni se kesä, kun kusin kuuman moottorin päälle ja se sihisi lämpimät höyryt silmille.
[/quote]ap on sinkku, kannattaa sopia treffit;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:23"]
[/quote]
[/quote]
Tästö näkee, kuinka vähän ihmiset lulevat ketjua ja kuinka paljon keksivät asioita päästään. Minä olen koko ajan toistanut sitä, että haluan oppia mieheltä JA päinvastoin.
[/quote]
*Tästä ja *lukevat
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]En mä tajua miksi miehen pitäisi olla noin paljon vanhempi. Mun mies täyttää kyllä nuo muut kriteerit (tosin älykkyys meillä aika tasoissa eikä tuo mies mitään tyhmempää katselisikaan), mutta on 5v nuorempi. Hyvä näin, koska naiset elää kauemmin.
[/quote]
No okei 7, 8, 9, 10, 11, 12... minö vaan käyn kuumana mieheen, jolla on paljon elämänkokemusta ja joka on oppinut läksynsä koska on ollut niin paljon aikaa mokailla. Se on sellainen "auktoriteettu"juttu, mies on ns. vähän "ylempänä" minua koska on kokenut enemmän. Minä voin olla pma nuori itseni ja oppia mieheltä vanhemman ihmisen asioita ja päinvastoin.
[/quote]
isyyskompleksi?