Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestääköhän tälläinen liitto?

Vierailija
01.09.2014 |

avomiehen kanssa asuttu yhdessä vasta 8kk mutta usein saadaan riita aikaiseksi ihan mitättömistä asioista. Eilen illalla tuli riita ihan hölmöstä asiasta ja tänään taas uudestaan eri aiheesta. Normaalisti riidat johtuu väärinymmärryksestä.. 

tänään sanoin miehelle että jos en löydä työpaikkaa täältä niin olisi parempi että muutetaan toiseen kaupunkiin jossa meillä molemmilla on hyvät mahdollisuudet saada työtä. Mies suhtautui nahkeasti ja sanoi ettei voi muuttaa mihinkään vain minun takiani.

Me tapasimme tuossa toisessa kaupungissa aikoinaan, minä asuin siellä. Kun sain opiskelut loppuun, muutin miehen luokse tänne mutta en ole löytänyt työtä yhden pienen pätkän jälkeen. Mies haluisi etsiä ensi vuonna parempaa työpaikkaa ja ehdotin että aletaan katsomaan ensivuodelle tuolta toisesta, isommasta kaupungista ja jos molemmilla tärppää niin muuttaisimme. Mies vain hokee, että katsotaan myöhemmin kun on ajankohtaista ja että työpaikka pitää olla valmiina ennen kuin voi muuttaa JA hän ei voi muuttaa vain minun vuokseni.

Suutuin tuosta. Ennen sanoi että hän voi asua ihan missä vaan, kunhan on töitä. en saa selvää että voiko tosissaan etsiä työpaikkaa ja olla valmis muuttamaan vai ei..Miksi sanoo että katsellaan niitä työpaikkoja sitten kun on sen aika ja ettei voi muuttaa minun vuokseni...Mä käsitän tuon niin, että jos mä löydän työpaikan sieltä, niin hän ei voi muuttaa kanssani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/2 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärtänyt tuota sepustusta, mutta joka tapauksessa: it takes two to tango. Eli molempien on tehtävä töitä parisuhteen eteen, ei voi olettaa että toinen aina joustaa ja painuu tossun alle. Pidä miehesi kanssa nyt vakava keskustelu, niin saat käsityksen hänen käsityksistään parisuhteen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla