Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.

Vierailija
26.07.2021 |

Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä

Kommentit (319)

Vierailija
81/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat ikäisiäsi eikä jäätävässä humalassa, joko et osaa lopettaa kun nainen sanoo ei kiitos, olet itsekin umpikännissä tai olet jotenkin pelottava tai hyvin epäsiisti.

Minä en yleensä puutu näihin parinmuodostusjankkauksiin, mutta nyt teen poikkeuksen.

Valehtelet harvinaisen härskisti.

Käsittämätön perseily on naisille normi, jos miehen naama nyt ei vaan jostain syystä satu miellyttämään.

Eikä tällä ole tekemistä miehen huonon käytöksen kanssa.

Vain jos kyseessä on teinipissikset tai pahimman luokan rääväsuut. Minä en suostu uskomaan, että aikuinen, asialliselta vaikuttava nainen, joka toivottavasti on jo ensinnäkin silmiin katsomalla lähettänyt viestin, että saa lähestyä, alkaisi perseillä kun mies sanoo moi ja kysyy miten ilta menee/mitä kuuluu tms. En usko.

Vierailija
82/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat ikäisiäsi eikä jäätävässä humalassa, joko et osaa lopettaa kun nainen sanoo ei kiitos, olet itsekin umpikännissä tai olet jotenkin pelottava tai hyvin epäsiisti.

Minä en yleensä puutu näihin parinmuodostusjankkauksiin, mutta nyt teen poikkeuksen.

Valehtelet harvinaisen härskisti.

Käsittämätön perseily on naisille normi, jos miehen naama nyt ei vaan jostain syystä satu miellyttämään.

Eikä tällä ole tekemistä miehen huonon käytöksen kanssa.

Naiselle on ilmeisesti tarpeeksi loukkaavaa, jos mies ei ole komea. Silloin on oikeutettua käyttäytyä törkeästi.

Hae apua. Toi käytös viittaa mt-ongelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku logistinen systeemi, joka helpottaisi ja nopeuttaisi pariutumista. Tämä arvuuttelu on aikamoista ajanhukkaa. Joku vilkkuvalo, jossa merkki parin etsinnästä sekä tietenkin TASO merkintä, että vain samantasoiset tai korkeammat ymmärtävät lähestyä. Jäisi niin paljon aikaa muuhun.

Usko tai älä niin neuronormaaleilla ihmisillä sellainen on. He osaavat lukea sen verran elekieltä, että tietävät, kannattaako mennä juttusille vai ei.

Vierailija
84/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommahan menee käytännössä näin kun puhutaan tilanteesta jossa mies lähestyy naista:

- Pitkä ja komea mies voi sönköttää lähestulkoon mitä tahansa järjetöntä skeidaa, ja on silti ihan hyvä mahdollisuus että nainen on ns. vastaanottavainen miehelle

- tavismies pääsääntöisesti torjutaan, välillä tylysti ja välillä ystävällisesti, mutta oikeanlainen lähestyminen oikeassa tilanteessa saattaa aina silloin tällöin jopa onnistua. 50 kertaa kun koittaa niin muutama saattaa onnistua...

- lyhyt ja ruma mies: älä edes yritä. Ihan oikeasti.

Naisilla on oikeus valita seuransa. Ihan täysin.

Tavismiehet oikeassa elämässä ovat parisuhteessa. Eivät haukkumassa naisia netissä siitä, että nämä suostuvat suhteisiin vain miesten kanssa, joiden kanssa haluavat suhteisiin.

Vierailija
85/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommahan menee käytännössä näin kun puhutaan tilanteesta jossa mies lähestyy naista:

- Pitkä ja komea mies voi sönköttää lähestulkoon mitä tahansa järjetöntä skeidaa, ja on silti ihan hyvä mahdollisuus että nainen on ns. vastaanottavainen miehelle

- tavismies pääsääntöisesti torjutaan, välillä tylysti ja välillä ystävällisesti, mutta oikeanlainen lähestyminen oikeassa tilanteessa saattaa aina silloin tällöin jopa onnistua. 50 kertaa kun koittaa niin muutama saattaa onnistua...

Ihanko oikeasti

Jos et ole saanut naiselta merkkiä lähestyä, niin älä lähesty ketään naisya missään, koska nainen pitää sinua potentiaalinen r ......na. Koska se on meidän todellisuutta. Ja jos et tiedä mikä se merkki on niin unohda naisdt- sinusta ei ole suhteeseen.

Sinun pitäisi nyt kyllä saada aloittajan lisäksi apua ongelmiisi.

Ehkäpä jokin ryhmäterapian muoto?

Vierailija
86/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku logistinen systeemi, joka helpottaisi ja nopeuttaisi pariutumista. Tämä arvuuttelu on aikamoista ajanhukkaa. Joku vilkkuvalo, jossa merkki parin etsinnästä sekä tietenkin TASO merkintä, että vain samantasoiset tai korkeammat ymmärtävät lähestyä. Jäisi niin paljon aikaa muuhun.

Autismitutka piippaa jälleen. Eikä autismissa olisi muuten mitään vikaa ellei tätä jätettäisi hoitamatta.

Vierailija
87/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ehkä ymmärrä, mutta mulla usein tulee raiskatuksi tulemisen pelko kun random mies tulee iskemään. Varsinkin jos mies tulee iskemään illalla, mies lauma tulee iskemään, mies lähtee seuraamaan tai mies koskettelee ilman lupaa kun yrittää iskeä...

Kun mies menee treffeille, hän pelkää, että nainen nauraa hänelle.

Kun nainen menee treffeille, hän pelkää, että mies tappaa hänet.

Tuntematon on uhka. Onko sinulla ap naisia ystävinä? Onko miehiä? Epäilen, että sosiaalisissa taidoissa on nyt melkoisesti puutteita.

Paljonko sinulla on kokemusta naisten pokaamisesta miehenä?

Olen nainen. Olen kyllä pokannut muutaman naisen, mutta se on eri asia.

Vastaan lähtökohtaisesti aina miehen lähestymisyritykseen ystävällisesti, sillä

– kiva mies ansaitsee sen. Moni on tosi viehättävä, mutta en harrasta sivusuhteita. Teen myös selväksi, että syy on olosuhteessa, ei emotionaalisen riskin ottaneensa herrasmiehessä. Tilanteet päättyvät flirttiin hymyyn.

– potentiaalisesti vaarallinen mies jättää minut todennäköisemmin rauhaan. En tietenkään halua kuulla sitä uhkailua ja huorittelua, joka seuraa neutraalia, ei välttämättä edes tylyä eitä.

Viimeksi olen toivottanut miehen helvettiin vuonna 2018. Juhlimme työporukalla erästä saavutusta baarissa. Mies kävi kiinni, ehdotti anaaliseksiä ja vaati rahaa alkoholiin. Ja tietenkin huoritteli, kun en suostunut.

Miten siis lähestyt naisia, ap?

Vierailija
88/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Vierailija
89/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistathan ap eleistä ensin, että toista osapuolta kiinnostaa? Itse olen onnistunut ns. iskemisessä ihan arjestakin useammankin kerran, mutta en koskaan mene juttelemaan naiselle joka ei jotenkin katso takaisin tai elehdi sillä tavalla, että hän on vähintään utelias minun suhteen. Jos nainen jota olen katsonut kiinnostuneeena katsoo esim. pois, alkaa kävellä nopeammin tai on vaan täysin ilmeetön, en häiritse. Jos hän katsoo takaisin vähän pidempään, ehkä hymyilee aavistuksen tms niin sitten saatan mennä juttelemaan. 

En ole koskaan saanut noin karua vastausta että olisi käsketty painua h*lvettiin, haistateltu tms. Kohteliaita kieltäytymisiä olen toki saanut, mutta ne ei ole mitenkään loukkaus. Esim. "sä vaikutat kivalta mutta mulla on jo miesystävä", tai "en nyt juuri halua seuraa". 

Vierailija
90/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Mun käytökseen liittyy traumat. Mua on hyväksikäytetty lapsena ja 2x aikuisena. Viimeisimmällä kerralla ex sujautti saunaolueeseen tyrmäystippoja.

En halua olla missään tekemisissä miesten kanssa.

Keskityn käymään traumaterapiassa.

Vierailija
91/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli iskenyt äitiini silmät kahvilassa ja lähtenyt perään. Ellei tämä olisi sattunut 70-luvulla pikkukaupungissa, minä olisin varmaan jäänyt syntymättä kun äitini olisi pelästynyt ja huutanut että painu hyypiö he""iin!

Parempi luultavasti olisikin, kun et olisi syntynyt.

Vierailija
92/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole käytöstapoja.

Sinulla on vapaus valita, että ketä menet iskemään- eikö minulla ole naisena oikeus valita, että kenen annan minua iskeä.

Mikä oikeus sinulla on käskeä painumaan helvettiin?

Ihan kaikki oikeudet.

Vierailija
93/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti

Jos et ole saanut naiselta merkkiä lähestyä, niin älä lähesty ketään naisya missään, koska nainen pitää sinua potentiaalinen r ......na. Koska se on meidän todellisuutta. Ja jos et tiedä mikä se merkki on niin unohda naisdt- sinusta ei ole suhteeseen.

Sinun pitäisi nyt kyllä saada aloittajan lisäksi apua ongelmiisi.

Ehkäpä jokin ryhmäterapian muoto?

Saisit samanlaisen vastaanoton köyhässä kehitysmaassakin viimeistään sen jälkeen kun kertoisit olevasi haluton elättämään/maksamaan. Ympäri maapalloa naiset tahtovat tulla kohdelluksi ihmisinä,eivät tahdottomina objekteina.

Vierailija
94/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kohteliaasta käytöksestäsi huolimatta käskee painua helvettiin, niin usko pois, sellaista naista et halua tunteakaan.

Vierailija
95/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hassua? Eihän tämä ketju millään tavalla kumoa sitä toivetta, että miehet tulisivat juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Vierailija
96/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vapaus valita, että ketä menet iskemään- eikö minulla ole naisena oikeus valita, että kenen annan minua iskeä.

Mene maksulliselle, jos haluat näyttelijän. Kellään ei ole mitään velvoitetta antaa.

Eli sinä koet oikeutetuksi käyttäytyä törkeästi, jos toinern ihminen ei miellytä sinua?

Vierailija
97/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene maksulliselle, jos haluat näyttelijän. Kellään ei ole mitään velvoitetta antaa.

Eli sinä koet oikeutetuksi käyttäytyä törkeästi, jos toinern ihminen ei miellytä sinua?

Olet tunkeutunut kysymättä mun henkilökohtaiselle alueelle, joten kyllä.

Vierailija
98/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki oikeudet.

Hae apua. Toi käytös viittaa mt-ongelmiin.

Vierailija
99/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneåly. Siksi et menesty naismaailmassa.

Hae apua tuohon sinun miesvihaasi.

Vierailija
100/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni. Näille autisteille se EI pitää ilmaista hyvin selkeästi, tai ei mene perille.

Jos sinulle on oikeus ehdotella, minulla on ihan taatusti oikeus antaa pakit.

AP:n lähestymisiä tuskin kukaan on kaivannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi