Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on voimakastahtoinen ihminen?

Vierailija
26.07.2021 |

Olen viestitellyt eksäni kanssa, josta erosin jo 30 vuotta sitten. Hän kirjoittaa moneen kertaan olleensa voimakastahtoinen ihminen ja sanoo, että myös hänen molemmat avioliittonsa kariutuivat hänen voimakastahtoisuutensa takia. Että nyt hän osaisi jo käsitellä vaimojaan paljon paremmin, mutta on liian myöhäistä.

Mies pyrkii vanhuuden vaivoissaan rakentamaan suhteemme uudelleen edes ystävyystasolle. Olen vapaa, mutta en halua ruveta omaishoitajaksi. Mies vakuuttelee, että ei ole enää se, jollaisena hänet tunsin. Mies oli täys mullqvisti, kun olimme yhdessä.
Onko jokin muuttunut, kun hän vakuuttaa että ei ole enää voimakastahtoinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan kysymyksessä olisi narsisti? Mies on sössinut kaikki naissuhteensa pitäen itseään suhteen keskipisteenä ja naista satelliittina, joka pyörii hänen ympärillään.

Vierailija
2/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kysymään asiaa mieheltä itseltään.

Vastaukseni otsikon kysymykseen on, että äärimmäisen rasittava jyrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna sijaa muiden mielipiteille. Minäminäminä tahdon.. niin kuin pikkulapsi. Naamioi aikuisiän uhman "voimakastahtoisuuden" alle.

Vierailija
4/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run. Ex on ex syystä. Jos ette eronneet ystävinä/ ole olleet ystäviä nämä vuodet, on sitä turha lämmitellä. Voisin niin kuvitella, että mun ex voisi tehdä noin.

Vierailija
5/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kysymään asiaa mieheltä itseltään.

Vastaukseni otsikon kysymykseen on, että äärimmäisen rasittava jyrä.

Viestittelymme jatkuu ja tavallaan olen jo kysynytkin pariin kertaan sitä, millainen ihminen hän on nykyään. Sanoo vain, että ei ole samanlainen kuin aikaisemmin.

Mies ehdottaa, että tapaisimme kavokkain niin saisin paremman käsityksen hänestä. Itse en ainakaan vielä ole valmis tapaamiseen. Hän on kiinnostunut suhteen uudistamisesta, minä lähinnä hämmästelen, että miksi otti yhteyttä. Joka päivä tulee 1-2 pitkää sähköpotiviestiä häneltä. AP

Vierailija
6/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Run. Ex on ex syystä. Jos ette eronneet ystävinä/ ole olleet ystäviä nämä vuodet, on sitä turha lämmitellä. Voisin niin kuvitella, että mun ex voisi tehdä noin.

Ei erottu ystävinä. Hän rakastui opiskelutoveriinsa ja jätti minut kuin nallin kalliolle, vaikka asuttiin yhdessä - eli ei ollut mikään kevytseurustelusuhde. AP

Vierailija
7/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas tahtoiset ihmiset ovat usein hieman vaikeita sosiaalisessa mielessä.On vain olemassa yksi sallittu mielipide/näkemys,jota ns. Voimakastahtoinen ajaa läpi, sisältää usein tosi mustavalkoisen ajatus maailman.Kehitysvammaisilla yleisempää,joten onko siinä jonkin sortin sosiaalisesta vammasta kyse?Kun ei kyetä ajattelemaan asioita toisten kantilta?

Vierailija
8/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erottu ystävinä. Hän rakastui opiskelutoveriinsa ja jätti minut kuin nallin kalliolle, vaikka asuttiin yhdessä - eli ei ollut mikään kevytseurustelusuhde. AP

Miksi uhraat vielä ajatustakaan tälle miehelle? Lopetat vain yhteydenpidon välittömästi ja jatkat omaa elämääsi. Jos haluat parisuhteen, niin etsit jonkun kunnollisen kumppanin, etkä ala lämmittelemään tuollaista!

Vierailija
9/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin on että "voimakastahtoinen"=kus.ipää! Ei se muuksi muutu vaikka yrittää kuorruttaa sitä jonkin "voimakastahtoisuuden" nimiin.

Vierailija
10/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakastahtoisuus ei nyt tässä taida olla se ongelma ollenkaan. Näyttää siltä, että mies oli täys kuspää, nyt on ottanut yhteyttä ja ap jostain ihmeen syystä on alkanut ajatella, että jospa siitä tällä kertaa tulisi jotain. Nyt kaivat sen itsekunnioituksen sieltä naftaliinista ja unohdat koko äijän!

Vierailija
11/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhraat vielä ajatustakaan tälle miehelle? Lopetat vain yhteydenpidon välittömästi ja jatkat omaa elämääsi. Jos haluat parisuhteen, niin etsit jonkun kunnollisen kumppanin, etkä ala lämmittelemään tuollaista!

Ihminen voi muuttua paljon 30 vuodessa. Ehkä kannattaa katsoa eikä heti katkaista?

Vierailija
12/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit tutustua uudelleen johonkuhun, jonka olet tuntenut joskus puoli elämää sitten ja silloinkin saanut näpeillesi? Suotta nyt tarjoat mitään sympatiaa ja empatiaa tällä tyypille, käske ostaa laillistetun terapeutin palveluita ja toivota hyvää loppuelämää.

Mitä sinä saat siitä, että autat ja kuuntelet? Jotakuta täysin tuntematonta.

Vierailija
13/15 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi muuttua paljon 30 vuodessa. Ehkä kannattaa katsoa eikä heti katkaista?

Jos minun 30 vuoden takainen poikaystäväni (joka jätti minut kuin "nallin kalliolle" ja oli suhteen ajan täys ääliö ja kuvailee itseään "voimakastahtoiseksi") ottaisi yhteyttä ihan puun takaa, niin kyllä alkaisi epäilyttää ja vahvasti. Mikä tuossa kuviossa millään tavalla ennustaisi hyvää ihmissuhdetta?

Vierailija
14/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu narssisseja löytyy minun mieheni oli juuri sellainen,  hän alisti vähätteli muita ja puhui vain itsestään eikä mistään voitu keskustella hän vaan teki itsekkäitä päätöksiä  minä kyllästyin tälläiseen menoon ja jätin hänet 13 vuoden jälkeen . Ikävä kyllä olen törmännyt moniin ihmisiin jotka puhuvat vaan itsestään ja tekemisisistään joten ystäväpiiristäni löytyy  myös näitä itseään täynnä olevia ihmisiä.

Vierailija
15/15 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan kysymyksessä olisi narsisti? Mies on sössinut kaikki naissuhteensa pitäen itseään suhteen keskipisteenä ja naista satelliittina, joka pyörii hänen ympärillään.

Ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän