Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.

Vierailija
26.07.2021 |

Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä

Kommentit (319)

Vierailija
301/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa aina näiden keskustelujen palstauli-invaasiot.

Kun puhutaan naisten lähestymisestä, niin eiköhän naiset ole juuri niitä asiantuntijoita, jotka tietävät mikä tekniikassa mättää ja mikä ei ja osaavat sanoa mistä jokin ongelma johtuu?

Palstauli kuitenkin tietää omasta mielestään aina kaiken parhaiten ja taas on ketju täynnä jotain i n c e l splaining roskaa.

Vierailija
302/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei enää mun iässä tarvi enää kärvistellä aloituksen kanssa. Juttu tulee spontaanisti, itsestään ventovieraille. Jopa tuntemattomat,turistit kysyvät apua kadulla. Mielestäni on kuitenkin epäkypsää sekä töykeää haistatella ko.tapauksessasi sinulle. Voi olla , että haistattelijalla on huono itseluottamus ja naista lähestyessäsi hän häpeää kavereidensa( naisporukassa) sitä, että joku ei silmää miellyttävä lähestyy häntä. Mutta yksin ollessaan tilanne voisi olla toinen naisella. Itse, kun olen antanut pakit, olen aina ystävällisesti sanonut ei kiitos, olen varattu. Sitä ennen juteltu niitä näitä ja kuulosteltu mitä juttusille tulleella mielessä. Kertaakaan ei yksikään mies ole tylysti sanonut minulle. Käyttäytyä pitää osata ! Lempeä torjunta on ihan paras. Älä luovuta vielä, jos olet normaali terve mies. On vielä naisia joille on opetettu käytöstavatkin. Lapsuudestahan se kaikki lähtee.

Nuorena naisena hyvin nopeasti oppii, että tylyt ja ehdottomat pakit on nopein tapa päästä ei-toivotuista tungettelijoista eroon. Lisäksi ei ole mitään kiinnostusta lätistä turhia joidenkin randomi ukkojen kanssa. Korjattu

Joo. Kohtelias EI ja jos vielä erehtyy säälistä hymyilemään sille, niin se hyypiö luulee, että nainen vaan leikkii vaikeaa, ja nyt pitää painaa päälle. Se voi seurata pitkäänkin, ja kun sille lopulta selviää että EI oikeasti tarkoittaa EI, se on jo niin vihainen että voi olla väkivaltainenkin..

Jos alkaa seuraamaan niin kai aikuisena osaat rajasi tehdä selväksi ja yhteys vaikka poliisiin.

Kyllä itsevarma ihminen pääsee eroon ahdistavista vainoajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vilpittömästi tuntuu pahalta sinun puolestasi, että saat asialliseen ja mielenkiintoiseen aloitukseesi tällaista sontaa vastaukseksi, mitä tämä ketju on taas täynnä.

Olen itsekin nuori nainen ja monesti miettinyt tuota ihan samaa kuin sinä. Kaveriporukan seurassa yöelämässä tai muualla olen monta kertaa nähnyt vierestä, kun mukavan oloinen nuorimies tulee juttelemaan jollekin kaverilleni, mutta kaverini vastaa siihen juuri aloituksesi kaltaisella haistattelulla. Olen aina ihmetellyt tätä.

Kysyt syytä tuolle naisten käytökselle. Vierestä tätä seuranneena minusta näyttää siltä, että nuo haistattelevat tytöt ovat juuri niitä epävarmimpia, narsistisimpia, masentuneimpia, ylimielisimpiä, tms. He ovat muutenkin itsekeskeisiä ja ylimielisiä, sitä itse tajuamatta. He haluavat että joku heidän haaveidensa mies olisi heistä kiinnostunut, mutta kuka tahansa ei saa lähestyä. Jos aloitteen tekevä mies ei täytä jotain tiettyjä ulkoisia kriteereitä, ei esim. ole tarpeeksi pitkä, tarpeeksi komea, tai jotain, niin sillä miehellä ei näiden kavereitteni mielestä ole mitään merkitystä ihmisenä. Siksi sille miehelle saa puhua miten inhottavasti vaan. Vierestä seuranneena näyttää myös siltä, että se tuntematon mies on hyvä paikka purkaa omaa pahaa oloa. Kun heillä on itsellään paha olla, nauttivat siitä, että pääsevät torjumaan miehen ja mahdollisimman ilkeästi. Eli melkoisen keskenkasvuista touhua. Vastaavanlaista ilkeämielisyyttä ja vahingoniloa näkee esim. tällä palstalla joissain keskusteluissa.

Ap, hyvä puoli tässä on se, että tuo heidän käytös karsii tehokkaasti p*skapäät. Näet heti kättelyssä mitä ovat ihmisenä, kun he eivät edes yritä esittää mukavaa ihmistä. Miksi edes haluaisit seurustella noin sisäisesti ruman ihmisen kanssa, mitä nuo naiset ovat? Kaikki naiset ei ole tuollaisia, mutta moni saattaa olla. Itse torjun miesten lähestymisen aina ystävällisesti, vaikka olenkin varattu.

Sinä et ole naista nähnytkään :D perus kaulapartajamppa kirjoittelemassa ”näin naisena olen tismalleen samaa mieltä kilttimiesten kanssa”-fantasioitaan.

Niinpä :D. Kaulapartajamppa ei kuitenkaan huomaa epäloogisuuttaan siinä että nainen kuitenkin on kaveri noin sisäisesti rumien naisten kanssa :D. Ei oikeasti jantterit kannata larpata sellaisten ihmisten elämää joilla on ihmissuhteita jos niistä ei ole mitään kokemusta. Siitä jää aina kiinni.

Vierailija
304/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei enää mun iässä tarvi enää kärvistellä aloituksen kanssa. Juttu tulee spontaanisti, itsestään ventovieraille. Jopa tuntemattomat,turistit kysyvät apua kadulla. Mielestäni on kuitenkin epäkypsää sekä töykeää haistatella ko.tapauksessasi sinulle. Voi olla , että haistattelijalla on huono itseluottamus ja naista lähestyessäsi hän häpeää kavereidensa( naisporukassa) sitä, että joku ei silmää miellyttävä lähestyy häntä. Mutta yksin ollessaan tilanne voisi olla toinen naisella. Itse, kun olen antanut pakit, olen aina ystävällisesti sanonut ei kiitos, olen varattu. Sitä ennen juteltu niitä näitä ja kuulosteltu mitä juttusille tulleella mielessä. Kertaakaan ei yksikään mies ole tylysti sanonut minulle. Käyttäytyä pitää osata ! Lempeä torjunta on ihan paras. Älä luovuta vielä, jos olet normaali terve mies. On vielä naisia joille on opetettu käytöstavatkin. Lapsuudestahan se kaikki lähtee.

Sinä et ole nainen. Kun oikea nainen tietää, että läheskään kaikille se kohtelias EI ei mene jakeluun. Mitä omituisemman oloinen hyypiö, sitä tiukemmin sille pitää sanoa, tai saa riesan roikkumaan kannoilleen vaikka kuinka pitkäksi aikaa.

Tyypit jotka ei ymmärrä sanatonta viestintää, harvoin ymmärtää sitä ystävällistä sanallistakaan.

Tästä hyvä esimerkki oli lehtijuttu jossa sinkkumies valitteli pariutumisvaikeuksiaan ja naisten nirsoutta. Mainitsinkohan tämän jo tässä ketjussa tai jossain muussa. No joka tapauksessa kertoi että oli useita kertoja yrittänyt saada jotain naista ymmärtämään oman parhaansa mutta ei. Hänellä ei ilmiselvästi ollut mitään hajua sitä ettei hänen käytöksensä ja asenteensa ole ok.

Vierailija
305/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan miesten ongelmana itsereflektion puute. Se on ok hakea omaan silmää miellyttävää kumppania, mikä ei ole okei on että aletaan riehumaan pitkin kyliä ettet saa huomiota halutulta kohderyhmästä nimeltään kauniit naiset.

Muuten.. Eikö tonttu muista viimeisintä topaa jossa NAISELLE sanottiin just tosta itsereflektiosta? Jokainen voi asettaa rimansa mihin huvittaa muistaessaan, ettei pysty pakottamaan ketään tykkäämään itsestään.

Muistin virkistykseksi sekin topa päättyi melkolailla siihen kun ko. aloittajaa pyydettiin miettimään onko tällä tarjota jotain mitä hänen hakemansa miehet useimmiten hakee.

Samaa pyydetään nytkin.

Vierailija
306/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tinder ei tuota tulosta, niin ei kai siinä muu auta kuin livelähestymiset. Ei kai se mikään erityisempi naisten toive ole vaan ihan vain vinkki miehille, joilla tinderistä ei löydy mitään. 

En tiedä, millaisia keinoja olet kokeillut, mutta ap, suosittelen, että hölläät vähän otettasi. Älä ota naisten lähestymisestä tehtävää vaan aloita siitä, että alat lähestyä monenlaisia ihmisiä, miehiä, vanhuksia, työkavereita, asiakkaita, naapureita jne. Tee siitä tapa, että kassajonossa hymyilet muille jonottajille ja katsot vastaantulijoita silmiin. Aloita läpättämällä turhanpäiväisyyksiä ihmisille, jotka näyttävät olevan avoimia kuuntelemaan. Kahvilan linjastolla sano toiselle asiakkaalle, että onpas hyvän näköisiä leivoksia, minkähän näistä ottaisi. Kaupan vihannesosastolla sano, että kotimaiset tomaatit ovat maukkaita. Bussissa sano vierustoverille, että hänellä on lämpimän näköiset lapaset. Lääkärin vastaanottohuoneessa sano, että missäs tässä näkee vuoronumeron. Ei tarvitse pitää pitkiä puheita, mutta madallat sitä kynnystä avata suusi. Jotkut ihmiset lähtevät keskustelemaan, jotkut eivät eikä tarvitsekaan. Pääasia on, että totut avaamaan suusi rennosti ja huolettomasti. Tällä tavalla pääset kokemaan erilaisia ihmisten reaktioita ja pikkuhiljaa opit lukemaan erilaisia kehonkieliä. Opit myös itse vastaanottamaan paremmin mahdolliset torjunnat (jotkut saattavat mulkoilla, että mitä tuo nyt höpöttelee). 

Kun tästä tulee sinulle tutumpi toimintamalli, se naisten lähestyminenkään ei ole niin vaikeaa. Mutta silloin sinun pitää muistaa, että et tee siitä lähestymisestä yhtään sen vaativampaa kuin nuo muutkaan lähestymiset. Älä keksi valmiita vuorosanoja vaan heität rennosti, jotain siihen tilanteeseen sopivaa. Äläkä odota, että heti keskustelu lähtee jatkumaan. Se voi loppua tai hiljentyä, mutta se on ok. Hän ei sitten vain ole juttutuulella. Eli pääasia on, että et tee lähestymisestä mitään tehtävää, jonka suoritat vaan ajattele pikemminkin, että nytpäs haluan sanoa tuolle ihmiselle jotain kivaa, kun tässä satutaan olemaan. 

Tämä. Samaa olen itse joskus yrittänyt ehdottaa. Ehdotukseni on vaiettu kuoliaaksi ja niin käy todennäköisesti tällekin kommentille. Ja lopputuloksena samat heebot tekevät vuodesta toiseen samoja ihmetteleviä avauksia siitä, miksi naiset eivät lämpene heidän lähestymisilleen.

Ja niinhän siinä kävi.

Kaksi kysymystä/ehdotusta saa aina saman vastaanoton, hiljaisuuden:

- se, onko kavereita

- se, että pyrkisi kehittämään sosiaalisia taitoja juttelemalla ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa

Jotkut uskovat pystyvänsä juoksemaan ennen kuin osaavat edes kävellä. Jos ei osaa jutella edes ulkonäöltä tutun lähikaupan kassan kanssa tai ottaa kontaktia puhekaveria toivoviin mummoihin ja pappoihin, niin on aika mahdotonta saada luonteva, rento kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.

Jos ei ole edes kavereita, niin on aika mahdotonta että sellaisilla sosiaalisilla taidoilla ja elämäntavoilla löytyy elämänkumppania.

Tuo on hyvä neuvo ja toimintamalli monelle. Itse en yleisesti ole kiinnostunut vieraista ihmisistä. Eli olen kyllä kiinnostunut kavereideni seurasta ja olen kiinnostunut naisista, jos heissä on jotain minua kiehtovaa vetovoimaa, mutta en vain jaksa alkaa jaarittelemaan ventovieraiden kanssa. Tiedän, pitäisi muuttaa itseään, ja olen sitä joskus kokeillutkin, mutta onko sen arvoista, että väkisin yrittää olla jotain muuta kuin on? Itse olen mielummin aito, ja pidän aidoista ihmisistä. Jos joku ihan oikeasti on sellainen luonteeltaan, että juttelee minulle ja se on hänelle luontaista, niin kyllä minä voin keskustella, jos tilanne sen sallii. Ja jos erikseen sovin treffit kiinnostavan naisen kanssa, niin tottakai silloin keskustelen ja olen kiinnostunut, mutta ventovieraita en yleensä noteeraa millään tavalla, koska ei vain kiinnosta.

No jos ei vain kiinnosta, niin sitten voit myös unohtaa ne naiset. Juuri tuon takia sinusta ei pidetä, jos suhtaudut ihmisiin tuolla tavalla. Ne naiset ovat myös ihmisiä ja jos sinulla on tuollainen asenne, eivät ne naisetkaan sinusta pidä. 

Kiitos neuvosta. Se on hyvä, että sinä päätät, minkälainen ihmisen kuuluu olla.

MIssäs sanoin mitään tuollaista? Sanoin vain, että jos et itse pidä ihmisistä, et voi odottaa, että hekään pitävät sinusta. 

Vierailija
307/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tinder ei tuota tulosta, niin ei kai siinä muu auta kuin livelähestymiset. Ei kai se mikään erityisempi naisten toive ole vaan ihan vain vinkki miehille, joilla tinderistä ei löydy mitään. 

En tiedä, millaisia keinoja olet kokeillut, mutta ap, suosittelen, että hölläät vähän otettasi. Älä ota naisten lähestymisestä tehtävää vaan aloita siitä, että alat lähestyä monenlaisia ihmisiä, miehiä, vanhuksia, työkavereita, asiakkaita, naapureita jne. Tee siitä tapa, että kassajonossa hymyilet muille jonottajille ja katsot vastaantulijoita silmiin. Aloita läpättämällä turhanpäiväisyyksiä ihmisille, jotka näyttävät olevan avoimia kuuntelemaan. Kahvilan linjastolla sano toiselle asiakkaalle, että onpas hyvän näköisiä leivoksia, minkähän näistä ottaisi. Kaupan vihannesosastolla sano, että kotimaiset tomaatit ovat maukkaita. Bussissa sano vierustoverille, että hänellä on lämpimän näköiset lapaset. Lääkärin vastaanottohuoneessa sano, että missäs tässä näkee vuoronumeron. Ei tarvitse pitää pitkiä puheita, mutta madallat sitä kynnystä avata suusi. Jotkut ihmiset lähtevät keskustelemaan, jotkut eivät eikä tarvitsekaan. Pääasia on, että totut avaamaan suusi rennosti ja huolettomasti. Tällä tavalla pääset kokemaan erilaisia ihmisten reaktioita ja pikkuhiljaa opit lukemaan erilaisia kehonkieliä. Opit myös itse vastaanottamaan paremmin mahdolliset torjunnat (jotkut saattavat mulkoilla, että mitä tuo nyt höpöttelee). 

Kun tästä tulee sinulle tutumpi toimintamalli, se naisten lähestyminenkään ei ole niin vaikeaa. Mutta silloin sinun pitää muistaa, että et tee siitä lähestymisestä yhtään sen vaativampaa kuin nuo muutkaan lähestymiset. Älä keksi valmiita vuorosanoja vaan heität rennosti, jotain siihen tilanteeseen sopivaa. Äläkä odota, että heti keskustelu lähtee jatkumaan. Se voi loppua tai hiljentyä, mutta se on ok. Hän ei sitten vain ole juttutuulella. Eli pääasia on, että et tee lähestymisestä mitään tehtävää, jonka suoritat vaan ajattele pikemminkin, että nytpäs haluan sanoa tuolle ihmiselle jotain kivaa, kun tässä satutaan olemaan. 

Tämä. Samaa olen itse joskus yrittänyt ehdottaa. Ehdotukseni on vaiettu kuoliaaksi ja niin käy todennäköisesti tällekin kommentille. Ja lopputuloksena samat heebot tekevät vuodesta toiseen samoja ihmetteleviä avauksia siitä, miksi naiset eivät lämpene heidän lähestymisilleen.

Ja niinhän siinä kävi.

- se, onko kavereita

- se, että pyrkisi kehittämään sosiaalisia taitoja juttelemalla ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa

Jotkut uskovat pystyvänsä juoksemaan ennen kuin osaavat edes kävellä. Jos ei osaa jutella edes ulkonäöltä tutun lähikaupan kassan kanssa tai ottaa kontaktia puhekaveria toivoviin mummoihin ja pappoihin, niin on aika mahdotonta saada luonteva, rento kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.

Jos ei ole edes kavereita, niin on aika mahdotonta että sellaisilla sosiaalisilla taidoilla ja elämäntavoilla löytyy elämänkumppania.

Tuo on hyvä neuvo ja toimintamalli monelle. Itse en yleisesti ole kiinnostunut vieraista ihmisistä. Eli olen kyllä kiinnostunut kavereideni seurasta ja olen kiinnostunut naisista, jos heissä on jotain minua kiehtovaa vetovoimaa, mutta en vain jaksa alkaa jaarittelemaan ventovieraiden kanssa. Tiedän, pitäisi muuttaa itseään, ja olen sitä joskus kokeillutkin, mutta onko sen arvoista, että väkisin yrittää olla jotain muuta kuin on? Itse olen mielummin aito, ja pidän aidoista ihmisistä. Jos joku ihan oikeasti on sellainen luonteeltaan, että juttelee minulle ja se on hänelle luontaista, niin kyllä minä voin keskustella, jos tilanne sen sallii. Ja jos erikseen sovin treffit kiinnostavan naisen kanssa, niin tottakai silloin keskustelen ja olen kiinnostunut, mutta ventovieraita en yleensä noteeraa millään tavalla, koska ei vain kiinnosta.

No jos ei vain kiinnosta, niin sitten voit myös unohtaa ne naiset. Juuri tuon takia sinusta ei pidetä, jos suhtaudut ihmisiin tuolla tavalla. Ne naiset ovat myös ihmisiä ja jos sinulla on tuollainen asenne, eivät ne naisetkaan sinusta pidä. 

Olen edelleenkin sitä mieltä että tarviit apua. Sysäät omia ongelmia naisten niskaan etkä suostu katsomaan peiliin.

En minä ole mitään sysännyt. Sanoin tuon kommentin, mutta en sitä aiemmin mitään. Ei kaikki ole yhtä sosiaalisia, vaikka siitä voisikin olla hyötyä monessa tilanteessa. Minulla on silti kavereita ja osaan tietyissä tilanteissa tutustua ihmisiin. Ei minun tarvitse alkaa kiinnostumaan ventovieraista ja heittämään läppää. Itse sysäät jotain omaa elämäntapaasi väkisin minulle.

No sinähän tässä itse niitä neuvoja kyselet. Jos haluat elämäntavan, jossa sinulla on nainen, sinun pitää haluta se elämäntapa ihan itse. Jos olet päättänyt elää ilman naista niin fine, ei kukaan sinulle tyrkytä väkisin yhtäkään naista. 

Vierailija
308/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joskushan ne sun kaveritkin on olleet ventovieraita ihmisiä kenestä et ole ollut lainkaan kiinnostunut.

Eikä siinä, kenenkään ei tarvitse jutella kenellekkään jos ei halua, mutta orastaa tuo selkeästi vedetty jakoviiva "epäkiinnostavien ihmisten"(miehet), ja kiinnostavien naisten välillä. Avarra horisonttia.

Tämä antaa myös kuvan melko esineellistävästä ennakkoasenteesta erityisesti naisia kohtaan.

Hyväksy sinäkin, että on erilaisia ihmisiä. Kaikki eivät avartele horisonttia, vaan tutustuvat omalla tavallaan. On varmasti naisiakin, jotka eivät jaksa usein olla vieraiden ihmisten kanssa tekemisissä. Jotkut meistä vaan on introvertimpiä. Koita hyväksyä se.

Sivusta, kenelläkään ei ole varmasti mitään sitä vastaan että henkilö on ääri-introvertti. Mutta asia on eri silloin kun siitä seuraa se että mies kuluttaa täällä jäätävät määrät aikaa mollaten vastakkaista sukupuolta ilmiöistä jotka johtuvat hänen omista luonteenpiirteistään ja valinnoistaan. Ei ne muutkaan lähdetä siitä että koko maailman täytyy sopeutua meidän erityispiirteisiin.

Sivusta, se että täällä keskustellaan, ei tarkoita, että yksi sama henkilö on kaikkien kommenttien takana. Jos provosoiduit(te) jostain jäätävästi täällä aikaa viettävän haukkumisista, niin se ei tarkoita, että kaikki vastareaktio pitää kaataa muidenkin niskaan. Ei kukaan ole väittänyt, että introverttien mukaan pitää kaikkien muiden toimia. Voin kertoa, että tämä maailma yhä edelleen suosii ei-introverttejä ja joka tuutista yhä edelleen tungetaan sosiaalisuutta. Se, että ei jaksa olla paljon ihmisten kanssa, ei tarkoita, että henkilö on silti tyly tai epäkohtelias, vaan sattuu vain viettämään aikaa vähemmän ja valittujen ihmisten kanssa. Nämäkin henkilöt onneksi löytävät seuraa, vaikka tässä maailmassa siitä usein pyritäänkin tekemään mahdollisimman vaikeaa.

Vierailija
309/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niinhän siinä kävi.

- se, onko kavereita

Olen edelleenkin sitä mieltä että tarviit apua. Sysäät omia ongelmia naisten niskaan etkä suostu katsomaan peiliin.

En minä ole mitään sysännyt. Sanoin tuon kommentin, mutta en sitä aiemmin mitään. Ei kaikki ole yhtä sosiaalisia, vaikka siitä voisikin olla hyötyä monessa tilanteessa. Minulla on silti kavereita ja osaan tietyissä tilanteissa tutustua ihmisiin. Ei minun tarvitse alkaa kiinnostumaan ventovieraista ja heittämään läppää. Itse sysäät jotain omaa elämäntapaasi väkisin minulle.

No sinähän tässä itse niitä neuvoja kyselet. Jos haluat elämäntavan, jossa sinulla on nainen, sinun pitää haluta se elämäntapa ihan itse. Jos olet päättänyt elää ilman naista niin fine, ei kukaan sinulle tyrkytä väkisin yhtäkään naista. 

Minä en kysynyt mitään neuvoa, vaan kerroin oman kantani tuohon, miksi en heittele juttua joka puolella. Sekoitatte minut toiseen henkilöön, enkä ole ap. Ihme joukkopeukutus teidän hyökkäyksiinne. Kertoo taas paljon tästä laumasta, joka täällä kirjoittelee.

Vierailija
310/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ketju. Naiset väittävät ettei markkina-arvoteoria ole totta eikä sitä kannata miettiä.

Tässä ketjussa naiset kuitenkin ohjeistavat että MAT on totta, ja sitä kannattaa miettiä ennen kuin lähestyy ketään.

121212 on siis oikeassa. Naisille ratkaisee se miten asiat sanotaan. Kun sama asia kerrotaan kivemmilla termeillä kuten itsereflektio (=ymmärrä tasosi), kaikki muuttuu täysin.

Vierailija
311/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joskushan ne sun kaveritkin on olleet ventovieraita ihmisiä kenestä et ole ollut lainkaan kiinnostunut.

Eikä siinä, kenenkään ei tarvitse jutella kenellekkään jos ei halua, mutta orastaa tuo selkeästi vedetty jakoviiva "epäkiinnostavien ihmisten"(miehet), ja kiinnostavien naisten välillä. Avarra horisonttia.

Tämä antaa myös kuvan melko esineellistävästä ennakkoasenteesta erityisesti naisia kohtaan.

Hyväksy sinäkin, että on erilaisia ihmisiä. Kaikki eivät avartele horisonttia, vaan tutustuvat omalla tavallaan. On varmasti naisiakin, jotka eivät jaksa usein olla vieraiden ihmisten kanssa tekemisissä. Jotkut meistä vaan on introvertimpiä. Koita hyväksyä se.

Sivusta, kenelläkään ei ole varmasti mitään sitä vastaan että henkilö on ääri-introvertti. Mutta asia on eri silloin kun siitä seuraa se että mies kuluttaa täällä jäätävät määrät aikaa mollaten vastakkaista sukupuolta ilmiöistä jotka johtuvat hänen omista luonteenpiirteistään ja valinnoistaan. Ei ne muutkaan lähdetä siitä että koko maailman täytyy sopeutua meidän erityispiirteisiin.

Sivusta, se että täällä keskustellaan, ei tarkoita, että yksi sama henkilö on kaikkien kommenttien takana. Jos provosoiduit(te) jostain jäätävästi täällä aikaa viettävän haukkumisista, niin se ei tarkoita, että kaikki vastareaktio pitää kaataa muidenkin niskaan. Ei kukaan ole väittänyt, että introverttien mukaan pitää kaikkien muiden toimia. Voin kertoa, että tämä maailma yhä edelleen suosii ei-introverttejä ja joka tuutista yhä edelleen tungetaan sosiaalisuutta. Se, että ei jaksa olla paljon ihmisten kanssa, ei tarkoita, että henkilö on silti tyly tai epäkohtelias, vaan sattuu vain viettämään aikaa vähemmän ja valittujen ihmisten kanssa. Nämäkin henkilöt onneksi löytävät seuraa, vaikka tässä maailmassa siitä usein pyritäänkin tekemään mahdollisimman vaikeaa.

Kyllä on taas kunnon introverttiuhriutumista, kun koko maailma on sinua vastaan ja joka tuutista pakotetaan sinulle pikku raukalle sosiaalisuutta. Ja elämästäsi pyritään tekemään mahdollisimman vaikeaa????

Suoraan sanottuna juuri kaltaisesi introvertit pilaavat meidän introverttien maineen ja luovat vastakkainasettelua maailmaan, jossa sitä ei aidosti ole. Haluaisitko oikeasti esiintyä improvisaatiteatterissa tai toimia viestintäpäällikkönä, jos työ sisältäisi paljon julkista esiintymistä? Eihän kirurginakaan toimi ihminen, joka pyörtyy verta nähdessään.

Minusta on aika itsestään selvää, että jos haluat tavata ihmisiä face-to-face, niin pitää olla kiinnostunut muista ihmisistä, eikä ole haittaa siitä, että voi sanoa pari mukavaa lausetta ihan tuntemattomalle ihmiselle. Ei sinun tarvitse kotiisi näitä kutsua, vaihdella puhelinnumeroita mummojen kanssa tai muutenkaan sitoutua mitenkään, jos et halua. Tuolla mentaliteetilla kannattaa pysyä siellä luolassaan ja deittailla ihmisiä pelkästään netissä. Silloinkin siinä on kyllä se rasite, että joskus joku saattaa haluta hyvässä lykyssä tavata ihan normaalissa elämässä.

Vierailija
312/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas kunnon introverttiuhriutumista, kun koko maailma on sinua vastaan ja joka tuutista pakotetaan sinulle pikku raukalle sosiaalisuutta. Ja elämästäsi pyritään tekemään mahdollisimman vaikeaa????

Suoraan sanottuna juuri kaltaisesi introvertit pilaavat meidän introverttien maineen ja luovat vastakkainasettelua maailmaan, jossa sitä ei aidosti ole. Haluaisitko oikeasti esiintyä improvisaatiteatterissa tai toimia viestintäpäällikkönä, jos työ sisältäisi paljon julkista esiintymistä? Eihän kirurginakaan toimi ihminen, joka pyörtyy verta nähdessään.

Minusta on aika itsestään selvää, että jos haluat tavata ihmisiä face-to-face, niin pitää olla kiinnostunut muista ihmisistä, eikä ole haittaa siitä, että voi sanoa pari mukavaa lausetta ihan tuntemattomalle ihmiselle. Ei sinun tarvitse kotiisi näitä kutsua, vaihdella puhelinnumeroita mummojen kanssa tai muutenkaan sitoutua mitenkään, jos et halua. Tuolla mentaliteetilla kannattaa pysyä siellä luolassaan ja deittailla ihmisiä pelkästään netissä. Silloinkin siinä on kyllä se rasite, että joskus joku saattaa haluta hyvässä lykyssä tavata ihan normaalissa elämässä.

Lopetas jo. Eiköhän sun paasaus nyt tullut selväksi.

Vierailija
313/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu että naiset toivovat miesten lähestyvän livenä? Minä en ainakaan toivo! Haluan kävellä kadulla/kaupassa, missä sitten olenkin, rauhassa.

Palstalla olen ainakin nähnyt silloin tällöin keskusteluja, joissa jokunen nainen on toivonut miesten lähestymisiä. Eivät yleensä ole tarkemmin eritelleet millaisilta miehiltä niitä toivovat, joten voisi olettaa että myös tuntemattomien miesten - ihan sama millaisten - lähestymiset olisivat heille mieluisia. Kuitenkin samoissa keskusteluissa suuri enemmistö naisista on toivonut, että tuntemattomat miehet eivät lähestyisi.

Tai sitten, voisiko olla, naiset ovat ihmisiä, yksilöitä, joilla on erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä, eikä yhtenäinen massa???

Muista tämä myös silloin kun puhut siitä miten kaikki naiset vihaavat lähestymisyrityksiä ja joutuvat joka ikinen päivä hätistelemään kymmeniä miehiä ympäriltä. Omatkaan kokemuksesi eivät ole universaaleja naisten kokemuksia.

Vierailija
314/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy kalalta miten se napataan, kysy kalastajalta.

Vierailija
315/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

effff kirjoitti:

Älä kysy kalalta miten se napataan, kysy kalastajalta.

Joo, älkää pliis tosiaan kysykö. Päivästä toiseen uliuliuliuli.

Vierailija
316/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ketju. Naiset väittävät ettei markkina-arvoteoria ole totta eikä sitä kannata miettiä.

Tässä ketjussa naiset kuitenkin ohjeistavat että MAT on totta, ja sitä kannattaa miettiä ennen kuin lähestyy ketään.

121212 on siis oikeassa. Naisille ratkaisee se miten asiat sanotaan. Kun sama asia kerrotaan kivemmilla termeillä kuten itsereflektio (=ymmärrä tasosi), kaikki muuttuu täysin.

Ja se vasta hassua onkin, että miehet väittävät että markkina-arvoteoria on totta, mutta kun se pullukka yh lähestyy, maataan lattialla itkupotkuraivaroimassa että ei ei ei ei EI. Lue eivät itsekään usko omiin teorioihinsa ja hyväksy niitä.

Vierailija
317/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se vasta hassua onkin, että miehet väittävät että markkina-arvoteoria on totta, mutta kun se pullukka yh lähestyy, maataan lattialla itkupotkuraivaroimassa että ei ei ei ei EI. Lue eivät itsekään usko omiin teorioihinsa ja hyväksy niitä.

Kai tajuat , että teoria perustuu kysyntään ja tarjontaan . jos miehelle kaupataan jotain mitä hän ei halua niin ei tule kauppoja, mutta jos molempien mielestä on hyvä kauppa niin kauppa toteutuu. Et sinäkään  osta kaupasta jauhelihaa 300kg vaikka joku sitä tarjoaa vaikka pidätkin lihasta sitten 1kg voit ostaa

Vierailija
318/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu ketjua, mutta totean silti (koska sananvapaus ja koska tätä monesti kuulee eritysesti naisten suusta) näin:

Jos kukaan koskaan, mies tai nainen, sanoo jollekin/jostakin joka lähestyi häntä, että "luulee itsestään liikoja", niin onneksi olkoon! Tuosta kusipäisemmäksi on hankala tulla ja sanomalla noin joko lähestyjälle tai hänestä selän takana, niin viestität itsestäsi vain ja ainoastaan kuvittelevasi olevasi häntä parempi, hänen yläpuolellaan, liian hyvä hänelle, pidät häntä alhaisempana, huonompana. Jne. Ihan vaan pikku mietinnän aiheeksi tämä.

Vierailija
319/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito loistaa poissaolollaan. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi