Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.
Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ehkä ymmärrä, mutta mulla usein tulee raiskatuksi tulemisen pelko kun random mies tulee iskemään. Varsinkin jos mies tulee iskemään illalla, mies lauma tulee iskemään, mies lähtee seuraamaan tai mies koskettelee ilman lupaa kun yrittää iskeä...
Kun mies menee treffeille, hän pelkää, että nainen nauraa hänelle.
Kun nainen menee treffeille, hän pelkää, että mies tappaa hänet.
Tuntematon on uhka. Onko sinulla ap naisia ystävinä? Onko miehiä? Epäilen, että sosiaalisissa taidoissa on nyt melkoisesti puutteita.
Paljonko sinulla on kokemusta naisten pokaamisesta miehenä?
Isäni oli iskenyt äitiini silmät kahvilassa ja lähtenyt perään. Ellei tämä olisi sattunut 70-luvulla pikkukaupungissa, minä olisin varmaan jäänyt syntymättä kun äitini olisi pelästynyt ja huutanut että painu hyypiö he""iin!
Ikävä kuulla. En itse ole töykeä koskaan kellekään vaikka jokainen kerta tulla iskemään on kohdallani turha koska olen parisuhteessa. Aina on huumorilla selvitty ja väitän että hyvä mieli jäänyt puolin ja toisin. On toki niitäkin jotka puristelee ja ui liiveihin ja näiden kanssa pitää olla jämäkkä, monesti jo ihan portsari tai järjestyksenvalvoja puuttuu näihin. Promilleja on niin paljon ettei mistään tajua.
Kokeilkaapa miehet asettua naisen osaan: fyysisen väkivallan uhka ja r ksi tulemisen pelko on läsnä meidän elämässä läsnä siitä lähtien kun sen tajuaa aina hautaan asti. Mies on naista fyysisesti paöjon vahvempi, että nainen jää lähes aina toiseksi. Nainen joutuu aina ja kaikissa tilanteissa miettimään tätä fyysisen uhan pelkoa. Jos tuntematon mies lähestyy huomioimatta tätä ja tunkee reviirille, eli alle metrin läheisyyteen, niin kyllä nainen kuin nainen tulkitsee tämän fyysisenä uhkana.
Olin jokin aika sitten yksin parilla oluella. Joku mies tuijotti minua koko ajan ja kun vilkaisin sinne, niin eikös tyyppi vilahtanut saman tien pöytääni! Koetin sanoa että haluaisin nyt tässä lukea Ilta-lehteä ja juoda olutta rauhassa ja että mulla on aviomies, siihen tämä sankari "huo ra!" Ei näin, miehet. Maaninen tuijotus ei toimi, ei myöskään kysymättä seuraan tunkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole käytöstapoja.
Mitäpä.mahtaisi tapahtua, jos tuntisit vastaavalla tavalla vieraan miehen iholle, et iskemään, mutta vaikka kysymään jotain? Niinpä. Mietipä sitä. Kebelkä on ne huonot käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vapaus valita, että ketä menet iskemään- eikö minulla ole naisena oikeus valita, että kenen annan minua iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisten ei tarvitse olla mielinkielin sen takia ettei potentiaalinen elättäjä lähde menemään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kyseli että miten tarkalleen ottaen lähestyn, niin menen ihan asiallisesti kyseleen kuulumisia ja että haluaisiko tutustua/vaihtaa numeroita. Yleensä teen tämän baarissa. Ja en ole 5cm päässä naisesta.
Ap
Siis ihan oikeasti? Lähestymisyrityksesi menee näin?
---
Sinä: Moi.
Nainen: Moi.
Sinä: Mitä kuuluu?
Nainen: No eipä mitään erityistä.
Sinä: Haluaisitko tutustua?
Nainen: Painu helvettiin.
---
En ihan äkkiä usko että noin kävisi, vieläpä toistuvasti. Jätitkö jotain kertomatta?
Eikä toivo. Kuka sinulle meni tuollaista valehtelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet asettua naisen osaan: fyysisen väkivallan uhka ja r ksi tulemisen pelko on läsnä meidän elämässä läsnä siitä lähtien kun sen tajuaa aina hautaan asti. Mies on naista fyysisesti paöjon vahvempi, että nainen jää lähes aina toiseksi. Nainen joutuu aina ja kaikissa tilanteissa miettimään tätä fyysisen uhan pelkoa. Jos tuntematon mies lähestyy huomioimatta tätä ja tunkee reviirille, eli alle metrin läheisyyteen, niin kyllä nainen kuin nainen tulkitsee tämän fyysisenä uhkana.
Mulla on tullut monta kertaa junassa tuntematon mies halaamaan väkisin ja yrittänyt pussata :/ (aina sama mies, ilmeisesti kulkee samalla junalla paljon kun minä) onnistuin onneksi aina luikertelemaan tilanteesta pakoon...
Ja kerran tuli mies lauma myöhään illalla juna-asemalla iskemään ja yksi miehistä otti mua kädestä kiinni ja puristi kädestä tosi kovaa.. sain onneksi käden irti ja menin äkkiä junan sisälle ja soitin poikaystävälle että hui apua.
En tiedä mikä juttu se on että aina junassa/juna-asemalla tulee jotain ihmeen miehiä iskemään mua..
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ovat ikäisiäsi eikä jäätävässä humalassa, joko et osaa lopettaa kun nainen sanoo ei kiitos, olet itsekin umpikännissä tai olet jotenkin pelottava tai hyvin epäsiisti.
Minä en yleensä puutu näihin parinmuodostusjankkauksiin, mutta nyt teen poikkeuksen.
Valehtelet harvinaisen härskisti.
Käsittämätön perseily on naisille normi, jos miehen naama nyt ei vaan jostain syystä satu miellyttämään.
Eikä tällä ole tekemistä miehen huonon käytöksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää kun miehet lähestyy koska olen parisuhteessa. Olisi parempi jos naisia ei yritettäisi iskeä kadulta, koska se on ärsyttävää niille ketkä on parisuhteessa.
Mutta miten mies voisi sen etukäteen tietää?
Etukäteen? Ehkä tässä on se ongelman ydin? Aika harva nainen maailmassa varmaankaan lämpenee täysin tuntemattoman ihmisen suoraan lähestymiseen, jossa jo heti viitataan romanttiseen tai seksuaaliseen kiinnostukseen. Koska eihän kukaan voi olla kiinnostunut minusta, ellei tunne minua. Tuntematon lähestyjä selvästikin huolisi kenet vaan (tiettyjen ulkoisten vaatimusten sisällä).
Siksi toimiva lähestyminen on sellaista, jonka voi tehdä parisuhteessa olevalle, oman sukupuolen edustajalle myös hetero, tai vaikka vanhukselle. Eli ystävällistä juttelua ja tutustumista. Kun kirjastossa huomaa toisella kivan kirjan, voi alkaa jutella siitä. Jos toinen selvästi torjuu eleillään, eli ei lähde mukaan keskusteluun, hymyile ja sano moikka. Jos juttu alkaa luistaa, ehdota kahville menoa tms edelleen täysin neutraalia. Jos toinen sanoo ei, ystävällisesti taas lähde eteenpäin. Ja jos toinen lähtee, juttu voi sitten edetäkin. Ja ennen kunnon ’lähestymistä’ tämä ihminen ei enää olekaan tuntematon, ja tiedät, onko tämä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vapaus valita, että ketä menet iskemään- eikö minulla ole naisena oikeus valita, että kenen annan minua iskeä.
Mikä oikeus sinulla on käskeä painumaan helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ovat ikäisiäsi eikä jäätävässä humalassa, joko et osaa lopettaa kun nainen sanoo ei kiitos, olet itsekin umpikännissä tai olet jotenkin pelottava tai hyvin epäsiisti.
Minä en yleensä puutu näihin parinmuodostusjankkauksiin, mutta nyt teen poikkeuksen.
Käsittämätön perseily on naisille normi, jos miehen naama nyt ei vaan jostain syystä satu miellyttämään.
Naiselle on ilmeisesti tarpeeksi loukkaavaa, jos mies ei ole komea. Silloin on oikeutettua käyttäytyä törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kyseli että miten tarkalleen ottaen lähestyn, niin menen ihan asiallisesti kyseleen kuulumisia ja että haluaisiko tutustua/vaihtaa numeroita. Yleensä teen tämän baarissa. Ja en ole 5cm päässä naisesta.
Ap
Menet baarissa kysymään, haluaisiko vaihtaa numeroita? Tai tutustua? Miksi et tutustu siinä ja sillä hetkellä eli rupattele sen naisen kanssa? Jos hän viihtyy seurassasi ja jompikumpi joutuu poistumaan, niin SILLOIN kysytään, haluaisiko toinen jatkaa juttua myöhemmin ja vaihtaa sitä varten numeroita.
Jos aloitat keskustelun sanoilla "Haluaisitko tutustua" niin pieleen menee. Ei se nainen voi vielä tietää, haluaako. Aloita kuten aloitat keskustelun muidenkin ihmisten kanssa. Moi, mitä kuuluu, miten on ilta mennyt, mitä tykkäät bändistä, mitä sulla on tuossa lasissa (jos on joku erikoinen drinkki), aika paljon/vähän porukkaa tänään liikkeellä jne. Normaalia small talkia. Jos nainen on kiinnostunut niin kyllä se siitä nopeasti jatkuu johonkin aiheeseen (kesä, loma, helteet, matkat, reissut, harrastukset, whatever) ja siitä vielä henkilökohtaisempiin asioihin (missä päin kaupunkia asuu, onko lemmikkejä, mitä tekee työkseen jne). Koko ajan seuraten keskustelukumppanin signaaleja, niin hänkin seuraa sinun signaalejasi. Saatko hänet nauramaan, jatkaako hän innoissaan juttua vai alkaako selvästi hiljentyä tai jopa torjua.
Ja sitten, ellei ilta jatkukin yhdessä pilkkuun saakka ja sen jälkeen vielä jomman kumman luona, on vasta aika kysyä haluaisiko toinen jatkaa tutustumista ja vaihtaa numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla nainen. Jos olisit, tietäisit, kuinka monta humalaista, häirikköä ja törkimystä jokainen nainen joutuu nuorena torjumaan. Se herättää pelkoa ja ahdistusta. Joten aina ei vain jaksa.
Oikeasti mukavalle kaverilliselle selvälle juttelijalle harva normaali nainen on tyly. Kaikki naiset eivät tietenkään ole normaaleja. Eikö ole hyvä, että sellaisista pääsee nopeasti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sinulla on käskeä painumaan helvettiin?
Mene maksulliselle, jos haluat näyttelijän. Kellään ei ole mitään velvoitetta antaa.
Pitäisi olla joku logistinen systeemi, joka helpottaisi ja nopeuttaisi pariutumista. Tämä arvuuttelu on aikamoista ajanhukkaa. Joku vilkkuvalo, jossa merkki parin etsinnästä sekä tietenkin TASO merkintä, että vain samantasoiset tai korkeammat ymmärtävät lähestyä. Jäisi niin paljon aikaa muuhun.