Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.
Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Oli vaan kiinnostava tietää, että mikä heitä oikeuttaa käytökselle, mutta eipä siihen vastausta tullu. Tokkopa tietävät itsekään.
Koska joku maskuliinisempi mies voi luulla, että tapailet heitä ja he menettävät tällöin mahdollisuuden siihen alfa urokseen jonka oikeasti haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähestyy baarissa "Mee v""uun , meillä on tyttöjen ilta!"
Mies lähestyy kuntosalilla " Mee v"""uun, mä treenaan!"
Mies lähestyy lenkkipolulla "Apua, poliisi joku seuraa mua!"
MISSÄ, siis missä mies voi lähestyä naista olematta tunkeileva hyypiö?
Lähestyt väärin. Hyvä neuvo tähän on, että kuvittele, että sinua haluaisi lähestyä homomies. Miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Toimi sitten samoin naisten kanssa. Eli ole täysin neutraali, ystävällinen ja kaverillinen. Ei mitään ällöä, vihjailevaa, seksuaalista. Ja jos saat vastakaikua, tutustu kuten ihmiseen. Unohda kaikki ’iskeminen’.
Mitä se iskeminen sitten on? Minä olen kuullut, että tällanen just ystävällinen keskustelu on tulkittu iskemiseksi.
Herättäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vaan kiinnostava tietää, että mikä heitä oikeuttaa käytökselle, mutta eipä siihen vastausta tullu. Tokkopa tietävät itsekään.
Koska joku maskuliinisempi mies voi luulla, että tapailet heitä ja he menettävät tällöin mahdollisuuden siihen alfa urokseen jonka oikeasti haluavat.
Joo naiset eivät mitään muuta tekkään kuin mieti miehiä.
Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähestyy baarissa "Mee v""uun , meillä on tyttöjen ilta!"
Mies lähestyy kuntosalilla " Mee v"""uun, mä treenaan!"
Mies lähestyy lenkkipolulla "Apua, poliisi joku seuraa mua!"
MISSÄ, siis missä mies voi lähestyä naista olematta tunkeileva hyypiö?
Lähestyt väärin. Hyvä neuvo tähän on, että kuvittele, että sinua haluaisi lähestyä homomies. Miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Toimi sitten samoin naisten kanssa. Eli ole täysin neutraali, ystävällinen ja kaverillinen. Ei mitään ällöä, vihjailevaa, seksuaalista. Ja jos saat vastakaikua, tutustu kuten ihmiseen. Unohda kaikki ’iskeminen’.
Mitä se iskeminen sitten on? Minä olen kuullut, että tällanen just ystävällinen keskustelu on tulkittu iskemiseksi.
Lainausmerkkeihin laitoin juuri siksi, että se on kaikkea sitä, mitä et voisi heteromiehenä sanoa toiselle miehelle. Eli seksuaalista vihjailua ym. Se kuuluu tilanteeseen, kun olet jo saanut vastakaikua, ja homma on jo edennyt. Eli ensin puhtaasti kaverillista juttelua, sitten joku kutsu, jonka voisi esittää myös kaverille, ja vasta sitten jos nämä toimivat, muuta lähentymistä.
En kyllä enää ihmettele miksi kiltit miehet eivät lähesty naisia. Nyt ymmärrän aika hyvin heidän valitustaan tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Herättäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok!
Tahallaan vastasit asian vierestä vieden keskustelun itse aiheesta sivuun. Onko tuo nyt niin paha myöntää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneåly. Siksi et menesty naismaailmassa.
Hae apua tuohon sinun miesvihaasi.
Anteeksi? Entäpä jos tilanne olisi se, että kerrot että menet tuntemattomien miesten luo ja pyydät heitä kaljalle tai kahville kanssasi, ja saat vastaukseksi sen painu helvettiin.Vastaukseni omisi sama: et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneäly. Siksi et menestystä kavermasilmassa. Olisiko tämä edelleen m iesvihaa. Ei olisi.
Kai nyt itsekin tajuat, että jos kerta toisensa jälkeen, kun sinä käyttäydyt tavalla x, javastspuoli sinut tyrmää, että vika on sinussa, eikä vastapuolessa.
Et näköjään kykene ottamaan vastan kritiikkiä. Mielestäsi vika on aina toisessa osapuolessa, ja sitten vielä alat haukkumaan ja syyttelemään kritiikin antajaa. Nyt voin sanoa, että enpä ihmettele. Täältä.asti näkee, että olet vaikea ihminen.
Herättäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok!Tahallaan vastasit asian vierestä vieden keskustelun itse aiheesta sivuun. Onko tuo nyt niin paha myöntää?
En kaipaa yhdenkään miehen seuraa. Olen varattu. Mutta jokusen kaltaisesi jankkaavan känniääliön olen itsekin toivottanut huis helvettiin. Ei uskota asiapuhetta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos tilanne olisi se, että kerrot että menet tuntemattomien miesten luo ja pyydät heitä kaljalle tai kahville kanssasi, ja saat vastaukseksi sen painu helvettiin.
Miehet ei ikinä vastaa noin kaljakutsuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ehkä ymmärrä, mutta mulla usein tulee raiskatuksi tulemisen pelko kun random mies tulee iskemään. Varsinkin jos mies tulee iskemään illalla, mies lauma tulee iskemään, mies lähtee seuraamaan tai mies koskettelee ilman lupaa kun yrittää iskeä...
Itse en kyllä oikein ymmärrä, sen voin myöntää. Jotenkin teidän naisten yleinen käytös tässä yhteiskunnassa kertoo sitä, että teitä ei pelota. Joidenkin lapsien kohdalla voin kyllä ymmärtää paremmin.
Hmm. Tuhlaan ehkä aikaani. Mutta kuvittele seuraavaa:
Siitä lähtien kun olit 12, sinua ovat lähestyneet sinua reippaasti isokokoisemmat aikuiset miehet. Jotkut huutavat perääsi ”hyvä perse!” tai ”ruma”. Jotkut käyvät kiinni pakaroihisi tai rintaasi, ehkä muniisi. Tasaisen epätasaisesti joku itseäsi isompi äijä, mahd. ulkomaalainen, alkaa seurata sinua hokien, ”kaunis poika, anna puhelinnumero”. Bussissa takanasi masturboi joku korsto ja jää huohottaen kanssasi samalla pysäkillä pois. Tämä jatkuu aikuisuuteen.
Olet kavereiden kanssa kaljalla. Nyt teitä lähestyy humalainen, vähän reppana nainen. Hän yrittää Joonasta vasemmalla puolellasi. Joonas antaa pakit.
Nainen yrittää Mikaa oikealla puolellasi. Mika antaa pakit. Nyt nainen yrittää sinua. Onko imarreltu olo, tekeekö mieli lähteä naisen mukaan?
Kotiin mennessäsi sinua seuraa taas korsto, joka haluaisi puhelinnumerosi.
Anonyymillä keskustelupalstalla voin ihan vapaasti sanoa, että not all men. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä, sukulaisia ja kollegoita ja he eivät todellakaan toimi noin. Kaikilla onkin kumppani, paitsi suhteiden välillä.
Ongelma on, että noita rajattomia ongelmakäyttäytyjiä riittää siitä huolimatta. Minunkin kimppuuni, edelleen, vaikka keski-ikä kolkuttelee.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa yhdenkään miehen seuraa. Olen varattu. Mutta jokusen kaltaisesi jankkaavan känniääliön olen itsekin toivottanut huis helvettiin. Ei uskota asiapuhetta.
-eri
Sehän osu niiku kalikka koiraan vai miten se sanonta meni.
Muistan nuoruuden baari-iltoina, kun lähdettiin naispuolisten ystävien kanssa juttelemaan ja tanssimaan. Halusimme viettää aikaa keskenämme eikä kukaan meistä ollut siellä miestä etsimässä. Tämä aiheutti miehissä aivan käsittämätöntä raivoa ja aggressiota. Olisi pitänyt selittää ja oikeuttaa se, ettei seura kiinnosta esim. poikaystävällä tms. Ei, kenenkään miehen seura ei olisi erityisesti kiinnostanut, meillä oli jo kaikki haluttu seura toisissamme.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.
Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.
Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.
Aloituksesta tuli minulle kyllä ensimmäisenä mieleen, että vanhempi mies yrittää jotain nuorempia naisia. En keksi, miksi 24-vuotias mies mainitsisi erikseen, että naiset ovat nuoria, jos hän tarkoittaa oman ikäisiään. Tuossa tilanteessa iän korostaminen antaa vaikutelman, että se on asiassa merkittävää eikä esimerkiksi ,missä tilanteessa on lähestytty.
Herättäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok!Tahallaan vastasit asian vierestä vieden keskustelun itse aiheesta sivuun. Onko tuo nyt niin paha myöntää?
Miksi kuvittelet naisten laskelmoivan suurimman osan hereilläoloajastaan millaisen miehen he voisivat tänään iskeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ehkä ymmärrä, mutta mulla usein tulee raiskatuksi tulemisen pelko kun random mies tulee iskemään. Varsinkin jos mies tulee iskemään illalla, mies lauma tulee iskemään, mies lähtee seuraamaan tai mies koskettelee ilman lupaa kun yrittää iskeä...
Itse en kyllä oikein ymmärrä, sen voin myöntää. Jotenkin teidän naisten yleinen käytös tässä yhteiskunnassa kertoo sitä, että teitä ei pelota. Joidenkin lapsien kohdalla voin kyllä ymmärtää paremmin.
Siitä lähtien kun olit 12, sinua ovat lähestyneet sinua reippaasti isokokoisemmat aikuiset miehet. Jotkut huutavat perääsi ”hyvä perse!” tai ”ruma”. Jotkut käyvät kiinni pakaroihisi tai rintaasi, ehkä muniisi. Tasaisen epätasaisesti joku itseäsi isompi äijä, mahd. ulkomaalainen, alkaa seurata sinua hokien, ”kaunis poika, anna puhelinnumero”. Bussissa takanasi masturboi joku korsto ja jää huohottaen kanssasi samalla pysäkillä pois. Tämä jatkuu aikuisuuteen.
Olet kavereiden kanssa kaljalla. Nyt teitä lähestyy humalainen, vähän reppana nainen. Hän yrittää Joonasta vasemmalla puolellasi. Joonas antaa pakit.
Nainen yrittää Mikaa oikealla puolellasi. Mika antaa pakit. Nyt nainen yrittää sinua. Onko imarreltu olo, tekeekö mieli lähteä naisen mukaan?Kotiin mennessäsi sinua seuraa taas korsto, joka haluaisi puhelinnumerosi.
Anonyymillä keskustelupalstalla voin ihan vapaasti sanoa, että not all men. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä, sukulaisia ja kollegoita ja he eivät todellakaan toimi noin. Kaikilla onkin kumppani, paitsi suhteiden välillä.Ongelma on, että noita rajattomia ongelmakäyttäytyjiä riittää siitä huolimatta. Minunkin kimppuuni, edelleen, vaikka keski-ikä kolkuttelee.
Tämä on hirvittävän hyvä pointti, jota harva mies tuntuu millään tavalla ymmärtävän. Minussa lapsuuteen ja nuoruuteen ajoittuvat ahdistelluksi tulemisen kokemukset ovat aiheuttaneet täydellisen luottamuksen puutteen vieraisiin miehiin. Niin se vain on tunnetasolla, vaikka kuinka tiedänkin että ei kaikki miehet jne.
Ap, vilpittömästi tuntuu pahalta sinun puolestasi, että saat asialliseen ja mielenkiintoiseen aloitukseesi tällaista sontaa vastaukseksi, mitä tämä ketju on taas täynnä.
Olen itsekin nuori nainen ja monesti miettinyt tuota ihan samaa kuin sinä. Kaveriporukan seurassa yöelämässä tai muualla olen monta kertaa nähnyt vierestä, kun mukavan oloinen nuorimies tulee juttelemaan jollekin kaverilleni, mutta kaverini vastaa siihen juuri aloituksesi kaltaisella haistattelulla. Olen aina ihmetellyt tätä.
Kysyt syytä tuolle naisten käytökselle. Vierestä tätä seuranneena minusta näyttää siltä, että nuo haistattelevat tytöt ovat juuri niitä epävarmimpia, narsistisimpia, masentuneimpia, ylimielisimpiä, tms. He ovat muutenkin itsekeskeisiä ja ylimielisiä, sitä itse tajuamatta. He haluavat että joku heidän haaveidensa mies olisi heistä kiinnostunut, mutta kuka tahansa ei saa lähestyä. Jos aloitteen tekevä mies ei täytä jotain tiettyjä ulkoisia kriteereitä, ei esim. ole tarpeeksi pitkä, tarpeeksi komea, tai jotain, niin sillä miehellä ei näiden kavereitteni mielestä ole mitään merkitystä ihmisenä. Siksi sille miehelle saa puhua miten inhottavasti vaan. Vierestä seuranneena näyttää myös siltä, että se tuntematon mies on hyvä paikka purkaa omaa pahaa oloa. Kun heillä on itsellään paha olla, nauttivat siitä, että pääsevät torjumaan miehen ja mahdollisimman ilkeästi. Eli melkoisen keskenkasvuista touhua. Vastaavanlaista ilkeämielisyyttä ja vahingoniloa näkee esim. tällä palstalla joissain keskusteluissa.
Ap, hyvä puoli tässä on se, että tuo heidän käytös karsii tehokkaasti p*skapäät. Näet heti kättelyssä mitä ovat ihmisenä, kun he eivät edes yritä esittää mukavaa ihmistä. Miksi edes haluaisit seurustella noin sisäisesti ruman ihmisen kanssa, mitä nuo naiset ovat? Kaikki naiset ei ole tuollaisia, mutta moni saattaa olla. Itse torjun miesten lähestymisen aina ystävällisesti, vaikka olenkin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen yrittää Mikaa oikealla puolellasi. Mika antaa pakit. Nyt nainen yrittää sinua. Onko imarreltu olo, tekeekö mieli lähteä naisen mukaan?Kotiin mennessäsi sinua seuraa taas korsto, joka haluaisi puhelinnumerosi.
Anonyymillä keskustelupalstalla voin ihan vapaasti sanoa, että not all men. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä, sukulaisia ja kollegoita ja he eivät todellakaan toimi noin. Kaikilla onkin kumppani, paitsi suhteiden välillä.Ongelma on, että noita rajattomia ongelmakäyttäytyjiä riittää siitä huolimatta. Minunkin kimppuuni, edelleen, vaikka keski-ikä kolkuttelee.
Tämä on hirvittävän hyvä pointti, jota harva mies tuntuu millään tavalla ymmärtävän. Minussa lapsuuteen ja nuoruuteen ajoittuvat ahdistelluksi tulemisen kokemukset ovat aiheuttaneet täydellisen luottamuksen puutteen vieraisiin miehiin. Niin se vain on tunnetasolla, vaikka kuinka tiedänkin että ei kaikki miehet jne.
Varmaan, kun eivät ole kokeneet mitään tuollaista, saatikka tunne syyllisyyttä jonkun vastaavalle käytökselle. Naista kunnoittavalle miehelle se vaan on aika tyrmistyttävää, jos tulee kommentti "painu helvettiin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.
Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.
Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.
Ne ovat eri naisia nyt jotka ovat tässä ketjussa huutamassa. Juuri näitä aloituksessa mainittuja naisia. Huomaa esim. tästä, että haukutaan autisteja. Nämä ajaa meitä muita naisia pois näistä ketjuista. Suosittelen teitä miehiäkin vain jättämään nämä ketjut.
Onhan tässä tullut vastauksia. Jos lähestyy humalassa, tai ei usko kun sanotaan kerran nätisti ei.
Ja sitten on sanottu, ettei kaikki naisetkaan käy täysillä, unohda ne. Miksi haluat selityksen jonkun tuntemattoman persoonallisuushäiriölle? Tajuat varmasti, ettet sellaista voi saada. Unohda haistattelevat naiset. Heitä on pieni vähemmistö. Tai sitten oikeasti toimit väärin.
Juuri näin. En ole koskaan itse nähnyt, että asiallisesti lähestyvälle miehelle sanottaisiin noin, ellei se sanoja ole ihan tillin tallin sooseissa. Kyllä tuossa täytyy olla todella pieni ja vinoutunut otanta tai sitten se lähestymistapa on jotenkin ahdistava.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vilpittömästi tuntuu pahalta sinun puolestasi, että saat asialliseen ja mielenkiintoiseen aloitukseesi tällaista sontaa vastaukseksi, mitä tämä ketju on taas täynnä.
Olen itsekin nuori nainen ja monesti miettinyt tuota ihan samaa kuin sinä. Kaveriporukan seurassa yöelämässä tai muualla olen monta kertaa nähnyt vierestä, kun mukavan oloinen nuorimies tulee juttelemaan jollekin kaverilleni, mutta kaverini vastaa siihen juuri aloituksesi kaltaisella haistattelulla. Olen aina ihmetellyt tätä.
Kysyt syytä tuolle naisten käytökselle. Vierestä tätä seuranneena minusta näyttää siltä, että nuo haistattelevat tytöt ovat juuri niitä epävarmimpia, narsistisimpia, masentuneimpia, ylimielisimpiä, tms. He ovat muutenkin itsekeskeisiä ja ylimielisiä, sitä itse tajuamatta. He haluavat että joku heidän haaveidensa mies olisi heistä kiinnostunut, mutta kuka tahansa ei saa lähestyä. Jos aloitteen tekevä mies ei täytä jotain tiettyjä ulkoisia kriteereitä, ei esim. ole tarpeeksi pitkä, tarpeeksi komea, tai jotain, niin sillä miehellä ei näiden kavereitteni mielestä ole mitään merkitystä ihmisenä. Siksi sille miehelle saa puhua miten inhottavasti vaan. Vierestä seuranneena näyttää myös siltä, että se tuntematon mies on hyvä paikka purkaa omaa pahaa oloa. Kun heillä on itsellään paha olla, nauttivat siitä, että pääsevät torjumaan miehen ja mahdollisimman ilkeästi. Eli melkoisen keskenkasvuista touhua. Vastaavanlaista ilkeämielisyyttä ja vahingoniloa näkee esim. tällä palstalla joissain keskusteluissa.
Ap, hyvä puoli tässä on se, että tuo heidän käytös karsii tehokkaasti p*skapäät. Näet heti kättelyssä mitä ovat ihmisenä, kun he eivät edes yritä esittää mukavaa ihmistä. Miksi edes haluaisit seurustella noin sisäisesti ruman ihmisen kanssa, mitä nuo naiset ovat? Kaikki naiset ei ole tuollaisia, mutta moni saattaa olla. Itse torjun miesten lähestymisen aina ystävällisesti, vaikka olenkin varattu.
Ai jopa sen kuudennetta kertaa samaan pöytään tunkevan 30 vuotta vanhemman rapajuopon, joka edelliset viisi kertaa on kysellyt hintaa, yrittänyt kouria persettäsi, läähättänyt korvaasi ja todennut että olet pihtarihuora?
Enpä kuule usko. Ja turha kysyä että missä piireissä liikun. Näitä on ihan tavallisissa pubeissa ja kesäterasseilla. Aina.
Onhan tässä tullut vastauksia. Jos lähestyy humalassa, tai ei usko kun sanotaan kerran nätisti ei.
Ja sitten on sanottu, ettei kaikki naisetkaan käy täysillä, unohda ne. Miksi haluat selityksen jonkun tuntemattoman persoonallisuushäiriölle? Tajuat varmasti, ettet sellaista voi saada. Unohda haistattelevat naiset. Heitä on pieni vähemmistö. Tai sitten oikeasti toimit väärin.