Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.
Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä
Kommentit (319)
Olet aivan liian vanha heille. Lähestyt jännä tyttöjä.
Lähestyt liian nättejä joilla on valinnanvaraa
Jos naiset ovat ikäisiäsi eikä jäätävässä humalassa, joko et osaa lopettaa kun nainen sanoo ei kiitos, olet itsekin umpikännissä tai olet jotenkin pelottava tai hyvin epäsiisti.
Tässä tullaan siihen puheet vs teot.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyt liian nättejä joilla on valinnanvaraa
Sekö oikeuttaa tuollaseen käytökseen?
Et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneåly. Siksi et menesty naismaailmassa.
Jatka samaan malliin. Tasoja ei ole, joten kyllä vielä tärppää.
Tämä on sinänsä surullinen tarina siitä miten harhainen mies voi olla siitä kenelle kannattaa mennä puhumaan ja missä tilanteessa. Mikään näistä vastauksista ei tule ap:lle kelpaamaan. Hän on päättänyt vastauksen jo etukäteen ja se on se että naisissa, lue teinitytöissä, on kaikki vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 joten ei pitäisi olla iästä kiinni, vai onko?
On jos ne joita lähestyt ei ole vielä edes täysi-ikäisiä. Tyttöjen kielenkäytöstä voisi päätellä niin.
Jos aikoo saada kalan, täytyy kalastaa. Ikävä kyllä vastaanotto ei aina ole ystävällinen. Siitä voit kiittää niitä miehiä, jotka eivät usko, kun sanoo nätisti ei kiitos. Niinpä naiset oppivat, että vain todella tylyttämällä pääsee miehestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 joten ei pitäisi olla iästä kiinni, vai onko?
On jos ne joita lähestyt ei ole vielä edes täysi-ikäisiä. Tyttöjen kielenkäytöstä voisi päätellä niin.
Ihan päälle parikymppisiä yritän. Lapset ei pahemmin kiinnosta
Itse en tykkää kun miehet lähestyy koska olen parisuhteessa. Olisi parempi jos naisia ei yritettäisi iskeä kadulta, koska se on ärsyttävää niille ketkä on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty rumia!
Mikäs tämä neuvo on? Naisethan aina sanovat että tyytyminen toiseen ihmiseen on täysin kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää kun miehet lähestyy koska olen parisuhteessa. Olisi parempi jos naisia ei yritettäisi iskeä kadulta, koska se on ärsyttävää niille ketkä on parisuhteessa.
Mutta miten mies voisi sen etukäteen tietää?
Sano että , Ei sinne voi mennä , on liian kuuma Paikka, ja Helvetin järvi se on Ruovedellä ei sinnekkään voi
mennä kun ei ole ihmisellä ei ole kiduksia kuten kalalla🗨️" PULP " 🐟
Kolmanneksi mähän oon jo helvetis , tämä tässä on helvettiä , maan päälistä helvettiä.
, että keksivät vieläkin parempaa.
Uskot jotain epätoivoista naista joka ei saa Tinderissä mätsejä? Valtaosa naisista haluaa olla rauhassa. Tinderistä saat tuon toiveen esittäjän, jos hyväksyt 30-46 vuotiaan naisen (epäilen)
HV.